Σπουδές τοπογράφου μηχανικού για άτομο ΑμΕΑ

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Χαίρετε.

Εδώ και κάποιους μηνες σκέφτομαι να δοκιμάσω να δώσω εξετάσεις, είτε πανελλήνιες είτε κατατακτήριες, για να σπουδάσω τοπογραφος μηχανικός. Ενδιαφέρομαι για τα τμήματα τοπογράφων ΕΜΠ και ΠΑΔΑ.

Θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος φοιτητής η απόφοιτος των σχολών για τις δυσκολίες που έχουν οι συγκεκριμένες σχολές τόσο στο γενικο κομμάτι, όσο αναφορικά και με διαφορά προβλήματα υγείας που έχω και μου δημιουργούν διάφορους περιορισμούς. Έχω προβλήματα στην όραση με αποτέλεσμα να μην βλέπω σχεδόν καθόλου σε πίνακες για να κρατώ σημειώσεις. Ενώ γενικά με κουράζει η ορθοστασία και η σωματική άσκηση πέραν από το χαλαρό περπάτημα. Έψαξα στο διαδίκτυο και διάβασα κάτι για μεγάλες γεωδαιτικες ασκήσεις στην επαρχία κτλ.

Τελείωσα το ΤΕΙ Αθήνας πριν αρκετά χρόνια, ήμουν ο μόνος που είχα τελειώσει στην ώρα μου την σχολή, με πολύ ταλαιπωρία. Ο κολλητός μου έδινε σημειώσεις και ερχόμουν στις θεωρίες μόνο για να ακούω τον καθηγητή στην παράδοση διότι στον πίνακα δεν εβλεπα σχεδόν τίποτα.

Σκέφτομαι να ασχοληθώ πάλι με το να σπουδάσω κάτι διότι δεν ασχολούμαι με τίποτε άλλο σοβαρό στην ζωή μου. Η δυνατότητα να εργαστώ είναι εξαιρετικά δύσκολη με τα θέματα που έχω. Έχω κάνει αρκετές δημοσιεύεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά με θεματολογία δικής μου επιλογής, αλλά και αυτη η ενασχόληση πάει να ολοκληρώσει τον κύκλο της σιγά σιγά.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες και για το επαγγελματικό κομμάτι του τοπογραφου, εργασιακό περιβάλλον κτλ, αν και ξέρω εκ των προτέρων ότι τα πράγματα για εμένα είναι δύσκολα γενικώς με ότι και να καταπιαστω. Διαβάζω κάτι για εργοτάξια και συλλογή πολυωρων μετρήσεων μέσω εργαλείων και γεωδαιτικων σταθμών.
Αυτό που με νοιάζει κυριως είναι να σπουδάσω και να μάθω μια άλλη επιστημη.

Επίσης, πόσο έντονη είναι η ενασχόληση των σχολών στα μαθήματα τεχνικου σχεδίου και στην εκπόνηση τεχνικών σχεδίων με παραδοσιακά εργαλεία όπως ραπιδογραφους επάνω σε κολλες σελλερ και τα γνωστά; Ακόμα διδάσκονται μαθήματα με αυτες τις ασκήσεις και τις μεθόδους η πλέον σε όλα γίνεται η διδασκαλία μόνο με υπολογιστές και προγράμματα CAD?

Ευχαριστώ
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,892 μηνύματα.
Χαίρετε.

Εδώ και κάποιους μηνες σκέφτομαι να δοκιμάσω να δώσω εξετάσεις, είτε πανελλήνιες είτε κατατακτήριες, για να σπουδάσω τοπογραφος μηχανικός. Ενδιαφέρομαι για τα τμήματα τοπογράφων ΕΜΠ και ΠΑΔΑ.

Θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος φοιτητής η απόφοιτος των σχολών για τις δυσκολίες που έχουν οι συγκεκριμένες σχολές τόσο στο γενικο κομμάτι, όσο αναφορικά και με διαφορά προβλήματα υγείας που έχω και μου δημιουργούν διάφορους περιορισμούς. Έχω προβλήματα στην όραση με αποτέλεσμα να μην βλέπω σχεδόν καθόλου σε πίνακες για να κρατώ σημειώσεις. Ενώ γενικά με κουράζει η ορθοστασία και η σωματική άσκηση πέραν από το χαλαρό περπάτημα. Έψαξα στο διαδίκτυο και διάβασα κάτι για μεγάλες γεωδαιτικες ασκήσεις στην επαρχία κτλ.

Τελείωσα το ΤΕΙ Αθήνας πριν αρκετά χρόνια, ήμουν ο μόνος που είχα τελειώσει στην ώρα μου την σχολή, με πολύ ταλαιπωρία. Ο κολλητός μου έδινε σημειώσεις και ερχόμουν στις θεωρίες μόνο για να ακούω τον καθηγητή στην παράδοση διότι στον πίνακα δεν εβλεπα σχεδόν τίποτα.

Σκέφτομαι να ασχοληθώ πάλι με το να σπουδάσω κάτι διότι δεν ασχολούμαι με τίποτε άλλο σοβαρό στην ζωή μου. Η δυνατότητα να εργαστώ είναι εξαιρετικά δύσκολη με τα θέματα που έχω. Έχω κάνει αρκετές δημοσιεύεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά με θεματολογία δικής μου επιλογής, αλλά και αυτη η ενασχόληση πάει να ολοκληρώσει τον κύκλο της σιγά σιγά.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες και για το επαγγελματικό κομμάτι του τοπογραφου, εργασιακό περιβάλλον κτλ, αν και ξέρω εκ των προτέρων ότι τα πράγματα για εμένα είναι δύσκολα γενικώς με ότι και να καταπιαστω. Διαβάζω κάτι για εργοτάξια και συλλογή πολυωρων μετρήσεων μέσω εργαλείων και γεωδαιτικων σταθμών.
Αυτό που με νοιάζει κυριως είναι να σπουδάσω και να μάθω μια άλλη επιστημη.

Επίσης, πόσο έντονη είναι η ενασχόληση των σχολών στα μαθήματα τεχνικου σχεδίου και στην εκπόνηση τεχνικών σχεδίων με παραδοσιακά εργαλεία όπως ραπιδογραφους επάνω σε κολλες σελλερ και τα γνωστά; Ακόμα διδάσκονται μαθήματα με αυτες τις ασκήσεις και τις μεθόδους η πλέον σε όλα γίνεται η διδασκαλία μόνο με υπολογιστές και προγράμματα CAD?

Ευχαριστώ
Καλημέρα.
Ενώ δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες, σίγουρα ξέρω ότι ως πολυτεχνικο τμήμα, θα έχει αρκετό ζόρι ως προς την βάδιση μέσα στο campus. Σίγουρα η μειωμένη όραση θα σου είναι δυσκολία γιατί σαν σχολή έχει και αυτή αρκετό σχέδιο (δεν ξέρω αν σήμερα γίνονται μέ υπολογιστή ή παραδοσιακά, για την δεκαετία του 80- 90's πάντως ήταν παραδοσιακά)
Χωρίς να θέλω να γίνομαι προσβλητική, γιατί και εγώ επέλεξα τη σχολή μου με γνώμονα ότι αντέχω να ασκησω το επάγγελμα στο μέλλον με το θέμα υγείας μου, γιατί δεν σπουδάζεις κάτι το οποίο θα μπορέσεις να εργαστείς, ταυτόχρονα έχοντας σεβασμό στην κατάσταση της υγείας σου;
Για παράδειγμα, σπουδές πληροφορικής που θα μπορείς να γίνεις ελεύθερος επαγγελματίας, ή στατιστικής/λογιστικής επιστήμης, επαγγέλματα δηλαδή που δεν θα χρειαστεί να είσαι στο πόδι για ώρες.

Ελπίζω να έχουν οι συμφορουμιτες ευχαριστα νέα για την σχολή και να μπορείς να ασχοληθείς χωρις μεγάλες δυσκολίες
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Κολλητός μου σπούδασε μηχανικός.

Ως προς την σχολή (μιλάμε για ΑΠΘ) οι καθηγητές αν όχι όλοι, οι περισσότεροι είναι κομπλέ να σε βοηθήσουν με την έννοια να σου δώσουν σημειώσεις κατ' ιδίαν αν δεν βλέπεις τον πίνακα ή γενικότερα να προσαρμόσουν το μάθημα στις απαιτήσεις ενός ΑΜΕΑ (χωρίς ίχνος προσβολής).

Το πρόβλημα είναι άλλο: η δουλειά του μηχανικού (είτε είναι Τοπ είτε είναι ΗΜΜΥ είτε είναι ΜηχΜηχ) είναι γενικά μια που απαιτεί αρκετό τρέξιμο και σε διανοητικό επίπεδο (σχέδια, υπολογισμοί, στατική ανάλυση ξέρω γω) αλλά και σε φυσικό επίπεδο: να τρέχεις στο εργοτάξιο, στη γραμμή παραγωγής, να μιλήσεις με τον πελάτη κ.ο.κ.

Δεν είναι δλδ ένα επάγγελμα του γραφειά. Σίγουρα θα υπάρχουν και τέτοιοι αλλά από όσο ξέρω όχι στην πλειονότητά τους. Ο μηχανικός τρέχει τρέχει τρέχει σε όλα και στα πάντα για την υπογραφή (απλό παράδειγμα: για να βρεις τα σχέδια ενός σπιτιού πρέπει να τρέξεις στην πολεοδομία και να κάθεσαι όρθιος αρκετή ώρα μέχρι να σε εξυπηρετήσουν ίσως ακούγεται γελοίο αλλά είναι δείγμα και αυτό).

Καλή επιτυχία πάντως.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Χαίρετε.

Εδώ και κάποιους μηνες σκέφτομαι να δοκιμάσω να δώσω εξετάσεις, είτε πανελλήνιες είτε κατατακτήριες, για να σπουδάσω τοπογραφος μηχανικός. Ενδιαφέρομαι για τα τμήματα τοπογράφων ΕΜΠ και ΠΑΔΑ.

Θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος φοιτητής η απόφοιτος των σχολών για τις δυσκολίες που έχουν οι συγκεκριμένες σχολές τόσο στο γενικο κομμάτι, όσο αναφορικά και με διαφορά προβλήματα υγείας που έχω και μου δημιουργούν διάφορους περιορισμούς. Έχω προβλήματα στην όραση με αποτέλεσμα να μην βλέπω σχεδόν καθόλου σε πίνακες για να κρατώ σημειώσεις. Ενώ γενικά με κουράζει η ορθοστασία και η σωματική άσκηση πέραν από το χαλαρό περπάτημα. Έψαξα στο διαδίκτυο και διάβασα κάτι για μεγάλες γεωδαιτικες ασκήσεις στην επαρχία κτλ.

Τελείωσα το ΤΕΙ Αθήνας πριν αρκετά χρόνια, ήμουν ο μόνος που είχα τελειώσει στην ώρα μου την σχολή, με πολύ ταλαιπωρία. Ο κολλητός μου έδινε σημειώσεις και ερχόμουν στις θεωρίες μόνο για να ακούω τον καθηγητή στην παράδοση διότι στον πίνακα δεν εβλεπα σχεδόν τίποτα.

Σκέφτομαι να ασχοληθώ πάλι με το να σπουδάσω κάτι διότι δεν ασχολούμαι με τίποτε άλλο σοβαρό στην ζωή μου. Η δυνατότητα να εργαστώ είναι εξαιρετικά δύσκολη με τα θέματα που έχω. Έχω κάνει αρκετές δημοσιεύεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά με θεματολογία δικής μου επιλογής, αλλά και αυτη η ενασχόληση πάει να ολοκληρώσει τον κύκλο της σιγά σιγά.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες και για το επαγγελματικό κομμάτι του τοπογραφου, εργασιακό περιβάλλον κτλ, αν και ξέρω εκ των προτέρων ότι τα πράγματα για εμένα είναι δύσκολα γενικώς με ότι και να καταπιαστω. Διαβάζω κάτι για εργοτάξια και συλλογή πολυωρων μετρήσεων μέσω εργαλείων και γεωδαιτικων σταθμών.
Αυτό που με νοιάζει κυριως είναι να σπουδάσω και να μάθω μια άλλη επιστημη.

Επίσης, πόσο έντονη είναι η ενασχόληση των σχολών στα μαθήματα τεχνικου σχεδίου και στην εκπόνηση τεχνικών σχεδίων με παραδοσιακά εργαλεία όπως ραπιδογραφους επάνω σε κολλες σελλερ και τα γνωστά; Ακόμα διδάσκονται μαθήματα με αυτες τις ασκήσεις και τις μεθόδους η πλέον σε όλα γίνεται η διδασκαλία μόνο με υπολογιστές και προγράμματα CAD?

Ευχαριστώ
Καλησπέρα φίλε .
Θα έλεγα να μην αποθαρρύνεσαι λόγω του προβλήματος σου . Σίγουρα σου θέτει έξτρα περιορισμούς αλλά να ξέρεις πως αυτός που θέλει κάτι πολύ και προσπαθεί , και αναγνωρίζεται και ανταμείβεται στο τέλος.

Μεταξύ μας τώρα στα πρώτα έτη θυμάμαι και να ήθελες δεν μπορούσες να δεις πίνακα . Έπιαναν όλες τις μπροστινές θέσεις και οι πίσω δεν έβλεπαν απολύτως τίποτα . Λίγη μυωπία να είχες απλά ήταν αδύνατο . Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιοι χρησιμοποιούσαν το ζουμ του κινητού ή έφερναν ακόμα και κυάλια :hehe: . Τέλος πάντων , σε καμία περίπτωση δεν το συγκρίνω αυτό με το δικό σου θέμα , αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως και με κανονική όραση πάλι σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπήρχε δυσκολία , αλλά δεν πρέπει αυτό να το βλέπεις ως αποτρεπτικό παράγοντα . Οι περισσότεροι καθηγητές ανεβάζουν σημειώσεις και είμαι σίγουρος πως θα βρεθούν και αρκετοί συμφοιτητές που θα είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν όπως μπορούν .

Ως προς τα υπόλοιπα τώρα...για εκδρομές στην ύπαιθρο δεν γνωρίζω , αλλά ξέρω ότι αρκετές φορές βγαίνουν στον γύρω χώρο του τμήματος και κάνουν εργαστηριακές ασκήσεις . Οπότε κάποια ορθοστασία περιλαμβάνεται φαντάζομαι ορισμένες φορές , αλλά οκει πιστεύω πως προφανώς κανείς δεν θα σε ζορισει εάν εξηγήσεις το θέμα υγείας σου . Και επειδή ρώτησες και για το σχέδιο...συνήθως στα πρώτα έτη δουλεύεις κάπως παραδοσιακά για να μάθεις να κάνεις κάποια πράγματα με το χέρι . Από δεύτερο ή τρίτο έτος όμως σίγουρα εργάζεσαι σε υπολογιστή .

Να τσεκαρεις και άλλα τμήματα όμως όπως τους μηχανικούς πληροφορικής γιατί ενδέχεται εκεί οι άνθρωποι να είναι πιο "δημιουργικοί" στο να βρίσκουν τρόπους να διευκολύνουν την καθημερινότητά σου , αλλά ενδεχομένως και εσύ να μπορείς να αποδώσεις όσο καλύτερα γίνεται χωρίς η πάθηση σου να στέκεται εμπόδιο !
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Καλημέρα.
Ενώ δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες, σίγουρα ξέρω ότι ως πολυτεχνικο τμήμα, θα έχει αρκετό ζόρι ως προς την βάδιση μέσα στο campus. Σίγουρα η μειωμένη όραση θα σου είναι δυσκολία γιατί σαν σχολή έχει και αυτή αρκετό σχέδιο (δεν ξέρω αν σήμερα γίνονται μέ υπολογιστή ή παραδοσιακά, για την δεκαετία του 80- 90's πάντως ήταν παραδοσιακά)
Χωρίς να θέλω να γίνομαι προσβλητική, γιατί και εγώ επέλεξα τη σχολή μου με γνώμονα ότι αντέχω να ασκησω το επάγγελμα στο μέλλον με το θέμα υγείας μου, γιατί δεν σπουδάζεις κάτι το οποίο θα μπορέσεις να εργαστείς, ταυτόχρονα έχοντας σεβασμό στην κατάσταση της υγείας σου;
Για παράδειγμα, σπουδές πληροφορικής που θα μπορείς να γίνεις ελεύθερος επαγγελματίας, ή στατιστικής/λογιστικής επιστήμης, επαγγέλματα δηλαδή που δεν θα χρειαστεί να είσαι στο πόδι για ώρες.

Ελπίζω να έχουν οι συμφορουμιτες ευχαριστα νέα για την σχολή και να μπορείς να ασχοληθείς χωρις μεγάλες δυσκολίες
Έχω σκεφτεί αρκετά, γενικώς που πως και με τι θα μπορούσα να εργαστώ αλλά είναι πολύ δύσκολο για εμένα, μόνο σε τίποτε στο δημόσιο. Η πληροφορική για σπουδές δεν είναι κάτι που μου αρέσει, ειδικά ο προγραμματισμός, είχαμε μαθήματα στην σχολή που ήταν παλούκια για να τα περάσουμε και γενικά ήταν πολύ δύσκολα όλα αυτά.

Η στατιστική θα μου άρεσε και το έχω σκεφτεί πολύ, δεν το αποκλείω να την επιλέξω, έχω κάνει διάφορες εργασίες και άρθρα επάνω σε στατιστικες μεθόδους, φοβάμαι όμως πόσο δύσκολη μπορεί να είναι αυτή η σχολη και κατα πόσο εύκολα θα την τελειώσω. Με λογιστικά φοροτεχνικά κτλ δεν θέλω να μπλεξω καθόλου.

Κατι που σκέφτομαι σοβαρά είναι και η σχολή δημόσιας υγείας η οποία είναι και αρκετά κοντα στο σπίτι μου. Απλα προς το παρόν εξετάζω τους τοπογραφους και πως είναι διότι δεν ξέρω πολλα πράγματα για αυτές τις σχολές και σπουδές.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα φίλε .
Θα έλεγα να μην αποθαρρύνεσαι λόγω του προβλήματος σου . Σίγουρα σου θέτει έξτρα περιορισμούς αλλά να ξέρεις πως αυτός που θέλει κάτι πολύ και προσπαθεί , και αναγνωρίζεται και ανταμείβεται στο τέλος.

Μεταξύ μας τώρα στα πρώτα έτη θυμάμαι και να ήθελες δεν μπορούσες να δεις πίνακα . Έπιαναν όλες τις μπροστινές θέσεις και οι πίσω δεν έβλεπαν απολύτως τίποτα . Λίγη μυωπία να είχες απλά ήταν αδύνατο . Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιοι χρησιμοποιούσαν το ζουμ του κινητού ή έφερναν ακόμα και κυάλια :hehe: . Τέλος πάντων , σε καμία περίπτωση δεν το συγκρίνω αυτό με το δικό σου θέμα , αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως και με κανονική όραση πάλι σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπήρχε δυσκολία , αλλά δεν πρέπει αυτό να το βλέπεις ως αποτρεπτικό παράγοντα . Οι περισσότεροι καθηγητές ανεβάζουν σημειώσεις και είμαι σίγουρος πως θα βρεθούν και αρκετοί συμφοιτητές που θα είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν όπως μπορούν .

Ως προς τα υπόλοιπα τώρα...για εκδρομές στην ύπαιθρο δεν γνωρίζω , αλλά ξέρω ότι αρκετές φορές βγαίνουν στον γύρω χώρο του τμήματος και κάνουν εργαστηριακές ασκήσεις . Οπότε κάποια ορθοστασία περιλαμβάνεται φαντάζομαι ορισμένες φορές , αλλά οκει πιστεύω πως προφανώς κανείς δεν θα σε ζορισει εάν εξηγήσεις το θέμα υγείας σου . Και επειδή ρώτησες και για το σχέδιο...συνήθως στα πρώτα έτη δουλεύεις κάπως παραδοσιακά για να μάθεις να κάνεις κάποια πράγματα με το χέρι . Από δεύτερο ή τρίτο έτος όμως σίγουρα εργάζεσαι σε υπολογιστή .

Να τσεκαρεις και άλλα τμήματα όμως όπως τους μηχανικούς πληροφορικής γιατί ενδέχεται εκεί οι άνθρωποι να είναι πιο "δημιουργικοί" στο να βρίσκουν τρόπους να διευκολύνουν την καθημερινότητά σου , αλλά ενδεχομένως και εσύ να μπορείς να αποδώσεις όσο καλύτερα γίνεται χωρίς η πάθηση σου να στέκεται εμπόδιο !
Γεια σου αγαπητέ.

Εννοείται ότι όπου πάω να σπουδάσω θα κοιτάξω να βρω φίλους ώστε να μου δίνουν σημειώσεις. Στην σχολή που σπούδαζα στο ΤΕΙ Αθήνας όλες τις θεωρίες είχαν υπολογιστικες ασκήσεις που άμα δεν τις ειχες για να διαβάσεις για την εξεταστική ήσουν χαμένος, από βιβλία και συγγράμματα δεν έβγαζες άκρη και σπανια βοηθούσαν σε κατι. Τώρα κατά πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα με τις ηλεκτρονικές σημειώσεις και τα διαδικτυακα δεν ξέρω, μιλάμε για πριν 15+ χρόνια που μόλις έκαναν την εμφάνιση τους τα πρώτα συστήματα eclass κτλ, στα πρώτα εξάμηνα τα πάντα ήταν χειρόγραφα.
Οι ασκήσεις εντός του campus δεν με ανησυχούν ούτε το περπάτημα μέσα εκεί, αλλά αν πρέπει πχ να κάνουμε πάνω από 1 ώρα όρθιοι και διάφορα άλλα χλωμό να την παλέψω. Είχα εξετάσει και την επιλογή της γεωλογίας αλλα μόλις έψαξα και είδα τι απαιτήσεις και ασκήσεις έχει σε βουνά χωράφια και λαγκάδια κατάλαβα ότι δεν ειναι για εμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,892 μηνύματα.
στατιστική θα μου άρεσε και το έχω σκεφτεί πολύ, δεν το αποκλείω να την επιλέξω, έχω κάνει διάφορες εργασίες και άρθρα επάνω σε στατιστικες μεθόδους, φοβάμαι όμως πόσο δύσκολη μπορεί να είναι αυτή η σχολη και κατα πόσο εύκολα θα την τελειώσω. Με λογιστικά φοροτεχνικά κτλ δεν θέλω να μπλεξω καθόλου
,Αν σου αρέσει αυτό το κομμάτι, μπορείς να σπουδάσεις είτε αυτό είτε οικονομικών επιστημών και να δουλεύεις εξ αποστάσεως για κάποια εταιρεία ή και στο γραφείο.

Η στατιστική ως επιστήμη αποκλείεται να είναι πιο δυσκολη από κάποια μηχανολογική σχολή.

Όσο για το δημόσιο, μην το υποτιμάς, ξέρω ότι για άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν θέσεις εργασίας με προτεραιότητα στις προσλήψεις, με κανονικό μισθό και όλα τα δώρα κτλ. Το δημόσιο δεν είναι κακός εργοδότης (συγκριτικά με κάτι ιδιώτες που κάνουν ο,τι θέλουν, και δεν σε αφήνουν ούτε να πάρεις μια ημέρα άδεια ανάρρωσης. Αυτά στο δημόσιο καταλαβαίνεις δεν υπάρχουν, διότι έχεις πλήρη νομική κάλυψη). Δηλαδη, έχεις σκεφτεί ποτέ να συμμετάσχεις στον ΑΣΕΠ; Δεν είναι άσχημη μια δουλειά γραφείου όπου θα ασχοληθείς με οικονομικα/στατιστικά.
Ποιο ΤΕΙ τελείωσες;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Η στατιστική θα μου άρεσε και το έχω σκεφτεί πολύ, δεν το αποκλείω να την επιλέξω, έχω κάνει διάφορες εργασίες και άρθρα επάνω σε στατιστικες μεθόδους, φοβάμαι όμως πόσο δύσκολη μπορεί να είναι αυτή η σχολη και κατα πόσο εύκολα θα την τελειώσω. Με λογιστικά φοροτεχνικά κτλ δεν θέλω να μπλεξω καθόλου.
Να σου μιλήσω γιατί έχω μια κάποια εμπειρία από στατιστική σε μεταπτυχιακό έστω επίπεδο.

Καμία σχέση αυτό που έχεις στο νου με την πραγματικότητα ενός στατιστικού/στατιστικολόγου. Μιλάμε για βαρβάτο προγραμματισμό, πολλά μαθηματικά και πάνω από όλα μια ζόρικη ύλη (ιδίως αν μιλάμε για στατιστική συμπερασματολογία, ANOVA άνω των δύο μεταβλητών κλπ κλπ).

Σκέψου το έχω παρατήσει γιατί πρέπει να είσαι αρκετά ρομποτ για να γίνεις καλός σε αυτό. Δεν έχει πολλή δημιουργικότητα, ούτε φαντασία.

Δεν ξέρω αν θεωρείς ότι η δουλειά του λογιστή είναι πιο exciting, πάντως με την δουλειά του στατιστικού δεν διαφέρει πολύ.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
,Αν σου αρέσει αυτό το κομμάτι, μπορείς να σπουδάσεις είτε αυτό είτε οικονομικών επιστημών και να δουλεύεις εξ αποστάσεως για κάποια εταιρεία ή και στο γραφείο.

Η στατιστική ως επιστήμη αποκλείεται να είναι πιο δυσκολη από κάποια μηχανολογική σχολή.

Όσο για το δημόσιο, μην το υποτιμάς, ξέρω ότι για άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν θέσεις εργασίας με προτεραιότητα στις προσλήψεις, με κανονικό μισθό και όλα τα δώρα κτλ. Το δημόσιο δεν είναι κακός εργοδότης (συγκριτικά με κάτι ιδιώτες που κάνουν ο,τι θέλουν, και δεν σε αφήνουν ούτε να πάρεις μια ημέρα άδεια ανάρρωσης. Αυτά στο δημόσιο καταλαβαίνεις δεν υπάρχουν, διότι έχεις πλήρη νομική κάλυψη). Δηλαδη, έχεις σκεφτεί ποτέ να συμμετάσχεις στον ΑΣΕΠ; Δεν είναι άσχημη μια δουλειά γραφείου όπου θα ασχοληθείς με οικονομικα/στατιστικά.
Ποιο ΤΕΙ τελείωσες;
Δεν υποτιμώ το δημόσιο, κάθε άλλο, είπα ότι μόνο εκεί θα μπορούσα να κάνω κάτι διότι στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ δύσκολο να με πάρουν κάπου με τα θέματα που έχω. ΑΣΕΠ το σκεφτόμουν πολύ παλιά αλλά δυστυχώς δεν πιάνω τα μορια με ένα απλό πτυχίο ΤΕΙ με βαθμό 7 και Αγγλικά σε μέτριο επίπεδο, θέλει πολλές σπουδές πτυχία και μεταπτυχιακά για τα μορια, ίσως το βάλω στόχο αλλά είναι κάτι μακροπρόθεσμο.

Η σχολή στατιστικής δεν ξέρω πως είναι να πω την αλήθεια αλλά διάβασα κάτι απόψεις φοιτητών που λένε ότι υπάρχουν βαρβάτα μαθηματικά από πίσω που θα πρέπει να περάσεις. Αυτά και με φοβίζουν και όχι, αν είναι όπως στις καθαρά μαθηματικες σχολές πχ δεν ξέρω αν θα την παλέψω.

Τελείωσα την ενεργειακή τεχνολογια του ΤΕΙ Αθήνας, εφτυσα αίμα κυριολεκτικά για να την τελειώσω. Ήμασταν κάτι σαν ηλεκτρολόγοι μηχανολόγοι ΤΕΙ αλλά χωρίς σαφή διαχωρισμό, η σχολή έχασε τα επαγγελματικά της δικαιώματα όταν ήμουν φοιτητής, κάναμε κάποιες προσπάθειες αλλά δεν καταφέραμε τίποτα, η σχολή καταργήθηκε με το νόμο Γαβρογλου και οι αποφοιτοι βρίσκουν δουλειές κυρίως τεχνικού που είναι επιπέδου ΙΕΚ και ΕΠΑΛ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να σου μιλήσω γιατί έχω μια κάποια εμπειρία από στατιστική σε μεταπτυχιακό έστω επίπεδο.

Καμία σχέση αυτό που έχεις στο νου με την πραγματικότητα ενός στατιστικού/στατιστικολόγου. Μιλάμε για βαρβάτο προγραμματισμό, πολλά μαθηματικά και πάνω από όλα μια ζόρικη ύλη (ιδίως αν μιλάμε για στατιστική συμπερασματολογία, ANOVA άνω των δύο μεταβλητών κλπ κλπ).

Σκέψου το έχω παρατήσει γιατί πρέπει να είσαι αρκετά ρομποτ για να γίνεις καλός σε αυτό. Δεν έχει πολλή δημιουργικότητα, ούτε φαντασία.

Δεν ξέρω αν θεωρείς ότι η δουλειά του λογιστή είναι πιο exciting, πάντως με την δουλειά του στατιστικού δεν διαφέρει πολύ.
Κατάλαβα, όπως είχα διαβάσει απόψεις σε ένα άλλο φόρουμ χονδρικά. Τα μαθηματικά τα γουστάρω και είναι καλοδεχουμενα αλλά μέχρι ένα οριο, αυτό που μπορείς να κατανοήσεις σε σεβαστό επίπεδο ώστε να δώσεις και να περάσεις τα μαθήματα, αυτό που θα σου φανεί χρήσιμο στο επάγγελμα η στην έρευνα. Στην σχολή πχ είχαμε στα μαθηματικά 3 διαφορικές, στα 2 κάτι ακαταλαβιστικα βιβλία του καθηγητή, μόνο τα 1 μας ήταν χρήσιμα, τα 2 παντελώς άχρηστα. Τα 3 μας χρησίμευαν μόνο κάποια κομμάτια της ύλης για τις σπουδές όχι κάτι παραπάνω αλλά γενικά οι διαφορικές ήταν παλούκια.

Με λογιστικά ξέρω πολύ καλά το φορολογικό κομμάτι και όλα τα σχετικά, με αυτά δεν γουστάρω να μπλέκω, πελατες να γκρινιάζουν για τις δηλώσεις, Ε9 συμβόλαια ακίνητα και μπαχαλα με τους φόρους, γερόντια και ένα σωρό να ρωτάνε για το gov.gr και το οτιδήποτε ηλεκτρονικό έχει φτιάξει το κράτος αλλά ο πολίτης δεν τα ξέρει και φορτώνει λογιστές. Νόμοι ΠΔ ΚΥΑ και ΠΟΛ να αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο κι όλα αυτά να τα ξέρει από έξω ο λογιστής..... Τώρα αμα μιλάμε για αλλη φάση πχ ορκωτος λογιστής, έλεγχος εταιρειών, οικονομική ελεγκτικη πως λέγεται κτλ, εκεί ναι ίσως έχει ένα ενδιαφέρον.
Ο στατιστικολογος παίρνει κάποια στατιστικά δεδομένα και εξάγει αποτελέσματα πχ όπως η απογραφή η άλλες στατιστικές μελέτες γραφήματα παρουσιάσεις κτλ. Με τον προγραμματισμό δεν τα πάω καλα οπότε καλύτερα να τον αποφύγω, λιγο VB έμαθα όταν ήμουν φοιτητής και έφτιαχνα εφαρμογουλες με μαθηματικά μοντέλα, προσπάθησα πολλές φορές να μάθω Java και C μεχρι που δεν κατάφερα τίποτε και τα παρατησα. Είχα μελετήσει λίγο python, γενικα ειναι τοσο πολλές που από που να το ψάξεις το θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Δεν υποτιμώ το δημόσιο, κάθε άλλο, είπα ότι μόνο εκεί θα μπορούσα να κάνω κάτι διότι στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ δύσκολο να με πάρουν κάπου με τα θέματα που έχω. ΑΣΕΠ το σκεφτόμουν πολύ παλιά αλλά δυστυχώς δεν πιάνω τα μορια με ένα απλό πτυχίο ΤΕΙ με βαθμό 7 και Αγγλικά σε μέτριο επίπεδο, θέλει πολλές σπουδές πτυχία και μεταπτυχιακά για τα μορια, ίσως το βάλω στόχο αλλά είναι κάτι μακροπρόθεσμο.

Η σχολή στατιστικής δεν ξέρω πως είναι να πω την αλήθεια αλλά διάβασα κάτι απόψεις φοιτητών που λένε ότι υπάρχουν βαρβάτα μαθηματικά από πίσω που θα πρέπει να περάσεις. Αυτά και με φοβίζουν και όχι, αν είναι όπως στις καθαρά μαθηματικες σχολές πχ δεν ξέρω αν θα την παλέψω.

Τελείωσα την ενεργειακή τεχνολογια του ΤΕΙ Αθήνας, εφτυσα αίμα κυριολεκτικά για να την τελειώσω. Ήμασταν κάτι σαν ηλεκτρολόγοι μηχανολόγοι ΤΕΙ αλλά χωρίς σαφή διαχωρισμό, η σχολή έχασε τα επαγγελματικά της δικαιώματα όταν ήμουν φοιτητής, κάναμε κάποιες προσπάθειες αλλά δεν καταφέραμε τίποτα, η σχολή καταργήθηκε με το νόμο Γαβρογλου και οι αποφοιτοι βρίσκουν δουλειές κυρίως τεχνικού που είναι επιπέδου ΙΕΚ και ΕΠΑΛ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Κατάλαβα, όπως είχα διαβάσει απόψεις σε ένα άλλο φόρουμ χονδρικά. Τα μαθηματικά τα γουστάρω και είναι καλοδεχουμενα αλλά μέχρι ένα οριο, αυτό που μπορείς να κατανοήσεις σε σεβαστό επίπεδο ώστε να δώσεις και να περάσεις τα μαθήματα, αυτό που θα σου φανεί χρήσιμο στο επάγγελμα η στην έρευνα. Στην σχολή πχ είχαμε στα μαθηματικά 3 διαφορικές, στα 2 κάτι ακαταλαβιστικα βιβλία του καθηγητή, μόνο τα 1 μας ήταν χρήσιμα, τα 2 παντελώς άχρηστα. Τα 3 μας χρησίμευαν μόνο κάποια κομμάτια της ύλης για τις σπουδές όχι κάτι παραπάνω αλλά γενικά οι διαφορικές ήταν παλούκια.

Με λογιστικά ξέρω πολύ καλά το φορολογικό κομμάτι και όλα τα σχετικά, με αυτά δεν γουστάρω να μπλέκω, πελατες να γκρινιάζουν για τις δηλώσεις, Ε9 συμβόλαια ακίνητα και μπαχαλα με τους φόρους, γερόντια και ένα σωρό να ρωτάνε για το gov.gr και το οτιδήποτε ηλεκτρονικό έχει φτιάξει το κράτος αλλά ο πολίτης δεν τα ξέρει και φορτώνει λογιστές. Νόμοι ΠΔ ΚΥΑ και ΠΟΛ να αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο κι όλα αυτά να τα ξέρει από έξω ο λογιστής..... Τώρα αμα μιλάμε για αλλη φάση πχ ορκωτος λογιστής, έλεγχος εταιρειών, οικονομική ελεγκτικη πως λέγεται κτλ, εκεί ναι ίσως έχει ένα ενδιαφέρον.
Ο στατιστικολογος παίρνει κάποια στατιστικά δεδομένα και εξάγει αποτελέσματα πχ όπως η απογραφή η άλλες στατιστικές μελέτες γραφήματα παρουσιάσεις κτλ. Με τον προγραμματισμό δεν τα πάω καλα οπότε καλύτερα να τον αποφύγω, λιγο VB έμαθα όταν ήμουν φοιτητής και έφτιαχνα εφαρμογουλες με μαθηματικά μοντέλα, προσπάθησα πολλές φορές να μάθω Java και C μεχρι που δεν κατάφερα τίποτε και τα παρατησα. Είχα μελετήσει λίγο python, γενικα ειναι τοσο πολλές που από που να το ψάξεις το θέμα.
Δεν σε αποθαρρύνω από το να ασχοληθείς.

Απλώς εφιστώ την προσοχή σου σε κάτι αληθές: ότι αν ΔΕΝ γουστάρεις την δουλειά του, ΜΑΛΛΟΝ δεν θα σου αρέσει και ο στατιστικός.

Ωστόσο, ψάξτο λίγο. Μπες στο σάιτ της σχολής, δες τα μαθήματα και αποφάσισε για τον εαυτό σου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top