Συνεχείς Απροσεξίες

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Χαιρετώ την κοινότητα.
Είμαι μαθητής της Γ και στοχεύω σε ΗΜΜΥ ΕΜΠ.
Έχω διακρίσεις από μαθηματικούς και φυσικούς διαγωνισμούς (όχι ατελείωτες βέβαια, ούτε ήμουν στο "τοπ 30" σε αυτούς) και είμαι ένας από αυτούς που μπορούν -σε επίπεδο πανελληνίων- "να τα λύνουν όλα" στα θετικά μαθήματα και παίρνω 18άρια στην έκθεση.
ΟΜΩΣ αυτό δεν μεταφράζεται σε υπερυψηλές βαθμολογίες σε προσομοιώσεις πανελλαδικών στα θετικά μαθήματα.
Έχω πάρει από 79-98 φέτος και η πλειοψηφία των γραπτών μου κυμαίνεται στο 88-93.
Μόνο και μόνο επειδή κάνω απροσεξίες οι οποίες συνίστανται σε "λάθος διάβασμα εκφώνησης" ή "λάθος σε πράξεις/πρόσημα" ή ακόμα και σε "η συνάρτηση που πήρες δεν υπάρχει, άλλη έγραφε στην εκφώνηση" κλπ.
Δεν έχει υπάρξει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ που να μην έχω καταφέρει να βρω τον τρόπο επίλυσης μιας άσκησης.
ΑΛΛΑ είναι σχεδόν σίγουρο πως θα κάνω κάποια απροσεξία σε όλο το διαγώνισμα.

Μπορεί για αυτό να φταίει το ότι μέχρι και τα μέσα Μάρτη δεν έκανα και πολύ σοβαρό και επιμελές διάβασμα (ειδικά χημεία είχα χαλαρώσει λόγω καραντίνας και τα προηγουμένα χρόνια πάρα πολύ) δεν έδινα βάση στον τρόπο που πρέπει να διατυπώνεται μια λύση ή ακόμα έκανα και λάθη σε Α θέματα επειδή δεν ήξερα την θεωρία. Από τότε έχω νοικοκυρέψει το διάβασμά μου με αποτέλεσμα να ανέβουν οι βαθμολογίες μου ΑΛΛΑ οι απροσεξίες παραμένουν και δύσκολα περνώ το 93-95.

Και εγώ ρωτώ πώς άλλοι έχοντας αντίστοιχο πρόβλημα τα πήγαν στις εξετάσεις και πώς διόρθωσαν αυτό το θέμα -αν το διόρθωσαν. Αν έχετε κάποιες συμβουλές ούτως ώστε να βελτιωθώ μετά χαράς θα τις δεχθώ...
Αν είναι κοινότυπες μην τις γράψετε τις έχω ακούσει άπειρες φορές.

Θεωρείτε πως αυτές συνιστούν απότοκο μη επαρκούς τριβής με θέματα; Από το δημοτικό πάντως ήμουν έτσι.