Φροντιστήριο από Β' Λυκείου και σπατάλη χρόνου

kwstasloul

Νεοφερμένος

Ο kwstasloul αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
νιώθω ότι δεν έχω καθόλου πρόοδο.Ειμαι παιδί φιλοπονο που πάντα διάβαζε μόνο του και είχε άριστες επιδόσεις. φέτος επέλεξα να πάω φροντιστήριο για να φτάσω σε ένα επίπεδο μεχρι τις πανελλήνιες που θα μου επιτρέψει να πετύχω τους στόχους μου καθώς θέλω μια υψηλόβαθμη σχολή. Το τμήμα μου όμως είναι χαμηλού επιπέδου και όχι μόνο δεν βλέπω προσωπική πρόοδο αλλά το αντίθετο! άσε που ούτε το μάθημα των καθηγητών δεν με ικανοποιεί... 4 ώρες που κάνω εκεί κάθε μέρα συν μισή ώρα η μεταφορά θα μπορούσα να τις αξιοποιήσω διαβάζοντας μόνος μου όπως έκανα πάντα. δεν μπορώ να αλλάξω τμήμα και ούτε φροντιστήριο. πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω, όλη τη χρονιά έκλεισα τα μάτια και ήμουν σε φάση *its fine*
559abfdd9093d1f3f2f55ea576d03903.jpg
αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι και στην Γ αφού πολύ απλά δεν θα γράψω όσο ψηλά χρειάζεται.Ο κυριότερος παράγοντας που με κράτησε σ αυτήν την κατάσταση είναι φυσικά ο οικονομικός αφού γνωρίζω ότι τα ιδιαίτερα είναι σαφώς καλύτερα.Οσα παιδιά γνωρίζω που έχουν τον ίδιο στόχο με μένα κάνουν ιδιαίτερα, κανείς δεν πάει φροντιστήριο. Και μην με καταλάβετε λάθος, μου αρέσει το φροντιστήριο και το κλίμα που δημιουργείται, εξάλλου αυτός είναι ο άλλος παράγοντας που με κράτησε εδώ, και βέβαια τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν ήμασταν όλο το τμήμα στο ίδιο επίπεδο, αλλά αυτό δεν υφίσταται και δεν ξέρω πως να προχωρήσω.... δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να υπομένει πλέον αυτή την κατάσταση. υπάρχει και το ενδεχόμενο να καταφέρουν οι γονείς μου να μου παρέχουν τα χρήματα για ιδιαίτερα αλλά από την άλλη και έχω δεθεί συναισθηματικά με το φροντιστήριο και δεν ξέρω ποιο βήμα να πρωτοκανω...
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
νιώθω ότι δεν έχω καθόλου πρόοδο.Ειμαι παιδί φιλοπονο που πάντα διάβαζε μόνο του και είχε άριστες επιδόσεις. φέτος επέλεξα να πάω φροντιστήριο για να φτάσω σε ένα επίπεδο μεχρι τις πανελλήνιες που θα μου επιτρέψει να πετύχω τους στόχους μου καθώς θέλω μια υψηλόβαθμη σχολή. Το τμήμα μου όμως είναι χαμηλού επιπέδου και όχι μόνο δεν βλέπω προσωπική πρόοδο αλλά το αντίθετο! άσε που ούτε το μάθημα των καθηγητών δεν με ικανοποιεί... 4 ώρες που κάνω εκεί κάθε μέρα συν μισή ώρα η μεταφορά θα μπορούσα να τις αξιοποιήσω διαβάζοντας μόνος μου όπως έκανα πάντα. δεν μπορώ να αλλάξω τμήμα και ούτε φροντιστήριο. πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω, όλη τη χρονιά έκλεισα τα μάτια και ήμουν σε φάση *its fine*View attachment 114480 αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι και στην Γ αφού πολύ απλά δεν θα γράψω όσο ψηλά χρειάζεται.Ο κυριότερος παράγοντας που με κράτησε σ αυτήν την κατάσταση είναι φυσικά ο οικονομικός αφού γνωρίζω ότι τα ιδιαίτερα είναι σαφώς καλύτερα.Οσα παιδιά γνωρίζω που έχουν τον ίδιο στόχο με μένα κάνουν ιδιαίτερα, κανείς δεν πάει φροντιστήριο. Και μην με καταλάβετε λάθος, μου αρέσει το φροντιστήριο και το κλίμα που δημιουργείται, εξάλλου αυτός είναι ο άλλος παράγοντας που με κράτησε εδώ, και βέβαια τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν ήμασταν όλο το τμήμα στο ίδιο επίπεδο, αλλά αυτό δεν υφίσταται και δεν ξέρω πως να προχωρήσω.... δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να υπομένει πλέον αυτή την κατάσταση. υπάρχει και το ενδεχόμενο να καταφέρουν οι γονείς μου να μου παρέχουν τα χρήματα για ιδιαίτερα αλλά από την άλλη και έχω δεθεί συναισθηματικά με το φροντιστήριο και δεν ξέρω ποιο βήμα να πρωτοκανω...
Κοίτα αυτό που λένε ότι τα ιδιαίτερα προσφέρουν περισσότερο δεν ισχύει πάντα. Σίγουρα ο καθηγητής ασχολείται μόνο με σένα αλλά και πάλι. Και εγώ τα ίδια περνάω γιατί το τμήμα μου είναι μέτριο πέρα από μία άλλη μαθήτρια και μένα που όντως ασχολούμαστε. Και γώ γνωρίζω 2-3 παιδιά που θε΄λουν την ίδια σχολή και κάνουν ιδιαίτερα δεν σημαίνει όμως ότι είναι ανώτεροι ούτε ότι θα πετύχουν σίγουρα. Δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί σε δυσκολεύει να αλλάξεις φροντιστήριο ή τμήμα.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 305 μηνύματα.
4 ώρες κάθε μέρα;:( σε ποια σχολή στοχεύεις αν επιτρέπεται;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
νιώθω ότι δεν έχω καθόλου πρόοδο.Ειμαι παιδί φιλοπονο που πάντα διάβαζε μόνο του και είχε άριστες επιδόσεις. φέτος επέλεξα να πάω φροντιστήριο για να φτάσω σε ένα επίπεδο μεχρι τις πανελλήνιες που θα μου επιτρέψει να πετύχω τους στόχους μου καθώς θέλω μια υψηλόβαθμη σχολή. Το τμήμα μου όμως είναι χαμηλού επιπέδου και όχι μόνο δεν βλέπω προσωπική πρόοδο αλλά το αντίθετο! άσε που ούτε το μάθημα των καθηγητών δεν με ικανοποιεί... 4 ώρες που κάνω εκεί κάθε μέρα συν μισή ώρα η μεταφορά θα μπορούσα να τις αξιοποιήσω διαβάζοντας μόνος μου όπως έκανα πάντα. δεν μπορώ να αλλάξω τμήμα και ούτε φροντιστήριο. πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω, όλη τη χρονιά έκλεισα τα μάτια και ήμουν σε φάση *its fine*View attachment 114480 αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι και στην Γ αφού πολύ απλά δεν θα γράψω όσο ψηλά χρειάζεται.Ο κυριότερος παράγοντας που με κράτησε σ αυτήν την κατάσταση είναι φυσικά ο οικονομικός αφού γνωρίζω ότι τα ιδιαίτερα είναι σαφώς καλύτερα.Οσα παιδιά γνωρίζω που έχουν τον ίδιο στόχο με μένα κάνουν ιδιαίτερα, κανείς δεν πάει φροντιστήριο. Και μην με καταλάβετε λάθος, μου αρέσει το φροντιστήριο και το κλίμα που δημιουργείται, εξάλλου αυτός είναι ο άλλος παράγοντας που με κράτησε εδώ, και βέβαια τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν ήμασταν όλο το τμήμα στο ίδιο επίπεδο, αλλά αυτό δεν υφίσταται και δεν ξέρω πως να προχωρήσω.... δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να υπομένει πλέον αυτή την κατάσταση. υπάρχει και το ενδεχόμενο να καταφέρουν οι γονείς μου να μου παρέχουν τα χρήματα για ιδιαίτερα αλλά από την άλλη και έχω δεθεί συναισθηματικά με το φροντιστήριο και δεν ξέρω ποιο βήμα να πρωτοκανω...
Σε ποια σχολή στοχεύεις;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,266 μηνύματα.
νιώθω ότι δεν έχω καθόλου πρόοδο.Ειμαι παιδί φιλοπονο που πάντα διάβαζε μόνο του και είχε άριστες επιδόσεις. φέτος επέλεξα να πάω φροντιστήριο για να φτάσω σε ένα επίπεδο μεχρι τις πανελλήνιες που θα μου επιτρέψει να πετύχω τους στόχους μου καθώς θέλω μια υψηλόβαθμη σχολή. Το τμήμα μου όμως είναι χαμηλού επιπέδου και όχι μόνο δεν βλέπω προσωπική πρόοδο αλλά το αντίθετο! άσε που ούτε το μάθημα των καθηγητών δεν με ικανοποιεί... 4 ώρες που κάνω εκεί κάθε μέρα συν μισή ώρα η μεταφορά θα μπορούσα να τις αξιοποιήσω διαβάζοντας μόνος μου όπως έκανα πάντα. δεν μπορώ να αλλάξω τμήμα και ούτε φροντιστήριο. πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω, όλη τη χρονιά έκλεισα τα μάτια και ήμουν σε φάση *its fine*View attachment 114480 αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι και στην Γ αφού πολύ απλά δεν θα γράψω όσο ψηλά χρειάζεται.Ο κυριότερος παράγοντας που με κράτησε σ αυτήν την κατάσταση είναι φυσικά ο οικονομικός αφού γνωρίζω ότι τα ιδιαίτερα είναι σαφώς καλύτερα.Οσα παιδιά γνωρίζω που έχουν τον ίδιο στόχο με μένα κάνουν ιδιαίτερα, κανείς δεν πάει φροντιστήριο. Και μην με καταλάβετε λάθος, μου αρέσει το φροντιστήριο και το κλίμα που δημιουργείται, εξάλλου αυτός είναι ο άλλος παράγοντας που με κράτησε εδώ, και βέβαια τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν ήμασταν όλο το τμήμα στο ίδιο επίπεδο, αλλά αυτό δεν υφίσταται και δεν ξέρω πως να προχωρήσω.... δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να υπομένει πλέον αυτή την κατάσταση. υπάρχει και το ενδεχόμενο να καταφέρουν οι γονείς μου να μου παρέχουν τα χρήματα για ιδιαίτερα αλλά από την άλλη και έχω δεθεί συναισθηματικά με το φροντιστήριο και δεν ξέρω ποιο βήμα να πρωτοκανω...
Μόλις περάσετε σε σχολές οι μισοί δεν θα θυμάστε καν την ύπαρξη των άλλων μισών .
Δεν είναι καλό , αλλά δεν είναι ούτε κακό , είναι ανθρώπινο . Το μόνο που σε δένει με τα υπόλοιπα παιδιά εκεί μέσα είναι οτι θα δώσετε πανελλήνιες . Έχεις μια ολόκληρη ζωή μπροστά σου που θα γνωρίζεις συνεχώς νέους ανθρώπους . Πίστεψε με λοιπόν , θα χρειαστεί πολλές φορές να "προχωρήσεις" μέχρι να κατασταλλάξεις με ανθρώπους που θα είναι για πολύ καιρό , εαν όχι μόνιμα στην ζωή σου . Αυτό συμβαίνει διότι ο καθένας στην ζώη ακολουθεί τον δικό του δρόμο . Μην μπερδεύεσαι λοιπόν , είναι καλό που έκανες φίλους στην πορεία και δέθηκες , αλλά έχεις και κάποιον σκοπό που προσπαθείς να πετύχεις . Όπως και τα άλλα παιδιά άλλωστε .

Σαν παιδί που έχεις μάθει να διαβάζεις μόνος σου( κάτι που ελάχιστα παιδιά μπορούν να κάνουν ) και να θέτεις ο ίδιος κίνητρο στον εαυτό σου , δεν πρόκειται να αποδώσεις στο μαξ των ικανοτήτων σου σε αυτές τις συνθήκες . Σταμάτα το φροντιστήριο και κάνε ιδιαίτερα αλλά αραιά . Του τύπου να σου αναθέτουν απλά εργασίες και να σε καθοδηγούν στο τι να διαβάσεις και σε τι χρονικά πλαίσια . Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με συχνότητα μια φορά την εβδομάδα ή μια φορά στις δύο εβδομάδες για το κάθε μάθημα . Ότι νιώθεις καλύτερο , και οτι αντέχει η τσέπη σου .

Δεν έχει νόημα να χαλάς 4 ώρες , 5 ώρες μαζί με την μετακίνηση ( και την επακόλουθη κούραση ) , για να στα διαβάζουν και να σου λύνουν ασκήσεις εκεί ενώ μπορείς να διαβάζεις μόνος σου . Κάνε αυτό που σου πρότεινα λοιπόν . Λύνε ασκήσεις και διάβαζε μόνος σου και απλά βρες κάποιον που θα δεχτεί , ακόμα και με μια κλήση στον υπολογιστή εαν είναι δυνατόν , να σε τσεκάρει μια φορά την εβδομάδα στο κάθε μάθημα , και να συζητάτε τυχόν απορίες που έχεις σε ασκήσεις οι οποίες σε δυσκόλεψαν .

Εαν εγώ έδινα πανελλήνιες αυτό θα έκανα στην θέση σου . Ο χρόνος και ο ξεκούραστος νους είναι τα δύο κλειδιά για την επιτυχία . Άρα πρέπει να βρεις τρόπους να κάνεις την προετοιμασία σου όσο πιο αποδοτική είναι δυνατόν να είναι . Υπάρχουν και παιδιά για τα οποία αυτό το σύστημα δεν θα δουλέψει . Δεν μπορούν να αρπάξουν το βιβλίο και να το κάνουν αυτό το πράγμα ( η πλειοψηφία δυστυχώς ) . Θέλουν έναν άνθρωπο να τους ορίζει τα πάντα για να νιώθουν ασφάλεια . Εφόσον εσύ όμως μπορείς να διαβάσεις και μόνος , το να ακολουθείς αυτό το σύστημα σε βλάπτει παρά σου κάνει καλό γιατί δεν χρειάζεσαι επιτήρηση στο ίδιο επίπεδο όπως το χρειάζονται άλλοι . Ωστόσο επειδή όπως είπα η πλειοψηφία αυτό έχει ανάγκη , νιώθεις ανησυχία οτι εαν δεν κάνεις ακριβώς το ίδιο θα αποτύχεις . Δεν δουλεύει έτσι όμως το πράγμα !
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
γνωρίζω ότι τα ιδιαίτερα είναι σαφώς καλύτερα.
Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι καθηγητές που επέλεξες είναι αυτοί που πρέπει. Τα ιδιαίτερα έχουν ένα και μόνον μειονέκτημα: το οικονομικό κόστος. Αν η οικογένειά σου μπορεί να ανταπεξέλθει, πρέπει να τα προτιμήσεις.
--- Μερικές παρατηρήσεις για τα πλεονεκτήματα των ιδιαιτέρων:
1) Ο χρόνος που κερδίζεις είναι περισσότερος από όσος φαντάζεσαι. Με τα ιδιαίτερα χρειάζεσαι πολύ λιγότερες ώρες από όσες έχουν τα πακέτα των φροντιστηρίων. Σαν υποψήφιος έκανα ιδιαίτερα: 1½ ώρα Έκθεση, 2 ώρες Μαθηματικά, 2 ώρες Φυσική, 1½ ώρα Χημεία, σύνολο ωρών 7 την εβδομάδα.
2) Μηδενίζεται ο χρόνος μετάβασης, καθώς τα ιδιαίτερα γίνονται στο σπίτι σου. Έτσι κερδίζεις και σε ενέργεια. Σου μένει χρόνος για ανάπαυση και ψυχαγωγία.
3) Πέρα από το ότι το μάθημα προσαρμόζεται μόνο για σένα, κανονίζεις εσύ και το ρυθμό και το στυλ. Ειδικά αν έχεις μάθει να μελετάς μόνος σου, τα ιδιαίτερα είναι η ενίσχυσή σου. Όταν ήρθε πρώτη φορά ο μαθηματικός στο σπίτι μου, του είπα: "Έχω διαβάσει το πρώτο κεφάλαιο, έχω λύσει τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και αυτές από το βοήθημα, αυτές θέλω να ελέγξεις, έχω μια λίστα αποριών και θέλω να μου βάλεις και άλλες ασκήσεις.
--- Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.


1681064806114.png
 

kwstasloul

Νεοφερμένος

Ο kwstasloul αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι καθηγητές που επέλεξες είναι αυτοί που πρέπει. Τα ιδιαίτερα έχουν ένα και μόνον μειονέκτημα: το οικονομικό κόστος. Αν η οικογένειά σου μπορεί να ανταπεξέλθει, πρέπει να τα προτιμήσεις.
--- Μερικές παρατηρήσεις για τα πλεονεκτήματα των ιδιαιτέρων:
1) Ο χρόνος που κερδίζεις είναι περισσότερος από όσος φαντάζεσαι. Με τα ιδιαίτερα χρειάζεσαι πολύ λιγότερες ώρες από όσες έχουν τα πακέτα των φροντιστηρίων. Σαν υποψήφιος έκανα ιδιαίτερα: 1½ ώρα Έκθεση, 2 ώρες Μαθηματικά, 2 ώρες Φυσική, 1½ ώρα Χημεία, σύνολο ωρών 7 την εβδομάδα.
2) Μηδενίζεται ο χρόνος μετάβασης, καθώς τα ιδιαίτερα γίνονται στο σπίτι σου. Έτσι κερδίζεις και σε ενέργεια. Σου μένει χρόνος για ανάπαυση και ψυχαγωγία.
3) Πέρα από το ότι το μάθημα προσαρμόζεται μόνο για σένα, κανονίζεις εσύ και το ρυθμό και το στυλ. Ειδικά αν έχεις μάθει να μελετάς μόνος σου, τα ιδιαίτερα είναι η ενίσχυσή σου. Όταν ήρθε πρώτη φορά ο μαθηματικός στο σπίτι μου, του είπα: "Έχω διαβάσει το πρώτο κεφάλαιο, έχω λύσει τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και αυτές από το βοήθημα, αυτές θέλω να ελέγξεις, έχω μια λίστα αποριών και θέλω να μου βάλεις και άλλες ασκήσεις.
--- Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.


ναι σίγουρα, και αυτό είναι ένα άλλο στοιχείο που με προβληματίζει το ότι δεν θα βρω τους κατάλληλους καθηγητές για μένα για τα ιδιαίτερα, επίσης αν και μια ζωή μόνος μου την πάλευα με τα μαθήματα νιώθω ότι έχω βγει από τους ρυθμούς μου με το φροντιστήριο... εκεί είμαι αναγκαστικά σε πρόγραμμα, και πρέπει να λύνω ό,τι μου βάζουν με πρόγραμμα, φοβάμαι ότι αν βγω από αυτήν την διαδικασία θα χαλαρώσω κάπως όχι μόνο επειδή δεν θα υπάρχει το αναγκαστικό , αλλά και επειδή θα αρχίσω να νιώθω ανασφάλεια και ακόμα περισσότερη απογοήτευση
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
ναι σίγουρα, και αυτό είναι ένα άλλο στοιχείο που με προβληματίζει το ότι δεν θα βρω τους κατάλληλους καθηγητές για μένα για τα ιδιαίτερα, επίσης αν και μια ζωή μόνος μου την πάλευα με τα μαθήματα νιώθω ότι έχω βγει από τους ρυθμούς μου με το φροντιστήριο... εκεί είμαι αναγκαστικά σε πρόγραμμα, και πρέπει να λύνω ό,τι μου βάζουν με πρόγραμμα, φοβάμαι ότι αν βγω από αυτήν την διαδικασία θα χαλαρώσω κάπως όχι μόνο επειδή δεν θα υπάρχει το αναγκαστικό , αλλά και επειδή θα αρχίσω να νιώθω ανασφάλεια και ακόμα περισσότερη απογοήτευση
Γιατί δεν ψάχνεις για να βρεις κατάλληλους καθηγητές όπως λες, απο γνώμες γνωστών φίλων
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
ναι σίγουρα, και αυτό είναι ένα άλλο στοιχείο που με προβληματίζει το ότι δεν θα βρω τους κατάλληλους καθηγητές για μένα για τα ιδιαίτερα, επίσης αν και μια ζωή μόνος μου την πάλευα με τα μαθήματα νιώθω ότι έχω βγει από τους ρυθμούς μου με το φροντιστήριο... εκεί είμαι αναγκαστικά σε πρόγραμμα, και πρέπει να λύνω ό,τι μου βάζουν με πρόγραμμα, φοβάμαι ότι αν βγω από αυτήν την διαδικασία θα χαλαρώσω κάπως όχι μόνο επειδή δεν θα υπάρχει το αναγκαστικό , αλλά και επειδή θα αρχίσω να νιώθω ανασφάλεια και ακόμα περισσότερη απογοήτευση
Φίλε, μια φορά αυτομελέτη, πάντα αυτομελέτη. Εννοώ ότι αν έχεις αποδώσει με το προσωπικό διάβασμα η επιτυχία ήδη φαίνεται. Τα ιδιαίτερα, αν επικοινωνείς καλά με τους καθηγητές, μόλις τους περάσεις από casting, θα σου βγουν πιο οικονομικά. Θα τους ρωτήσεις τι πρόγραμμα έχουν για τη χρονιά (κατανομή ύλης), θα τους λες όταν σπαταλούν τον χρόνο σου και τελικά οι ώρες θα γίνουν μόνο όσες χρειάζονται.

Δυστυχώς κατ' εμέ η παιδεία είναι επιχείρηση και οι δάσκαλοι προϊόντα. Αλλά, αφού είναι έτσι, όταν δεν σε ικανοποιούν πρέπει να τους αλλάξεις. Αυτοί κερδίζουν εσύ χάνεις.
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
γιατι δεν μπορεις να αλλαξεις φροντιστηριο; απο την στιγμη που θεωρεις πως χωρις φροντ θα βγεις εκτος ελεγχου και τα ιδιαιτερα ειναι 50-50 το αν θα καταφερουν οι γονεις σου να στα πληρωνουν, γιατι πολυ απλα δεν κοιτας ενα διαφορετικο φροντιστηριο; πρωτα ομως κανε και μια συζητηση με τους καθηγητες του τωρινου σου φροντιστηριου σχετικα με το θεμα που σε απασχολει μηπως υπαρχει καποιο αλλο τμημα που διδασκουν με το οποιο θα ταιριαζες καλυτερα.. τελος, το οτι εχεις δεθει με τα αλλα παιδια δεν θα πρεπε να σε απασχολει γιατι δεν ειναι αυτος ο στοχος σου (μπορεις να μεινεις απλα φιλος μαζι τους προφανως)
best of luck!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
ναι σίγουρα, και αυτό είναι ένα άλλο στοιχείο που με προβληματίζει το ότι δεν θα βρω τους κατάλληλους καθηγητές για μένα για τα ιδιαίτερα, επίσης αν και μια ζωή μόνος μου την πάλευα με τα μαθήματα νιώθω ότι έχω βγει από τους ρυθμούς μου με το φροντιστήριο... εκεί είμαι αναγκαστικά σε πρόγραμμα, και πρέπει να λύνω ό,τι μου βάζουν με πρόγραμμα, φοβάμαι ότι αν βγω από αυτήν την διαδικασία θα χαλαρώσω κάπως όχι μόνο επειδή δεν θα υπάρχει το αναγκαστικό , αλλά και επειδή θα αρχίσω να νιώθω ανασφάλεια και ακόμα περισσότερη απογοήτευση
Καταρχήν, χαλάρωσε. Είναι ακόμη πολύ πολύ νωρίς.

Δύο σκέψεις:
  • Με φροντιστήριο χάνεις και ώρες σε μετακινήσεις, χαμένα μαθήματα που πρέπει να αναπληρωθούν κλπ.
  • Θα γράψεις πολλά διαγωνίσματα (αυτό δεν το θεωρώ καλό) --ξέρω φροντιστήρια που γράφουν μέχρι και 20 διαγωνίσματα πριν τις πανελλήνιες. Αυτό είτε θα σε κάνει καλύτερο είτε χειρότερο, εξαρτάται πως τα πας με την πίεση.
  • Δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν παραγωγικό να άκουγες το μάθημα 3 φορές μέσα σε μια ημέρα (σχολειο + φροντ + μαθήματα).
  • Δεν ξέρω κατά πόσο θα σου μένει χρόνος για καθημερινό προσωπικό διάβασμα που είναι το πιο σημαντικό. Εμένα πχ επειδή (τρομάρα μου) πήγα στο καλύτερο φροντιστήριο της περιοχής μου διάβαζα μόνο Σ/Κ γιατί τις καθημερινές απλά δεν έβγαιναν οι ώρες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top