sunt
Νεοφερμένο μέλος


Επίσης θα ενθαρρύνονται τα σχολεία να χρησιμοποιούν παραδοσιακές μεθόδους τιμωρίας όπως φυλάκιση/κράτηση, αποβολές, απομόνωση στα δωμάτιά τους και τέλος στέρηση του γεύματος για τους πολύ άτακτους μαθητές. Συστήνεται μάλιστα οι μαθητές να βγάζουν τα καπέλα και να κατάσχονται τα κινητά τους τηλέφωνα.
Η κυβερνητική οδηγία καλεί τα σχολεία να τιμωρούν τους ταραξίες αν έχουν μάγκικη (!) συμπεριφορά, εάν τσακώνονται μεταξύ τους ακόμη και έξω από το σχολείο, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μεταφοράς.
Τα συμπεράσματα της σχετικής έρευνας κοινοποιήθηκαν από τον Σερ Αλαν Στιρ, τον κυβερνητικό ειδικό για την ηγετική συμπεριφορά.
Καθηγητές ισχυρίζονται ότι υπάρχουν διευθυντές σχολείων που βραβεύουν τους μαθητές απλά γιατί υπόσχονται να μην ξανακάνουν φασαρία αντί να τους βάλουν συγκεκριμένα όρια.
Η έρευνα αποδεικνύει ότι κάθε μέρα χάνεται μία διδακτική ώρα 50 λεπτών λόγω της κακής συμπεριφοράς των μαθητών.
Οι δε μαθητές αδυνατούν να αφομιώσουν τη γνώση αν το μάθημα διακόπτεται από την κακή συμπεριφορά κάποιου μαθητή.
Και εδώ εμφανίζεται ο ρόλος των γονέων.
Θα γίνεται, λοιπόν, μία "σύμβαση γονέα" με την οποία ο γονιός θα είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τάξεις γονέων, στις οποίες αν δεν φανεί να πάρει πρόστιμο μέχρι και 1.000 λίρες.
Αλλωστε με νόμο που ψηφίστηκε το 2007 οι γονείς μπορούν να πάρουν πρόστιμο μέχρι 50 λίρες για την κακή συμπεριφορά των παιδιών τους, το οποίο μπορεί να φτάσει τις 100 αν δεν πληρωθεί τις πρώτες 28 ημέρες.
Telegraph.co.uk
πρόοδος ,οπισθοδρόμηση ,αναγκαίο κακό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fragl
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sunt
Νεοφερμένο μέλος


''Ολόκληρο το οπλοστάσιό της για την καταπολέμηση της βίαιης συμπεριφοράς των μαθητών στα σχολεία ενεργοποιεί η βρετανική κυβέρνηση, ενισχύοντας τις πειθαρχικές εξουσίες των καθηγητών και θέτοντας τους γονείς προ των ευθυνών τους, ακόμη και με επιβολή οικονομικών κυρώσεων.
Επειτα από μια τριετή μελέτη της σχολικής συμπεριφοράς, ο σερ Αλαν Στίιρ, ο κύριος σύμβουλος της κυβέρνησης για θέματα συμπεριφοράς, κατέληξε σε μια σειρά οδηγιών με στόχο την επιστροφή της πειθαρχίας στις σχολικές τάξεις. Τα σχολεία καλούνται να κάνουν χρήση των εξουσιών που τους δίνει ο νόμος και να εφαρμόσουν παραδοσιακές μεθόδους, όπως κράτηση μετά το μάθημα, αποβολές, αίθουσες χωριστής διδασκαλίας των απείθαρχων μαθητών και στέρηση εξόδου στο διάλειμμα ή στέρηση του μεσημεριανού γεύματος. ''
χωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Daisy
Δραστήριο μέλος


:iagree::iagree::iagree::iagree:συμφωνώχωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος


χωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό
Αναφερόμενος στην Ελλάδα :
Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".
Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sunt
Νεοφερμένο μέλος


Αναφερόμενος στην Ελλάδα :
Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".
Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
καμιά αντίρρηση...αλλα και αρκετοί εκπαιδευτικοί που κοπιάζουν πραγματικά τι εισπράττουν ;και δεν το περιορίζω στα στενά όρια του δημόσιου σχολείου που υπάρχει η νοοτροπία που αναφέρεις..ο εκπαιδευτικός ας πούμε στον ιδιωτικό τομέα γίνεται σεβαστός;
εγω πιστεύω οτι αν αφήσεις στον (νεο)έλληνα επιλογές θα κάνει το αντίθετο απο ό,τι πρέπει...πόσοι ας πούμε θα πηγαίναν φαντάροι η πόσοι θα πληρώναν τους φόρους τους η πόσοι θα σεβόντουσαν την περιούσια του πλησίον τους αν απλά προσπαθούσες να τους ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' να το κάνουν; οι ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' είναι για άλλης νοοτροπίας λαούς όχι για τους GRECO..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος


καμιά αντίρρηση...αλλα και αρκετοί εκπαιδευτικοί που κοπιάζουν πραγματικά τι εισπράττουν ;και δεν το περιορίζω στα στενά όρια του δημόσιου σχολείου που υπάρχει η νοοτροπία που αναφέρεις..ο εκπαιδευτικός ας πούμε στον ιδιωτικό τομέα γίνεται σεβαστός;
εγω πιστεύω οτι αν αφήσεις στον (νεο)έλληνα επιλογές θα κάνει το αντίθετο απο ό,τι πρέπει...πόσοι ας πούμε θα πηγαίναν φαντάροι η πόσοι θα πληρώναν τους φόρους τους η πόσοι θα σεβόντουσαν την περιούσια του πλησίον τους αν απλά προσπαθούσες να τους ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' να το κάνουν; οι ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' είναι για άλλης νοοτροπίας λαούς όχι για τους GRECO..
Δεν έχεις κι άδικο, απλά μιλάω βασιζόμενος στο δικό μου σχολείο και στις προσωπικές μου εμπειρίες. (ήμουν σε "κακό" σχολείο). Που ακόμα και οι "κακοί", όταν εμπαιναν 2 συγκεκριμένοι καθηγητές για μάθημα όχι μόνο το βούλωναν αλλά και προσπαθούσαν σ αυτά τα 2 μαθήματα! (Για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται πιο συγκεκριμένα σε πιο σχολείο ήμουν με πμ)
Σε βρίσκω σωστό όσον αφορά την στάση του νεο-έλληνα, παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι ίσως όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά ένας άξιος εκπαιδευτικός να μπορεί να τα "εμπνεύσει".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος


1)Μερικούς καθηγητές δε τους νοιάζει και αδιαφορούν οπότε κάντε ό,τι θέλετε.
2)Άλλοι δε μπορούν να επιβάλλουν τη τάξη
3)Άλλοι το κάνουν με αποβολές και με φωνές νομίζοντας πως είναι στο '50.
Θέλει πειθαρχία με παιδαγωγικά μέσα. (δύσκολο αλλά...)
Ήμουν τυχερός γιατί έπεσα σε πολλούς τέτοιους. Γενικά θεωρούμαστε το καλύτερο σχολείο στη ευρύτερη περιοχή, αν και δημόσιο.
Βασικά πρέπει να εμπνέει τον σεβασμό κάποιος. Άμα υπάρξει διάλογος όλα θα γίνουν.
Πολλοί καθηγητές σε μας έπιαναν στο διάλειμμα αυτά τα παιδιά και τους μιλούσα με ηρεμία αλλά με πολλά επιχειρήματα. Και σας πληροφορώ ηρέμησαν. Όχι τελείως αλλά έβαλαν λίγο μυαλό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν υπάρχει σύγκριση με την απλή φασαρία και το χαβαλέ που γίνεται εδώ. Εκεί υπάρχουν συχνά-πυκνά περιστατικά που στέλνουν παιδιά στα νοσοκομεία, μαχαιρώνονται έξω απ'το σχολείο, κάνουν ρατσιστικές ή άλλες επιθέσεις κλπ. Μόνο τα τελευταία χρόνια στη συγκεκριμένη χώρα έχουν ακουστεί τρια-τέσσερα περιστατικά που παιδιά δολοφόνησαν συμμαθητές τους εξ'αιτιας μιας μαθητικής κόντρας. Δεν είναι σε τέτοιο επίπεδο το ελληνικό σχολείο κι ούτε πιστεύω ότι θα φτάσει και σύντομα.
Και χειρότερα μην σου πω, χώρια που εκεί υπάρχουν και κορίτσια νταήδες που δέρνουν τα μικρά παιδάκια



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mangkac
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος


Γιατί δεν περνάς μια βόλτα απ' το σχολείο μου και να παρακολουθήσεις μερικές ώρες μαθημάτων (κερνάω καφέ+τυρόπιτα για ψυχολογική υποστήριξη μετά απ' αυτό); Θα αλλάξεις αμέσως γνώμη!!!Αναφερόμενος στην Ελλάδα :
Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".
Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.