Resaldis
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iminspain
Δραστήριο μέλος


Σε μερικά χρόνια κιόλας, πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ, όπως συμβαίνει και με τις ξένες γλώσσες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος


πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ
ήδη ζητάνε για ECDL , ή αντίστοιχη πιστοποίηση από τμήμα πανεπιστημίου αν δεν είσαι πληροφορικός / ΗΜΜΥ.
ποποπο πικρα οι φυσικοι.τα μαθηματικα βασικοτατο κατα τον μπαμπινιωτη οχι τον κυρ αλεκο που χει το μπακαλικο της γειτονιας και η φυσικη απεξω
Ε εντάξει τι να κάνουμε, όλες οι σχολές σχεδόν έχουν μαθηματικά στο πρόγραμμα σπουδών πλέον άλλα όχι Φυσική χαχα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Αλλα συμφωνω επισης οτι η πληροφορικη ειναι βασικη για ολους τον 21ο αιωνα.
Ο λογος ειναι οτι καποιος μαθαινει ευκολα να χρησιμοποιει υπολογιστη(γιατι πληροφορικη αυτο δεν ειναι) καθως τα resources ειναι παντου διαθεσιμα πλεον,εφοσον θελει να το κανει βεβαια. Εξαλλου απο πολυ μικρη ηλικια εκτειθομαστε ουτως η αλλως στην χρηση υπολογιστων για δικες μας αναγκες αλλα και σχολικες.
Αντιθετα το να ξεκινησει καποιος να μαθαινει φυσικη απο μονος του μπορει να ειναι πιο επιπονη διαδικασια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


- σε έναν κόσμο που προσπαθούμε να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί (φυσική),
- που μεταβάλλεται ταχύτατα (πληροφορική) και,
- που ξέρουμε τόσα λίγα για το πώς διακινείται και εκμεταλλεύεται η αξία που παράγουμε με την εργασία μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθεί και η Πληροφορική στην γενική παιδεία, μιας και στις μέρες μας η τεχνολογική ανακάλυψη έχει προχωρήσει τόσο πολύ που αν δεν γνωριζεις να χρησιμοποιείς επαρκώς Η/Υ δεν θα μπορείς να βρεις εργασία.
Σε μερικά χρόνια κιόλας, πιθανότατα θα ζητάνε και πιστοποίηση γνώσης Η/Υ, όπως συμβαίνει και με τις ξένες γλώσσες
Ξέρεις πόσοι γνωρίζουν τζάβα και κάτι παράξενες ονομασίες με πολλά strings από γλώσσες προγραμματισμού και δεν ξέρουν να κάνουν μια καλή μορφοποίηση εγγράφου σε word, pdf adobe; Πληκτρολογούν χειρότερα από την κυρά Τούλα που μπήκε ως καθαρίστρια στον οργανισμό ΟΠΕΚΕΠΕΚΠΕΠΕΠΕΚΠΑΠΕΠΑΠΕ και κατέληξε προϊσταμένη Α' με απολυτήριο γυμνασίου (δεν το λέμε δημόσια).
Θα πρότεινα 5 μαθήματα βασικής παιδείας:
- Ιστορία
- Γλώσσα
- Μαθηματικά
- Φυσικοχημεία
- Πληροφορική
και έτσι καλύπτεται μια σφαιρική γνώση της επιστήμης σε βασικό επίπεδο.
______________________________________________________________________________________
Θα ήθελα να αναλύσω τη γνώμη μου γιατί θεωρώ τα Μαθηματικά και τη Φυσικοχημεία ποιο σημαντικά της Πληροφορικής.
Φυσική - Φυσικοχημεία: Η Φυσικοχημεία θα ήταν ένα μάθημα με τα Φυσικά θεμέλια της σύγχρονης Χημείας με κάποια βασικά παραδείγματα από τη Κβαντική Χημεία και Υδατική Χημεία. Περίγραμμα ύλης:
Κεφ.1 Κινηματική και Δυναμική
Κεφ.3 Ανόργανη Χημεία και Χημική Κινητική
Κεφ.3 Αρχές Ρευστοδυναμικής και Υδατική Χημεία
Κεφ.4 Ηλεκτρομαγνητισμός και Μικροσκοπία
Κεφ.5 Κβαντοχημεία
Μαθηματικές Επιστήμες: Οι Μαθηματικές Επιστήμες θα ήταν ένα μάθημα που θα εξέταζε τη βασική Μαθηματική θεωρία με βασικά παραδείγματα από την Φυσική Ταλαντώσεων και της Λογική Αλγορίθμων ενώ θα έδινε έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σε γραφικές παραστάσεις μέσω υπολογιστή καθώς και μια πρώτη εξοικείωση με τα αριθμητικά δεδομένα σε άξονες. Περίγραμμα ύλης:
Κεφ.1 Άλγεβρα και Ανάλυση
Κεφ.2 Τριγωνομετρία, Εκθετικά και Λογάριθμοι
Κεφ.3 Ολοκληρώματα και Πιθανότητες
Κεφ.4 Αρμονικές Ταλαντώσεις και Μιγαδική Ανάλυση του Κύκλου
Κεφ.5 Λογική Αλγορίθμων και Γραφικές Απεικονίσεις
και έτσι η Πληροφορική δεν θα υπήρχε. Το θεωρώ άκρως εξειδικευμένο μάθημα και μόνο ο τίτλος αποτελεί παγίδα για τους μαθητές καθώς δεν μπορούν να συνδέσουν την βασική άλγεβρα με την γραφή σε ψευδογλώσσα. Οπότε καλύτερο θα ήταν το πρόγραμμα σπουδών για το Λύκειο κάθε χρονιά να είχε έμφαση στα εξής 4 μαθήματα με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας κάθε χρονιά και περισσότερες ασκήσεις όσο πλησιάζουμε στην τελευταία τάξη.
Α' Λυκείου: 2 Κεφάλαια
Β' Λυκείου: 2 Κεφάλαια
Γ' Λυκείου: 1 Κεφάλαιο + Πρακτική Εξάσκηση
Μεικτές εξετάσεις στην ύλη των τριών ετών (γραπτές και προφορικές)
Προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών:
- Δεξιότητες Γλωσσικής Έκφρασης
- Ελληνική Ιστορία
- Μαθηματικές Επιστήμες
- Φυσική - Φυσικοχημεία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resaldis
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 65 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ένας τυχαίος
- Hased Babis
- ggl
- Jimmy20
- tsiobieman
- hirasawayui
- dimlevi
- lnesb
- iminspain
- Ryuzaki
- DrsKatia
- azula
- J.Cameron
- Rene2004
- Steffie88
- Thanos_D
- Nefh_
- Pharmacist01
- Panagiotis849
- charmander
- eukleidhs1821
- Viedo
- Scandal
- Vasilis2000kak
- PanosBat
- Ggpg
- Μάρκος Βασίλης
- marianna04
- eri548
- Lathy
- Serotonin
- nicole1982
- cel123
- Kostakis45
- ΘανάσοςG4
- uni77
- igeorgeoikonomo
- Stelios725
- Jocaste
- Ria99
- nick 3484
- stefan
- Κλημεντίνη
- EiriniS20
- χημεια4λαιφ
- MarcoReus
-
Φορτώνει...