Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
κι εγώ πάνω κάτω τα ίδια λέω, ένα μαθημα την ημέρα. Όχι τίποτα πολύ αυστηρό όμως ( σε επίπεδο ωρών) γιατί ξέρω πως δεν θα το τηρήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,095 μηνύματα.
τελειώσαν τα ψέματα από αύριο έχουμε αντίστροφη μέτρηση για την αρχή του τέλους
καλές επαναλήψεις σε όλους :)

καλό διάβασμα
και καλή τύχη στις εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Το πρόγραμμα μελέτης περιέχει μέσα το ωράριο, διαίρεση του χρόνου και ταξινόμηση των εργασιών. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό που είπα ήταν άστοχο.

Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.


Υ.Γ.:Διαβάζεις τα βιβλιαράκια της σειράς ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ και ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.


Υ.Γ.:Διαβάζεις τα βιβλιαράκια της σειράς ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ και ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ?

ΟΚ, δεν το έλεγες απο την αρχή?

Υ.Γ.: Όχι, τυχαία εντελώς ήταν η photo...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.

Μα ακόμη κι αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό... Καθένας θα δώσει βάρος στο μάθημα που πιστεύει πως είναι πιο αδύναμος ή σε αυτό που θέλει πάσει θυσία να γράψει πάρα πολύ καλά... Ή και όχι... Είναι πάρα πολύ ρευστά τα θέματα της μελέτης και το να λέει εδώ μέσα ό καθένας εγώ θα διαβάσω πιο πολύ αυτό ή πιο πολύ εκείνο ή όλα το ίδιο δεν θα βοηθήσει κανέναν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Μα ακόμη κι αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό... Καθένας θα δώσει βάρος στο μάθημα που πιστεύει πως είναι πιο αδύναμος ή σε αυτό που θέλει πάσει θυσία να γράψει πάρα πολύ καλά... Ή και όχι... Είναι πάρα πολύ ρευστά τα θέματα της μελέτης και το να λέει εδώ μέσα ό καθένας εγώ θα διαβάσω πιο πολύ αυτό ή πιο πολύ εκείνο ή όλα το ίδιο δεν θα βοηθήσει κανέναν...

Ε ο κάθε ένας παρουάζει το πρόγραμμα μελέτης του (υποτίθεται) και όποιν τον εκφράζει το "υλοποιεί".
Πάνω-κάτω συμφωνώ με αυτά που λές:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι μπορεί εσύ να παρασυρθείς από το δικό μου και αποδοτικό για μένα και μόνο πρόγραμμα και να μην βγάλεις το επιθυμητό αποτέλεσμα...
Κι αυτό δεν είναι καλό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης93

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ρε παιδία υπάρχει καμιά ιδιαιτερη τεχνική για τα απ΄έξω, διότι κάθομαι με τις ώρες πάνω από το βιβλίο βιολογίας και βγάζω δυο σελίδες σε 4 και παραπάνω ώρες...Μπορεί κανείς μήπως να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει απ' έξω γιατι πλέον νιώθω πως δεν προλαβαίνω :eek::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

παναγιωτης_21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο παναγιωτης_21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Όταν διαβάζεις να μην χαζέυεις και να μην σκέφτεσαι "πότε θα μπω στο pc και τα λοιπά". Σωστό διαβάσμα είναι κατά την γνώμη μου το εξής: Διαβαζείς μια ερώτηση την μαθαίνεις καλά, διαβάζεις την παρακάτω και αφού την εχείς τελειώσει....διαβάζεις την 1 και την 2 μαζί και πάει λέγοντας. Να υπενθυμίσω οτι εγώ έβγαλα την βιολογία απο τα χριστούγενα και μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα το παραπάνω(καθώς ειναι χρονοβόρο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ρε παιδία υπάρχει καμιά ιδιαιτερη τεχνική για τα απ΄έξω, διότι κάθομαι με τις ώρες πάνω από το βιβλίο βιολογίας και βγάζω δυο σελίδες σε 4 και παραπάνω ώρες...Μπορεί κανείς μήπως να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει απ' έξω γιατι πλέον νιώθω πως δεν προλαβαίνω :eek::P
Δεν μαθαίνουμε κάτι "απ΄έξω". Το κατανοούμε πρώτα καλά και ύστερα είμαστε έτοιμοι να το πούμε ή να το γράψουμε.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Δεν μαθαίνουμε κάτι "απ΄έξω". Το κατανοούμε πρώτα καλά και ύστερα είμαστε έτοιμοι να το πούμε ή να το γράψουμε.


Το ΑΟΔΕ το έχεις υπόψη σου?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Το ΑΟΔΕ το έχεις υπόψη σου?:hmm:

Είπε απλά ότι κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.
Και βασικά δίκιο έχει, πώς μαθαίνεις κάτι ΜΟΝΟ απ' έξω χωρίς να καταλαβαίνεις τι λες; Άσε που υπάρχει και τεράστιος κίνδυνος να τα κάνεις μαντάρα στο τέλος, ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Ρε παιδία υπάρχει καμιά ιδιαιτερη τεχνική για τα απ΄έξω, διότι κάθομαι με τις ώρες πάνω από το βιβλίο βιολογίας και βγάζω δυο σελίδες σε 4 και παραπάνω ώρες...Μπορεί κανείς μήπως να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει απ' έξω γιατι πλέον νιώθω πως δεν προλαβαίνω :eek::P

Τα είχες αδιάβαστα;Ή πάνω στην επανάληψη βλέπεις ότι δε τα θυμάσαι;Έχει διαφορά.
Ειδικά η Βιολογία που είναι σχετικά εύκολη (σε σύγκριση με ΑΟΔΕ) μου κάνει εντύπωση που δυσκολεύεσαι.
Εγώ όλη τη χρονιά διάβαζα λίγο λίγο (όχι τρελά) και τώρα είμαι μια χαρά με αυτή.
:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

updown

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο updown αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
για το ΑΟΔΕ εχω μια συμβουλη ,προσεχτικο διαβασμα και οσες πιο πολλες προσεχτικες επαναληψεις γινεται(ΜΗΝ Ξεχναται την αρχαια σοφη ρηση ).Ποιες ωρες της ημερας χαλαρωνετε απο τις πανελληνιες συνηθως;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
(ΜΗΝ Ξεχναται την αρχαια σοφη ρηση)


Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.Κάτσε,δεν κολλάει εδώ,αρχαία είπε.Α ναι,φυσικά!Dum spiro spero.Επίσης,θα ταίριαζε και το L'État, c'est moi! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
...ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
Δηλαδή αν δεν γράψεις ακριβώς το ίδιο με το βιβλίο θα σου κόψει μονάδες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Είπε απλά ότι κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.
Και βασικά δίκιο έχει, πώς μαθαίνεις κάτι ΜΟΝΟ απ' έξω χωρίς να καταλαβαίνεις τι λες; Άσε που υπάρχει και τεράστιος κίνδυνος να τα κάνεις μαντάρα στο τέλος, ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
Ακριβώς έτσι: κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.
Το σίγουρο είναι ότι δεν μας έχουν μάθει το πώς να διαβάζουμε. Βλέπω καθημερινά συμμαθητές μου που προσπαθούν να απομνημονεύσουν κάτι χωρίς πρώτα να το κατανοήσουν. Και αυτό το κάτι μπορεί να είναι ένας ορισμός στη φυσική, μια χημική αντίδραση. Η βιολογία γενικής είναι πολύ απλό κείμενο που με την πρώτη ανάγνωση γίνεται απόλυτα κατανοητό και με τη δεύτερη είσαι έτοιμος να το πεις ή να το γράψεις. Κι όμως βλέπω παιδιά που χωρίς να δοκιμάσουν να καταλάβουν, αγωνίζονται να αποστηθίσουν επαναλαμβάνοντας μηχανικά κομματάκι-κομματάκι. Δηλαδή έλεος!!! Και ύστερα γκρινιάζουμε ότι φταίει το σύστημα που μας θέλει παπαγάλους και όχι εμείς που δεν ξέρουμε να διαβάζουμε.
Ακόμα για το ΑΟΔΕ, σίγουρα το κείμενο είναι πιο δυσνόητο από της βιολογίας, όμως δεν νομίζω ότι είναι και τόσο τρομερό, όπως το παρουσιάζουν μερικοί συμμαθητές μου. Ίσως θέλει παραπάνω από μία ανάγνωση για να γίνει κατανοητό, όμως ύστερα δεν είναι δύσκολο να κάνεις το κείμενο δικό σου και να το πεις ή να το γράψεις. Δοκίμασα πειραματικά σε κομμάτια που μου έβαλαν οι φίλοι μου σαν δύσκολα, τα κατανόησα πρώτα, ύστερα προσπάθησα να τα νοιώσω πιο βαθειά και τέλος μετά από μικρό χρόνο τους τα είπα “απέξω” σε ικανοποιητικό βαθμό. Θέλω να πω σε όσους απογοητεύονται ότι και το ΑΟΔΕ παλεύεται. Έτσι κι αλλιώς η ύλη του είναι πολύ μικρή. Βέβαια, εδώ μπορώ και να ρωτήσω ότι αφού τα μειονεκτήματα του ΑΟΔΕ είναι ήδη γνωστά από τους παλαιότερους, γιατί διαλέγουνε σχεδόν όλοι αυτόν τον κύκλο της τεχνολογικής? (Αυτό το τελευταίο το γράφω για όσους μας διαβάζουν είναι τώρα στη Β λυκείου, ώστε να το σκεφτούν).
Δεν προσπαθώ να το παίξω έξυπνος σε κανέναν, αλλά θέλω να βοηθήσω τα παιδιά που έχουν πρόβλημα στο “απέξω” να σκεφτούν και έναν άλλο τρόπο μελέτης εκτός από αυτόν που ίσως έχουν συνηθίσει. Καλή επιτυχία σε όλους λοιπόν. :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
(ΜΗΝ Ξεχναται την αρχαια σοφη ρηση )

Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.Κάτσε,δεν κολλάει εδώ,αρχαία είπε.Α ναι,φυσικά!Dum spiro spero.Επίσης,θα ταίριαζε και το L'État, c'est moi! :P


Επάναληψη μήτηρ της μαθήσεως, εννοεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos.333

Νεοφερμένος

Ο panos.333 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Αν βγάλω όλη την ύλη μία φορά στο αοδε και κάνω και μία καλή επανάληψη της δυο μερες που ειναι αναμεσα στο αοδε και στο προηγούμενο μάθημα μπορώ να γράψω ένα 14??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Αν βγάλω όλη την ύλη μία φορά στο αοδε και κάνω και μία καλή επανάληψη της δυο μερες που ειναι αναμεσα στο αοδε και στο προηγούμενο μάθημα μπορώ να γράψω ένα 14??

Ίσως και περισσότερο.Αν σκεφτείς ότι 10/20 είναι Σ-Λ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top