Giannismsn
Νεοφερμένο μέλος
Ο Giannismsn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 26 μηνύματα.

04-08-25

02:22
Καλησπέρα σας,
όσοι κατάφεραν να γράψουν υψηλό βαθμό στην έκθεση, έχετε μερικές συμβουλές;
όσοι κατάφεραν να γράψουν υψηλό βαθμό στην έκθεση, έχετε μερικές συμβουλές;

04-08-25

02:37
Να ξέρεις κειμενικους δείκτες , τρόπους ανάπτυξης παραγράφου , σχολιασμό τίτλου , διαρθρωτικές λέξεις ίσως . Αν έχεις καλό λεξιλόγιο επίσης βοηθάει . Γενικά τα θέματα είναι πιο εύκολα από ότι σου λένε αλλά δε ξέρεις τι να περιμένεις από τους βαθμολογητες . Προσπάθησε να κάνεις καλά γράμματα και δεν υπάρχει λόγος βιασύνης οι ώρες είναι υπεραρκετες. το λέω εγώ που αγχωνομουν ότι δεν θα έχω χρόνο . ο χρόνος είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σε απασχολεί ( αν σε απασχολεί )Καλησπέρα σας,
όσοι κατάφεραν να γράψουν υψηλό βαθμό στην έκθεση, έχετε μερικές συμβουλές;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και δώσε έμφαση στα ρηματικα πρόσωπα ( τι δηλώνει το καθένα αν και γενικά δύο τρία πράγματα ισχύουν για όλα τα πρόσωπα )
Giannismsn
Νεοφερμένο μέλος
Ο Giannismsn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 26 μηνύματα.

04-08-25

02:41
Σε ευχαριστώ πολύ, σχετικά με το Δ θέμα που εκεί νιώθω ότι υστερώ, θα με βοηθούσε κάτι πέρα από τα ιδεοδιαγράμματα που βρίσκει κανείς στα βοηθήματα κτλ;
Να ξέρεις κειμενικους δείκτες , τρόπους ανάπτυξης παραγράφου , σχολιασμό τίτλου , διαρθρωτικές λέξεις ίσως . Αν έχεις καλό λεξιλόγιο επίσης βοηθάει . Γενικά τα θέματα είναι πιο εύκολα από ότι σου λένε αλλά δε ξέρεις τι να περιμένεις από τους βαθμολογητες . Προσπάθησε να κάνεις καλά γράμματα και δεν υπάρχει λόγος βιασύνης οι ώρες είναι υπεραρκετες. το λέω εγώ που αγχωνομουν ότι δεν θα έχω χρόνο . ο χρόνος είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σε απασχολεί ( αν σε απασχολεί )
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και δώσε έμφαση στα ρηματικα πρόσωπα ( τι δηλώνει το καθένα αν και γενικά δύο τρία πράγματα ισχύουν για όλα τα πρόσωπα )
Hased Babis
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 974 μηνύματα.

04-08-25

05:55
Η Μόνη συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι να διαμορφώσεις τον δικό σου κώδικα αξιών και να μην αφήσεις καμία εκθεσού να επηρεάσει τον τρόπο σκέψης σου.
Martheos
Νεοφερμένο μέλος
Η Martheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.

04-08-25

12:03
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με τα απλά. Προσπάθησε να μάθεις θεωρία όσο καλύτερα μπορείς. Αυτή περιλαμβάνει τη θεωρία της νεοελληνικής γλώσσας (πχ τίτλος, τρόποι σύνδεσης παραγράφου κτλ) και τους κειμενικους δείκτες της λογοτεχνίας καθότι πάντοτε ζητούνται τρεις. Ξέρω είναι βαρετό, αλλά έτσι αμέσως συγκεντρώνεις 35 μονάδες από το Β και 5 στο Γ.Καλησπέρα σας,
όσοι κατάφεραν να γράψουν υψηλό βαθμό στην έκθεση, έχετε μερικές συμβουλές;
Συνεχίζουμε με το Γ για τις υπόλοιπες 10 μονάδες. Φρόντισε να κατανοήσεις καλά το κείμενο, είτε είναι πεζό είτε είναι ποίημα, καθότι συνήθως πέφτουν ερωτήσεις του τύπου "ποιο ειναι το θεμα του ποιηματος", "ποια είναι η άποψη του τάδε" και θα πρέπει να την δικαιολογησεις με τρεις κειμενικους δείκτες όπως αναφέρθηκε παραπάνω (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ακόμα και λάθος να κατάλαβες πχ ποιο είναι το θέμα του κειμένου ΔΕΝ θα στο πάρουν λάθος, αρκεί να το έχεις δικαιολογήσει). Ε, για το τρίτο ερώτημα που πρέπει να γράψεις τις σκέψεις και τα συναισθήματα που σου δημιουργούνται δε χρειάζεται να πω κάτι.
Και τώρα πάμε στην περίληψη. Η περίληψη καλό θα ήταν να σου πάρει γύρω στην μισή ώρα. Θα σου πω εγώ τι έκανα: Πρώτα γυρνούσα και έβλεπα αν η περίληψη ζητείται από το κείμενο 1 ή 2 και διάβαζα μονάχα αυτό. Στη συνέχεια έβλεπα σε τι ακριβώς μου ζητείται να κάνω περίληψη πχ τις δύο τελευταίες παραγράφους; τις απόψεις του συγγραφέα; Και γυρνούσα και τα έβαζα σε ένα πλαίσιο για να ξερω με ποια μερη του κειμενου πρεπει να δουλεψω. Μετέπειτα υπογραμμιζα τις προτάσεις που με ενδιαφεραν και αφού τελείωνα γυρνούσα πίσω στο πρόχειρο και έκανα ένα σχεδιάγραμμα με βούλες και εκεί έγγραφα ουσιαστικά τι θα γράψω, πως θα το γράψω (δεν μπορείς να αντιγραψεις) πως μπορώ να κάνω δύο προτάσεις μια κτλ. Και μετά από αυτά έγραφα την περίληψη.
Τώρα πάμε και στο δ θέμα, το οποίο πρέπει εσύ να κάτσεις να το εξασκήσεις. Το Δ χωρίζεται σε 4 μέρη. Πρώτα έχουμε τον πρόλογο, ο οποίος δε μπορεί να είναι ούτε πολύ μεγάλος ούτε πολύ μικρός και πρέπει να προϊδεάζει τον αναγνώστη για το τι πρόκειται να διαβάσει. Μετά ακολουθούν δύο παράγραφοι που θα σου ζητήσουν να αναφερθείς σε κάποιο ζητούμενο πχ φέτος έπεσε για ποιο λόγο η δημιουργικότητα πρέπει να καλλιεργειται από το εκπαιδευτικό σύστημα. Εκεί είναι σημαντικό να αξιοποιήσεις πληροφορίες από τα κείμενα ειδάλλως θα χάσεις μονάδες... Αν θες μπορείς να τα διαβάσεις άλλη μια φορά αλλά με την περίληψη και τα ερωτήματα του Β θέματος πιστεύω θα τα έχεις μελετήσει επαρκώς για να βρεις γρήγορα τις πληροφορίες σου. Εδώ πάλι αν θες μπορείς να κάνεις ένα σύντομο σχεδιάγραμμα που μπορείς να δεις τι θα γράψεις, πως, πως θα χωρίσεις τις παραγράφους σου κτλ. Μετά ακολουθούν άλλες δύο παράγραφοι που τα τελευταία δύο χρόνια σου ζητούσαν να πεις την προσωπική σου άποψη. Εκεί απλά γράφεις ο,τι σου κατέβει στο κεφάλι με επιχειρήματα (πχ φέτος που έπεσε πως εκφράζεστε δημιουργικά, ε έγραψα πράγματα που σε γενικές γραμμές λέγαν, όχι ότι ζωγραφίζω γιατί χαλαρώνω και αποτύπωνω τα συναισθήματά μου, στην άλλη παράγραφο έγραψα, όχι ότι γράφω μυθιστορηματα για να ξεχαστώ και να ξεφύγω από την πραγματικότητα XD (τίποτα από τα άνωθεν δεν ισχύει)). Αν τώρα πέσει, να προτείνεις τρόπους & λύσεις προσπάθησε να απαντήσεις με βάσει τις προηγούμενες δύο παραγράφους. Το ιδανικό είναι μέσα στη χρονιά να διαβάσεις όσες περισσότερες θεματικές ενότητες μπορείς αλλά να μην είναι η πρώτη σου προτεραιότητα. Τέλος για τον επίλογο προσπάθησε να γράψεις σε πολύ γενικές γραμμές το τι έγραψες και φρόντισε η τελευταία σου πρόταση να κλείνει δυναμικά περνώντας ένα μήνυμα (πχ Μονάχα άμα συμβάλλουμε όλοι μαζί θα μπορέσουμε να κάνουμε έναν κόσμο καλύτερο για τον συνάνθρωπο μας και μονο τοτε θα μπορέσουμε να εξελιχθούμε σαν κοινωνία) Αυτά αναφορικά και με το Δ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δυστυχώς η έκθεση δεν είναι μάθημα τύπου μαθηματικα 1+1=2 αλλά ότι του φανεί του λολοστεφανή. Εγώ τώρα στη Γ είχα καθηγήτρια που συγκεκριμένα άλλα ανεγραφε το ΦΕΚ της 18/8/2018 για τους τρόπους και τα μέσα πειθους και άλλα μας δίδασκε αυτή!!! Στο Β τετ έγραψα διαγώνισμα και πήρα 9,4 (πρώτη φορά στη ζωή μου έγραψα τόσο) και στις εξετάσεις 11!! Πήγα μετά έγραψα πανελληνιες και ουδεμία σχέση είχε ο βαθμός με αυτά που μου έβαζε αυτή.... Οπότε μην απογοητευτεις αν δεις ότι κάτι δε πάει καλά. Δυστυχώς είναι θέμα τύχης. Θα είχα γράψει και παραπάνω αλλά το λάθος μου ήταν ότι ποτέ δεν έκατσα να διαβάσω θεωρία... Ελπίζω να βοήθησα!

gaidouri
Νεοφερμένο μέλος
Ο gaidouri αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.

04-08-25

13:29
Σε ευχαριστώ πολύ, σχετικά με το Δ θέμα που εκεί νιώθω ότι υστερώ, θα με βοηθούσε κάτι πέρα από τα ιδεοδιαγράμματα που βρίσκει κανείς στα βοηθήματα κτλ;
για το δ θέμα, επειδή εγώ δεν μπορούσα να θυμηθώ σχεδιαγράμματα μετά από καιρό έκανα δύο πράγματα. Είχα στανταρ ιδέες που κολλούσαν ΜΕ ΟΛΑ τα θέματα και απλά τα έβαζα στο κάθε θέμα με διαφορετικό τρόπο και δεύτερον και πιο σημαντικό είναι από τα κείμενα που επεξεργαζόμασταν να τα διάβαζα καλά και να έπαιρνα ιδέες από εκεί, όπως και λεξιλόγιο και τέλος μην προσπαθήσεις εκείνη την ημέρα να κάνεις πράγματα που δεν έχεις δοκιμάσει ξανά.
Για τα υπόλοιπα θέματα έχω να πω τα εξής: την περίληψη μην την κάνεις πρώτη πρώτη, κάνε τις ασκήσεις του κειμένου που ζητάει περίληψη για να δεις οι θεματοδέτες που εστιάζουν και για να εξοικιωθείς και εσύ με το κείμενο, αλλά και προφανώς για να μην δούνε οι διορθωτές ένα από τα αδύναμα σημεία των μαθητών πρώτο πρώτο.
Στο θέμα β να ξέρεις τέλεια την θεωρία, να κάνεις κειμενικές αναφορές και να τα συνδέεις με το θέμα ακόμα και αν θεωρείς ότι είναι αυτονόητο.
Στο θέμα Γ βρες το θέμα, γράψτο πρώτο και μετά μάθε 4-5 κειμενικούς δείκτες που θα τους βρίσκεις σε όλα τα ποιηματα/λογοτεχνικα και θα τα συνδέεις κυρίως με το θέμα. Καλό θα ήταν αν δεν σου δίνουν στην εκφώνηση συγκεκριμένο χωρίο για να απαντήσεις, οι κειμενικοί δείκτες να είναι από παντού. Προσωπική άποψη να βάζεις ακόμα και αν δεν ζητάει, αλλα στο τέλος να ανοίγεις την σκέψη σου προς μία γενική οπτική.
Γενικές συμβουλές: μην αγχώνεσαι, μην ρισκάρεις εκείνη την ημέρα, να ξέρεις θεωρία, δεν χρειάζεσαι τίποτα το ιδιαίτερο από το να βλέπεις ένα θέμα σφαιρικά με ένα μέτριο λεξιλόγιο και τέλος ο χρόνος είναι αρκετός, αλλά μην τον σπαταλήσεις.

04-08-25

18:51
Δε ξέρω τι να σου πω για το Δ θέμα , εγω αυτό που έκανα ήταν πρόλογος , δύο παραγράφους για το θέμα που ζητούσε και στις άλλες δύο το δεύτερο που ζητούσε ( δλδ στη φετινή περίπτωση πώς εκφράζομαι δημιουργικά ) και επίλογο. Γενικά αυτό το σχήμα ( πρόλογος, τέσσερις παράγραφοι ενδιάμεσα και επίλογος ) βοηθάει αρκετάΣε ευχαριστώ πολύ, σχετικά με το Δ θέμα που εκεί νιώθω ότι υστερώ, θα με βοηθούσε κάτι πέρα από τα ιδεοδιαγράμματα που βρίσκει κανείς στα βοηθήματα κτλ;
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 959 μηνύματα.

04-08-25

21:10
Πραγματικα δεν υπαρχει κανενας ασφαλης τροπος να προσεγγισεις σιγουρα το 18+ (εαν αυτο εννοεις υψηλο βαθμο). Τωρα οσον αφορα πιο συνηθεις βαθμολογιες, ανω του 16+, απλα διαβαζε και γραφε διαγωνισματα οσο περισσοτερο μπορεις. Σε καθε περιπτωση μην εξαρτας την επιτυχια σου απο το μαθημα αυτο (εκτος εαν θελεις ιατρικη αθηνων, που οκ, ενα 17+ πρεπει αναγκαστικα να το γραψεις) και προσπαθησε να τελειοποιησεις τα υπολοιπα 3, ωστε να εχεις βαθμολογικο περιθωριο απο τα πιθανως χαμενα της εκθεσης.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 66 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- kkatsaplias
- Martheos
- sophieee
- Basilis0
- trifasikodiavasma
- tsiobieman
- katia.m
- EFAKIT
- E.Z
- andromaxh07
- FNC_Sophia
- m.b.
- confused???
- elenitren
- gaidouri
- BatGuin
- thewitcher
- Corfu kitty
- jellojina
- Searching
- abyssiniancat
- charmander
- SlimShady
- AggelikiGr
- Giannismsn
- ang12_012
- Hased Babis
- mpimpika
- restinbass
- Unboxholics
- Than003
- st.krf
- elinamav
- Alf
- Vera
- Anna1974
- andyklad
- psychoticwaltz
- Scandal
- aris65
- stamp
- Dina
- andreouk
- Efi10
- Drscientist
- Ilias__
- Startx0
- bigguy
-
Φορτώνει...