Το τέταρτο μάθημα

Ποιο μάθημα καλείται να συμπεριληφθεί στη γενική παιδεία;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 22)
  • Η Φυσική

  • Η Πληροφορική

  • Τα Οικονομικά

  • Κανένα από τα παραπάνω

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Η Γλώσσα, η Ιστορία και τα Μαθηματικά αποτελούν τα κοινώς αποδεκτά μαθήματα γενικής παιδείας σύμφωνα με τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθεί και η Πληροφορική στην γενική παιδεία, μιας και στις μέρες μας η τεχνολογική ανακάλυψη έχει προχωρήσει τόσο πολύ που αν δεν γνωριζεις να χρησιμοποιείς επαρκώς Η/Υ δεν θα μπορείς να βρεις εργασία.

Σε μερικά χρόνια κιόλας, πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ, όπως συμβαίνει και με τις ξένες γλώσσες
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
ποποπο πικρα οι φυσικοι.τα μαθηματικα βασικοτατο κατα τον μπαμπινιωτη οχι τον κυρ αλεκο που χει το μπακαλικο της γειτονιας και η φυσικη απεξω
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Και γω το ίδιο με τον Larry πιστεύω,η Πληροφορική πρέπει να ενταχθεί στην Γενική Παιδεία. Κυριολεκτικά κάθε δουλειά έχει να κάνει με υπολογιστές εκτός από ελάχιστες πλέον.

πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ

ήδη ζητάνε για ECDL , ή αντίστοιχη πιστοποίηση από τμήμα πανεπιστημίου αν δεν είσαι πληροφορικός / ΗΜΜΥ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ποποπο πικρα οι φυσικοι.τα μαθηματικα βασικοτατο κατα τον μπαμπινιωτη οχι τον κυρ αλεκο που χει το μπακαλικο της γειτονιας και η φυσικη απεξω

Ε εντάξει τι να κάνουμε, όλες οι σχολές σχεδόν έχουν μαθηματικά στο πρόγραμμα σπουδών πλέον άλλα όχι Φυσική χαχα :P . Οπότε δεν έχει και άδικο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,220 μηνύματα.
Θα πω φυσικη.
Αλλα συμφωνω επισης οτι η πληροφορικη ειναι βασικη για ολους τον 21ο αιωνα.

Ο λογος ειναι οτι καποιος μαθαινει ευκολα να χρησιμοποιει υπολογιστη(γιατι πληροφορικη αυτο δεν ειναι) καθως τα resources ειναι παντου διαθεσιμα πλεον,εφοσον θελει να το κανει βεβαια. Εξαλλου απο πολυ μικρη ηλικια εκτειθομαστε ουτως η αλλως στην χρηση υπολογιστων για δικες μας αναγκες αλλα και σχολικες.

Αντιθετα το να ξεκινησει καποιος να μαθαινει φυσικη απο μονος του μπορει να ειναι πιο επιπονη διαδικασια.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον @Samael. Ωστόσο, γιατί πρέπει να μπει αποκλειστικά ένα από τα τρία; Εννοώ, και τα τρία είναι πολύ σημαντικά μιας και ζούμε:
  1. σε έναν κόσμο που προσπαθούμε να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί (φυσική),
  2. που μεταβάλλεται ταχύτατα (πληροφορική) και,
  3. που ξέρουμε τόσα λίγα για το πώς διακινείται και εκμεταλλεύεται η αξία που παράγουμε με την εργασία μας.
Πάντως, αν μου βάλετε το μαχαίρι στον λαιμό ή το πιστόλι στον κρόταφο, φυσική θα πω. :Ρ
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθεί και η Πληροφορική στην γενική παιδεία, μιας και στις μέρες μας η τεχνολογική ανακάλυψη έχει προχωρήσει τόσο πολύ που αν δεν γνωριζεις να χρησιμοποιείς επαρκώς Η/Υ δεν θα μπορείς να βρεις εργασία.

Σε μερικά χρόνια κιόλας, πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ, όπως συμβαίνει και με τις ξένες γλώσσες

Ξέρεις πόσοι γνωρίζουν τζάβα και κάτι παράξενες ονομασίες με πολλά strings από γλώσσες προγραμματισμού και δεν ξέρουν να κάνουν μια καλή μορφοποίηση εγγράφου σε word, pdf adobe; Πληκτρολογούν χειρότερα από την κυρά Τούλα που μπήκε ως καθαρίστρια στον οργανισμό ΟΠΕΚΕΠΕΚΠΕΠΕΠΕΚΠΑΠΕΠΑΠΕ και κατέληξε προϊσταμένη Α' με απολυτήριο γυμνασίου (δεν το λέμε δημόσια).

Θα πρότεινα 5 μαθήματα βασικής παιδείας:

- Ιστορία
- Γλώσσα
- Μαθηματικά
- Φυσικοχημεία
- Πληροφορική

και έτσι καλύπτεται μια σφαιρική γνώση της επιστήμης σε βασικό επίπεδο.

______________________________________________________________________________________

Θα ήθελα να αναλύσω τη γνώμη μου γιατί θεωρώ τα Μαθηματικά και τη Φυσικοχημεία ποιο σημαντικά της Πληροφορικής.

Φυσική - Φυσικοχημεία: Η Φυσικοχημεία θα ήταν ένα μάθημα με τα Φυσικά θεμέλια της σύγχρονης Χημείας με κάποια βασικά παραδείγματα από τη Κβαντική Χημεία και Υδατική Χημεία. Περίγραμμα ύλης:

Κεφ.1 Κινηματική και Δυναμική
Κεφ.3 Ανόργανη Χημεία και Χημική Κινητική
Κεφ.3 Αρχές Ρευστοδυναμικής και Υδατική Χημεία
Κεφ.4 Ηλεκτρομαγνητισμός και Μικροσκοπία
Κεφ.5 Κβαντοχημεία

Μαθηματικές Επιστήμες: Οι Μαθηματικές Επιστήμες θα ήταν ένα μάθημα που θα εξέταζε τη βασική Μαθηματική θεωρία με βασικά παραδείγματα από την Φυσική Ταλαντώσεων και της Λογική Αλγορίθμων ενώ θα έδινε έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σε γραφικές παραστάσεις μέσω υπολογιστή καθώς και μια πρώτη εξοικείωση με τα αριθμητικά δεδομένα σε άξονες. Περίγραμμα ύλης:

Κεφ.1 Άλγεβρα και Ανάλυση
Κεφ.2 Τριγωνομετρία, Εκθετικά και Λογάριθμοι
Κεφ.3 Ολοκληρώματα και Πιθανότητες
Κεφ.4 Αρμονικές Ταλαντώσεις και Μιγαδική Ανάλυση του Κύκλου
Κεφ.5 Λογική Αλγορίθμων και Γραφικές Απεικονίσεις

και έτσι η Πληροφορική δεν θα υπήρχε. Το θεωρώ άκρως εξειδικευμένο μάθημα και μόνο ο τίτλος αποτελεί παγίδα για τους μαθητές καθώς δεν μπορούν να συνδέσουν την βασική άλγεβρα με την γραφή σε ψευδογλώσσα. Οπότε καλύτερο θα ήταν το πρόγραμμα σπουδών για το Λύκειο κάθε χρονιά να είχε έμφαση στα εξής 4 μαθήματα με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας κάθε χρονιά και περισσότερες ασκήσεις όσο πλησιάζουμε στην τελευταία τάξη.

Α' Λυκείου: 2 Κεφάλαια
Β' Λυκείου: 2 Κεφάλαια
Γ' Λυκείου: 1 Κεφάλαιο + Πρακτική Εξάσκηση

Μεικτές εξετάσεις στην ύλη των τριών ετών (γραπτές και προφορικές)

Προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών:

  • Δεξιότητες Γλωσσικής Έκφρασης
  • Ελληνική Ιστορία
  • Μαθηματικές Επιστήμες
  • Φυσική - Φυσικοχημεία
 
Τελευταία επεξεργασία:

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά και η Φυσική θα έπρεπε να διδάσκονται διεπιστημονικά, με ιδιαίτερη έμφαση στην ιστορική τους συνεξέλιξη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top