ΣΣΑΣ Ιατρικής vs Πολιτική Ιατρική

student kl. 4

Νεοφερμένος

Ο student kl. 4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γεια σας. Είμαι μαθητής Γ' Λυκείου και θα ήθελα να πληροφορηθω πάνω στο θέμα της Ιατρικής.

1: Να διαλέξω ΣΣΑΣ Ιατρικής ή Πολιτική Ιατρική? Με ποια κριτήρια να διαλέξω?

2: Εάν δεν γράψω αρκετά μόρια για ιατρική, να πάω για νοσηλευτική? Με ικανοποιεί η νοσηλευτική εάν θελω να περασω ιατρική αλλά δεν μπορώ?

3: Τέλος, θα ήθελα εάν μπορει κάποιος να μου εξηγήσει το πρόγραμμα της σχολής ΣΣΑΣ Ιατρικής, και επίσης την μετά - σχολής επαγγελματική ζωή, και τέλος κατι σχετικά με τις χειμερινές - καλοκαιρινές διαβιωσεις και γενικά με την στρατιωτική εκπαίδευση.

Ευχαριστώ
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Γεια σας. Είμαι μαθητής Γ' Λυκείου και θα ήθελα να πληροφορηθω πάνω στο θέμα της Ιατρικής.

1: Να διαλέξω ΣΣΑΣ Ιατρικής ή Πολιτική Ιατρική? Με ποια κριτήρια να διαλέξω?

2: Εάν δεν γράψω αρκετά μόρια για ιατρική, να πάω για νοσηλευτική? Με ικανοποιεί η νοσηλευτική εάν θελω να περασω ιατρική αλλά δεν μπορώ?

3: Τέλος, θα ήθελα εάν μπορει κάποιος να μου εξηγήσει το πρόγραμμα της σχολής ΣΣΑΣ Ιατρικής, και επίσης την μετά - σχολής επαγγελματική ζωή, και τέλος κατι σχετικά με τις χειμερινές - καλοκαιρινές διαβιωσεις και γενικά με την στρατιωτική εκπαίδευση.

Ευχαριστώ