Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.

renoskiller44

Νεοφερμένος

Ο Ρένος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
οι πανελληνιες ειναι ενας διαγωνισμος σχετικος . Δεν ειναι τιποτα

χαχαχαχα πολυ θα ηθελα να σε δω να το λες αυτο μπροστα σε παιδια που μολις θα εχουν βγει απο το τελευταιο μαθημα Πανελληνιων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Εγώ θα έβλεπα την αντίδρασή τους, των αυριανών φοιτητών, και το βαθμό ανεκτικότητάς τους. Που δεν τίθεται καν και θέμα ανεκτικότητας δηλαδή, έλεος, περιμένεις να ακούσεις από όλους τα ίδια;

Για πολλούς είναι ένας σχετικός διαγωνισμός. Η χρυσή τομή είναι να το καταλάβεις παράλληλα με τη σοβαρότητά τους. Όχι τίποτα δηλαδή αλλά, λέω, πάρε παράδειγμα δυο μαθητές που δεν έγραψαν στο δεύτερο μάθημα. Ποιος θα το διαχειριστεί καλύτερα, αυτός που περιμένει το τέλος της ζωής του/του κόσμου/whateva ή αυτός που μετριάζει τα πράγματα και ελέγχει, προπαντός, τον πανικό της μάζας;

Κρίνονται πολλά, όντως. Φόρτωσε όμως και το περιττό άγχος ΑΛΛΩΝ απλά για να'σαι μέσα και το πράγμα γίνεται κακό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

updown

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο updown αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
ας μην πανικοβαλουμε τους εαυτους μας με τετοιες αντιληψεις και τους γυρω μας .Ο πανικος ειναι περιττος και το αγχος μανο σε κακο θα βγει.Ο καθενας προτου δωσει πρεπει ναναι σιγουρος κατα το 99 τοις εκατο.Παρα ταυτα το αγχος σε τετοιες περιπτωσεις παντα υπαρχει .Το μονο που μπορουνε να κανουμε ειναι να το περιορισουμε στο ελαχιστο.

κρινονται πολλα αλλά.................

OOPS!! το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να το περιορισουμε στο ελαχιστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

BRUCE

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 237 μηνύματα.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ αγχώθηκα λίγο με τους βαθμούς που πήρα στο Α' τετράμηνο στην κατεύθυνση. Παίζει μεγάλο ρόλο ο προφορικός βαθμός σε σχέση με αυτά που θα γράψεις στο τέλος; Είχα λατινικά,λογοτεχνία 16,αρχαια 15, και ιστορία 17 αν και πιστεύω ότι άξιζα περισσότερο. Και από ότι έχω ακούσει από φίλους στο φροντιστήριο έχουν πολύ καλούς βαθμούς στην κατεύθυνση μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές θέλουν να βοηθήσουν, κάτι που πιστεύω δεν ισχύει στο δικό μου σχολείο. Έχω αγχωθεί από χθες που πήρα βαθμούς γιατί έχω την περίεργη αίσθηση ότι θα με πάρει από κάτω και δεν θα γράψω καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

updown

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο updown αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
κανενα αγχος φιλε .Οι βαθμοι στο τετραμηνο δεν παιζουν και μεγαλο ρολο.Σημασια εχει τι θα γραψεις στο τελος .Αφοσιωσου λοιπον στις τελικες εξετασεις με συστημα και προγραμμα .Τρεις μηνες και κατι εμεινε , ο χρονος ειναι αρκετος.ΧΑΛΑΡΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ αγχώθηκα λίγο με τους βαθμούς που πήρα στο Α' τετράμηνο στην κατεύθυνση. Παίζει μεγάλο ρόλο ο προφορικός βαθμός σε σχέση με αυτά που θα γράψεις στο τέλος; Είχα λατινικά,λογοτεχνία 16,αρχαια 15, και ιστορία 17 αν και πιστεύω ότι άξιζα περισσότερο. Και από ότι έχω ακούσει από φίλους στο φροντιστήριο έχουν πολύ καλούς βαθμούς στην κατεύθυνση μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές θέλουν να βοηθήσουν, κάτι που πιστεύω δεν ισχύει στο δικό μου σχολείο. Έχω αγχωθεί από χθες που πήρα βαθμούς γιατί έχω την περίεργη αίσθηση ότι θα με πάρει από κάτω και δεν θα γράψω καλά.

Και εγώ έχω το ίδιο άγχος και το σκέφτομαι συνέχεια, αφού έχω σκεφτεί να μείνω από απουσίες φέτος για να ξανακάνω την 3η λυκείου με καλύτερους βαθμούς, οκ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ απλά το σκέφτηκα.:P
Εγώ δεν έχω πάρει ακόμα βαθμούς, αλλά με αυτά που έγραψα δεν υπολογίζω και πολλά. Ειδικά Βιολογία που περίμενα να γράψω πολύ καλά, μου' ρθε απότομα ο ΧΑΛΙΑΣ βαθμός, είναι και αυστηρός ο καθηγητής και βλάκας και άλλα όμορφα επίθετα, οπότε δε με βλέπω καλά. Απ' όλους τους καθηγητές μου μόνο μία είπε ότι θα μας βοηθήσει σε βαθμούς, οι άλλοι θα είναι αντικειμενικοί- πράγμα που το θεωρώ άδικο αφού έτσι κι άλλος ο καλός και ο κακός και ο μέτριος μαθητής θα φανεί από το τι θα γράψει στο τέλος και δεν υπάρχει λόγος να τον ρίξεις εσύ- αλλά αυτό είναι μεγάλο κεφάλαιο και δεν θέλω να επεκταθώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
αφού έχω σκεφτεί να μείνω από απουσίες φέτος για να ξανακάνω την 3η λυκείου με καλύτερους βαθμούς, οκ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ απλά το σκέφτηκα.:P
Εγω μετανιωνω που δεν το εκανα :P...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Αλήθεια;
Να το σκεφτώ καλύτερα δηλαδή; :|
ΟΧΙΙΙ ...Μην σκεφτεσαι τετοια πραγματα...επειδη εγω ειμαι τρελος θα γινεις κ εσυ ?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
ΟΧΙΙΙ ...Μην σκεφτεσαι τετοια πραγματα...επειδη εγω ειμαι τρελος θα γινεις κ εσυ ?:P

Τι να σου πω, αν δω κανένα 12 σε μάθημα κατ. ή Βιολογία θα το σκεφτώ να το κάνω, αν και δεν παίζει γιατί ανυπομονώ ήδη να τελειώσω και δεν είμαι τόσο μαζόχα να το ξαναζήσω αυτό.:worry:
Μα τι άνθρωποι κι αυτοί οι καθηγητές:/: για μια άτυχη στιγμή μπορεί να μην περάσεις εξαιτίας τους.:(

Και ξαφνικά εμφανίζεται ο Δίας και θα μου πει πως δεν είναι καλό να βάζουν οι καθηγητές σε όλους 20 στη Γ. :pfff:
Αλλά εγώ δεν πτοούμαι.:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ αγχώθηκα λίγο με τους βαθμούς που πήρα στο Α' τετράμηνο στην κατεύθυνση. Παίζει μεγάλο ρόλο ο προφορικός βαθμός σε σχέση με αυτά που θα γράψεις στο τέλος; Είχα λατινικά,λογοτεχνία 16,αρχαια 15, και ιστορία 17 αν και πιστεύω ότι άξιζα περισσότερο. Και από ότι έχω ακούσει από φίλους στο φροντιστήριο έχουν πολύ καλούς βαθμούς στην κατεύθυνση μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές θέλουν να βοηθήσουν, κάτι που πιστεύω δεν ισχύει στο δικό μου σχολείο. Έχω αγχωθεί από χθες που πήρα βαθμούς γιατί έχω την περίεργη αίσθηση ότι θα με πάρει από κάτω και δεν θα γράψω καλά.
Τι σχολη στοχευεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
@prinCess
Εγω ετοιμαζομαι να το ξαναζησω:/:...και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι :)...
Δικιο εχει ο Διας (εν μερει) ...Αν διαβαζεις και προσπαθεις και στοχευεις ψηλα,τοτε ναι,να στο βαλει το 20.(το ψηλα ειναι διαφορετικο για τον καθενα)
Διαφορετικα τι να το κανεις το 20?Ισα ισα που μπορει να επαναπαυθεις και να μην γραψεις καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
...έχω σκεφτεί να μείνω από απουσίες φέτος για να ξανακάνω την 3η λυκείου με καλύτερους βαθμούς, οκ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ απλά το σκέφτηκα.....
Ξέρω κάποιον που το έκανε και τη 2η φορά πήρε χειρότερους βαθμούς.
...Απ' όλους τους καθηγητές μου μόνο μία είπε ότι θα μας βοηθήσει σε βαθμούς, οι άλλοι θα είναι αντικειμενικοί- πράγμα που το θεωρώ άδικο .....
Το δικό μου σχολείο θεωρείται το αυστηρό του συγκροτήματος. Όμως στη Γ λυκείου οι βαθμοί ήταν φουσκωμένοι, αλλά σωστά κλιμακωμένοι. Υπήρχαν ακόμα και 9, αλλά αυτοί που τα πήραν κανένας δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι στις πανελλήνιες θα γράψουν πάνω από 2.
Και ξαφνικά εμφανίζεται ο Δίας και θα μου πει πως δεν είναι καλό να βάζουν οι καθηγητές σε όλους 20 στη Γ. Αλλά εγώ δεν πτοούμαι.
Τζαααα!!!! Ας υποθέσουμε ότι είσαι πολύ καλή στα μαθηματικά. Διαβάζεις κάθε μέρα και στο σχολείο σου λύνεις πάντα τις ασκήσεις, συμμετέχεις ενεργά στο μάθημα και γράφεις στα τεστ και τα διαγωνίσματα από 19,6 ως 20. Είναι λογικό να σου βάλει ο καθηγητής σου 20 στο τετράμηνο. Αν όμως, βάλει 20 και σε κάποιον που δεν ξέρει να λύσει εξίσωση 1ου βαθμού και δίνει λευκή κόλλα σε όλα τα διαγωνίσματα και τα τεστ, θα το θεωρήσεις δίκαιο?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Εγω ετοιμαζομαι να το ξαναζησω:/:...και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι :)...
Δικιο εχει ο Διας (εν μερει) ...Αν διαβαζεις και προσπαθεις και στοχευεις ψηλα,τοτε ναι,να στο βαλει το 20.(το ψηλα ειναι διαφορετικο για τον καθενα)
Διαφορετικα τι να το κανεις το 20?Ισα ισα που μπορει να επαναπαυθεις και να μην γραψεις καλα...

Δεν νομίζω ότι επαναπαύεσαι, την αξία του ο καθένας την ξέρει έτσι κι αλλιώς μέσα από τη δική του ενασχόληση, αυτό που είναι σίγουρα, είναι ανακούφιση αφού έχεις μια έγνοια λιγότερη, για φαντάσου αλλιώς να έχεις από τη μια και το διάβασμά σου, και το άγχος να σου ανεβάσει και το βαθμό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
@prinCess
Εγω ετοιμαζομαι να το ξαναζησω:/:...και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι :)...
Δικιο εχει ο Διας (εν μερει) ...Αν διαβαζεις και προσπαθεις και στοχευεις ψηλα,τοτε ναι,να στο βαλει το 20.(το ψηλα ειναι διαφορετικο για τον καθενα)
Διαφορετικα τι να το κανεις το 20?Ισα ισα που μπορει να επαναπαυθεις και να μην γραψεις καλα...
Ναι, άλλο να ξαναδώσεις Πανελλήνιες, κι άλλο να περάσεις πάλι 9 μήνες κάνωντας υπομονή.
Καλή επιτυχία btw! :D
Ξέρω κάποιον που το έκανε και τη 2η φορά πήρε χειρότερους βαθμούς.

Το δικό μου σχολείο θεωρείται το αυστηρό του συγκροτήματος. Όμως στη Γ λυκείου οι βαθμοί ήταν φουσκωμένοι, αλλά σωστά κλιμακωμένοι. Υπήρχαν ακόμα και 9, αλλά αυτοί που τα πήραν κανένας δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι στις πανελλήνιες θα γράψουν πάνω από 2.

Τζαααα!!!! Ας υποθέσουμε ότι είσαι πολύ καλή στα μαθηματικά. Διαβάζεις κάθε μέρα και στο σχολείο σου λύνεις πάντα τις ασκήσεις, συμμετέχεις ενεργά στο μάθημα και γράφεις στα τεστ και τα διαγωνίσματα από 19,6 ως 20. Είναι λογικό να σου βάλει ο καθηγητής σου 20 στο τετράμηνο. Αν όμως, βάλει 20 και σε κάποιον που δεν ξέρει να λύσει εξίσωση 1ου βαθμού και δίνει λευκή κόλλα σε όλα τα διαγωνίσματα και τα τεστ, θα το θεωρήσεις δίκαιο?

Κοίτα, δεν διαφωνώ σχεδόν καθόλου σε αυτό που λες, απλά δεν αναφερόμουν σε μαθητές που δεν διαβάζουν, δεν ασχολούνται, που δίνουν λευκές κόλλες κτλ, μιλάω ας πούμε για μαθητές του 12 με 16 που δεν τους λες άσχετους, αλλά προσπαθούν, μπορεί στον άλλον να του βάλει 20 και στον άλλον 18/19 για να διαχωρίζονται αν σε ενοχλεί αυτό. Αλλά να βάζεις σε παιδί, που θέλει να περάσει, 10 ή 12, επειδή δεν έγραψε καλά σε ένα διαγώνισμα είναι κρίμα. -.-''
Εξάλλου από Ιανουάριο μέχρι Μάιο ο μαθητής αυτός να έχει κάνει τρελή πρόοδο και να πάει να γράψει 20 (λέμε τώρα) το 10 ή το 12 θα τον χαντακώσει. Ξέρω αρκετά παιδιά που εξαιτίας προφορικού βαθμού χάσανε τη σχολή που ήθελαν. Και στη τελική τσάμπα είναι οι βαθμοί, βάλε κάποιον βαθμό παραπάνω, τι θα πάθεις; Θέμα κοκορέματος τύπου "Αααα έβγαλα 1ο 4μηνο 19,5" δεν νομίζω να υπάρχει γιατί όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμοί αυτοί δεν είναι αντικειμενικοί.
Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Δεν νομίζω ότι επαναπαύεσαι, την αξία του ο καθένας την ξέρει έτσι κι αλλιώς μέσα από τη δική του ενασχόληση, αυτό που είναι σίγουρα, είναι ανακούφιση αφού έχεις μια έγνοια λιγότερη, για φαντάσου αλλιώς να έχεις από τη μια και το διάβασμά σου, και το άγχος να σου ανεβάσει και το βαθμό σου.
Ακριβώς αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Για μένα πρέπει να βάζουν σε όλους 20. Στις πανελλαδικές δεν κρίνεται ο εξυπνότερος αλλά αυτός που διάβασε περισσότερο και ο πιο τυχερός. Ειδικά Βιολογία Γενικής αν κάτσεις μια εβδομάδα και διαβάζεις μόνο αυτό μπορείς να χρυπήσεις μεγάλο βαθμό. Πιθανόν κάποιος μέτριος και κακός μαθητής μπορεί να γράψει πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο όπως και ένας καλός να πατώσει. Στη Γ Λυκείου ανάλογα με το Λύκειο κάποιοι βαθμοί είναι φουσκωμένοι, κάποιοι είναι αντικειμενικοί και κάποιοι απόλυτα 20άρια.

Σε έναν διαγωνισμό πρέπει να κρίνεσαι με κοινά σταθμά όσο είναι δυνατόν και ένας καθηγητής στην Γ Λυκείου είναι πρώτα παιδαγωγός και μετά καθηγητής επομένως αφού ισχύει αυτή η κατάσταση δεν πρέπει να μην αδικήσει τους μαθητές του (που εφόσον κάποια σχολεία δίνουν φουσκωμένους βαθμούς αν τους βάλει αντικειμενικά βαθμολογία έμμεσα θα τους αδικήσει και θα είναι ο ηθικός αυτουργός αυτού). Βέβαια έτσι αδικούνται οι μαθητές των "αντικειμενικών" μαθητών αλλά σε αυτήν την περίπτωση ηθικός αυτουργός είναι ο "αντικειμενικός" καθηγητής και όχι ο ίδιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Δεν ειναι δικαιο να παιρνουν ολοι σε ολα 20 . ας μην εβαζαν καθολου βαθμους η καλυτερα ας μην υπολογιζονταν καθολου ο προφορικος βαθμος στις πανελληνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Καλή επιτυχία btw! :D
Σε ευχαριστω ! Επισης ! Καλη επιτυχια και στους υπολοιπους που δινουν φετος ! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Σε ευχαριστω ! Επισης ! Καλη επιτυχια και στους υπολοιπους που δινουν φετος ! :D
Απ το στομα σου κ στου Θεου τ αυτί!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top