Τέσσερις φορές από πανελλαδικές εξετάσεις θα περνούν οι μαθητές του Λυκείου

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Να μην περάσει πουθενά, δεν χρειάζεται να είναι όλοι φοιτητές. Στο εξωτερικό πως γίνεται δηλαδή; Προφανώς θα μπορείς να δώσεις σε όσα πανεπιστήμια θέλεις (Θα κάνουν διαφορετικές μέρες και περιόδους τις εξετάσεις, Μάιο και Ιούνιο). Το ότι κλείνουν τόσες σχολές και συγχωνεύονται πανεπιστήμια το κάνει πιο εύκολο στο να εφαρμοστεί.

Οι πανελλήνιες το μόνο που εξυπηρετούν είναι τα φροντιστήρια καθώς σχεδόν όλα τα παιδιά μπαίνουν στην διαδικασία ακόμα και να μην στοχεύουν στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Παράλληλα οι θέσεις εισακτέων έχουν μειωθεί ριζικά, δεν είναι δυνατόν για το 60% που περνάει στα πανεπιστήμια να αναγκάζεις το άλλο 40% να προσπαθεί μάταια να αποδώσει παραπάνω από αυτό που μπορεί/θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Με 35 ώρες σε κάθε τάξη, πανελλήνιες κάθε χρόνο και μάλιστα 4 φορες, τα φροντιστήρια θα δουλεύουν μέρα-νύχτα, οι περισσότεροι καθηγητές στο σχολείο δε θα ξέρουν τι να κάνουν:hypno: και οι μαθητές πρέπει να είναι πολύ αδιάφοροι για να επιβιώσουν :giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Με 35 ώρες σε κάθε τάξη, πανελλήνιες κάθε χρόνο και μάλιστα 4 φορες, τα φροντιστήρια θα δουλεύουν μέρα-νύχτα, οι περισσότεροι καθηγητές στο σχολείο δε θα ξέρουν τι να κάνουν:hypno: και οι μαθητές πρέπει να είναι πολύ αδιάφοροι για να επιβιώσουν :giveup:
Εγω πιστευω οσοι καθηγητες ηταν αδιαφοροι θα παραμεινουν,το ιδιο ισχυει και για τους μαθητες. Απλα τα ατομα που ενδιαφερονταν θα τα παιξουν με τοσο κουραστικο προγραμμα. Οσο για τα φροντιστηρια,πιστευω οτι παρακαλανε να συμβει κατι τετοιο,αλλα νομιζω πως δεν σκεφτονται οτι δεν θα ειναι πολλοι αυτοι που θα διαθετουν την οικονομικη ανεση να κανουν στα παιδια τους ιδιαιτερα η φροντιστηρια απο μικροτερες ταξεις και στον ιδιο ρυθμο με αυτον που γινεται στις δυο τελευταιες ταξεις του λυκειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ποιοι πλήττονται και ποιοι όχι από το νέο Λύκειο (by fockos)

Ηττημένοι είναι:
1) Καθηγητές Πληροφορικής (διότι το μάθημα τους δεν εξετάζεται ποια πανελλαδικά).
2) Καθηγητές Βιοεπιστήμονες: Με το νέο λύκειο η βιολογία υποβαθμίζεται αφού θα μπορούν τα παιδιά να περάσουν ιατρική και 3ο πεδίο και χωρίς το μάθημα βιολογίας. Μάλιστα όσα παιδιά επιλέξουν Μαθηματικά θα ανοίγουν επιπρόσθετα και το 2ο πεδίο.
3) Οι μαθητες : Πραγμαικά δε θα ήθελα να βρίσκομαι στην θέση τους......

Κερδισμένοι είναι:
1) Οι φιλόλογοι
2 Οι υποψήφιοι φέτος και του χρόνου που εξετάζονται με το παλιό σύστημα. Σίγουρα σε μαθήματα όπως η Βιολογία που με το νέο συστημα θα είναι επιλογής :D θα πέσουν πολύ εύκολα θέματα από τις επιροπές ώστε να περάσουν την εντύπωση πως είναι εύκολα και να τα διαλέξουν οι μαθητές στο νέο Λύκειο.
3) Οικονομολόγοι (απορώ πως την γλύτωσαν...)
4) Ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων.

Επίσης δε θεωρώ ότι θα δώσετε 4 μαθήματα αλλά 5. Το 5ο μάθημα είναι η συνολική σας απόδοση στο Λύκειο και το μάθημα αυτο΄θα μεράει 15% στα συνολικά μόρια σας; Και τι σημαίενι αυτο πρακτικά;
Αν δε πάτε καλά Α,Β Λυκείου Ιατρικές, ΕΜΠ, απλά ξεχάστε τα.

Πάω Γ Γυμνασίο να αρχίσω φροντιστήρια;
Ναι άρχισε

Δε πέρασα ιατρική μήπως να ξαναδώσω του χρόνου;
Φίλε μου αν δεν έχεις καλό βαθμο στην Α, Β Λυκείου τότε δώρον άδωρον ψάξε για έξω.

Τι έχεις να πεις για τους υποψήφιους με το νέο Λύκειο;

Κλάψτε....

Focko θα μας λες για σχολες και βάσεις
Όχι δε γνωρίζω το νέο σύστημα και δεν εχω σκοπό να το μάθω!!!! Έχω πια μεγαλώσει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

marakibo

Νεοφερμένος

Η marakibo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
:'( :mad: :cry_x: Τελικα ψηφιστηκε? Δηλαδη ειναι 100% οτι θα γινει? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 316543

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλημερα!εχω μια απορία αν ψηφιστεί αυτο το σχέδιο που λένε για τις πανελλαδικές πιάνει τα παιδιά που θα πάνε φέτος Β' Λυκείου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Καλημερα!εχω μια απορία αν ψηφιστεί αυτο το σχέδιο που λένε για τις πανελλαδικές πιάνει τα παιδιά που θα πάνε φέτος Β' Λυκείου?

Κανένας δεν είναι σίγουρας για τίποτα ακόμα το νομοσσχέδιο δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ούτε ψηφιστεί. Πάντως αναμένονται πολλές αντιδράσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Έχουν ήδη γραφτεί πολλά για το αγνώριστο πλέον νέο λύκειο και τις αλλαγές που θα φέρει από Σεπτέμβρη.

Εδώ είναι συγκεντρωμένες οι πέντε βασικές αλλαγές στο νέο Λύκειο, που η κυβέρνηση θέλει να προωθήσει από τον Σεπτέμβριο.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει και το Εθνος αυτές είναι:
η μείωση των μαθημάτων,
η προσμέτρηση του βαθμού του απολυτηρίου και των τριών τάξεων των Λυκείου για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ,
η πριμοδότηση των υποψηφίων όταν οι βαθμοί των Πανελλαδικών είναι υψηλότεροι από τους αντίστοιχους του απολυτηρίου,
δημιουργούνται 4+1 επιστημονικά πεδία με τις αστυνομικές και στις στρατιωτικές σχολές να μπαίνουν σε ξεχωριστό πεδίο
και τέλος θα οριστούν συντελεστές βαρύτητας σε ορισμένα μαθήματα.

Αναλυτικότερα, τα μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται στις Πανελλαδικές οι μαθητές μειώνονται από έξι σε τέσσερα, ενώ τέσσερα γίνονται και τα Επιστημονικά Πεδία:
1ο Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά ή Αρχές Φυσικών Επιστημών

2ο Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία

3ο Επιστήμες Υγείας
Νεοεεληνική Γλώσσα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία

4ο Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες
Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Οικονομία ή Ιστορία, Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση & Διοίκηση ή Λατινικά

Όσον αφορά στην επιλογή Πεδίου, οι μαθητές της Γ” τάξης του Γενικού Λυκείου με την έναρξη του σχολικού έτους και όχι αργότερα από τη 10η Οκτωβρίου, όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου, επιλέγουν μέχρι δύο Πεδία, όπου εντάσσονται και οι αντίστοιχες σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις στις οποίες επιθυμούν την εισαγωγή τους.

Σχετικά με την προσμέτρηση των βαθμών του απολυτηρίου, όπως αναφέρουν και τα ΝΕΑ το σχέδιο νόμου για το νέο Λύκειο είναι ότι για την πρόσβαση των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση προβλέπεται πως θα μετράει και ο βαθμός απολυτηρίου όλων των τάξεων Λυκείου. Για τον υπολογισμό του βαθμού πρόσβασης δηλαδή θα προσμετράται και ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης.

Μάλιστα, ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α” τάξης θα πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,5, της Β” τάξης με 0,7 και της Γ” τάξης με 0,9. Το άθροισμα θα διαιρείται διά τρία και το πηλίκο θα αποτελεί τον Βαθμό Προαγωγής και Απόλυσης. Στη συνέχεια το σχέδιο νόμου προβλέπει δύο σενάρια για την προσμέτρηση του Βαθμού Προαγωγής και Απόλυσης.



πηγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GlobalMiNd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Και ο μόνος τρόπος για να μειώσουμε τους φοιτητές είναι αυτή η βαρβαρότητα; να τρέχουν τα παιδιά τα καλυτερα χρόνια της ζωης τους απο φροντιστήριο σε φροντιστήριο και να περνάνε το μαρτύριο των Πανελλαδικών οχι 1,οχι 2, αλλα 4 φορές;; Εγω ειμαι της άποψης "μπες στο Πανεπιστήμιο,και φτύσε ΑΙΜΑ για να βγεις". Μπες,τελείωσε το σε ν χρόνια (οχι ν+2 και μαλακίες) και εχεις 2 ευκαιρίες για καθε μαθημα.Αλλιως στη μανουλα σου!! Όπως γινεται και σ ολα τα πανεπιστημια π προανεφερες. Επίσης κατάργηση τμημάτων που εγω αποκαλώ "ΤΕΙ-με-πολλα-γράμματα-σε-random-κατσικοχωρι" και κάποιον άλλων τμημάτων ΑΕΙ που δεν θα ονοματίσω όμως γιατι θα πάει αλλου η κουβεντα......

Ωχου.Εκτος τοπου και χρονου.

Εχει η Ιατρικη ΕΚΠΑ και το Ημμυ Εμπ δυνατοτητα να φιλοξενησει 10.000 1ετεις φοιτητες;Μην πω περισσοτερους δηλαδη,αν κρινω απο την ελληνικη κοινωνια.Αυτα που λες ειναι ανεδαφικα.

Επισης,επειδη προφανως δεν εχει σπουδασει ακομα,αν κοπεις σε καποιο μαθημα >2 φορες και σε στειλουν στη μανουλα σου,μην κλαψεις.Πλζ.Αντε γιατι πολλη αυτοπεποιθηση βλεπω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ωχου.Εκτος τοπου και χρονου.

Εχει η Ιατρικη ΕΚΠΑ και το Ημμυ Εμπ δυνατοτητα να φιλοξενησει 10.000 1ετεις φοιτητες;Μην πω περισσοτερους δηλαδη,αν κρινω απο την ελληνικη κοινωνια.Αυτα που λες ειναι ανεδαφικα.

Επισης,επειδη προφανως δεν εχει σπουδασει ακομα,αν κοπεις σε καποιο μαθημα >2 φορες και σε στειλουν στη μανουλα σου,μην κλαψεις.Πλζ.Αντε γιατι πολλη αυτοπεποιθηση βλεπω...
:confused:
Αν περάσει η διαδικασία επιλογής των φοιτητών στους καθηγητές Πανεπιστημίων θα μειωθεί η αξιοκρατία κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό πιστεύω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
ίσως αν αυτή διαδικασία εφαρμοστεία από την α Γυμνασίου, η παραπαιδεία να περιοριστεί στο ελάχιστο! Αν οι μαθητές αντί ενδοσχολικές δίνουν πανελλαδικές σε όλα τα σημαντικά μαθήματα που διδάσκονται απο την α γυμνασίου τότε θα συνηθήσουν οι μαθητές και στο διάβασμα και στο να προετοιμάζονται από μόνοι τους, και στο να παρακολουθούν και περισσέτοτερο στην τάξη... Δεν θα βλάψει καθόλου νομίζω αν δεν έχουν όλοι οι μαθητές 20 στο γυμνάσιο! και στην ττρίτη λυκείου οι πανελλαδικές να εξυπηρετούν μόνο για απόλυση... Όσοι θέλουν για εισαγωγή στα πανεπιστήμια, μπορούν να επιλέγουν ενα χ αριθμό μαθημάτων στα όποια θα επιθυμούν να εξεταστούν και η διαδικασία θα είναι ίδια με τις πανελλήνιες, ανονυμία κτλπ, να πέρνουν μια βαθμολογία η οποία θα αποτελεί μαζί με τον βαθμό του απολυτηρίου, το βαθμό εισδοχής στον οποίο οι βαθμοί τις β λυκείου μπορούν να λειτουργούν σαν μπόνους.... Οπωταν ακόμη και να θέλουν να κάνουν φροντηστήρια οι μαθητές, δεν θα έχουν την οικονομική ευχαίρια, αλλά και την έχουν τότε θα είναι τόσα τα λευτά που θα πρέπει να δωσουν που δεν θα τους συμφέρει...
Άρα πρώτο πατάσσεται η παραπαιδία και δέυτερο γίνεται πιο αξιοκρατικός ο τρόπος εισαγωγής, αφού όλοι θα είναι στο ίδιο επίπεδο γνώσεων, δεν θα υπάρχουν εξυπνάκιδες που θα τα ξέρουμε από την προηγούμενη χρονιά επειδή κάναμε προετοιμασία! κλπ κλπ μαλακιες που υπάρχουν τώρα και ούτε θα την πληρώνουν κάποιοι με οικονομικές δυσκολίες, όπως θα γίνει αν περάσει το παρών νομοσχέδιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 833 μηνύματα.
Να μην περάσει πουθενά, δεν χρειάζεται να είναι όλοι φοιτητές. Στο εξωτερικό πως γίνεται δηλαδή; Προφανώς θα μπορείς να δώσεις σε όσα πανεπιστήμια θέλεις (Θα κάνουν διαφορετικές μέρες και περιόδους τις εξετάσεις, Μάιο και Ιούνιο). Το ότι κλείνουν τόσες σχολές και συγχωνεύονται πανεπιστήμια το κάνει πιο εύκολο στο να εφαρμοστεί.

Οι πανελλήνιες το μόνο που εξυπηρετούν είναι τα φροντιστήρια καθώς σχεδόν όλα τα παιδιά μπαίνουν στην διαδικασία ακόμα και να μην στοχεύουν στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Παράλληλα οι θέσεις εισακτέων έχουν μειωθεί ριζικά, δεν είναι δυνατόν για το 60% που περνάει στα πανεπιστήμια να αναγκάζεις το άλλο 40% να προσπαθεί μάταια να αποδώσει παραπάνω από αυτό που μπορεί/θέλει.

Ακόμα και αν καταργηθούν οι πανελλήνιες και να βάζει το κάθε πανεπιστήμιο δικές του εξετάσεις όπως λες, πάλι θα υπάρχουν φροντιστήρια πιστεύω, αφού το σχολείο σαν φορέας προετοιμασίας για εξετάσεις (δεν πιστεύω ότι είναι ή τουλάχιστον πρέπει να είναι μόνο αυτό) κατ' εμέ αποτυγχάνει. Για να σταματήσουν να ενισχύονται τα φροντιστήρια πρέπει να ενισχυθούν τα σχολεία.

edit:
ίσως αν αυτή διαδικασία εφαρμοστεία από την α Γυμνασίου, η παραπαιδεία να περιοριστεί στο ελάχιστο! Αν οι μαθητές αντί ενδοσχολικές δίνουν πανελλαδικές σε όλα τα σημαντικά μαθήματα που διδάσκονται απο την α γυμνασίου τότε θα συνηθήσουν οι μαθητές και στο διάβασμα και στο να προετοιμάζονται από μόνοι τους, και στο να παρακολουθούν και περισσέτοτερο στην τάξη... Δεν θα βλάψει καθόλου νομίζω αν δεν έχουν όλοι οι μαθητές 20 στο γυμνάσιο! και στην ττρίτη λυκείου οι πανελλαδικές να εξυπηρετούν μόνο για απόλυση... Όσοι θέλουν για εισαγωγή στα πανεπιστήμια, μπορούν να επιλέγουν ενα χ αριθμό μαθημάτων στα όποια θα επιθυμούν να εξεταστούν και η διαδικασία θα είναι ίδια με τις πανελλήνιες, ανονυμία κτλπ, να πέρνουν μια βαθμολογία η οποία θα αποτελεί μαζί με τον βαθμό του απολυτηρίου, το βαθμό εισδοχής στον οποίο οι βαθμοί τις β λυκείου μπορούν να λειτουργούν σαν μπόνους.... Οπωταν ακόμη και να θέλουν να κάνουν φροντηστήρια οι μαθητές, δεν θα έχουν την οικονομική ευχαίρια, αλλά και την έχουν τότε θα είναι τόσα τα λευτά που θα πρέπει να δωσουν που δεν θα τους συμφέρει...
Άρα πρώτο πατάσσεται η παραπαιδία και δέυτερο γίνεται πιο αξιοκρατικός ο τρόπος εισαγωγής, αφού όλοι θα είναι στο ίδιο επίπεδο γνώσεων, δεν θα υπάρχουν εξυπνάκιδες που θα τα ξέρουμε από την προηγούμενη χρονιά επειδή κάναμε προετοιμασία! κλπ κλπ μαλακιες που υπάρχουν τώρα και ούτε θα την πληρώνουν κάποιοι με οικονομικές δυσκολίες, όπως θα γίνει αν περάσει το παρών νομοσχέδιο
Για να περάσει κάποιος μαθητής σε κάποιο πανεπιστήμιο, θα μετράει μόνο η βαθμολογία της Γ΄λυκείου και το μπόνους της Β' λυκείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
O μοναδικός τρόπος για να καταρηθούν τα φροντιστήρια είναι να επιτραπεί άμεσα η ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην χώρα μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gtaivpc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Xen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
O μοναδικός τρόπος για να καταρηθούν τα φροντιστήρια είναι να επιτραπεί άμεσα η ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην χώρα μας.
Και στην ιαπωνία και στην κορέα υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, και όμως οι μαθητές κάνουν φροντιστήρια και μάλιστα πολύ περισσότερα από εμάς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 833 μηνύματα.
O μοναδικός τρόπος για να καταρηθούν τα φροντιστήρια είναι να επιτραπεί άμεσα η ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην χώρα μας.

Δεν νομίζω να γίνεται μόνο έτσι. Μπορεί να ενισχυθεί η δωρεάν παιδεία, με αξιολογήσεις (από τα παιδιά, αφού έχουν πάρει σωστή παιδεία από το σπίτι), με σωστή ύλη και σωστά μαθήματα, καλογραμμένα βιβλία κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
O μοναδικός τρόπος για να καταρηθούν τα φροντιστήρια είναι να επιτραπεί άμεσα η ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην χώρα μας.
Κι ομως υπαρχουν...εμμεσως τουλαχιστον. Στο ΕΑΠ πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Κι ομως υπαρχουν...εμμεσως τουλαχιστον. Στο ΕΑΠ πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου ;)

To EAΠ δεν είναι ιδιωτικό είναι δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
To EAΠ δεν είναι ιδιωτικό είναι δημόσιο.
δικιο εχεις εγω διαβασα λαθος αυτο που ειχες γραψει!!! παντως ακουσα οτι τα πτυχια που δινονται απο κολλεγια και ολα τα συναφι συζητιεται να νομιμοποιηθουν (ωωωω ιδιωτικη εκπαιδευση!!!) κι αν το σκεφτεις καλυτερα οσες ειδικοτητες κοπηκαν στα ΕΠΑΛ ειναι αυτες που προτιμωνται περισσοτερο στις ιδιωτικες σχολες...τυχαιο ;;; δεν νομιζω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Παιδια καταρχας με τοσους ανεργους πτυχιουχους πως να καταργηθουν τα φροντιστηρια;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Για αυτό λέω αν οι μαθητές είναι συνηδητοποιημένοι από το γυμνασίο ότι δεν είναι λογικό κάποιος να τα έχει όλα 20! τότε δεν θα στοχεύουν τόσοι πολλοί σε κάποιες σχολές όπως ΕΜΠ κτλπ... και δεν θα γίενται τέτοια πλήση εγκεφάλου από μικρές τάξεις ή απλούστατα θα αποφεύγεται το σκεπτικό, έχω καλούς βαθμούς => ιατρική,,, και έφοσον η "πανελληνίες" θα έιναι κάθε χρόνο, θα αποφευχθει και το σκεπτικό, φοντηστήριο για καλούς βαθμούς και προετοιμασία από προηγούμενες τάξεις, διότι ούτε τόσο χρόνο θα έχουν οι μαθητές για να κάνουν όλα φροντηστήρια ούτε χρήματα, αλλά και οι προηγούμενες τάξεις θα έιναι σημαντικές επειδή θα έιναι περισσότερα τα σημαντικά μαθήματα κάθε χρόνο πριν τη β λυκείου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top