Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών (Χανιά)

Markos

Νεοφερμένος

Ο Markos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά!
Είμαι μαθητής της 3ης λυκείου του 4ου πεδίου και σκέφτομαι να πάω στην σχολή των ηλεκτρονικών μηχανικών στο ΕΛΜΕΠΑ Χανίων. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι παρόλο που έχω δει τα μαθήματα και το έχω ψάξει την σχολή δεν έχω καταλάβει πλήρως με τι μπορώ να ασχοληθώ όταν την τελειώσω. Το ερώτημα μου είναι εάν μπορώ να ασχοληθώ με την πληροφορική γενικότερα και πιο συγκεκριμένα με τον προγραμματισμό τελειώνοντας αυτή τη σχολή εφόσον υπάρχουν διάφορα μαθήματα προγραμματισμού (δομημένος, αντικειμενοστραφής, διαδικτυακός κτλπ) στο πρόγραμμα σπουδών.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά!
Είμαι μαθητής της 3ης λυκείου του 4ου πεδίου και σκέφτομαι να πάω στην σχολή των ηλεκτρονικών μηχανικών στο ΕΛΜΕΠΑ Χανίων. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι παρόλο που έχω δει τα μαθήματα και το έχω ψάξει την σχολή δεν έχω καταλάβει πλήρως με τι μπορώ να ασχοληθώ όταν την τελειώσω. Το ερώτημα μου είναι εάν μπορώ να ασχοληθώ με την πληροφορική γενικότερα και πιο συγκεκριμένα με τον προγραμματισμό τελειώνοντας αυτή τη σχολή εφόσον υπάρχουν διάφορα μαθήματα προγραμματισμού (δομημένος, αντικειμενοστραφής, διαδικτυακός κτλπ) στο πρόγραμμα σπουδών.

Καλησπέρα Βασίλη.
Το επάγγελμα του ηλεκτρονικού μηχανικού αφορά την μελέτη και την αξιοποίηση της ηλεκτρομαγνητικής φυσικής σε εφαρμογές με σκοπό την επεξεργασία πληροφοριών ή/και τον έλεγχο. Το τι βγαίνεις λοιπόν είναι ηλεκτρονικός μηχανικός :P . Τώρα σε τι θα ειδικευθείς και τι δουλειά θα κάνεις, δεν το ξέρει κανείς με απόλυτη σιγουριά.