Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Χρήστο, νομίζω πως ο αλγόριθμός σου με τον ακριβώς από πάνω αλγόριθμό μου, έχουν μια διαφορά.
Εκεί που έχεις mod νομίζω πως θέλει div.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ναι, div εννοούσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
καλημερα


γνωριζει καποιος πως γινεται αυτο

χ<-(40+9)^(1/2)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
μπορει καποιος να μου εξηγησεις το λεγομενο "split"?
και να μου κάνει και κάποιο παράδειγμα?
θελω να βεβαιωθω οτι το γνωρίζω καλά... :)
ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
καλημερα


γνωριζει καποιος πως γινεται αυτο

χ<-(40+9)^(1/2)

Πρώτα οι πράξεις στις παρενθέσεις άρα 49^1/2, δηλαδή ρίζα του 49, δηλαδή 7!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosmon1994

Νεοφερμένος

Ο giorgosmon1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Παιδιά έχουμε και θεωρία απο 4ο κεφάλαιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.

Γιαννης Κοβ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιαννης Κοβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Θεωρια εννοειται τα διαβαζεις ολα δεν εχει σος αλλα δωστε μια βαση στο 6ο κεφαλαιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosmon1994

Νεοφερμένος

Ο giorgosmon1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Παιδιά πως ελέγχω αν ένας πίνακας είναι ταξινομημένος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημήτρης365

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης365 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Παιδιά πως ελέγχω αν ένας πίνακας είναι ταξινομημένος?
π.χ αν ειναι κατα αυξουσα σειρα,ελεγχεις ανα 2 τα στοιχεια,καθε στοιχειο που βρισκεται ακριβως πιο πανω απο το αλλο θα πρεπει να ειναι μικροτερο.Καν΄το με επαναληψη Οσο και οχι με Για ωστε να μην υπαρξουν περιττες επαναληψεις(χρησιμοποιησε flag).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Αλγόριθμος λεων
Αν 2 > 1 και 3 > 4 ή 2 > 1 τότε
Εμφάνισε "πέρασα"
Τέλος_αν
Τέλος λεων

αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει γιατί δεν βγαίνει error στον διερμηνευτή.
δεν γίνετε να χεις "και" μαζι με "ή" χωρίς παρενθέσεις
σε c++ δεν γίνεται να κάνεις κάτι τέτοιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αλγόριθμος λεων
Αν 2 > 1 και 3 > 4 ή 2 > 1 τότε
Εμφάνισε "πέρασα"
Τέλος_αν
Τέλος λεων

αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει γιατί δεν βγαίνει error στον διερμηνευτή.
δεν γίνετε να χεις "και" μαζι με "ή" χωρίς παρενθέσεις
σε c++ δεν γίνεται να κάνεις κάτι τέτοιο..
Read my lips: όταν βάζεις λογικές εκφράσεις θα έχεις *****Π-Α-Ν-Τ-Α ΠΑ-ΡΕΝ-ΘΕ-ΣΕΙΣ*****.

Δεν πρόκειται ποτέ να σου δώσουν μία τέτοια έκφραση χωρίς παρενθέσεις στις Πανελλήνιες. Οπότε δεν έχει νόημα να σου απαντήσω. Μπορεί κάποιος να πει:

  • Οι λογικοί τελεστές επιλύονται με την σειρά, απ' τ' αριστερά προς τα δεξιά.
  • Ή πρώτα επιλύεται ο λογικός τελεστής ΚΑΙ και μετά ο Ή (όπως γίνεται σε C/C++).
Το θέμα είναι, το σχολικό βιβλίο δεν ορίζει τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. 1 στις 100, αν δώσουν κάτι χωρίς παρενθέσεις γράψε την παραδοχή σου (ένα απ' τα παραπάνω) και επίλυσέ το. Αλλά ΔΕΝ θα γίνει αυτό. Θα σου δίνουν πάντα με παρενθέσεις. Οπότε μην μπεις καν στον κόπο να σκεφτείς τι παίζει εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Read my lips: όταν βάζεις λογικές εκφράσεις θα έχεις *****Π-Α-Ν-Τ-Α ΠΑ-ΡΕΝ-ΘΕ-ΣΕΙΣ*****.

Δεν πρόκειται ποτέ να σου δώσουν μία τέτοια έκφραση χωρίς παρενθέσεις στις Πανελλήνιες. Οπότε δεν έχει νόημα να σου απαντήσω. Μπορεί κάποιος να πει:

  • Οι λογικοί τελεστές επιλύονται με την σειρά, απ' τ' αριστερά προς τα δεξιά.
  • Ή πρώτα επιλύεται ο λογικός τελεστής ΚΑΙ και μετά ο Ή (όπως γίνεται σε C/C++).
Το θέμα είναι, το σχολικό βιβλίο δεν ορίζει τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. 1 στις 100, αν δώσουν κάτι χωρίς παρενθέσεις γράψε την παραδοχή σου (ένα απ' τα παραπάνω) και επίλυσέ το. Αλλά ΔΕΝ θα γίνει αυτό. Θα σου δίνουν πάντα με παρενθέσεις. Οπότε μην μπεις καν στον κόπο να σκεφτείς τι παίζει εδώ.

αυτό έλεγα και γω στον φίλο μου
και μου λέει κάτσε να δεις στον διερμηνετή ότι θα τρέξει...

οκ θα του το μεταφέρω, ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
edit:
Το είπε καλύτερα ο Γιώργος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
π.χ αν ειναι κατα αυξουσα σειρα,ελεγχεις ανα 2 τα στοιχεια,καθε στοιχειο που βρισκεται ακριβως πιο πανω απο το αλλο θα πρεπει να ειναι μικροτερο.Καν΄το με επαναληψη Οσο και οχι με Για ωστε να μην υπαρξουν περιττες επαναληψεις(χρησιμοποιησε flag).

Τι εννοεις "flag" ? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ορίστε ο αλγόριθμος που ελέγχει αν ένας πίνακας είναι ταξινομημένος.Ειπώθηκε προηγουμένως.

Code:
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ έλεγχος_αύξουσας_ταξινόμησης_σε_πίνακα_πραγματικών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: πι[10] 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι
  ΛΟΓΙΚΕΣ: λ
ΑΡΧΗ

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΔΙΑΒΑΣΕ πι[ι] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  λ <- ΑΛΗΘΗΣ
  ι <- 2

  ΟΣΟ λ ΚΑΙ ι <= 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΝ πι[ι - 1] > πι[ι] ΤΟΤΕ
      λ <- ΟΧΙ λ
    ΑΛΛΙΩΣ
      ι <- ι + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΑΝ λ ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'ταξινομημένος κατά αύξουσα'
  ΑΛΛΙΩΣ
   ΓΡΑΨΕ 'όχι'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Άσκηση (δική μου) :

Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος να δέχεται αριθμούς όσο αυτοί δίνονται ταξινομημένοι.Στο τέλος ανάλογα με το αν οι αριθμοί δόθηκαν με αύξουσα ή φθίνουσα σειρά, να εμφανίζει και το κατάλληλο μήνυμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στο τέλος να εμφανίζει και την ταξινόμηση που δόθηκαν όσοι δόθηκαν.
Γράψτο λίγο καλύτερα. Δεν είναι προφανές τι "ζητάς" εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top