agiostimotheos
Δραστήριο μέλος


Πιστεύετε οτι εάν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο θα ευνοούνταν οι μαθητές?
Με 2 λόγια είστε υπέρ ή κατά των πανελλαδικών?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


σιγουρα δν γινεται μια κοινωνια να αποτελειται μονο απο δικηγορους και γιατρους.
οι πανελληνιες λιγη σχεση εχουν με τα μαθηματα του πανεπιστημιου και ειναι φυσικο να μην ειναι ενας σωστος τροπος εισαγωγης στην τριτοβαθμια.
το δικαιωμα στην εκπαιδευση χωρις πληρωμη ειναι σιγουρα το ζητουμενο, επομενως τα ιδιοτικα πανεπιστημια δν ειναι λυση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος


Είναι γνώστη η "σφαγή" των πανελλαδικών στην οποία ρίχνονται οι μαθητές στην τρίτη λυκείου για να μπορέσουν να περάσουν στην σχολή που επιθυμούν. Συζητιέται έντονα κατά καιρούς η κατάργησή τους.
Πιστεύετε οτι εάν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο θα ευνοούνταν οι μαθητές?
Με 2 λόγια είστε υπέρ η κατά της κατάργησης τους?
υπερ αλλα με την προυποθεση οπως ειπε και ο φανης τα μαθηματα να γινουν πιο σχετικα με τον κλαδο π θελει ο καθενας..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


υπερ αλλα με την προυποθεση οπως ειπε και ο φανης τα μαθηματα να γινουν πιο σχετικα με τον κλαδο π θελει ο καθενας..
και εδω ειναι το προβλημα
εγω στο πολυτεχνιο κανω διαφορετικα μαθηματα απ οτι κανουν στην παντειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


ενα λυκειο το οποιο θα δινει μια ποιοτικη γενικη γνωση με εργαστιρια και πειραματα
και ενα πανεπιστημιο αποκομμενο απο τις εξετασεις του λυκειου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


το πανεπιστημιο αλλωστε δν ειναι ενα πτυχιο
ειναι πηγη που οποιοσδιποτε μπορει να παει για να παρει γνωσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agiostimotheos
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zod
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TiNk!!!
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aliki_s
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ο μόνος μου ενδοιασμός βέβαια είναι αυτός:
Από την άλλη μεριά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο άλλο τόσο αδιάβλητο σύστημα στο οποίο οι υποψήφιοι θα κρίνονταν αυστηρά και αντικειμενικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Γενικα παντως πιστευω οτι χρειαζεται μεγαλη αναδιαμορφωση το συστημα της εισαγωγης στην τριτοβαθμια και καλο ειναι που θελουν να το αλλαξουν. Ελπιζω το μελλοντικο συστημα να ειναι καλυτερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prwteas
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agent007
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος


Πιστεύω εκεί θα φανεί άμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το αντικείμενο, με τις εξεταστικές, μαθήματα κτλ.
Εναλλακτικά, να γινόταν εξετάσεις αλλα να δίναμε σχετικά μα8ηματα με το αντικείμενο τις σχολής που μας ενδιαφέρει τα οποία να είχαν - εκείνα και ανάλογα την σχολή - συντελεστή βαρύτητας.
Λίγο δύσκολα για τα δεδομένα του συστήματος μας και τα δυο ε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


υπέρ, έχουμε ήδη αρκετούς πτυχιούχους, δε χρειάζεται να τους πολλαπλασιάσουμε, δεν είναι ανάγκη να τελειώσουν όλοι οι έλληνες ένα πανεπιστήμιο...
Άρα είσαι κατά, με τις πανελλήνιες που όλοι τα δηλώνουν όλα μπάινει η σάρα και η μάρα όπου να ναι και λένε ότι τελειώσαν το πανεπιστήμιο. Πίστεψε με αν έδινες εξετάσεις εκεί που σε ενδιέφερε, και θα είχε χαμηλότερη βάση και θα έμπαιναν μόνο όσοι πραγματικά ήθελαν/ άξιζαν... Επίσης δεν μπορεις τα μαθήματα του Γυμνασίου να τα συγκρίνεις με το Λύκειο...
Υπέρ. Αλλά όχι πως μου αρέσει και το σύστημα, αλλά από το να μπαίνει ο καθένας όπου θέλει και να γίνουμε μπάχαλο καλά είναι.
Τι σε πειράζει στο να μπαίνει ο καθένας όπου θέλει από τη στιγμή που θα δώσει εξετάσεις για να μπει στο πανεπιστήμιο; Δηλαδή θέλω εγώ να σπουδάσω ιατρική και γράφω εκεί 18, δεν μπαίνω με τπτ γιατί θα δηλώσουν πολλοί. Ενώ αντίθετα θα ευνοηθούν οι άλλες σχολές που πολλοί μπαίνουν στην τύχη καθώς θα μπουν άτομα που θέλουν/ αξίζουν να ασχοληθούν... Εγώ στο μηχανογραφικό μου του χρόνου θα βάλω το πολύ 5 σχόλες που με ενδιαφέρουν μόνο. Το να τα δηλώσεις όλα κακό κάνεις καθώς ανεβάζεις τις βάσεις ειδικά άμα μπεις σε άσχετο, συν του ότι αποκλείεται να σου αρέσουν όλες οι σχολές. Κυρίως το πρόβλημα υπάρχει στους ίδιους τους μαθητές, κακό στους εαυτούς μας κάνουμε να τα δηλώνουμε όλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TiNk!!!
Νεοφερμένο μέλος


Αν εφαρμοζόταν αυτό θα γέμιζαν όλες οι σχολές ακόμα και η νομική,ιατρική,στρατιωτικές σχολές κλπ μέχρι να αποδειχθεί ποιος αξίζει.Ακόμα πόσο αντικειμενικοί είναι οι καθηγητές των ΑΕΙ/ΤΕΙ για να κρίνουν τους φοιτητές?Όλοι πτυχιούχοι και αριστούχοι θα ήτανΚανονικά 8α έπρεπε ο κα8ένας να πάει σε όποια σχολή πραγματικά θέλει και του αρέσει χωρίς να σκέφτεται μόρια και βλακείες.
Πιστεύω εκεί θα φανεί άμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το αντικείμενο, με τις εξεταστικές, μαθήματα κτλ.
Εναλλακτικά, να γινόταν εξετάσεις αλλα να δίναμε σχετικά μα8ηματα με το αντικείμενο τις σχολής που μας ενδιαφέρει τα οποία να είχαν - εκείνα και ανάλογα την σχολή - συντελεστή βαρύτητας.
Λίγο δύσκολα για τα δεδομένα του συστήματος μας και τα δυο ε?![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν εφαρμοζόταν αυτό θα γέμιζαν όλες οι σχολές ακόμα και η νομική,ιατρική,στρατιωτικές σχολές κλπ μέχρι να αποδειχθεί ποιος αξίζει.Ακόμα πόσο αντικειμενικοί είναι οι καθηγητές των ΑΕΙ/ΤΕΙ για να κρίνουν τους φοιτητές?Όλοι πτυχιούχοι και αριστούχοι θα ήταν![]()
Και τώρα γεμίζουν οι σχολές με άτομα που δεν τους ενδιαφέρει η σχολή και που αργότερα 8α βαριούνται το μελλοντικό τους επάγγελμα τους επειδή δεν είχαν αρκετά μόρια για να μπουν στην σχολή που πραγματικά ήθελαν.

Επίσης και τώρα κα8ηγητές αει /τει μας κρίνουν κατα κάποιον τρόπο,Αυτόι βάζουν τα 8έματα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.