Συλλογή ασκήσεων στην Άλγεβρα

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
λογικο φαινεται αλλα δεν ειμαι πολυ σιγουρος τελος παντων ας βαλω μια αλλη

Αν α²+χ²=1, β²+ψ²=1, και αψ-βχ=1
νδο οτι α²+β²=1

δηλαδη ειναι σωστη η λυση μου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
κοιτα οντως βγαινει δεν ξερω τι να σου πω παρε και αλλη γνωμη προςτοπαρον λυσε αυτη που εβαλα τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
λογικο φαινεται αλλα δεν ειμαι πολυ σιγουρος τελος παντων ας βαλω μια αλλη

Αν α²+χ²=1, β²+ψ²=1, και αψ-βχ=1
νδο οτι α²+β²=1

Την έβγαλα με διανύσματα (Β λυκ) .
Αν θέλει κάποιος να την δει του τη στέλνω σε pm.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
λογικο φαινεται αλλα δεν ειμαι πολυ σιγουρος τελος παντων ας βαλω μια αλλη

Αν α²+χ²=1, β²+ψ²=1, και αψ-βχ=1
νδο οτι α²+β²=1

να η λυση https://imageshack.us/photo/my-images/706/ax001.png/ πιστευω ειναι σωστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
να η λυση https://imageshack.us/photo/my-images/706/ax001.png/ πιστευω ειναι σωστη.

Κοίταξε τι κάνεις.
Έχεις τρεις αληθείς εξισώσεις (υπόθεση) και μια που ζητά απόδειξη, βάσει των άλλων τριών(συμπέρασμα)

Λες πως η 4 ειναι αληθής (αφού την εξισώνεις με μια εξίσωση απο την υπόθεση) και βάσει αυτού του συλλογισμού καταλήγεις ότι η 4 είναι αληθής. Δηλαδή, με λιγα λογια, λες:
Αν 4, Τότε 4.

Αυτό το λάθος το έχω συναντήσει και σε παιδιά της ηλικίας μου. Δούλεψε με ένα σχέδιο και στην επόμενη θα το καταφερεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κοίταξε τι κάνεις.
Έχεις τρεις αληθείς εξισώσεις (υπόθεση) και μια που ζητά απόδειξη, βάσει των άλλων τριών(συμπέρασμα)

Λες πως η 4 ειναι αληθής (αφού την εξισώνεις με μια εξίσωση απο την υπόθεση) και βάσει αυτού του συλλογισμού καταλήγεις ότι η 4 είναι αληθής. Δηλαδή, με λιγα λογια, λες:
Αν 4, Τότε 4.

Αυτό το λάθος το έχω συναντήσει και σε παιδιά της ηλικίας μου. Δούλεψε με ένα σχέδιο και στην επόμενη θα το καταφερεις :)
ποιο ειναι το λαθος ? δεν μου ζητα η υποθεση να αποδειξω πως (4) = 1 . Εγω αυτο που κανω ειναι να παρω μια εξισωση που ισουται με 1 και να δω εαν ειναι ισες . εαν ειναι τοτε αποδυκνυεται εχει καλως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
ποιο ειναι το λαθος ? δεν μου ζητα η υποθεση να αποδειξω πως (4) = 1 . Εγω αυτο που κανω ειναι να παρω μια εξισωση που ισουται με 1 και να δω εαν ειναι ισες . εαν ειναι τοτε αποδυκνυεται εχει καλως.

ναι μεν, αλλα χωρις να χρησιμοποιησεις τη (4). Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις παλι.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αν α²+χ²=1 , β²+ψ²=1 , και αψ-βχ=1
νδο οτι α²+β²=1
+ - 2∙=> ... => (α-ψ)² + (β+χ)² = 0 =>α=ψ , β = -χ . . .

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
+ - 2∙=> ... => (α-ψ)² + (β+χ)² = 0 =>α=ψ , β = -χ . . .

ποιο το σκεπτικο σου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ποιο το σκεπτικο σου?
Αφού είχα τα τετράγωνα και τα γινόμενα, προσπάθησα να φτάσω σε ταυτότητες.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ωραιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Βάζω και εγώ μια άσκηση που μου άρεσε :
Αν Nδο
Πότε ισχύει η ισότητα;

Θα βάλω και άλλη μία :
Αν a>0 Νδο:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Βάζω και εγώ μια άσκηση που μου άρεσε :
Αν Nδο
Πότε ισχύει η ισότητα;



Θα δείξουμε ότι για οπότε κυκλικά και πολλαπλασιάζοντας κατά μέλη παίρνουμε την (2)

  • Αν τότε έχω ισότητα.
  • Αν τότε και οπότε
  • Αν τότε και οπότε
Ισότητα έχουμε για
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Θα βάλω και άλλη μία :
Αν a>0 Νδο:

Εγώ το έφερα σε πολυωνυμικη μορφή, έκανα και 2 χορνερ και βγήκε αυτο:

(α-1)²(α^4 +2α^3 + 3α^2 +4α +1)>ή ισο με 0

Το P(α) ειναι θετική ποσότητα (ως αθροισμα θετικων γιατι α>0)
αρα μας μενει

(α-1)>ή ισο με 0 που ειναι αληθης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
@styt_geia τα δεδομένα της άσκησης είναι τα εξής : a,b,c>0 και με κατάλληλες ισοδυναμίες και συλλογισμούς πρέπει να καταλήξουμε στο ζητούμενο. Εσύ χρησιμοποίησες και το ζητούμενο.Δεν ξέρω αν όντως η λύση σου είναι σωστή
@antwwwnis

Σωστός
Παραθέτω έναν άλλο τρόπο λύσης
,καθώς ισχύει ότι:
α)
β)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Να παραθεσω εναν τροπο για την δευτερη ασκηση που διαφερει λιγο απο τους παραπανω,αν και εφαρμοζεται το ιδιο Θεωρημα.
Ειναι:
,
με εφαρμογη του ΑΜ-GM.(H γενικευμενη ανισοτητα αυτης που παρατεθηκε παραπανω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Μια διαφορετική προσέγγιση της προτελευταίας άσκησης.

Ισχύει για α,β θετικούς.

- Αν α=β, τότε η ισότητα παραπάνω είναι προφανής.

- Αν α>β τότε η παραπάνω σχέση γράφεται ισοδύναμα που ισχύει αφού α-β > 0

- Αν α<β τότε η παραπάνω σχέση γράφεται ισοδύναμα που ισχύει αφού β-α > 0

Με πολλαπλασιασμό των προκύπτει το ζητούμενο με ισότητα για .

(ΥΓ. ξεφεύγουμε λίγο από το σχολικό επίπεδο; Αν μη τι άλλο, μην απογοητευτεί όποιος μπαίνει στο τόπικ και προετοιμάζεται για την α' λυκείου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Να παραθεσω εναν τροπο για την δευτερη ασκηση που διαφερει λιγο απο τους παραπανω,αν και εφαρμοζεται το ιδιο Θεωρημα.
Ειναι:
,
με εφαρμογη του ΑΜ-GM.(H γενικευμενη ανισοτητα αυτης που παρατεθηκε παραπανω)

Γενικά αν , τότε
Η ανισότητα λέγεται (AM-GM-HM) ή ανισότητα του αριθμητικού,γεωμετρικού και αρμονικού μέσου
Η ισότητα ισχύει για
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
(ΥΓ. ξεφεύγουμε λίγο από το σχολικό επίπεδο; Αν μη τι άλλο, μην απογοητευτεί όποιος μπαίνει στο τόπικ και προετοιμάζεται για την α' λυκείου)

Συμφωνώ. Κάποιες απ αυτές δυσκολεύουν κι εμάς!
Να δημιουργηθεί άλλο τόπικ για τέτοιες ασκήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Χρησιμοποιώ την μέθοδο του "αρκεί". Έστω γενικά ότι θέλω να αποδείξω μια πρόταση η οποία όμως δεν είναι εύκολο να αποδειχθεί και έστω ότι υπάρχει μια ισοδύναμη με αυτή πρόταση η οποία είναι ευκολότερο να αποδειχθεί. Αρκεί να αποδείξω ότι η είναι αληθής διότι αφού τότε και η θα είναι αληθής.
Αυτό μπορεί να γενικευτεί για μία ακολουθία προτάσεων με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή για να δείξω την αρκεί να δείξω την , αρκεί να δείξω την ,..., αρκεί να δείξω την που ισχύει.
Δες για παράδειγμα και την απόδειξη της σχέσης στο σχολικό βιβλίο σελ. 31
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top