Στερεότυπα του εκπαιδευτικού συστήματος

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Α οκ εντάξει τότε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
γνώσεις και ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου έχει προφανώς περισσότερες από έναν απόφοιτο Γυμνασίου ή Δημοτικού.
ειναι αληθινες οι γνωσεις που εχει?

ειναι προιον αμφιβολιας?

γνωριζει οτι γνωριζει (καποια πραματα)?

γνωριζει οτι δε γνωριζει (καποια αλλα πραματα)?


(κι αυτος που σταματησε στο δημοτικο μπορει να απεκτησε στην πορεια γνωσεις μεταλλοτεχνιτη. κι αυτες γνωσεις ειναι!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
οι αποφοιτοι Πανεπιστημιου ειναι -κατα μεσο ορο- υψηλοτερου μορφωτικου-πνευματικου επιπεδου απο τους αποφοιτους Γυμνασιου ή Δημοτικου

Αυτό ισχύει πάντα, όχι κατά μέσο όρο και δεν είναι κακό. Είναι προφανές ότι ένας απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ είναι περισσότερο μορφωμένος από κάποιον απόφοιτο γυμνασίου ή λυκείου που δεν έχει αποφοιτήσει από σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εσφαλμένη αντίληψη είναι να θεωρείται άχρηστος όποιος δεν έχει αποφοιτήσει από σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
(ευπροσδεκτη η διαφωνια [και υπαρκτη])
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
23)οι πενθημερες πρεπει να ειναι μονο για ξεσαλομα,ποτο και γ**ησι
24)το σχολειο ειναι μια αγκαρια ,κατι που το εχεις αναγκη , δε σου προσφαιρει τιποτα παρα ενα μεσο εισαγωγης στη Γβαθμια εκπαιδευση
25)οποιος καθηγητης μας βγαλει εξω, μας βαλει κακο βαθμο, μας ελεγχει τα τετραδια κ.α. ειναι στριμενος, κακιασμενος, και κανει το χειροτερο μαθημα
26)οποιος μαθητης συζηταει με τους καθηγητες και εχει καλες σχεσεις μαζι τους τους γλυφει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
27)Όλοι οι καθηγητές είναι απλοί δημόσιοι υπάλλλοι και τίποτε άλλο
28)Ο μαθητής με μέτριες ή και κακές επιδόσεις είναι ανίκανος και βλάκας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
29)τα ιδιωτικα σχολεια ειναι καλυτερα απο τα δημοσια
30)μονο το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα αντιμετοπιζει προβληματα
31)οι αλλοδαποι δεν ειναι καλοι μαθητες,ειναι περιθωριακοι και εχουν παραβατικη συμπεριφορα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
33)Ότι στα πανεπιστήμια υπάρχει αξιοκρατία
δεν ηξερα ότι υπήρχε αυτή η αντίληψη, αν υπάρχει πραγματικα τότε ειναι οντως λάθος
34)Ότι αν βγεις από ελληνικό πανεπιστήμιο είσαι ο καλύτερος όλων
όταν λες ολων τι εννοείς ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Eννοώ ότι όταν κάποιος βγαίνει από ελληνικό πανεπιστήμιο,έχει την απαίτηση να δουλέψει,να σπουδάσει στο καλύτερο πανεπιστήμιο για μεταπτυχιακό και να θεωρεί οτι στο πανεπιστήμιο έχει κάνει τα δυσκολότερα πράγματα στον κόσμο,κάτι που δεν είναι δίκαιο.Στο σχολείο μου όταν λέγαμε ότι θέλαμε να σπουδάσουμε εξωτερικό μας έλεγαν αποτυχημένους και ότι φεύγουμε γιατί τα βρίσκουμε σκούρα στην Ελλάδα,γιατί είναι καλύτερη όλων..

Δεν αντιλέγω τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλά για αυτό και θέλω να μπω και ΕΜΠ!!Αλλά έχουν πολλά μειονεκτήματα,που θέλουν μεγάλη ανάλυση...Αμά δούμε μόνο την κατάταξη των πανεπιστήμιων η Ελλάδα είναι πάρα πολύ κάτω..ακόμα και το πανεπιστήμιο της Ινδονήσιας είναι σε καλύτερη θέση.Δεν φταίνε οι φοιτήτες,τουλάχιστον όχι όλοι,έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης,το κράτος φταίει που δεν δίνει τίποτα για την παιδεία από τον προυπολογισμό και όταν δίνει υπάρχουν και άλλοι για να τα τρώνε..Έλεος!!!

Δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω γιατί θα φύγω off-topic και δεν το θέλω..
να σου πω την αληθεια εγω δεν ηξερα οτι επικρατει αυτη η αντιληψη...
Παντως εγω θεωρω οτι η γερμανια η αμερικη και καπως η αγγλια εχουν πολυ αξιολογα πανεπιστημια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Αυτή είναι μια λαναθασμένη αντίληψη. Συνήθως τα πανεπιστήμια αξιολογούνται μέ βάση όλα τους τα τμήματα και βγαίνει ένας μέσος όρος. Η χώρα μας πάλι αν δεν είχε κι εδώ μαι ιδιαιτερότητα θα έσκαγε... Σε εμάς μπορεί να μην είναι αυτοτελώς τα πανεπιστήμια και τα καλύτερα στον κόσμο. Μπορούμε όμως να ανταγωνιστουμε σε επίπεδο τμημάτων.

Δηλαδή μερικά τμήματα του Πολυτεχνείου Κρητης έχουν καλό ερευνητικό επίπεδο και είναι αποδεκτά από πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού, ως ένα καλό επίπεδο. Ή και κάποια τμήματα του ΕΜΠ είναι σε μεγάλη εκτίμηση.

Θέλω να πω μπορεί ως σύνολο πανεπιστημίων να μην είμαστε σε καλές θέσεις, ωστόσο σε επίπεδο τμημάτων έχομεμ να δείξουμε καλά δείγματα.

Δε λέω ότι είμαστε Οξφόρδη αλλά σε μερικά τμήματα έχουμε καλή πρόοδο. Το κακό είναι ότι δε συμβαίνει σε όλα τα τμήματα.

Και αν θέλετε τη γνώμ μου οι φοιτητές έχουν και αυτοί μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην κατάσταση των πανεπιστημίων. Όταν υπάρχουν προβλήματα σε ένα χώρο φτάινε όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτόν τον χώρο. Εϊτε μας αρέσει είτε όχι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
μιας και προσφατα ειδα το θεμα σχετικα με την ποιοτητα και τις δυνατοτητες που εχει καποιος απο ΕΠΑΛ αποφασισα να αοιξω αυτο το θεμα για να συζητησουμε και αλλες παρομοιες αντιληψεις στην εκπαιδευση

θα κανω εγω την αρχη:
1)το ΕΠΑΛ δεν κανει για ΑΕΙ και καλους μαθητες
2)μια σχολη με λιγοτερα μορια απο μια αλλη ειναι σιγουρα και χειροτερη
3)ομια σχολη με λιγοτερα μορια απο μια αλλη ειναι ευκολοτερη
-----------------------------------------
μπορει καποιος συντονιστης να αλλαξε το κακες στο ονομα του θεματος με το λαθος;;;

Να συνεχίσω λοιπόν κι εγώ:

4) Ο μαθητής που θα πάρει το απουσιολόγιο, είναι πάντα ένα "φυτό" που μάλλον έχει και πλάτες καθηγητών που του χαρίζονται στη βαθμολογία.
5) Αν δεν περάσει κάποιος από ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ώστε να μπει στη Γ' Βάθμια δε θα μορφωθεί και θα είναι βάρος στην κοινωνία (το ότι οι μαθητές των ΕΠΑ.Σ. και άλλων σχολών με επαγγελματική κατάρτιση βγαίνουν εύκολα στην αγορά εργασίας το σκέφτηκε κανείς;)
6) Όλοι οι καθηγητές είναι μεγάλης ηλικίας, άχρηστοι, δε γνωρίζουν τίποτα πάνω στο αντικείμενο που διδάσκουν, θέλουν το κακό μας, βαθμολογούν κουτσουρεύοντας, and so on.
7) (Λίγο αμφιλεγόμενο) Αν γράψεις πάνω από τη βάση, "ΕΣΥ πέρασες" ενώ αν γράψεις υπό της βάσης, "Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ σε έκοψε".

Και να συμπληρώσω

8) Της τεχνολογικής είναι σκράπες ενώ της θετικής είναι σα'ί'νια
9) Της θεωρητικής δεν καταλαβαίνουν μαθηματικά

Στο δικό μου σχολείο πάντως όλοι οι απουσιολόγοι είναι φυτά (όχι απλά καλοί μαθητές αλλά φυτούκλες)...
Και έχουν και τις πλάτες των καθηγητών...Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δικής μας απουσιολόγου...:
-Γ., δεν βγάζω τα γράμματά σου σε αυτήν την έκθεση αλλα θα σου βάλω 20 γιατί σε εμπιστεύομαι απλά στις πανελλήνιες να γράφεις πιο καθαρά.... (στις πανελλήνιες έγραψε ένα ωραιότατο 15)

10) Αφού είσαι θεωρητική πρέπει να γράφεις καλές εκθέσεις/Αφού είσια τεχνολογική πρέπει να ξέρεις καλά μαθηματικά/Αφού είσαι θετική πρέπει να ξέρεις καλά βιολογία

11)Το απολυτήριο δεν έχει σημασία άμα περάσεις πανελλήνιες

12)οτι τα πανεπιστημια ειναι παντα ανωτερα απο τα ΤΕΙ

13) το βιβλιο ειναι οκυριος αξονας του μαθηματος
14)το σχολειο εχει σκοπο να μας μεταφερει γνωσεις
15)το παν ειναι οβαθμος
16)οποιος εχει 20 σε καποιο μαθημα (αοκμα και σε γραπτα) το ξερει
17)αν στη τριτη λυκειου και σε περιοδους εξετασεων ξενυχτας διαβαζοντας θα γραψεις
18)για οποια αναποδια μας ερχεται φταιει ο καθηγητης το σχολειο το συστημα

19)Το φροντιστήριο/Τα ιδιαίτερα είναι απαραίτητα για τις πανελλήνιες.
20)Στην 'Γ Λυκείου πρέπει να διαβάζεις μόνο για την κατεύθυνση και τη Γ.Π την έχεις χεσμένη.
21)Στην Ά Λυκείου πρέπει να επικεντρώνεσαι μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσεις.

(καλο θεμα και αποψεις!)

22) οι αποφοιτοι Πανεπιστημιου ειναι -κατα μεσο ορο- υψηλοτερου μορφωτικου-πνευματικου επιπεδου απο τους αποφοιτους Γυμνασιου ή Δημοτικου

23)οι πενθημερες πρεπει να ειναι μονο για ξεσαλομα,ποτο και γ**ησι
24)το σχολειο ειναι μια αγκαρια ,κατι που το εχεις αναγκη , δε σου προσφαιρει τιποτα παρα ενα μεσο εισαγωγης στη Γβαθμια εκπαιδευση
25)οποιος καθηγητης μας βγαλει εξω, μας βαλει κακο βαθμο, μας ελεγχει τα τετραδια κ.α. ειναι στριμενος, κακιασμενος, και κανει το χειροτερο μαθημα
26)οποιος μαθητης συζηταει με τους καθηγητες και εχει καλες σχεσεις μαζι τους τους γλυφει

27)Όλοι οι καθηγητές είναι απλοί δημόσιοι υπάλλλοι και τίποτε άλλο
28)Ο μαθητής με μέτριες ή και κακές επιδόσεις είναι ανίκανος και βλάκας.

29)τα ιδιωτικα σχολεια ειναι καλυτερα απο τα δημοσια
30)μονο το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα αντιμετοπιζει προβληματα
31)οι αλλοδαποι δεν ειναι καλοι μαθητες,ειναι περιθωριακοι και εχουν παραβατικη συμπεριφορα

32)Ότι τα κολλέγια βγάζουν τους καλύτερους μαθητές
33)Ότι στα πανεπιστήμια υπάρχει αξιοκρατία
34)Ότι αν βγεις από ελληνικό πανεπιστήμιο είσαι ο καλύτερος όλων

Ωραια λοιπον τα βρηκαμε τα κοιταμε τα ξανακοιταμε Ε ΚΑΙ?Το θεμα δεν ειναι να μαθουμε τις λαθος αντιληψεις που αφορουν το εκπαιδευτικο συστημα,αλωστε οι περισσοτεροι,αν οχι ολοι,τις ξερουμε το θεμα ειναι τι θα κανουμε για να παψουμε να τις συντηρουμε,γιατι αυτες δεν ξεφυτρωσαν απο μονες τους καποιος τις δημιουργησε,καποιος της καλλιεργησε και καποιος τις συντηρει.Αυτες υπαρχουν γιατι εμεις τους δινουμε τροφη,οταν πχ πεταμε το ειρωνικο μας σχολειο για το συμμαθητη μας που παει θεωρητικη,για τον συμφοιτητη που ηρθε απο απο ΕΠΑΛ ενω εμεις ειμαστε απο ΓΕΛ.Το θεμα ειναι να παψουν να συντηρουνται αυτες οι ηλιθιες αντιληψεις οχι απλα να αναφερθουν ποιες ειναι ολοι ξερουμε ποιες ειναι.Και αυτο θα γινει αν εμεις εδω που γραφουμε αρχισουμε να ξεπερναμε αυτες τις αντιληψεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Ωραια λοιπον τα βρηκαμε τα κοιταμε τα ξανακοιταμε Ε ΚΑΙ?Το θεμα δεν ειναι να μαθουμε τις λαθος αντιληψεις που αφορουν το εκπαιδευτικο συστημα,αλωστε οι περισσοτεροι,αν οχι ολοι,τις ξερουμε το θεμα ειναι τι θα κανουμε για να παψουμε να τις συντηρουμε,γιατι αυτες δεν ξεφυτρωσαν απο μονες τους καποιος τις δημιουργησε,καποιος της καλλιεργησε και καποιος τις συντηρει.Αυτες υπαρχουν γιατι εμεις τους δινουμε τροφη,οταν πχ πεταμε το ειρωνικο μας σχολειο για το συμμαθητη μας που παει θεωρητικη,για τον συμφοιτητη που ηρθε απο απο ΕΠΑΛ ενω εμεις ειμαστε απο ΓΕΛ.Το θεμα ειναι να παψουν να συντηρουνται αυτες οι ηλιθιες αντιληψεις οχι απλα να αναφερθουν ποιες ειναι ολοι ξερουμε ποιες ειναι.Και αυτο θα γινει αν εμεις εδω που γραφουμε αρχισουμε να ξεπερναμε αυτες τις αντιληψεις..
σκοπος του θεματος αυτου είναι και αυτο ....Αν θες κιόλς κανε την αρχη....(δεν ειναι όμως οι μόνες....!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
σκοπος του θεματος αυτου είναι και αυτο ....Αν θες κιόλς κανε την αρχη....(δεν ειναι όμως οι μόνες....!!!!!

Το θεμα δεν ειναι να το κανει μονο ενας αλλα πολλοι και νομιζω πως δεν ειναι και τοσο δυσκολο εμεις οι ιδιοι να μην φερομαστε με βαση αυτες τις αντιληψεις,καθενας στην καθημερινη του ζωη νομιζω ξερει τι κανει..σιγουρα δεν ειναι οι μονες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
μπορει εμεις οι ιδιοι να ευθυνομαστε σε πολυ μεγάλο βαθμο για το ότι υπάρχουν αυτές οι αντιληψεις αλλά όχι μονο εμεις
για το ΕΠΑΛ π.χ. φταιει η ελλεπης ενημερωση των μαθητων γυμνασιου καθως και των γωνιων τους σχετικα με αυτά τα θέματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Πολλές φορές, το πρόβλημα δημιουργεί και η ίδια η κοινωνία. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι θεωρούν πολύ cool επαγγέλματα, όπως ο γιατρός ή ο δικηγόρος, ενώ κοροϊδεύουν άλλα, όπως ο αγρότης κτλ. Άρα, επικρατεί μια παράλογή προκατάληψη στα διανοητικά και χειρονακτικά επαγγέλματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
27)Όλοι οι καθηγητές είναι απλοί δημόσιοι υπάλλλοι και τίποτε άλλο
28)Ο μαθητής με μέτριες ή και κακές επιδόσεις είναι ανίκανος και βλάκας.


Με βαση το 28 στη λιστα σου ναι. Αυτα λενε ως στερεοτυπα και οχι τιποτ'αλλο θεωρουν τους μαθητες με μετριες ή κακες επιδοσεις κατωτερους ενω τους αριστουχους τους θεωρουν τους καλύτερους ολων των μαθητων και ανωτερους απο ολους τους μαθητες που υπαρχουν στη καθε ταξη.

23)οι πενθημερες πρεπει να ειναι μονο για ξεσαλομα,ποτο και γ**ησι
24)το σχολειο ειναι μια αγκαρια ,κατι που το εχεις αναγκη , δε σου προσφαιρει τιποτα παρα ενα μεσο εισαγωγης στη Γβαθμια εκπαιδευση
25)οποιος καθηγητης μας βγαλει εξω, μας βαλει κακο βαθμο, μας ελεγχει τα τετραδια κ.α. ειναι στριμενος, κακιασμενος, και κανει το χειροτερο μαθημα
26)οποιος μαθητης συζηταει με τους καθηγητες και εχει καλες σχεσεις μαζι τους τους γλυφει

Ρε πραγματικα ποσο αλήθεια.
Ειλικρινα οσο εχεις βαλει σε λιστα που συμβαίνουν χρονια και χρονια σε ολα τα σχολεια της χωρας μας, εγω τα θεωρω στερεοτυπα. Μα την παναγια. Και τα στερεοτυπα τα μισω παρα πολυ, καθε φορα που βλεπω το ιδιο και το ιδιο να γίνεται, ειτε στο σχολειο, ειτε γενικα στην κοινωνια μας, εγω τα παιρνω σαν στερεοτυπα ακομα και αν καποια πραγματα οντως δεν ειναι στερεοτυπα αφου καποια πραγματα επαναλαμβανονται και το αιμα μου ανεβαινει στο κεφαλι καθε φορα και μονο που τα ακουω και τα βλεπω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Αυτό το στερεότυπο το βλέπω πλέον μόνο από ελάχιστους καθηγητές οι οποίοι είναι μεγάλοι σε ηλικία. Νομίζουν ότι οι υψηλοί βαθμοί ισοδυναμούν σε καλά παιδιά.
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Πολλές φορές, το πρόβλημα δημιουργεί και η ίδια η κοινωνία. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι θεωρούν πολύ cool επαγγέλματα, όπως ο γιατρός ή ο δικηγόρος, ενώ κοροϊδεύουν άλλα, όπως ο αγρότης κτλ. Άρα, επικρατεί μια παράλογή προκατάληψη στα διανοητικά και χειρονακτικά επαγγέλματα.

Εδω πιστευουν κιολας οτι δεν εχουν μελλον οσοι θελουν να σπουδασουν γραφιστικη, μουσική και οτι αλλο εχει σχεση με την τεχνη.

Αυτό το στερεότυπο το βλέπω πλέον μόνο από ελάχιστους καθηγητές οι οποίοι είναι μεγάλοι σε ηλικία. Νομίζουν ότι οι υψηλοί βαθμοί ισοδυναμούν σε καλά παιδιά.


Και οι χαμηλοι σε κακα παιδια.
Ή το αλλο που θεωρουν αποτυχημενους οσους παιρνουν χαμηλους βαθμους και επιτυχημενους οσους παιρνουν ηψυλους βαθμους.
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Πάντως μια καθηγήτρια μου, στο γυμνάσιο που δεν έκανα ούτε ανάγνωση τα σχολικά βιβλία, με είχε στη μπούκα. Όταν ξεκίνησα να διαβάζω στο λύκειο, ξαφνικά έγινα μια από τις αγαπημένες της μαθήτριες και τώρα ανέβηκα στην ιεραρχία και είμαι Η αγαπημένη της μαθήτρια.. Υποκρίσια.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top