Χαμηλοί βαθμοί Γ' Γυμνασίου - μένω στην ίδια τάξη;

Konstantinos_3

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos_3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας, ελπίζω να είστε όλοι καλά,είμαι μαθητής της Τρίτης γυμνασίου και φέτος δίνω πρώτη φορά εξετάσεις και μπορώ να πω ότι έχω αγχωθεί. Μέσο όρο στο 1τετραμηνο είχα 16.9 χωρίς να έχω 9 σε κάποιο μάθημα. Το λιγότερο ήταν 12 και 13 . Και πιστευω και στο 2τετραμηνο θα έχω πάλι κάπου εκεί.υπάρχει περίπτωση να μείνω τάξη;
Θα σας είμαι ευγνώμων αν μου απαντήσετε γιατί έχω αγχωθεί και από διάφορα σάιτ δεν καταλαβαίνω.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Γεια σας, ελπίζω να είστε όλοι καλά,είμαι μαθητής της Τρίτης γυμνασίου και φέτος δίνω πρώτη φορά εξετάσεις και μπορώ να πω ότι έχω αγχωθεί. Μέσο όρο στο 1τετραμηνο είχα 16.9 χωρίς να έχω 9 σε κάποιο μάθημα. Το λιγότερο ήταν 12 και 13 . Και πιστευω και στο 2τετραμηνο θα έχω πάλι κάπου εκεί.υπάρχει περίπτωση να μείνω τάξη;
Θα σας είμαι ευγνώμων αν μου απαντήσετε γιατί έχω αγχωθεί και από διάφορα σάιτ δεν καταλαβαίνω.
Όχι βέβαια .
 

Alexandra Chatzin

Νεοφερμένος

Η Alexandra Chatzin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Γεια σας, ελπίζω να είστε όλοι καλά,είμαι μαθητής της Τρίτης γυμνασίου και φέτος δίνω πρώτη φορά εξετάσεις και μπορώ να πω ότι έχω αγχωθεί. Μέσο όρο στο 1τετραμηνο είχα 16.9 χωρίς να έχω 9 σε κάποιο μάθημα. Το λιγότερο ήταν 12 και 13 . Και πιστευω και στο 2τετραμηνο θα έχω πάλι κάπου εκεί.υπάρχει περίπτωση να μείνω τάξη;
Θα σας είμαι ευγνώμων αν μου απαντήσετε γιατί έχω αγχωθεί και από διάφορα σάιτ δεν καταλαβαίνω.
Το 16.9 είναι ένας καλός βαθμός, οπότε, γιατί να μείνεις; Άμα έπαιρνες κάτι από την βάση, θα έμενες
 

labs

Νεοφερμένος

Ο labs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.