Snob συμφοιτητές

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Ελπίζω να είμαι ο μόνος που έχει έρθει σε επαφή με αυτό το είδος στο Πανεπιστήμιο. Ναι,μιλάω για αυτόν που δείχνεται όλη την ώρα και πετάγεται για να σε διορθώσει/ξεφτιλίσει για να δείξει πιο έξυπνος.
Αυτός που παραπονιέται γιατί πέρασε το μάθημα με 9....Ξέρεις ποιος είσαι....💀
Στο τμήμα μου είναι και πολλοί....
Το ερώτημα μου είναι: Πώς θα συνεχίσω την φοιτητική μου ζωή χωρίς να τους Ρίχνω φάπες κάθε μερα;
1. Το ότι παραπονιέται κάποιος επειδή πέρασε με 9 και όχι 10 είναι δική του υπόθεση. Είναι δικαίωμά του και ούτε θίγει ούτε μειώνει κανέναν. Δεν γνωρίζουμε πόσο πολύ χρόνο αφιέρωσε στην προετοιμασία και επίσης δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικοί είναι οι βαθμοί για τον ίδιο. Οπότε, καλό είναι πριν κρίνουμε να προσπαθήσουμε λίγο να δούμε τα πράγματα από την οπτική γωνία του άλλου. Αν εσύ π.χ. είσαι ευχαριστημένος με το 6 ή το 7 δεν σημαίνει πως είναι και ο άλλος...

2. Το θέμα με αυτούς που "δείχνονται και πετάγονται για να σε διορθώσουν/ξεφτιλίσουν για να δείξουν πιο έξυπνου" είναι όντως προβληματικό. Το έχω ζήσει και σε αρκετά χειρότερη μορφή μάλιστα (π.χ. να μην μπορείς να ανταποκριθείς σε ένα κομμάτι ενός πρότζεκτ παρότι προσπαθείς πολύ, και αντί για βοήθεια να λαμβάνεις έμμεσο τραμπουκισμό και μπούλινγκ), σε χώρους όπου μόνο με βάση τα σκληρά κριτήρια εισαγωγής (συνεντεύξεις κλπ) θεωρείς πως είναι αδύνατον να έχει κάποιος τόσο χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη. Η χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη παραπέμπει σε κακές έως ανύπαρκτες ηγετικές ικανότητες, καθώς τέτοια συμπεριφορά κάθε άλλο παρά βοηθάει τους υπολοίπους να γίνουν καλύτεροι, και δεν μπορώ να φανταστώ αυτά τα άτομα κάποια στιγμή να διευθύνουν μια ομάδα, σε οποιονδήποτε εργασιακό χώρο. Τώρα, για την αντιμετώπιση: είτε τους πιάνεις και τους μιλάς, είτε δείχνεις με τον τρόπο σου τον εκνευρισμό σου ώστε να κατανοήσουν πως αυτό ούτε τους ίδιους ούτε κανέναν άλλον βοηθάει.

Και ναι, άνηκα κι εγώ στην κατηγορία 2 για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώσπου υπήρξα ο ίδιος το "γίδι" στην ιστορία κάποιου άλλου κι άρχισα να βάζω μυαλό και να βλέπω τα πράγματα από την οπτική γωνία των άλλων...
 

Scott

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scott αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 373 μηνύματα.
1. Το ότι παραπονιέται κάποιος επειδή πέρασε με 9 και όχι 10 είναι δική του υπόθεση. Είναι δικαίωμά του και ούτε θίγει ούτε μειώνει κανέναν. Δεν γνωρίζουμε πόσο πολύ χρόνο αφιέρωσε στην προετοιμασία και επίσης δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικοί είναι οι βαθμοί για τον ίδιο. Οπότε, καλό είναι πριν κρίνουμε να προσπαθήσουμε λίγο να δούμε τα πράγματα από την οπτική γωνία του άλλου. Αν εσύ π.χ. είσαι ευχαριστημένος με το 6 ή το 7 δεν σημαίνει πως είναι και ο άλλος...

2. Το θέμα με αυτούς που "δείχνονται και πετάγονται για να σε διορθώσουν/ξεφτιλίσουν για να δείξουν πιο έξυπνου" είναι όντως προβληματικό. Το έχω ζήσει και σε αρκετά χειρότερη μορφή μάλιστα (π.χ. να μην μπορείς να ανταποκριθείς σε ένα κομμάτι ενός πρότζεκτ παρότι προσπαθείς πολύ, και αντί για βοήθεια να λαμβάνεις έμμεσο τραμπουκισμό και μπούλινγκ), σε χώρους όπου μόνο με βάση τα σκληρά κριτήρια εισαγωγής (συνεντεύξεις κλπ) θεωρείς πως είναι αδύνατον να έχει κάποιος τόσο χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη. Η χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη παραπέμπει σε κακές έως ανύπαρκτες ηγετικές ικανότητες, καθώς τέτοια συμπεριφορά κάθε άλλο παρά βοηθάει τους υπολοίπους να γίνουν καλύτεροι, και δεν μπορώ να φανταστώ αυτά τα άτομα κάποια στιγμή να διευθύνουν μια ομάδα, σε οποιονδήποτε εργασιακό χώρο. Τώρα, για την αντιμετώπιση: είτε τους πιάνεις και τους μιλάς, είτε δείχνεις με τον τρόπο σου τον εκνευρισμό σου ώστε να κατανοήσουν πως αυτό ούτε τους ίδιους ούτε κανέναν άλλον βοηθάει.

Και ναι, άνηκα κι εγώ στην κατηγορία 2 για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώσπου υπήρξα ο ίδιος το "γίδι" στην ιστορία κάποιου άλλου κι άρχισα να βάζω μυαλό και να βλέπω τα πράγματα από την οπτική γωνία των άλλων...
Φυσικά και δεν είναι κακό να θες να πάρεις 9 ή 10 και να παραπονιέσαι με το 8, ωστόσο το να πιστεύεις ότι είσαι ανώτερος των άλλων και να βγάζεις φθόνο για αυτούς που, ίσως να μην προσπάθησαν και τόσο, και πήραν 10 αυτό είναι προβληματικό. Ίσως δεν το έθεσα σωστά.
Και προφανώς να ξαναδώσεις για να πάρεις 10 αντί για το 9 δείχνει εμμονή, οπότε δεν είναι ποτέ καλό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1. Το ότι παραπονιέται κάποιος επειδή πέρασε με 9 και όχι 10 είναι δική του υπόθεση. Είναι δικαίωμά του και ούτε θίγει ούτε μειώνει κανέναν. Δεν γνωρίζουμε πόσο πολύ χρόνο αφιέρωσε στην προετοιμασία και επίσης δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικοί είναι οι βαθμοί για τον ίδιο. Οπότε, καλό είναι πριν κρίνουμε να προσπαθήσουμε λίγο να δούμε τα πράγματα από την οπτική γωνία του άλλου. Αν εσύ π.χ. είσαι ευχαριστημένος με το 6 ή το 7 δεν σημαίνει πως είναι και ο άλλος...

2. Το θέμα με αυτούς που "δείχνονται και πετάγονται για να σε διορθώσουν/ξεφτιλίσουν για να δείξουν πιο έξυπνου" είναι όντως προβληματικό. Το έχω ζήσει και σε αρκετά χειρότερη μορφή μάλιστα (π.χ. να μην μπορείς να ανταποκριθείς σε ένα κομμάτι ενός πρότζεκτ παρότι προσπαθείς πολύ, και αντί για βοήθεια να λαμβάνεις έμμεσο τραμπουκισμό και μπούλινγκ), σε χώρους όπου μόνο με βάση τα σκληρά κριτήρια εισαγωγής (συνεντεύξεις κλπ) θεωρείς πως είναι αδύνατον να έχει κάποιος τόσο χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη. Η χαμηλή κοινωνική νοημοσύνη παραπέμπει σε κακές έως ανύπαρκτες ηγετικές ικανότητες, καθώς τέτοια συμπεριφορά κάθε άλλο παρά βοηθάει τους υπολοίπους να γίνουν καλύτεροι, και δεν μπορώ να φανταστώ αυτά τα άτομα κάποια στιγμή να διευθύνουν μια ομάδα, σε οποιονδήποτε εργασιακό χώρο. Τώρα, για την αντιμετώπιση: είτε τους πιάνεις και τους μιλάς, είτε δείχνεις με τον τρόπο σου τον εκνευρισμό σου ώστε να κατανοήσουν πως αυτό ούτε τους ίδιους ούτε κανέναν άλλον βοηθάει.

Και ναι, άνηκα κι εγώ στην κατηγορία 2 για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώσπου υπήρξα ο ίδιος το "γίδι" στην ιστορία κάποιου άλλου κι άρχισα να βάζω μυαλό και να βλέπω τα πράγματα από την οπτική γωνία των άλλων...
Αλίμονο όλοι θέλουμε να γράψουμε καλά,όχι σε στάδιο που γίνεται εμμονή και ο ίδιος γίνεσαι ταξικός προς τους άλλους.
Δεν λέω πως εγώ είμαι απίστευτος γιατί έχω κάνει και εγώ πολλά λάθοι στη ζωή μου. Και, προφανώς, δεν είμαι καθόλου έξυπνος 😂.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top