Τμήματα Ψυχολογίας vs Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Καλησπέρα, στόχος μου είναι τα προαναφερθέντα τμήματα στην Αθήνα συγκεκριμένα( είναι κοντά για μένα, δεν θέλω άλλη πόλη εκτός αν δεν τα καταφέρω) και παρατήρησα ψυχολογία υπάρχει και στο ΕΚΠΑ και στο Πάντειο, όπως και ΔΕΣ υπάρχει τμήμα και στο ΠΑΠΕΙ και στο Πάντειο. Έχει κανένας καμία γνώση ποιο πανεπιστήμιο είναι καλύτερο/ ποιες είναι οι διαφορές; :D
 

Kampasa

Νεοφερμένος

Ο Kampasa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Κοίτα εγώ είμαι πρωτοετής φοιτητής πολιτικών επιστημών ΑΠΘ θα σου πρότεινα να πας διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών μόνο αν θες για διεθνή καριέρα ή για διπλωματικό σώμα παρά ταύτα για το διπλωματικό σώμα ίσως χρειαστείς μεταπτυχιακή εξειδίκευση το ΠΑΠΕΙ είναι καλύτερο από του Παντείου εγώ στη θέση θα έβαζα ψυχολογία γιατί σου ανοίγει πόρτες και έχεις κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα εγώ θα ξαναδώσω με την ελπίδα της νομικής. Συμβουλή αν σε ενδιαφέρει διεθνή καριέρα βάλε νομική και κάνε μεταπτυχιακό στις διεθνείς σχέσεις αλλιώς βάλε ψυχολογία. Πάντως εάν πιάσεις νομική θα είναι αυτοκτονικο να μην δεν την βάλεις
 

Nikoleta_Giann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nikoleta_Giann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 202 μηνύματα.