xalkias
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θα μπορούσες επίσης να πας να παρακολουθήσεις κάποια από τα μαθήματα του Φυσικού στην Πάτρα ώστε να δεις αν τελικά σου αρέσει η φυσική όσο νομίζεις ή όχι.Μολις σημερα εμαθα οτι πηρα μεταγραφη για το τμημα ημτυ της Πατρας....Εγω παντα ομως ηθελα να γινω φυσικος και περιμενω να κανω το 10%....μεσα μου πιστευω πως εχω παρει μια αποφαση...θα ηθελα ομως να ακουσω αποψεις(οσων φυσικα ειναι σχετικοι με το θεμα)....Φυσικα η αποφαση ομως ειναι αποκλειστικα προσωπικο θεμα....
Σου έχω ήδη, βέβαια, πει την άποψή μου εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2460056&postcount=5.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μολις σημερα εμαθα οτι πηρα μεταγραφη για το τμημα ημτυ της Πατρας....Εγω παντα ομως ηθελα να γινω φυσικος και περιμενω να κανω το 10%....μεσα μου πιστευω πως εχω παρει μια αποφαση...θα ηθελα ομως να ακουσω αποψεις(οσων φυσικα ειναι σχετικοι με το θεμα)....Φυσικα η αποφαση ομως ειναι αποκλειστικα προσωπικο θεμα....
Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις καθηγητής; ή άλλο τομέα της φυσικής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρώτον. Η εκπαίδευση δεν είνα τομέας της φυσικής.Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις καθηγητής; ή άλλο τομέα της φυσικής
Δεύτερον. Με ό,τι και από τα δύο από αυτά που τους λες και να θέλει να ασχοληθεί η λύση είναι μονόδρομος: Τμήμα Φυσικής.
Το θέμα είναι αν όντως θέλει να γίνει φυσικός ή όχι. Αν του αρέσει πραγματικά η φυσική ή έτσι απλώς νομίζει, γιατί αν του άρεσε σίγουρα θα την είχε και πρώτη επιλογή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Πρώτον. Η εκπαίδευση δεν είνα τομέας της φυσικής.
Δεύτερον. Με ό,τι και από τα δύο από αυτά που τους λες και να θέλει να ασχοληθεί η λύση είναι μονόδρομος: Τμήμα Φυσικής.
Το θέμα είναι αν όντως θέλει να γίνει φυσικός ή όχι. Αν του αρέσει πραγματικά η φυσική ή έτσι απλώς νομίζει, γιατί αν του άρεσε σίγουρα θα την είχε και πρώτη επιλογή.
Kακά τα ψέματα το μεγαλύτερο ποσοστό των φυσικών γίνονται καθηγητές στην δευτεροβάθμια , φυσικά η εκπαίδευση δεν είναι τομέας της φυσικής και έκανα λάθος στην διατύπωση μου παραπάνω.
ένα μικρό ποσοστό ασχολείται με έρευνα . Δυστυχώς στους μηχανικούς δίνονται δικαιώματα που δεν δίνονται (άδικα κατά την γνώμη μου ) σε φυσικούς.
Πιστεύω αν ένας θέλει να μείνει στην Ελλάδα και θέλει να πάει Φυσικό πρέπει να του αρέσει να διδάσκει (γιατί κατά πάσα πιθανότητα εκεί θα καταλήξει). Φυσικά και μπορεί να ασχοληθεί και με άλλους τομείς παρόλα αυτά είναι πολύ πιθανό (το πιθανότερο) κάποιος απόφοιτος φυσικου να καταλήξει να κάνει φροντιστήρια ή να διοριστεί στην δευτεροβάθμια.
Το ίδιο ακριβώς θα έλεγα και για τους Βιολόγους, τους χημικούς, φιλόλογους, μαθηματικούς σε κανέναν από αυτούς τους κλάδους η εκπαίδευση δεν είναι τομέας τους παρόλα αυτά οι απόφοιτοι πιθανότατα θα καταλήξουν καθηγητές και αν κάποιος διαλέξει μια από αυτές τις σχολές θα πρέπει να έχει σκεφτεί και το ενδεχόμενο να διδάσκει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
watson
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άλλο αυτό! Αυτό το είπα και εγώ στην παραπομπή μου στο πρώτο μου μήνυμα.Kακά τα ψέματα το μεγαλύτερο ποσοστό των φυσικών γίνονται καθηγητές στην δευτεροβάθμια , φυσικά η εκπαίδευση δεν είναι τομέας της φυσικής και έκανα λάθος στην διατύπωση μου παραπάνω.
ένα μικρό ποσοστό ασχολείται με έρευνα . Δυστυχώς στους μηχανικούς δίνονται δικαιώματα που δεν δίνονται (άδικα κατά την γνώμη μου ) σε φυσικούς.
Πιστεύω αν ένας θέλει να μείνει στην Ελλάδα και θέλει να πάει Φυσικό πρέπει να του αρέσει να διδάσκει (γιατί κατά πάσα πιθανότητα εκεί θα καταλήξει). Φυσικά και μπορεί να ασχοληθεί και με άλλους τομείς παρόλα αυτά είναι πολύ πιθανό (το πιθανότερο) κάποιος απόφοιτος φυσικου να καταλήξει να κάνει φροντιστήρια ή να διοριστεί στην δευτεροβάθμια.
Το ίδιο ακριβώς θα έλεγα και για τους Βιολόγους, τους χημικούς, φιλόλογους, μαθηματικούς σε κανέναν από αυτούς τους κλάδους η εκπαίδευση δεν είναι τομέας τους παρόλα αυτά οι απόφοιτοι πιθανότατα θα καταλήξουν καθηγητές και αν κάποιος διαλέξει μια από αυτές τις σχολές θα πρέπει να έχει σκεφτεί και το ενδεχόμενο να διδάσκει.
Εσύ είπες όμως ότι αν θέλει να γίνει καθηγητής να πάει στο Φυσικό, ενώ αν θέλει κάποιον άλλο τομέα της φυσικής να παραμείνει ΗΜΜΥ, εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο πέρα από αυτό με το μήνυμά σου στο νούμερο 4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Άλλο αυτό! Αυτό το είπα και εγώ στην παραπομπή μου στο πρώτο μου μήνυμα.
Εσύ είπες όμως ότι αν θέλει να γίνει καθηγητής να πάει στο Φυσικό, ενώ αν θέλει κάποιον άλλο τομέα της φυσικής να παραμείνει ΗΜΜΥ, εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο πέρα από αυτό με το μήνυμά σου στο νούμερο 4.
Τώρα ειδα τι έγραψα έκανα λάθος διατύπωση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xalkias
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εννοείς να διδάξει σαν φυσικός ή να κάνει μεταπτυχιακό στη φυσική και να ασχοληθεί με αυτήν?Μιας και το ειπατε ρε παιδια ετσι απο περιεργια,πως ενα μηχανικος μπορει να "ξεπηδησει" στο φυσικο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xalkias
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
euler92
Νεοφερμένος
Όσο για την εκπαίδευση που αναφέρατε προηγουμένως,ο καθένας που έχει όρεξη να ασχοληθεί με την επιστήμη του και να πάει παραπέρα είναι ελεύθερος να το κάνει,μεταπτυχιακά και διδακτορικά γίνονται και στην Ελλάδα(αν και πρέπει να είναι πολύ στενόμυαλος κάποιος για να θέλει να γίνει επιστήμονας εδώ).Απλά εσείς οι ανίδεοι που βαφτίζετε τις σχολές θετικών επιστημών καθηγητικές,κρίνετε μόνο από τους αποτυχημενους φυσικούς που έχετε γνωρίσει,που μπήκαν στο φυσικό γιατί τότε ήταν η σχολή με τα λιγότερα μόρια και το τέλειωσαν στα 8 χρόνια με βαθμό 5.Ε,αυτοί οι άνθρωποι δεν αποτελούν παράδειγμα για άλλους που θέλουν να αφοσοιωθούν στην επιστήμη τους.
Αλλά ας μην απαξιώνουμε και τόσο το χώρο της εκπαίδευσης ε,ίσως εν τέλει να είναι και πιο σημαντικός από την έρευνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Εξάλλου με ποιο κριτήριο κρίνετε εσείς οι ανίδεοι (όπως λέει και ο συνάδελφος Euler) ότι ένα Τμήμα σε θετική επιστήμη (π.χ. μαθηματικά, φυσική, βιολογία,...κτλ) είναι καθηγητικό; Αν ήταν καθηγητικό, θα άνηκε στην σχολή ανθρωπιστικών επιστημών και στο πρόγραμμα σπουδών θα υπήρχαν 45-50 επιπλέον μαθήματα παιδαγωγικής φύσεως. Όμως με βάση την παγκόσμια πραγματικότητα, στην οποία και εντάσσεται και η χώρα μας, τα προγράμματα σπουδών Τμημάτων θετικών επιστημών είναι άκρως επιστημονικά με άμεσο στόχο τις μεταπτυχιακές προοπτικές πάνω στην επιστήμη. Η δημόσια εκπαίδευση είναι μια πόρτα εργασίας έτερων εκάτερων.
Άλλο επιστήμη και άλλο μέση εκπαίδευση. Τα μαθηματικά, η φυσική,...κτλ είναι επιστήμη. Η μέση εκπαίδευση είναι επαγγελματικός χώρος. Τα μαθηματικά, η φυσική,...κτλ δεν είναι επαγγελματικός χώρος. Ο επαγγελματικός χώρος θέλει άλλου είδους εξειδίκευση, επιμόρφωση και προσωπικές ικανότητες (εκτός μαθηματικών, φυσικής,...κτλ). Κανονικά θα έπρεπε να υπήρχαν minors όπως στο εξωτερικό με αμιγώς παιδαγωγικά μαθήματα, ώστε ο ενδιαφερόμενος σχετικά με το εργασιακό πεδίο της μέσης εκπαίδευσης να επέλεγε ανάλογα μαθήματα εκτός της επιστήμης του. Όμως στην Ελλάδα, καλώς ή κακώς για χίλιους δυο λόγους δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Συνεπώς, το βασικό πτυχίο ενός π.χ. φυσικού, μαθηματικού, χημικού,...κτλ είναι άκρως επιστημονικό και τεχνοκρατικό με υψηλού επιπέδου γνώσεις και επαγγελματικές προοπτικές σε χώρους εκτός εκπαίδευσης (π.χ. βιομηχανία τεχνολογιών, κλάδο υπηρεσιών,...κτλ). Η μέση εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι επαγγελματική λύση ανάγκης και όχι διακριτή εργασιακή επιλογή μεταξύ πολλών άλλων.
Ή μήπως νομίζετε ότι επιλέγοντας μια θετική επιστήμη έναντι μιας πολυτεχνικής επιστήμης, θα γίνετε λιγότερο επιστήμονες; Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας. Η άποψη "καθηγητική σχολή" με βάση το γενικό επαγγελματικό πλαίσιο δεν στέκει από λογικής πλευράς. Με βάση το περιεχόμενο του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών πρέπει να κρίνετε. Εξάλλου, ένας πτυχιούχος θετικών επιστημών δεν είναι 100% σίγουρο ότι θα εργαστεί στην μέση εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιατί είναι 8.5 έτη ο μέσος χρόνος αποφοίτησης από ένα φυσικομαθηματικό τμήμα; Τι νομίζετε ότι είμαστε ηλίθιοι;
Αν είχαμε να ασχοληθούμε με όσα μας χρειάζονται στην εκπαίδευση θα τελειώναμε στο 1ο έτος από άποψη φυσικομαθηματικών μαθημάτων.
Δεν είμαστε παιδαγωγοί ρε παιδιά, θετικοί επιστήμονες είμαστε με όλη τη σημασία της λέξεως.
Δεν έχει σχέση η σχολή που θα τελειώσεις με το τι επάγγελμα θα ακολουθήσεις - ειδικά στην Ελλάδα - και το να ακολουθήσει κανείς το δρόμο του καθηγητή 2βάθμιας εκπαίδευσης είναι απλώς ένα επάγγελμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nathalie
Νεοφερμένος
Παρολα αυτα πρεπει να ξερεις οτι το συγκεκριμενο τμημα ειναι αρκετα δυσκολο και απαιτει αρκετη προσπαθεια(για το φυσικο δεν ξερω,ισως ειναι στα ιδια επιπεδα) Ειδικα αμα δεν σε ελκυει το αντικειμενο μπορει χεις προβλημα με τα μαθηματα και τους βαθμους.Επισης αν σε ενδιαφερει ο τομεας της εκπαιδευσης,νομιζω οτι απο ΗΜΜΥ δεν μπορεις να πιασεις απευθειας δουλεια ως εκπαιδευτικος ουτε καν στον τομεα της πληροφορικης.χρειαζεται περαιτερω εκπαιδευση αλλα παραπανω δεν γνωριζω.
Εν ολιγοις,αν θες μια συμβουλη απο καποιον που εχει ερθει στη θεση σου,το πιο λογικο ειναι να παραμεινεις Ημτυ καθως οι διαφορες αναμεσα στις 2 σχολες ειναι μικρη και οι ηλεκτρολογοι δινουν πιο πολλες επιλογες και εχουν ζητηση.Ωστοσο η καλυτερη συμβουλη που μπορω να σου δωσω ειναι να ακουσεις την καρδια σου και να διαλεξεις αυτο που πραγματικα σου αρεσει γιατι θα ναι αυτο που θα σε ακολουθει μια ζωη.
Ελπιζω να βοηθησα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
euler92
Νεοφερμένος
Eνώ στην Ελλάδα οι ηλεκτρολόγοι έχουν εκπληκτικές προοπτικές όπως...να βάζουν καλώδια σε οικοδομές!!Να σου θυμήσου βέβαια πως για να το παίζεις έξυπνη ως μηχανικός τώρα,χρειάστηκες τη βο΄΄ηθεια καθηγητών φροντηστηρίου.θα πρεπει να κουραστεις πολυ και να βγεις εξωτερικο αν θες να ασχοληθεις με το αντικειμενο σοβαρα και να μην καταληξεις καθηγητης φροντιστηριου(γιατι και στο δημοσιο θελει κοπο να μπεις).
Φυσικά αυτά τα μαθήματα δεν καλύπτουν όλο το οικοδόμημα της φυσικής αλλά είναι κυρίως θέματα που αφορούν μηχανικούς,δεν μαθαίνεις την ίδια φυσική δηλαδή τσα 2 τμήματα.επειδη σπουδαζω ηλεκτρολογος μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι ειδικα τα πρωτα χρονια η φυσικη και τα μαθηματικα δινουν και παιρνουν περισσοτερο απ οσο μπορεις να φανταστεις!χαρακτηριστικα να σ πω οτι υπαρχει εξαμηνο με 5/7 φυσικομαθηματικα μαθηματα!οποτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας να χασεις την επαφη με την φυσικη.
Α,δηλαδή οι ημμυ είναι μια σχολή από την οποία βγαίνουν και φυσικοί,οπότε δεν υφίσταται λόγος ύπαρξης των τμημάτων φυσικής αφού από τους ημμυ μπορείς να βγεις φυσικός αλλά αν θες γίνεσαι και μηχανικός.οσο για το μετα,αν θες ακομα να ασχοληθεις με τον τομεα της φυσικης,με την καταλληλη κατευθυνση και μεταπτυχιακο μπορεις να το πετυχεις ανετα.
Ναι,ενώ όλοι οι ημμυ είναι άτομα συνειδητοποιημένα για το τι θέλουν να σπουδάσουν και αγαπούν τόσο πολύ το αντικείμενο ώστε να είναι σίγουροι για την επιλογή τους.Να η απόδειξη:ακομα ενα πλεονεκτημα της σχολης ειναι οτι σε αντιθεση με το φυσικο που μπαινουν και "ασχετοι" με την φυσικη λογω βασης,στα πολυτεχνειακα τμηματα το επιπεδο ειναι αρκετα πιο ανεβασμενο.
εγω σπουδαζω ημμυ χωρις να ταν το ονειρο μου η κατι τετοιο..για να ειμαι ειλικρινης ακομα και τωρα δεν ξερω αν ειμαι ικανοποιημενη απο την επιλογη μου απο αποψη αντικειμενου
Άντε κάνε καμιά κβαντομηχανική τότε,σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο από το να συνδέεις καλώδια.Προφανώς αυτό το επιχείρημα δεν ισχύει γιατί το φυσικό είναι τουλάχιστον το ίδιο δύσκολη σχολή.Παρολα αυτα πρεπει να ξερεις οτι το συγκεκριμενο τμημα ειναι αρκετα δυσκολο και απαιτει αρκετη προσπαθεια(για το φυσικο δεν ξερω,ισως ειναι στα ιδια επιπεδα)
Κοπέλα μου την παλεύεις καθόλου;Από πού κι ως πού είναι μικρή η διαφορά;Α,και δε σε κόβω και πολύ ενημερωμένη για το θέμα των προοπτικών,οπότε μην το λες με τόση σιγουριά.Να σε ενημερώσω πως η φυσική,όπως και τα μαθηματικά,είναι βασικές επιστήμες για τα ΠΑΝΤΑ άρα μπορείς και να ασχοληθείς ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.Εν ολιγοις,αν θες μια συμβουλη απο καποιον που εχει ερθει στη θεση σου,το πιο λογικο ειναι να παραμεινεις Ημτυ καθως οι διαφορες αναμεσα στις 2 σχολες ειναι μικρη και οι ηλεκτρολογοι δινουν πιο πολλες επιλογες και εχουν ζητηση
Τέλος δηλώνω περήφανος που τη σχολή μου δεν την επέλεξαν οι γονείς μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνοςphy13
Νεοφερμένος
Euler92 έγραψες...!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Εξάλλου, ένας πτυχιούχος θετικών επιστημών δεν είναι 100% σίγουρο ότι θα εργαστεί στην μέση εκπαίδευση.
ναι, ειναι 99%....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.