Τι σχολή θα διαλέγατε τώρα;

Θα διαλέγατε άλλη σχολή τώρα;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 73)
  • Ναι.

    Ψήφοι: 22 30.1%
  • Όχι.

    Ψήφοι: 26 35.6%
  • Δεν ειμαι δεινόσαυρος

    Ψήφοι: 25 34.2%

Λένω

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Υπάρχουν κάποιες επιλογές φίλε Πανζερ, οι παρακάτω κυρίως:

1) Η σχολή σου φυσικα <3 (αλλά εκπα λόγω τοποθεσίας).
Το καλο εδώ είναι ότι έχω διαβάσει τα μαθήματα των εξετάσεων, όποτε δεν ξεκινάω από το 0 αυτή τη φορά.
Το κακό είναι ότι κάποιοι τομείς πχ εμπορικό ποτέ δεν τους χώνεψα… Είναι το ιδανικο ομως από ακαδημαϊκή αποψη.

2) ΕΣΔΔΑ. Το ιδανικό κερασάκι από επαγγελματική άποψη + ακριβώς ο τομέας του δικαίου που με ενδιαφέρει. Αλλά μόνο με λιοντάρι δεν σε βάζουν να παλέψεις, κουράστηκα!

3) Δημόσιας διοίκησης Πάντειο / Εκπα, αλλά είναι downgrade σε σχέση με το (2) και θα ξενερώσω

4) Ναυπηγών εμπ επειδή μπαίνω 3ο έτος και το έχω μαράζι που δεν πέρασα στο λυκειο :P

5) Παιδαγωγικό - Θεολογία για το yolo

Καθαρά ως χομπι και τέρψη, με 2 μαθήματα/εξεταστικη περίοδο.
Πες μου πού τελειώνει το αστείο και πού ξεκινάει το σοβαρό για να μην ανησυχήσω εκ των προτέρων.:D
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
κ μονο που χρειαζεται να κανεις δευτερη διπλωματικη στο ναυπηγων δε σε κουραζει σαν σκεψη, κ 5ο ετος να σε βαζανε δλδ.....εγω μονο στη σκεψη της πτυχιακης κουραζομαι,αν μπει καμια πτυχιακη ιατρικη κανω διαγραφη 😋

Δεν συμφωνώ εδώ πέρα, εάν είχαν δράμι μυαλό οι ιατροί θα έπρεπε να είχαμε πτυχιακή!

Από τυπικής άποψης σημαίνει αυτόματα αναβάθμιση σε επιπεδο 7 ακαδημαϊκών προσοντων δλδ integrated master (που τώρα βρίσκεται στο επιπεδο 6 ενώ είναι η μοναδική 6αετης σχολή!), και από ακαδημαϊκης θα μάθαινε ο τελειόφοιτος να συντάσσει ένα σοβαρό επιστημονικό δοκίμιο, να ερευνά/εκτελει πειραμα/εφαρμοζει στατιστική ανάλυση, κατι να έχει να παρουσιασει τέλος πάντων στο βιογραφικό του, ας ήταν και στη μορφή ενός εκτεταμένου αναλυτικού paper.

Επι του πρακτέου αναβάθμιση δηλαδή, χωρίς να είναι και κοστοβόρο…

ανταυτου έχουν γεμίσει το πρόγραμμα και πετάνε λεφτά σε μέλη δεπ για ψυχολογίες παιδιου, διατροφές γερόντων ενώ εχεις άγνοια σε βασικα πράγματα…

Θα μου πεις αυτά ξέρουν αυτά κάνουν… Πολύ επεκτάθηκα :P

Πες μου πού τελειώνει το αστείο και πού ξεκινάει το σοβαρό για να μην ανησυχήσω εκ των προτέρων.:D

Σκεψεις είναι ακόμα όλα αυτά σε αφηρημένο πλαίσιο, αλλά έλα που κάποιες φορές λαμβάνουν υπόσταση !!!!
 

Λένω

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Η ζυγισμένη απάντηση που περίμενα.

Η καρδιά συμφωνεί μαζί σου.

Ωραία πρόκληση για την επόμενη δεκαετία λοιπόν, ογκώδη μαθήματα αλλά σε λογικό αριθμό, (κάπου 50 τα μέτρησα), ό,τι πρέπει μεθοδική μελέτη.
Επίσης δε μπορώ να καταλάβω τη Δημόσια Διοίκηση του ΕΚΠΑ σα σχολή πραγματικά.

Ποιός ο λόγος να μελετάς το Δημόσιο Δίκαιο, το imperium και όλα αυτά χωρίς προοπτική κάποτε να εμπλακείς με ένα διοικητικό δικαστήριο, μια αίτηση ακυρώσεως, μια διοικητική προσφυγή κλπ.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Επίσης δε μπορώ να καταλάβω τη Δημόσια Διοίκηση του ΕΚΠΑ σα σχολή πραγματικά.

Ποιός ο λόγος να μελετάς το Δημόσιο Δίκαιο, το imperium και όλα αυτά χωρίς προοπτική κάποτε να εμπλακείς με ένα διοικητικό δικαστήριο, μια αίτηση ακυρώσεως, μια διοικητική προσφυγή κλπ.
:hmm:Εύλογο το ερώτημα

Συμφωνώ μαζί σου ότι το θέμα δεν μπορεί -αυστηρά επιστημονικά- να μελετηθεί ξέχωρα, τουλάχιστον στην ολότητά του.
Ακόμη κι αν σαν σχολή διδάσκεις τα βασικά (συνταγματικό, διοικητικό), θα έχεις κενά σε διάφορες πτυχές π.χ. χωρίς αστικό πώς θα προσεγγίσεις τα σδιτ;

Καθαρά ως υπόθεση, εκτιμώ ότι όταν ιδρύθηκε, "κάποιος" είχε στο μυαλό του κάτι μεταξύ "προπτυχιακού στα πρότυπα εσδδα"---"εφαρμοσμένου διοικητικού για ανάγκες του υπαλλήλου".

Σαν τεχνική σχολή της δημόσιας διοίκησης να το πω απλά.
Νομίζω και το πρόγραμμα σπουδών είχε κάποια οικονομικά μαθήματα μέσα, ώστε να το πιάσει κι από εκεί.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Νομίζω τους περισσότερους μας ενοχλεί η χώρα και όχι η επιστήμη την οποία σπουδάσαμε.

Με τα σημερινά δεδομένα αν ένα παιδί μου έλεγε ότι θέλει να γίνει ψυχολόγος θα του έλεγα αν έχει τα φόντα να επιλέξει τον δρόμο της ψυχιατρικής.
Θα μπορούσα να αναλυσω πολύ το παραπάνω αλλά δεν είναι της παρούσης.

Παρολαυτα στέκομαι στο γεγονός ότι η χώρα τα έχει κάνει σκατά, οι σχολές και τα πτυχία μας μια χαρα είναι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
:hmm:Εύλογο το ερώτημα

Συμφωνώ μαζί σου ότι το θέμα δεν μπορεί -αυστηρά επιστημονικά- να μελετηθεί ξέχωρα, τουλάχιστον στην ολότητά του.
Ακόμη κι αν σαν σχολή διδάσκεις τα βασικά (συνταγματικό, διοικητικό), θα έχεις κενά σε διάφορες πτυχές π.χ. χωρίς αστικό πώς θα προσεγγίσεις τα σδιτ;

Καθαρά ως υπόθεση, εκτιμώ ότι όταν ιδρύθηκε, "κάποιος" είχε στο μυαλό του κάτι μεταξύ "προπτυχιακού στα πρότυπα εσδδα"---"εφαρμοσμένου διοικητικού για ανάγκες του υπαλλήλου".

Σαν τεχνική σχολή της δημόσιας διοίκησης να το πω απλά.
Νομίζω και το πρόγραμμα σπουδών είχε κάποια οικονομικά μαθήματα μέσα, ώστε να το πιάσει κι από εκεί.
Σωστή αναλογία.

Είναι σα να λέμε ότι υπάρχει μια ξεχωριστή σχολή "Νευρολογικών μελετών" χωρίς ποτέ ο πτυχιούχος της να μπορεί να ασκήσει αυτά που μαθαίνει εκεί γιατί δε νοείται γιατρός (πόσο δε νευρολόγος χειρουργός).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top