Φυσικόθεραπεία ή ιατρική;

Lebron

Νεοφερμένος

Ο Lebron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Είμαι μαθητής της γ λυκείου (φέτος μπαίνω)και είμαι πολύ δυνατός.Ειμαξ ανάμεσα στην ιατρική και την φυσικοθεραπεία.Ποια η άποψη σας και τι έχει η κάθε μία που δεν έχει η άλλη;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Είμαι μαθητής της γ λυκείου (φέτος μπαίνω)και είμαι πολύ δυνατός.Ειμαξ ανάμεσα στην ιατρική και την φυσικοθεραπεία.Ποια η άποψη σας και τι έχει η κάθε μία που δεν έχει η άλλη;
αφου αν βγαλεις τα μορια φιλε μου ειμαι σιγουρος οτι θα πας ιατρικη για ποιο λογο ρωτας?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.
Είμαι μαθητής της γ λυκείου (φέτος μπαίνω)και είμαι πολύ δυνατός.Ειμαξ ανάμεσα στην ιατρική και την φυσικοθεραπεία.Ποια η άποψη σας και τι έχει η κάθε μία που δεν έχει η άλλη;
Η φυσικοθεραπεια εχει μονο σκληρη δουλεια. Η ιατρικη μπορει να εχει σκληρη δουλεια μεχρι καταρευσεως ( πχ επειγοντα) ή μπορει να εχει και παπατζηλικι (πχ δερματολογια σε ιδ ιατρειο). Εχουμε οτι θες.
Ευχομαι του χρονου τον Ιουλιο να νιωθεις το ιδιο δυνατος.
 

Lebron

Νεοφερμένος

Ο Lebron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Φετος δεν έλεγες οτι περνας φυσιοθεραπεία;
Η ερώτηση πήγαινε για τον αδερφό μου ένα χρόνο μικρότερο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αφου αν βγαλεις τα μορια φιλε μου ειμαι σιγουρος οτι θα πας ιατρικη για ποιο λογο ρωτας?