Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Ευχαριστώ, μπορείς να μου γράψεις στο 2 και να κάνεις την λύση από το σχήμα Horner και μετέπειτα;
θα σου δώσω ως παράδειγμα μόνο ένα από αυτά για να κάνεις τα υπόλοιπα μόνος σου. Ας πάρουμε το
Οι ακέραιοι διαιρέτες του 6 είναι -6,-3,-2,-1,1,2,3,6 κάνοντας δοκιμές βλέπουμε ότι το 1 είναι ρίζα της εξίσωσης (δηλαδή μηδενίζει το ). Κάνοντας σχήμα Horner με το 1 (βλ. Άλγεβρα Β' Λυκείου τα παραδείγματα) έχουμε άρα . Τώρα αρκεί να βρούμε τις ρίζες της εξίσωσης . Χρησιμοποιούμε τη διακρίνουσα και τη γνωστή διαδικασία και βρίσκουμε ότι οι λύσεις της είναι το 2 και το -3 . Τελικά όλες οι λύσεις της εξίσωσης είναι οι . Όπως σου έχω πει ήδη δυο φορές, πρέπει να διαβάζεις την ύλη από προηγούμενες τάξεις πριν πας σε αυτήν της Γ' Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
θα σου δώσω ως παράδειγμα μόνο ένα από αυτά για να κάνεις τα υπόλοιπα μόνος σου. Ας πάρουμε το
Οι ακέραιοι διαιρέτες του 6 είναι -6,-3,-2,-1,1,2,3,6 κάνοντας δοκιμές βλέπουμε ότι το 1 είναι ρίζα της εξίσωσης (δηλαδή μηδενίζει το ). Κάνοντας σχήμα Horner με το 1 (βλ. Άλγεβρα Β' Λυκείου τα παραδείγματα) έχουμε άρα . Τώρα αρκεί να βρούμε τις ρίζες της εξίσωσης . Χρησιμοποιούμε τη διακρίνουσα και τη γνωστή διαδικασία και βρίσκουμε ότι οι λύσεις της είναι το 2 και το -3 . Τελικά όλες οι λύσεις της εξίσωσης είναι οι . Όπως σου έχω πει ήδη δυο φορές, πρέπει να διαβάζεις την ύλη από προηγούμενες τάξεις πριν πας σε αυτήν της Γ' Λυκείου.

Την διαβάζω αλλά φοβάμαι μην τυχών και δεν τα προλάβω όλα; Τι λες; Το 80% το ξέρω των βιβλίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Την διαβάζω αλλά φοβάμαι μην τυχών και δεν τα προλάβω όλα; Τι λες; Το 80% το ξέρω των βιβλίων.

Αν όμως δεν μπορείς να τα λυνεις αυτα με κλειστά ματια και κόλλας, τι νόημα εχει να βιαζεσαι να βγάλεις την ύλη της γ λυκειου; Θα προσπαθείς να κανεις όρια για παράδειγμα, και θα κόλλας στις παραγοντοποιησεις :/: Φιλικά στο λέω. Καλυτερα να εισαι 100% σίγουρος οτι ξέρεις τα βασικά, παρα να προσπαθήσεις να βγάλεις την ύλη γρήγορα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Την διαβάζω αλλά φοβάμαι μην τυχών και δεν τα προλάβω όλα; Τι λες; Το 80% το ξέρω των βιβλίων.

Αν δεν ξέρεις τα βασικά δεν μπορείς να πας στα επόμενα..
Και δυστυχώς ή ευτυχώς η επίλυση εξισώσεων με την βοήθεια του σχήματος χόρνερ είναι βασική.
Φυσικά αν δεν ξέρεις πως γίνεται υπάρχει και εναλλακτική λύση η οποία δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη.
Μπορείς να σπας τις εξισώσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίσεις κοινούς παράγοντες. Μετά κάπως θα γίνεται να βγάλεις πάλι κοινό παράγοντα κ.ο.κ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Θέλω μια βοήθεια στις παρακάτω συναρτήσεις , ξέρω πως λύνονται αλλά δεν ξέρω πως βγαίνουνε τα πεδία ορισμού , πχ αν είναι -∞ ή +∞ , μπορεί κάποιος να μου δείξει και να μου εξηγήσει πως βγαίνουνε τα πινακάκια στις παρακάτω ασκήσεις ;







 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filomathis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο filomathis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
εκανα μια προχειρη αναζητη στο google για τσεκαρε αυτο (για πεδια ορισμου)
https://mathland.gr/archives/1517
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Θέλω μια βοήθεια στις παρακάτω συναρτήσεις , ξέρω πως λύνονται αλλά δεν ξέρω πως βγαίνουνε τα πεδία ορισμού , πχ αν είναι -∞ ή +∞ , μπορεί κάποιος να μου δείξει και να μου εξηγήσει πως βγαίνουνε τα πινακάκια στις παρακάτω ασκήσεις ;







Μόνο το π.ο. ζητάει; Πες μου ότι είναι από το βοήθημα του Σαββάλα. :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.

mixalis123

Νεοφερμένος

Ο mixalis123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Παιδια τους τυπους για εμβαδον/ογκο κυλινδρου κωνου κτλπ πρεπει να τους ξερουμε απεξω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Παιδια τους τυπους για εμβαδον/ογκο κυλινδρου κωνου κτλπ πρεπει να τους ξερουμε απεξω?
Προσωπικά τους θυμάμαι. Τώρα αν είσαι θετική/τεχνολογική θεωρώ καλό να το ξέρεις. Αν όχι δεν ξερω εάν στην πορεία των μαθημάτων θα χρειαστεί να τα μάθεις. Άλλωστε δεν είναι και άτι απλά τύποι ;) μη σε φοβίζει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Παιδια τους τυπους για εμβαδον/ογκο κυλινδρου κωνου κτλπ πρεπει να τους ξερουμε απεξω?

Κατά 99% δίνονται. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που πρέπει αναγκαστικά να θυμάσαι απ' έξω, μπορείς να το βγάλεις μόνος σου επί τόπου:

Η περιφέρεια του κύκλου είναι 2πρ. Η καμπυλόγραμμη επιφάνεια του κυλίνδρου είναι 2πρ*h (h το ύψος). Προσθέτεις 2 φορές το εμβαδό του κύκλου (πρ^2) και έβγαλες το εμβαδό κυλίνδρου.

Όμοια, η επιφάνεια του κύκλου είναι πρ^2. Άρα, ο όγκος κυλίνδρου είναι πρ^2*h.

Ευκολάκι?;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixalis123

Νεοφερμένος

Ο mixalis123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Ωραιος φιλε το καταλαβα.. δηλαδη αντιστοιχίζεις την περιφερεια και το εμβαδον του κυκλου , ο οποιος εχει 2 διαστασεις με τον κυλινδρο που εχει 3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
αν το μεγεθος δειγματος ειναι 50 ποσες κλασεις παιρνω 6 ή 7 ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν υπάρχει πλαφόν. Είθισται να προτιμάς ακέραιο διαιρέτη του δείγματος (πχ, 5 ή 10 κλάσεις), χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο. Αν, για παράδειγμα, θες να ταξινομήσεις σε κλάσεις ένα δείγμα θερμοκρασιών με εύρος στο [-10,40), μπορείς να φτιάξεις 6 κλάσεις, ως εξής:
[-12,-3)
[-3,6)
[6,15)
[15,24)
[24,33)
[33,42)

Έχεις το δικαίωμα να διευρύνεις τα όρια του εύρους σου, ώστε να "βγαίνουν" τα άκρα στις κλάσεις. Δεν έχει το δικαίωμα, όμως, να τα περιορίσεις (δλδ, δεν θα μπορούσες να ξεκινήσεις από το -9 και να τελειώσεις στο 39).

Προσωπικά, θα διάλεγα να κάνω 5 κλάσεις. Και 6 και 7 να κάνεις όμως, δεν τίθεται ζήτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
α ενταξει ευχαστω...τα χω λιγο μπερδενα τωρα στην αρχη ελπιζω να μην ημουν ο μονος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
για το κυκλικο διαγραμα στη στατιστικη δυστυχως θελει μοιρογνωμονιο ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
για το κυκλικο διαγραμα στη στατιστικη δυστυχως θελει μοιρογνωμονιο ε?

Για την πίτα? ΔΕΝ πρόκειται να ζητήσουν πίτα. Και αν ζητήσουν, τα βγάζεις με το μάτι. ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να κοιτάξει αν το 25% είναι 89,90 ή 91 μοίρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
α οκ ευχαριστω,ναι για τη πιτα ελεγα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top