Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πατρών vs Φυσικής Πατρών

Σε ποια σχολή συμβουλεύετε τον xalkias να πάει;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 98)
  • Η.Μ.Τ.Υ.

  • Φυσικό

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Να ρωτήσω εγώ λοιπόν,γιατί;

Γιατί μάλλον θέλει να πει ότι είναι μια δύσκολη επιστήμη, δεν κάνει για τον καθένα επειδή νιώθει ένα δέος λόγω Φυσικής Λυκείου και η δυσκολία της είναι αντιστρόφως ανάλογη των επαγγελματικών προοπτικών που προσφέρει στην Ελλάδα. Επίσης στην Ελλάδα, θεωρείσαι «μοριακά» και κοινωνικά αποτυχημένος αν επιλέξεις Φυσική αντί κάτι πιο αποδεκτό όπως ΗΜΜΥ ή Ιατρική. :hmm: Βέβαια υπάρχει και η ερώτηση απορίας, αν αξίζει κανείς να σπουδάζει κάτι στην Ελλάδα, που να προσφέρει επαγγελματικές προοπτικές κατά κύριο λόγο στο εξωτερικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.
To φυσικο παντως απεφυγε το παση θυσια. Αν θελεις λεπτομερειες να το συζητησουμε, αλλα γενικα θα σου λεγα μακρια.
Θα ήθελα εγώ λεπτομέρειες παρακαλώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Γιατί μάλλον θέλει να πει ότι είναι μια δύσκολη επιστήμη, δεν κάνει για τον καθένα επειδή νιώθει ένα δέος λόγω Φυσικής Λυκείου και η δυσκολία της είναι αντιστρόφως ανάλογη των επαγγελματικών προοπτικών που προσφέρει στην Ελλάδα. Επίσης στην Ελλάδα, θεωρείσαι «μοριακά» και κοινωνικά αποτυχημένος αν επιλέξεις Φυσική αντί κάτι πιο αποδεκτό όπως ΗΜΜΥ ή Ιατρική. :hmm: Βέβαια υπάρχει και η ερώτηση απορίας, αν αξίζει κανείς να σπουδάζει κάτι στην Ελλάδα, που να προσφέρει επαγγελματικές προοπτικές κατά κύριο λόγο στο εξωτερικό;

Δεν διαφωνώ.Αλλά όπως αναφέρθηκε πριν,οι περισσότεροι που διαλέγουν φυσικό έχουν δει μέχρι την Φυσική Λυκείου δεν μπορούν να ξέρουν ακριβώς τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσουν.Αλλά και πάλι,τα δύσκολα τμήματα πρέπει να είναι και δύσκολα ποιος αποφυγή;Δεν νομίζω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Συνήθως τα δύσκολα Τμήματα λόγω ιδιορρυθμιών που έχει το πρόγραμμα σπουδών τους (π.χ. απαιτητικά μαθήματα, αφαιρετική κριτική ικανότητα), δεν συνεπάγονται καλές επαγγελματικές προοπτικές για έναν μέσο πτυχιούχο στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τις χαμηλές βαθμολογικές επιδόσεις ή τις δυσκολίες των μαθημάτων π.χ. Κβαντομηχανική ΙΙ, πάντως η αγορά εργασίας δείχνει ανεξέλεγκτες "προτιμήσεις". Θεωρεί πιο χρήσιμη τη Νοσηλευτική ή την Λογιστική από την Φυσική Στερεάς Κατάστασης ή τη Γεωμετρία Πολλαπλοτήτων. Η Φυσική όπως ξέρουμε όλοι, είναι μια θετική επιστήμη και δεν έχει τα χαρακτηριστικά μιας εφαρμοσμένης επιστήμης όπως είναι η Χημική Μηχανική. Ο όρος εφαρμοσμένη επιστήμη αναφέρεται στο γεγονός ότι η Χημική Μηχανική ...δεν διδάσκει Φυσική αλλά χρησιμοποιεί Φυσική για συγκεκριμένες εφαρμογές. Το διδάσκω από το χρησιμοποιώ έχει διαφορά χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι κατώτερο ή ανώτερο του άλλου. Διαφέρει απλά, ο αντικειμενικός στόχος. Το ίδιο αν μιλούσαμε για το Τμήμα ΗΜΜΥ σε σχέση με το Τμήμα Φυσικής (που είναι και το θέμα).

Από την άλλη η Ελληνική αγορά εργασίας είναι λιγάκι περιορισμένη ως προς τις επιλογές εργασίας κυρίως λόγω έλλειψης βιομηχανικής τεχνολογίας όχι σε εισαγωγική μορφή αλλά σε παραγωγική βάση.

Η χώρα μας πρέπει να το αποδεχτούμε ότι ήταν (ή είναι ακόμη; ) χώρα δημοσίων υπαλλήλων, τουριστικής-ψυχαγωγικής "βιομηχανίας", ιδιωτικής εκπαίδευσης σε κάθε βαθμίδα και αγροτών με επιδοτήσεις από τα ταμεία της Ε.Ε. Οι επιστήμες και η παραγωγή γνώσης-τεχνολογίας είναι κάπως ξεκάρφωτα στο χωρο-χρονικό πλαίσιο της χώρας μας. Συνεπώς, ακόμη και ένας από το Πολυτεχνείο μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα εργασίας, πόσο μάλλον ένας Φυσικός που είναι πιο pure επιστήμονας-based. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.

Ενδεχόμενα σε τι είδους εργασία, θα μπορούσε να εργαστεί ένας Φυσικός εκτός εκπαίδευσης; Προφανώς σε εργασία γραφείου ή εργασία ερευνητικού κέντρου / εργαστηρίου με προηγμένα τεχνικά συστήματα που απαιτούν προχωρημένες μαθηματικές / υπολογιστικές / προγραμματιστικές δεξιότητες. Η χώρα μας διαθέτει τέτοιες επιλογές; Ακόμη και να υπήρχαν τι ποσοστό των πτυχιούχων Φυσικών μπορούν να "κυνηγήσουν" τέτοιες επιλογές εργασίας;

Επίσης συνυπολογίζουμε τη λήψη κάποιου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών; Ναι ή όχι; Αν ναι, τότε δεχόμαστε ότι ένας μεταπτυχιακός τίτλος είναι βασικό προσόν, συνεπώς το υποβαθμίζουμε με την μαζική λήψη του; Γίνεται ένας μεταπτυχιακός τίτλος να εκπέσει σε επαγγελματικό «δίπλωμα» ειδίκευσης σε κάποια εργασία;

Πρέπει να είμαστε λίγο ρεαλιστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Θελω να μαθω την διαφορα της φυσικης στις 2 αυτες σχολες και επαγγελματικη αποκατασταση ειτε εδω ειτε εξωτερικο.
Το θεμα ειναι οτι μου αρεσουν και οι δυο σχολες αλλα προτιμω το Φυσικο γιατι εχω πολλες επιλογες εκει [Αστρονομια/Πυρηνική κλπ] απλα το ΗΜΜΥ εχει αμεση επαγγελματικη αποκατασταση και λογω κρισης δεν εχω χρηματα να ζω πολλα χρονια σπουδαζοντας χωρις δουλεια!


από την πρωτη στιγμη που ειδα αουτο το θεμα δεν μπορεσα να καταλαβω τη σημασια του. από τον τιτλο και μονο καταλαβαίνεις ότι είναι παραλογο.πως γινεται να συγκρινουμε το φυσικο με τη σημμυ??? είναι δυο ξεχωριστα τμηματα με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, αρκετα διαφορετικα προγράμματα σπουδων ....... προσωπικα θα σου πω να ακολουθήσεις αυτό που σου αρεσει.....

Δεν διαφωνώ.Αλλά όπως αναφέρθηκε πριν,οι περισσότεροι που διαλέγουν φυσικό έχουν δει μέχρι την Φυσική Λυκείου δεν μπορούν να ξέρουν ακριβώς τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσουν.
ο καθενας θα μπορουσε να προμηθευτεί 1-2 συγγραματα της σχολης και να μπει λιγο στο νοημα. φυσικα και δε θα εχει ολοκληρωμενη εικονα αλλα θα δει λιγο τη βασικη διαφορα δευτεροβάθμιας-τριτοβάθμιας εκπαιδευσης.

Συνήθως τα δύσκολα Τμήματα λόγω ιδιορρυθμιών που έχει το πρόγραμμα σπουδών τους (π.χ. απαιτητικά μαθήματα, αφαιρετική κριτική ικανότητα), δεν συνεπάγονται καλές επαγγελματικές προοπτικές για έναν μέσο πτυχιούχο στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τις χαμηλές βαθμολογικές επιδόσεις ή τις δυσκολίες των μαθημάτων π.χ. Κβαντομηχανική ΙΙ, πάντως η αγορά εργασίας δείχνει ανεξέλεγκτες "προτιμήσεις". Θεωρεί πιο χρήσιμη τη Νοσηλευτική ή την Λογιστική από την Φυσική Στερεάς Κατάστασης ή τη Γεωμετρία Πολλαπλοτήτων. Η Φυσική όπως ξέρουμε όλοι, είναι μια θετική επιστήμη και δεν έχει τα χαρακτηριστικά μιας εφαρμοσμένης επιστήμης όπως είναι η Χημική Μηχανική. Ο όρος εφαρμοσμένη επιστήμη αναφέρεται στο γεγονός ότι η Χημική Μηχανική ...δεν διδάσκει Φυσική αλλά χρησιμοποιεί Φυσική για συγκεκριμένες εφαρμογές. Το διδάσκω από το χρησιμοποιώ έχει διαφορά χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι κατώτερο ή ανώτερο του άλλου. Διαφέρει απλά, ο αντικειμενικός στόχος. Το ίδιο αν μιλούσαμε για το Τμήμα ΗΜΜΥ σε σχέση με το Τμήμα Φυσικής (που είναι και το θέμα).

Από την άλλη η Ελληνική αγορά εργασίας είναι λιγάκι περιορισμένη ως προς τις επιλογές εργασίας κυρίως λόγω έλλειψης βιομηχανικής τεχνολογίας όχι σε εισαγωγική μορφή αλλά σε παραγωγική βάση.

Η χώρα μας πρέπει να το αποδεχτούμε ότι ήταν (ή είναι ακόμη; ) χώρα δημοσίων υπαλλήλων, τουριστικής-ψυχαγωγικής "βιομηχανίας", ιδιωτικής εκπαίδευσης σε κάθε βαθμίδα και αγροτών με επιδοτήσεις από τα ταμεία της Ε.Ε. Οι επιστήμες και η παραγωγή γνώσης-τεχνολογίας είναι κάπως ξεκάρφωτα στο χωρο-χρονικό πλαίσιο της χώρας μας. Συνεπώς, ακόμη και ένας από το Πολυτεχνείο μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα εργασίας, πόσο μάλλον ένας Φυσικός που είναι πιο pure επιστήμονας-based. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.

Ενδεχόμενα σε τι είδους εργασία, θα μπορούσε να εργαστεί ένας Φυσικός εκτός εκπαίδευσης; Προφανώς σε εργασία γραφείου ή εργασία ερευνητικού κέντρου / εργαστηρίου με προηγμένα τεχνικά συστήματα που απαιτούν προχωρημένες μαθηματικές / υπολογιστικές / προγραμματιστικές δεξιότητες. Η χώρα μας διαθέτει τέτοιες επιλογές; Ακόμη και να υπήρχαν τι ποσοστό των πτυχιούχων Φυσικών μπορούν να "κυνηγήσουν" τέτοιες επιλογές εργασίας;

Επίσης συνυπολογίζουμε τη λήψη κάποιου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών; Ναι ή όχι; Αν ναι, τότε δεχόμαστε ότι ένας μεταπτυχιακός τίτλος είναι βασικό προσόν, συνεπώς το υποβαθμίζουμε με την μαζική λήψη του; Γίνεται ένας μεταπτυχιακός τίτλος να εκπέσει σε επαγγελματικό «δίπλωμα» ειδίκευσης σε κάποια εργασία;

Πρέπει να είμαστε λίγο ρεαλιστές.

ο npb εχει κανει πολύ σωστη επιλογή λεξεων στο υπογραμμισμενο κειμενο. ακριβως αυτή είναι η βασικοτερη διαφορα ημμυ και φυσικου.... ο αντικειμενικος σκοπος του καθενος τμηματος.... το φυσικο διδασκει φυσικη ενω το τημμυ χρησιμοποιει φυσικη για εφαρμογες.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Η οικονομικη ζωη μιας χωρας δε μπορει να στηριζεται στο τι αρεσει στον καθενα. Με αυτο το σκεπτικο δε θα υπηρχαν σκουπιδιαρηδες, τεχνιτες, υπαλληλοι σουπερ-μαρκετ, βενζιναδες, αγροτες κλπ. Αφου εχουμε επιλεξει η αγορα εργασιας να λειτουργει με βαση το συστημα της ελευθερης αγορας και με δεδομενο την πιεση του οικονομικου προβληματος και οτι δε μπορουμε να αλλαξουμε το συστημα (ή δε θελουμε), αρα μας μενει να μαθουμε αψογα τους κανονες και να παιξουμε με επιτυχια λαμβανοντας υποψη ολες τις παραμετρους. Διαβασε λιγο adam smith, οχι μονο φυσικη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Άντε τώρα να καταλάβει η κάθε θείτσα και μαθήτρια ή/και μαθητής, φοιτητής ή/και φοιτήτρια,... τη νοηματική διαφορά μεταξύ "διδάσκω" και "χρησιμοποιώ", φίλε physicscrazy. Ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχει η νοοτροπία «να πιάσω την καλή» (τη Στέλλα την Καλλή :P ), ευχής έργον θα ήταν και από το ΗΜΜΥ να μπορούσαν να έβγαιναν ταυτόχρονα Φυσικοί, Χημικοί, Γιατροί, Νομικοί...:whatever: Πραγματικά δεν έχει λογικό νόημα ύπαρξης το συγκεκριμένο thread. Συγκρίνουμε μια Θετική Επιστήμη με μια Τεχνολογική Επιστήμη. Υπάρχει κοινή αφετηρία; Όχι. Άρα, τι συγκρίνουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Ειναι εφικτη η συγκριση. Ξαναλεω παντως μακρια απ το φυσικο, ακομα και αν δεν περνουσες σημμυ. Ποσο μαλλον που περνας και σε αλλες επιλογες αφου εισαι καλη μαθητρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Με ποια αιτιολογία μακρυά από το Φυσικό; Πώς είναι εφικτή η σύγκριση; Τι συγκρίνουμε; Μοιράζονται επαγγελματικά δικαιώματα στον ίδιο χώρο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Τα επαγελματικα δικαιωματα του φυσικου ποια ειναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Όμως Νίκο, στο πανεπιστήμιο οι μελλοντικοί φοιτητές ηταν μέχρι τωρα μαθητές λυκειου και ασχολούνταν με τη φυσικη και τα μαθηματικα λόγω του σχολείου. Λόγω των εξετάσεων και όλων αυτών των υποχρεώσεων, δεν θα μπορούσαν να ασχοληθούν με αυτές τις επιστήμες απο άλλη πλευρά, εκτός του σχολείου. Η φυσικη και τα μαθηματικα του λυκειου δίνουν μια πρωτη εντύπωση αλλα αν δεν αρκεί να μας συναρπάζει το μαθημα του σχολειου, τι αλλο πρέπει να κάνουμε δηλαδη; Απο τη στιγμή που δεν εχουμε επαφή με τις επιστήμες με κάποιο αλλο τροπο, δεν ειναι σημαντικό που μας ελκύει το μαθημα; Ρωτάω επειδή το εχεις πει πολλές φορές αυτο, ελπιζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Εσυ γιατι διαλεξες τα μαθηματικα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ειναι εφικτη η συγκριση. Ξαναλεω παντως μακρια απ το φυσικο, ακομα και αν δεν περνουσες σημμυ. Ποσο μαλλον που περνας και σε αλλες επιλογες αφου εισαι καλη μαθητρια.

Αρα το φυσικο ,ειναι για τους κακους μαθητες μονο? :eek: τι μαθαινει κανεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Αρα το φυσικο ,ειναι για τους κακους μαθητες μονο? :eek: τι μαθαινει κανεις
Για του "καμενους" ειναι το Φυσικο..... :P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Όμως Νίκο, στο πανεπιστήμιο οι μελλοντικοί φοιτητές ηταν μέχρι τωρα μαθητές λυκειου και ασχολούνταν με τη φυσικη και τα μαθηματικα λόγω του σχολείου. Λόγω των εξετάσεων και όλων αυτών των υποχρεώσεων, δεν θα μπορούσαν να ασχοληθούν με αυτές τις επιστήμες απο άλλη πλευρά, εκτός του σχολείου. Η φυσικη και τα μαθηματικα του λυκειου δίνουν μια πρωτη εντύπωση αλλα αν δεν αρκεί να μας συναρπάζει το μαθημα του σχολειου, τι αλλο πρέπει να κάνουμε δηλαδη; Απο τη στιγμή που δεν εχουμε επαφή με τις επιστήμες με κάποιο αλλο τροπο, δεν ειναι σημαντικό που μας ελκύει το μαθημα; Ρωτάω επειδή το εχεις πει πολλές φορές αυτο, ελπιζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Εσυ γιατι διαλεξες τα μαθηματικα;

Καταλαβαίνω τι θες να πεις. Καμιά φορά όμως τα σχολικά μαθήματα δίνουν στρεβλή εικόνα για τις επιστήμες με αποτέλεσμα οι επιλογές μετά από τους μαθητές να είναι περισσότερο συναισθηματικές και όχι ρεαλιστικές (δηλαδή, τι θα τους άρεσε να κάνουν και όχι τι θα άρεσε στη μητέρα τους ή επειδή έγραψαν ένα τεστ στη φυσική κάτω από τη βάση χάλασε ο κόσμος). :hmm: Στην εποχή εκείνη δεν είχα ΗΥ όπως τώρα. Με τις πενιχρές πληροφορίες κατέληξα σε αυτή την επιστήμη λόγω της ευελιξίας που διαθέτει και επειδή είναι μια διαχρονική επιστήμη, επηρεάζει πολλούς τομείς της τεχνολογίας διαθέτοντας και ένα πόδι στη φιλοσοφία, στο παρελθόν, στον ανθρώπινο πολιτισμό. Δεν είχα πλάσει στο μυαλό μου κάτι ούτε προσδωκούσα κάτι συγκεκριμένο διότι γνώριζα ότι άλλαζα σελίδα από το σχολείο. Το είδα περισσότερο ως ένα ρίσκο, ένα νέο ταξίδι. Επίσης δεν με επηρέασε η κοινωνικοπολιτική κατάσταση της χώρας μου, αν και τότε ήταν οι καλές εποχές με τα δανεικά και τα διακοποδάνεια. Τότε μετρούσες ως άνθρωπος, από Αρχιτεκτονική και άνω. Δεν ξέρω αν έκανα σωστή ή λάθος επιλογή. Το κλείσιμο του μήνα θα το κάνω όταν πάψω να ζω. Προς το παρόν, κάνω investments σε ενδιαφέρουσες γνώσεις και σχέδια άμεσα υλοποιήσιμα. Για την χώρα μου, τον κοινωνικό περίγυρο θεωρούμαι αποτυχημένος που δεν σπούδασα Ιατρική ή κάτι σε Μηχανικός με το πρόσχημα να πιάσω τη καλή, να τα οικονομήσω...όπως συμβαίνει στην Ελλάδα, στο Dubai,.... Ανέκαθεν μου άρεσε και η διδασκαλία. Μ' αρέσει να μεταφέρω γνώσεις και να συζητάω για επιστημονικά θέματα. Δεν μπορώ να με φανταστώ σε ένα γραφείο πίσω από μια οθόνη και να λύνω τη γραβάτα λόγω ζέστης πίνοντας γαλλικό.

Υ.Γ. Στην Ελλάδα έμαθα ότι μετράει κανείς μόνο από το τι σπουδάζει, γι' αυτό και πάμε κατά διαόλου. :) Μπορεί να φταίει και η Μέρκελ γι' αυτό, ποιος ξέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Εγω δε νομιζω οτι παιζει τοσο ρολο το θεμα που θιγεται οτι παρασυρει το μαθημα στο σχολειο και δινει μια αλλη εικονα για το ιδιο μαθημα στο πανεπιστημιο. Προφανως εχει διαφορες, αλλα δεν ειναι το σημαντικο αυτο που οδηγει σε λαθος επιλογες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Άντε τώρα να καταλάβει η κάθε θείτσα και μαθήτρια ή/και μαθητής, φοιτητής ή/και φοιτήτρια,... τη νοηματική διαφορά μεταξύ "διδάσκω" και "χρησιμοποιώ", φίλε physicscrazy. Ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχει η νοοτροπία «να πιάσω την καλή» (τη Στέλλα την Καλλή :P ), ευχής έργον θα ήταν και από το ΗΜΜΥ να μπορούσαν να έβγαιναν ταυτόχρονα Φυσικοί, Χημικοί, Γιατροί, Νομικοί...:whatever: Πραγματικά δεν έχει λογικό νόημα ύπαρξης το συγκεκριμένο thread. Συγκρίνουμε μια Θετική Επιστήμη με μια Τεχνολογική Επιστήμη. Υπάρχει κοινή αφετηρία; Όχι. Άρα, τι συγκρίνουμε;


δυστυχως ετσι είναι τα πραγματα.οι περισσοτεροι προσπαθουν να ''βολευτουν'' και να καταφερουν χωρις κοπο και χωρις μεγαλη προσπαθεια να πιασουν την ''καλη''....

Ειναι εφικτη η συγκριση. Ξαναλεω παντως μακρια απ το φυσικο, ακομα και αν δεν περνουσες σημμυ. Ποσο μαλλον που περνας και σε αλλες επιλογες αφου εισαι καλη μαθητρια.


όπως το σκέφτομαι εγω δεν υπαρχει τροπος να τα συγκρινεις. είναι σαν να μου λες <<συγκρινε μου τη σχολη μηχανολογων μηχανικων και τη σχολη νοσηλευτικης>>. απλως δε γινεται είναι διαφορετικος ο στοχος του κάθε τμηματος πως να τα συγκρινω? οσο για την υπογραμμισμενη φραση θα το εκτιμουσα ιδιαιτέρως να την αναπτύξεις....


Όμως Νίκο, στο πανεπιστήμιο οι μελλοντικοί φοιτητές ηταν μέχρι τωρα μαθητές λυκειου και ασχολούνταν με τη φυσικη και τα μαθηματικα λόγω του σχολείου. Λόγω των εξετάσεων και όλων αυτών των υποχρεώσεων, δεν θα μπορούσαν να ασχοληθούν με αυτές τις επιστήμες απο άλλη πλευρά, εκτός του σχολείου. Η φυσικη και τα μαθηματικα του λυκειου δίνουν μια πρωτη εντύπωση αλλα αν δεν αρκεί να μας συναρπάζει το μαθημα του σχολειου, τι αλλο πρέπει να κάνουμε δηλαδη; Απο τη στιγμή που δεν εχουμε επαφή με τις επιστήμες με κάποιο αλλο τροπο, δεν ειναι σημαντικό που μας ελκύει το μαθημα; Ρωτάω επειδή το εχεις πει πολλές φορές αυτο, ελπιζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Εσυ γιατι διαλεξες τα μαθηματικα;


όπως αναφερω πιο πανω ο καθενας θα μπορουσε να προμηθευτεί 1-2 συγγραματα της σχολης που τον ενδιαφερει και να τα μελετησει.σαφως δε θα εχει λεπτομερή εικονα των μαθηματων που γινονται στη σχολη αλλα θα μπει λιγο στο νοημα. φυσικα είναι απαραιτητο να εχουν μελετηθεί προγράμματα σπουδων , οι σκοποι του τμηματος κλπ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

polymnios

Νεοφερμένος

Ο polymnios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Αρχικα στο ημμυ δεν θα διδαχτεις φυσικη αλλα εφαρμοσμενη φυσικη.Δεν υπαρχει νοημα της συγκρισης των δυο σχολων η φυσικη που κανουν στο φυσικο ειναι απειρως πιο δυσκολη απο αυτη του ημμυ και βεβαια πιο θεωρητικη.Εγω ημουν φοιτητης του τμηματος ημμυ για 2 χρονια οπου και μετα το παρατησα γιατι δεν με ενδιεφερε το θεμα και το αντικειμενο της σχολης και ομολογω το οτι απογοητευτηκα.Οσο αφορα το θεμα της επαγγελματιηκς αποκαταστασης ,ολοι οι μηχανικοι(καθε ειδους ) προσφερουν προιοντα πολυτελειας επομενως σε περιοδους κρισης πανε σκατα !Αν θες να πας εξωτερικο τοτε σπουδασε αυτο που σου αρεσει.

ΥΓ
alladin και εμενα η αποψη μου μετα απο 2 χρονια ειναι μακρια απο ημμυ αλλα αυτο δεν λεει απολυτως τπτ ειναι καθαρα προσωπικη αποψη.
Ο κλαδος των ημμυ παρολαυτα με τις τοσες σχολες στην ελλαδα και καπου στα 300 ατομα ανα σχολη δεν ειναι και πολυ αισιοδοξος σαν μελλον.Ενδεικτικα 16000 εγγεγραμμενοι στο τεε που οι ηλεκτρολογοι δεν το χρειαζονται και τοσο πολυ !Οποτε φανταστειτε τι γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Όταν λες "προϊόντα πολυτελείας" τι εννοείς; Γιατί πιστεύεις ότι είναι τόσο διαφημισμένη επιστήμη; Σε τι υπερτερεί σε σχέση με άλλες επιστήμες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

EngineSp

Νεοφερμένος

Ο EngineSp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
polymnios αν επιτρέπεται σε ποιο ΗΜΜΥ ήσουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
1. Στην Ελλάδα, ότι και να σπουδάσεις, όσο καλός και να είσαι, λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης και της ανεργίας, θα βρεθείς, αν είσαι τυχερός, υπάλληλος των τετρακοσίων, άντε των επτακοσίων πενήντα μικτών (άντε και των χιλίων σε εξαιρετικές περιπτώσεις).
Στην Ιατρική είναι λίγο καλύτερα οικονομικά, όμως για να αρχίσεις να αμοίβεσαι πρέπει να αρχίσεις την ειδίκευση και αυτή μπορεί να καθυστερήσει και 15 χρόνια σε κάποιες ειδικότητες.
(Η αθλιότητα της πολιτικής και των πολιτικών που κυβέρνησαν την Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες, μαζί με την παγκόσμια οικονομική κρίση, έφερε την οικονομική αθλιότητα.)
Συμπέρασμα. Σπούδασε ότι αγαπάς και κάν΄το καλά. Έτσι θα έχεις περισσότερες ελπίδες. Μην ακούς κανένα γονέα ή φίλο.
2. Στο εξωτερικό σίγουρα έχουν περισσότερη ζήτηση οι τεχνολογικές και οι θετικές επιστήμες (Εννοείται και η Ιατρική).
Προφανώς ένα καλό βιογραφικό μετράει πολύ. Ότι και να διαλέξεις λοιπόν για σπουδές να το κάνεις καλά. Ένα καλό μεταπτυχικό είναι σημαντικό, εδώ ή έξω.
Δεν έχει σημασία αν σπουδάσεις τεχνολογικές ή θετικές επιστήμες. Οι μαθηματικοί μπορούν να πιάσουν δουλειά παντού (τράπεζες, εταιρείες κ.λ.π.). Δεν κάνουν βασική έρευνα μόνο. Το ίδιο και οι φυσικοί. Εκτός βεβαίως και αν το επιλέξουν, και πάλι όμως, παρ' όλο που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, μπορούν να βρουν δουλειά σε ερευνητικά κέντρα ή πανεπιστήμια.
Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι οι τράπεζες π.χ. στο εξωτερικό ψάχνουν κυρίως στα οικονομικά τμήματα για συνεργάτες. Μια φίλη που έκανε μεταπτυχιακό σε περιβαλοντικά θέματα στο Imperial (σπούδασε εδώ χημικός μηχανικός), δέχθηκε από την Goldman Sachs τριετές συμβόλαιο με 60 χιλιάδες δολάρια το χρόνο.
Δεν είναι τυχαίο το ότι, στα κορυφαία πανεπιστήμια της Βρετανίας, τα entry standards για τα μαθηματικά και τα φυσικά τμήματα είναι πιο ψηλά από τα πολυτεχνικά, ακόμα και στο κατ΄εξοχήν τεχνολογικό κολέγιο, το Imperial.
Συμπέρασμα. Το ίδιο. Σπούδασε ότι αγαπάς και κάν΄το καλά. Μην ακούς κανένα γονέα ή φίλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top