Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Το Α τι είναι; :P
Το δεύτερο δεν καταλαβαίνω και εγώ τι γίνεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Στο πίνακα Α βάζω τα ονόματα των μαθητών,και στον πίνακα Β τους βαθμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Guys I need ur help!!! Ασκ. Προγραμματισμού και πάλι...
Στο αγώνισμα της ελεύθερης κολύμβησης των 200 μέτρων, συμμετέχουν από 9 αθλητές σε 4 προκριματικούς. Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο:
α) θα καταχωρεί τις επιδόσεις των αθλητών εκφρασμένους σε δέκατα του δευτερολέπτου σε ένα δισδιάστατο πίνακα και τα ονόματά τους σε ένα άλλο δισδιάστατο, ανά προκριματικό.
β) θα βρίσκει το ΜΟ των επιδόσεων των αθλητών σε κάθε προκριματικό, θα τους εκφράζει σε δευτερόλεπτα, θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα και κατόπιν θα τυπώνει τον προκριματικό με τον καλύτερο ΜΟ!!!
:) Ευχαριστώ όσους ασχοληθούν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Stefania_☭;2546026:
Guys I need ur help!!! Ασκ. Προγραμματισμού και πάλι...
Στο αγώνισμα της ελεύθερης κολύμβησης των 200 μέτρων, συμμετέχουν από 9 αθλητές σε 4 προκριματικούς. Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο:
α) θα καταχωρεί τις επιδόσεις των αθλητών εκφρασμένους σε δέκατα του δευτερολέπτου σε ένα δισδιάστατο πίνακα και τα ονόματά τους σε ένα άλλο δισδιάστατο, ανά προκριματικό.
β) θα βρίσκει το ΜΟ των επιδόσεων των αθλητών σε κάθε προκριματικό, θα τους εκφράζει σε δευτερόλεπτα, θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα και κατόπιν θα τυπώνει τον προκριματικό με τον καλύτερο ΜΟ!!!
:) Ευχαριστώ όσους ασχοληθούν...
Αν δεν σχεδιασεις πινακες για να βλεπεις ,δεν υπαρχει κανενα νοημα.Θα σε βοηθησουν πολυ,ελπιζω στο φροντιστηριο-ιδιαιτερο να στο ειπαν αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Δεν πηγαίνω φροντιστήριο ούτε κάνω ιδιαίτερα... :)
Είμαι κατά της παραπαιδείας και προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό μέσα από το σχολείο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Stefania_☭;2546026:
Guys I need ur help!!! Ασκ. Προγραμματισμού και πάλι...
Στο αγώνισμα της ελεύθερης κολύμβησης των 200 μέτρων, συμμετέχουν από 9 αθλητές σε 4 προκριματικούς. Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο:
α) θα καταχωρεί τις επιδόσεις των αθλητών εκφρασμένους σε δέκατα του δευτερολέπτου σε ένα δισδιάστατο πίνακα και τα ονόματά τους σε ένα άλλο δισδιάστατο, ανά προκριματικό.
β) θα βρίσκει το ΜΟ των επιδόσεων των αθλητών σε κάθε προκριματικό, θα τους εκφράζει σε δευτερόλεπτα, θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα και κατόπιν θα τυπώνει τον προκριματικό με τον καλύτερο ΜΟ!!!
:) Ευχαριστώ όσους ασχοληθούν...

Μιας και δεν πας φροντιστήριο να βοηθήσω λίγο (όχι ολοκληρωμένη λύση)

Για το β) :
Αν είχαμε μόνο ένα προκριματικό γύρο, τότε οι επιδόσεις θα γράφονταν σε μονοδιάστατο πίνακα και για να βρεις το μέσο όρο των επιδόσεων θα χρειαζόταν κάτι τέτοιο :

Code:
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 9
   ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- ΑΘΡΟΙΣΜΑ + ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ[j]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ <-- ΑΘΡΟΙΣΜΑ / 9
Τώρα που έχουμε 4 προκριματικούς χρησιμοποιούμε διδιάστατο πίνακα για τις επιδόσεις και η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται 4 φορές :

Code:
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

   ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- 0
   ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 9
      ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- ΑΘΡΟΙΣΜΑ + ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ[i,j]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ[i] <-- ΑΘΡΟΙΣΜΑ / 9

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Γενικά, όταν ζητάει η άσκηση διάβασμα/γράψιμο σε διδιάστατο πίνακα, τότε χρησιμοποιείς δύο εμφωλευμένες (η μία μέσα στην άλλη) επαναλήψεις 'ΓΙΑ'

Τα υπόλοιπα σε αφήνω να τα σκεφτείς μόνη σου ☭
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonhs_1_7

Νεοφερμένος

Ο antonhs_1_7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Φίλε εγώ πάντως έχω βρει ένα site www.manosteach.com στο οποιο ένας καθηγητής κανεις δωρεάν μαθήματα μέσο υπολογιστή παρα πολύ καλο
ξεκίνησα και κάνω και έχω καταλάβει αρκετά πράγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Stefania_☭;2546513:
Δεν πηγαίνω φροντιστήριο ούτε κάνω ιδιαίτερα... :)
Είμαι κατά της παραπαιδείας και προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό μέσα από το σχολείο....
Mπραβο:clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup: !!!!!!! αυτο ηθελα να κανω και εγω αλλα δεν ειμαι εγω που αποφασιζω,αλλα οι γονεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Μήπως υπάρχει κάποιος με ολόκληρη τη λύση; :P
Οι γονείς μου είναι υπέρ στην απόφασή μου....Άλλωστε δεν θα αποφασίσουν εκείνοι για το μέλλον μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Χρειάζεσαι 2 2σδιάστατους πίνακες...
Έναν έστω Ο[i,j] (Ο[9,4]) όπου i=οι αθλητές σε κάθε προκριματικό (δηλαδή 9) και όπου j=οι προκριματικοί, δηλαδή 4, ο οποίος πίνακας θα περιέχει τα ονόματα των αθλητών...
Ο άλλος, έστω Ε[i,j] (Ε[9,4]) όπου i=οι αθλητές σε κάθε προκριματικό (δηλαδή 9) και όπου j=οι προκριματικοί, δηλαδή 4, ο οποίος πίνακας θα περιέχει τις επιδώσεις σε δευτερόλεπτα.
Ύστερα ξεκίνα το πρόγραμμα..

Πρόγραμμα Άσκηση
Μεταβλητές
χαρακτήρες:Ο[9,4], ΟΝ[36]
πραγματικές:Ε[9,4],ΜΟ[4],s,min,ΕΠ[36],temp,temp1
ακέραιες:i,j,θ_min,κ
Αρχή
για j από 1 μέχρι 4
για i από 1 μέχρι 9
διάβασε Ο[i,j],E[i.j]
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
για j από 1 μέχρι 4
s<-o
για i από 1 μέχρι 9
s<-s+E[i,j]
τέλος_επανάληψης
ΜΟ[i,j]<-s/9*10 ! 9*10 επειδή θέλει σε δέκατα του δευτ.
τέλος_επανάληψης
min<-ΜΟ[1]
θ_min<-1
για i από 2 μέχρι 4
αν ΜΟ<min τότε
min<-ΜΟ
θ_min<-1
τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
γράψε θ_min
MO<-s/9*10 !εδώ βάζεις το ΜΟ σε μονοδιάστατο πίνακα
κ<-0
για i από 1 μέχρι 9 !εδώ βάζεις τα στοιχεία του 2διάστατου σε
για j από 1 μέχρι 4 μονοδιάστατο για ταξινόμιση
κ<-κ+1
ΕΠ[κ]<-Ε[i,j]
ON[κ]<-ON[i,j]
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
για i από 2 μέχρι 36 !Ταξινόμιση σε παράλληλους
για j από 36 μέχρι 1 με_βήμα -1
αν ΕΠ[j]<EP[j-1] τότε
temp<-EΠ[j-1]
EΠ[j]<-EΠ[j-1]
ΕΠ[j-1]<-temp
temp1<-ON[j]
ON[j]<-ON[j-1]
ON[j-1]<-temp1
τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
για i από 1 μέχρι 9
γράψε Ο
τέλος_επανάληψης
Τέλος_προγράμματος





Αρχική Δημοσίευση από Stefania_☭;2547416Άλλωστε δεν θα αποφασίσουν εκείνοι για το μέλλον μου![/QUOTE:
Βέβαια με τις κομματικές ιδεολογίες που έχεις δεν ξέρω αν αποφασίζεις και εσύ η ίδια για το μέλλον σου...Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την άσκηση...Όσο αναφορά στην ιδεολογία, θυσιάζεις τα πάντα για αυτή.! Τουλάχιστον έτσι ξέρω εγώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Ναι συμφωνώ μαζί σου, όταν όμως αυτή η ιδεολογία είναι προσωπική και όχι υποκινούμενη από κόμματα...
Άλλωστε κανένα κόμμα δεν θα είναι εκεί να σε στηρίξει όταν θα είσαι άνεργη και δεν θα έχεις περάσει κάπου... Και εγώ σε σπίτι με αριστερή ιδεολογία μεγάλωσα αλλά δεν ενστερνίζομαι όλες τις απόψεις τις αριστεράς... Διαλέγεις τι από αυτά σου ταιριάζουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο στον οποίο ζεις και δημιουργείς μια προσωπική ιδεολογία...Αλλά νομίζω βγήκαμε off topic...Εδώ μιλάμε για ΑΕΠΠ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefania_☭

Νεοφερμένος

Η Στεφανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ αλλά τέλος πάντων...Έχουν κλείσει ήδη 2 θέματά μου και δε θα δώσω συνέχεια :) Ευχαριστώ και πάλι για την άσκηση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
κ<-0
για i από 1 μέχρι 9 !εδώ βάζεις τα στοιχεία του 2διάστατου σε
για j από 1 μέχρι 4 μονοδιάστατο για ταξινόμιση
κ<-κ+1
ΕΠ[κ]<-Ε[i,j]
ON[κ]<-ON[i,j]
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
για i από 2 μέχρι 36 !Ταξινόμιση σε παράλληλους
για j από 36 μέχρι 1 με_βήμα -1
αν ΕΠ[j]<EP[j-1] τότε
temp<-EΠ[j-1]
EΠ[j]<-EΠ[j-1]
ΕΠ[j-1]<-temp
temp1<-ON[j]
ON[j]<-ON[j-1]
ON[j-1]<-temp1
τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
για i από 1 μέχρι 9
γράψε Ο
τέλος_επανάληψης


έχεις κάνει κάποια ψιλολαθάκια από απροσεξία αλλά εκτός απ' αυτό, αυτά που κάνεις εδώ δε βλέπω να τα ζητάει πουθενά η άσκηση.
όταν λέει
"θα βρίσκει το ΜΟ των επιδόσεων των αθλητών σε κάθε προκριματικό, θα τους εκφράζει σε δευτερόλεπτα, θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα"
λογικά ζητάει ένα μονοδιάστατο πίνακα τεσσάρων θέσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonhs_1_7

Νεοφερμένος

Ο antonhs_1_7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έχω μία απορία σχετικά με την σειριακή αναζήτηση. Στο βιβλίο την έχει με την δομή επανάληψης ΟΣΟ. Από την στιγμή που θα ελέγξει τουλάχιστον το πρώτο στοιχείο του πίνακα μήπως είναι καλύτερα να γίνει με την ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
έχεις κάνει κάποια ψιλολαθάκια από απροσεξία αλλά εκτός απ' αυτό, αυτά που κάνεις εδώ δε βλέπω να τα ζητάει πουθενά η άσκηση.
όταν λέει
"θα βρίσκει το ΜΟ των επιδόσεων των αθλητών σε κάθε προκριματικό, θα τους εκφράζει σε δευτερόλεπτα, θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα"
λογικά ζητάει ένα μονοδιάστατο πίνακα τεσσάρων θέσεων.


Μπορεί και να είναι λάθος...Δεν ξέρω...Correct me :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Μπορεί και να είναι λάθος...Δεν ξέρω...Correct me :)

όταν λέει "θα τους καταχωρεί σε νέο πίνακα" εννοεί να καταχωρήσεις του τέσσερις μέσους όρους, όχι να καταχωρήσεις πάλι τις επιδόσεις σε μονοδιάστατο.
άρα για κάθε προκριματικό υπολογίζεις το μέσο όρο (άθροισμα των επιδόσεων δια 9) και χρησιμοποιείς πίνακα τεσσάρων θέσεων για να τους καταχωρήσεις.
η ταξινόμηση που κάνεις δε χρειάζεται, αρκεί μόνο να βρεις στον πίνακα με τους μέσους όρους ποιο είναι το μικρότερο στοιχείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
δ<- α mod 10
Όσο δ>0 επαναλαβε
δ<-δ-1
γ<-γ+β
τελος_επαναληψης

για μετατροπη σε για θα γινει:
δ<- α mod 10
Για ι απο δ μεχρι 0 με_βημα -1
γ<-γ+β
τελοσ_επαναληψης

σωστο; Δε μου κολλαει το μεχρι 0, καθως με το οσο σου λεει >0 και οχι >=0.. Μπορεί να γίνει και αλλιώς η μετατροπή σε για;
Τί λέτε;

Μιας που δε σβήνεται το post μου θα παραθέσω μια λύση που θεωρώ πως είναι και η σωστή:

Για δ απο α mod 10 μεχρι 1 με_βημα-1
γ<-γ+β
τελος_επαναληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

kbatsos

Νεοφερμένος

Ο kbatsos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
1. την για τη χρησιμοποιεις οταν ξερεις τον αριθμο επαναληψεων
2. την οσο οταν θελεισ να τελειωνει η επαναληψη και ας μην εχει εκτελεστει καμια φορα αυτο που βρισκεται στο loop
3. την αρχη επαναληψης τη χρησιμοποιουμε κυριως στον ελεγχο δεδομενων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilias77

Νεοφερμένος

Ο ilias77 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
καλησπερα παιδια...σημερα εγραφα ΑΕΠΠ στο φροντ. και το 3ο θεμα δεν το αγγιξα καν...μπορειτε να με βοηθησετε?
οριστε το θεμα.

Ρομποτ με σταθερο μηκος βηματος καταφθανει στον πλανητη αρη, για νε περισυλλεξει πετρωματα. Καθε 1 βημα του ειναι 80cm. Το ρομποτ διαθετει μετρητη βηματων. Διενυσε στον αρη μια ευθεια απο το σημειο Α σε σημειο Β και ο μετρητης βηματων καταμετρησε Ν. Να γραφτει αλγοριθμος που:
1) να διαβαζει τον αριθμο Ν των βηματων του ρομποτ(αυτο οκ)
2)να υπολογιζει και να τυπωνει την αποσταση ΑΒ που διανυσε σε cm
3) να μετατρεπει και να τυπωνει αυτην την αποσταση σε Km, m, cm.

Π.χ) αν η αποσταση σε cm ειναι 100060 cm τοτε να τυπωνει: 1Km, 0m, 60cm

μπορειτε να με βοηθησετε? ο καθηγητης μου ειπε οτι ειναι πολυ ευκολο....αλλα δεν μπορεσα να το σκεφτω και κολλησα εκεινη την ωρα. Οποιος μπορει θα του ειμουν ευγνομων.
Ευχαριστω Πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top