Πως να διαβάσω - προσεγγίσω τη Φυσική του Λυκείου;

kostasst

Νεοφερμένος

Ο kostasst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Γεια σας, ξεκίνησα την πρώτη λυκείου "τώρα" και απ όσο μου έχουν πει όλοι η φυσική είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Γυμνασίου, όποτε πώς μπορώ να διαβάσω σωστά την φυσική του λυκείου?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,579 μηνύματα.
Γεια σας, ξεκίνησα την πρώτη λυκείου "τώρα" και απ όσο μου έχουν πει όλοι η φυσική είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Γυμνασίου, όποτε πώς μπορώ να διαβάσω σωστά την φυσική του λυκείου?
Η φυσικη ειναι ιδια παντου
Πιο πολλα τρικ εχει τωρα,,και πιο αναλυση

Δεν υπαρχει τροπος διαβασματος... οτι λεει το βιβλιο και γραπτη επαναλυψη των ασκησεων χωρις να βλεπεις την λυση ...μονο οταν κολλας

Ξεχνας τα τρικ των θρησκευτικων περι απομνημονευσης ...δεν υπαρχει εδω

Βασικα ''Ρουφα'' οτι λεει ο δασκαλος στον πινακα ..ακομα και το κομπιασμα του ... αυτο λεει τα πιο πολλα..
Τα ποδαρακια της διπλανης τα ξεχνας στην φυσικη..στο διαλλειμα, μετα
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasst

Νεοφερμένος

Ο kostasst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Η φυσικη ειναι ιδια παντου
Πιο πολλα τρικ εχει τωρα,,και πιο αναλυση

Δεν υπαρχει τροπος διαβασματος... οτι λεει το βιβλιο και γραπτη επαναλυψη των ασκησεων χωρις να βλεπεις την λυση ...μονο οταν κολλας

Ξεχνας τα τρικ των θρησκευτικων περι απομημονευσης ...δεν υπαρχει εδω

Βασικα ''Ρουφα'' οτι λεει ο δασκαλος στον πινακα ..ακομα και το κομπιασμα του ... αυτο λεει τα πιο πολλα..
Τα ποδαρακια της διπλανης τα ξεχνας στην φυσικη..στο διαλλειμα, μετα
ΧΑΧΑΑΧΑ εντάξει ευχαριστώω
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,579 μηνύματα.
Θες να το κάνεις να πάει στην από κει μεριά τον παιδί;
Οχι ,,καλε μου θελω να του πω οτι ειναι φυσιολογικο αυτο ... να μην νιώθει ενοχος ... Θαυμασμος του ωραιου ...το λενε
Ε βεβαια θα τα ακουσεις αλλα οκ ..τι ?
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Οχι ,,καλε μου θελω να του πω οτι ειναι φυσιολογικο αυτο ... να μην νιώθει ενοχος ... Θαυμασμος του ωραιου ...το λενε
Ε βεβαια θα τα ακουσεις αλλα οκ ..τι ?
Όχι εγώ άλλο εξυπονόησα:clapping:

Είναι της μόδας σήμερα τα αγοράκια να κοιτάνε τα πόδια του Σάκη παρά τις Καιτούλας, με πιάνεις;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,579 μηνύματα.
Όχι εγώ άλλο εξυπονόησα:clapping:

Είναι της μόδας σήμερα τα αγοράκια να κοιτάνε τα πόδια του Σάκη παρά τις Καιτούλας, με πιάνεις;
α δεν ξερω ... εγω την δεξιας Καιτουλας κοιτουσα .. ε οτι του αρεσει του καθενος
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
Γεια σας, ξεκίνησα την πρώτη λυκείου "τώρα" και απ όσο μου έχουν πει όλοι η φυσική είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Γυμνασίου, όποτε πώς μπορώ να διαβάσω σωστά την φυσική του λυκείου?
Μην κάθεσαι να απομνημονεύεις τύπους. Ρώτα τον εαυτό σου γιατί υπάρχει αυτός ο τύπος, τι εννοεί, τι κάνει κλπ, μάθε τον δηλαδή.
Επίσης οταν μπείτε πιο βαθιά θα δείς οτι υπάρχουν τύποι που συνήθως θα σας τους δώσουν έτοιμους πχ tολ σε ΕΟΜΚ επιβραδυνόμενη t=u0/a και τη συνολική μετατόπιση S=u0^2/2a, ή στην ελεύθερη πτώση που το tολ=ριζα(2Η/g) κλπ, μην κάτσεις και τα μάθεις απ'έξω, καλύτερα μάθε τον τρόπο να τις αποκτάς μέσω των κανονικών τύπων θέσης ή χρόνου, γιατί δεν ειναι επίσημοι τύποι και απλά καταλήγεις σε αυτούς και μπορεί να σου ζητηθεί να τους αποδείξεις. Επιπλέον, σε κανει καλύτερο στα μαθηματικα γιατι κανεις περισσοτερες πράξεις και δεν εχεις στο μυαλό σου 500 τύπους να μάθεις και που να τους χρησιμοποιήσεις.

Με λίγα λόγια μην τα κάνεις μηχανικά.
και να προσέχεις στην παράδοση του μαθήματος στην τάξη

ΝΑ ΠΡΟΣΈΧΕΙΣ ΠΟΛΎ.
 

kostasst

Νεοφερμένος

Ο kostasst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Μην κάθεσαι να απομνημονεύεις τύπους. Ρώτα τον εαυτό σου γιατί υπάρχει αυτός ο τύπος, τι εννοεί, τι κάνει κλπ, μάθε τον δηλαδή.
Επίσης οταν μπείτε πιο βαθιά θα δείς οτι υπάρχουν τύποι που συνήθως θα σας τους δώσουν έτοιμους πχ tολ σε ΕΟΜΚ επιβραδυνόμενη t=u0/a και τη συνολική μετατόπιση S=u0^2/2a, ή στην ελεύθερη πτώση που το tολ=ριζα(2Η/g) κλπ, μην κάτσεις και τα μάθεις απ'έξω, καλύτερα μάθε τον τρόπο να τις αποκτάς μέσω των κανονικών τύπων θέσης ή χρόνου, γιατί δεν ειναι επίσημοι τύποι και απλά καταλήγεις σε αυτούς και μπορεί να σου ζητηθεί να τους αποδείξεις. Επιπλέον, σε κανει καλύτερο στα μαθηματικα γιατι κανεις περισσοτερες πράξεις και δεν εχεις στο μυαλό σου 500 τύπους να μάθεις και που να τους χρησιμοποιήσεις.

Με λίγα λόγια μην τα κάνεις μηχανικά.
και να προσέχεις στην παράδοση του μαθήματος στην τάξη

ΝΑ ΠΡΟΣΈΧΕΙΣ ΠΟΛΎ.
Θα το προσπαθήσω, ευχαριστώω 💗
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Πάρε και βοήθημα! Προτείνω του Σαββάλα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,262 μηνύματα.
Γεια σας, ξεκίνησα την πρώτη λυκείου "τώρα" και απ όσο μου έχουν πει όλοι η φυσική είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Γυμνασίου
Δεν μου αρέσει και δεν προτείνω να γίνονται τέτοιες συζητήσεις . Και ο λόγος είναι οτι δημιουργείται ένας "μύθος" στο κεφάλι για ορισμένα πράγματα και εν τέλει αποκτούν μεγαλύτερες διαστάσεις απο οτι θα έπρεπε .
όποτε πώς μπορώ να διαβάσω σωστά την φυσική του λυκείου?
Η φυσική δεν αλλάζει στο λύκειο . Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος προσέγγισης . Εαν παρατηρήσεις πολλά κεφάλαια στα βιβλία του Γυμνασίου και του λυκείου είναι ίδια . Με μια κρίσιμη διαφορά όμως : δεν περιέχουν σχεδόν καθόλου μαθηματικά ή στην καλύτερη περιλαμβάνουν μόνο βασικές πράξεις όπως προσθέσεις , αφαιρέσεις , πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις .

Στο λύκειο πάλι μιλάς για τα ίδια πράγματα σχεδόν , αλλά με τα πιο απλά μαθηματικά όπως άλγεβρα και τριγωνομετρία . Είναι η πρώτη απόπειρα δηλαδή μιας πιο ποσοτικής περιγραφής των φαινομένων ( ήτοι δεν σε ενδιαφέρει να περιγράψεις μόνο με λόγια τα φαινόμενα ) .

Θα αναρωτηθείς πόσο κρίσιμο είναι αυτό ; Καλά δεν είναι τα λόγια και η ποιοτική περιγραφή των φαινομένων ;

Η απάντηση είναι όχι , δεν επαρκεί μια απλή περιγραφή των φαινομένων για τρεις λόγους . Ο πρώτος και κυριότερος είναι οτι η βαθιά κατανόηση μπορεί να έρθει μόνο μέσα απο την επιστήμη των μαθηματικών . Ο δεύτερος είναι οτι η ποσοτική περιγραφή μας επιτρέπει να κάνουμε υποθέσεις , αλλά και να ελέγχουμε υποθέσεις , και έτσι ανακαλύπτονται νέοι νόμοι και ανανεώνονται υπάρχουσες θεωρίες απο τους φυσικούς ( πράγματι αποκλίσεις ακόμα και στο 10ο δεκαδικό μπορεί να αποδειχθούν σημαντικότατες ) . Ο τρίτος , εαν και πιο τεχνικός εξίσου σημαντικός , πως θα σχεδιάσει ένας μηχανικός ένα σπίτι ή το επόμενο κινητό σου εαν δεν μπορεί να ποσοτικοποιήσει τα διάφορα μεγέθη για τα οποία μιλάνε οι φυσικοί νόμοι ; Θα έπρεπε κυριολεκτικά να φάει τρομερά πολύ χρόνο και υλικά μέχρι να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα . Και αυτό εάν ήταν τυχερός . Που συνήθως δεν είσαι , δεν μπορείς να ελέγξεις με τυχαίο τρόπο ένα σωρό παράγοντες και να ελπίζεις ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλό . Οπότε χρειάζεσαι την ποσοτική περιγραφή που προσφέρουν τα μαθηματικά .

Καθόλου παραδόξως , εαν ακολουθήσεις το 2ο πεδίο , στο προπτυχιακό φυσικών και πολυτεχνικών τμημάτων πάλι μελετάς πράγματα που έχεις ακούσει(ιδανικά απο το λύκειο) αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βάθος και με πολύ πιο εκλεπτυσμένα μαθηματικά εργαλεία .

Δεν ξέρω εαν σε βοήθησα , το ελπίζω . Θεώρησα πολύ πιο σημαντικό να σου εξηγήσω τι διαφορά θα δεις , και γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά ( σίγουρα όχι απλώς για να γίνει η ζωή σου πιο δύσκολη ) . Έχοντας αυτά κατά νου θα πρέπει μόνος σου όταν έρθεις σε επαφή με αυτόν τον νέο κόσμο για εσένα , να αποφασίσεις πως θα κάνεις το διάβασμα σου . Το οποίο δεν είναι ίδιο για όλους . Τον καθένα τον βολεύει κάτι διαφορετικό .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Θα ακουστώ αιρετικός, αλλά για εμένα η φυσική πρέπει να προσεγγιστεί από το σχολικό βιβλίο και μόνο.

Θεωρία, ασκήσεις και Ε-ΠΑ-ΝΑ-ΛΗ-ΨΗ.

Το Α και το Ω της μάθησης είναι Ε-ΠΑ-ΝΑ-ΛΗ-ΨΗ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ. Βέβαια εσύ ως Α' Λυκείου έχεις τρελά περιθώρια για λάθη και για να τελειοποιήσεις το σύστημά σου.

Το concept είναι ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς πρέπει να έχεις εσύ βγάλει την ύλη καμια τρεις-τέσσερις φορές μόνος σου. Μην περιμένεις ούτε από το φροντ ούτε από το σχολείο.

Οι αρχαίοι είχαν πολλά κιλά δίκιο όταν λέγανε πως
Η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως.

Στη θέση σου (έχοντας βγάλει και ένα μαθηματικό) θα εστίαζα στο να μπω στην εξής λογική:
Έχω μπροστά μου ένα θέμα φυσικής.
Σε ποιά σελίδα του βιβλίου αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο;

Πίστεψέ το ή όχι, τα πολλά βοηθήματα/φροντιστήρια/ιδιαίτερα δημιουργούν μια αχρείαστη σύγχυση.

Ξεκινάς, συνεχίζεις και τελειώνεις από το σχολικό βιβλίο.
 

Olakalamallon

Νεοφερμένος

Η Olakalamallon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Γεια σας, ξεκίνησα την πρώτη λυκείου "τώρα" και απ όσο μου έχουν πει όλοι η φυσική είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Γυμνασίου, όποτε πώς μπορώ να διαβάσω σωστά την φυσική του λυκείου?
Για αρχή πρόσεχε τον καθηγητή σου για να μην αφήνεις κενά το επόμενο βήμα είναι να διαβάζεις καλά την θεωρία και οτι απορία έχεις να ρωτάς τον καθηγητή σου επιπλέον όταν θα έρθει η ώρα των ασκήσεων μάθε τους τύπους και ξαναλύνε τις λυμένες ασκήσεις που έχετε λύσει με τον καθηγητή έτσι θα αποκτήσεις μια εξεικίωση και θα αναπτύξεις την σκέψη που χρειάζεται η φυσική δυστυχώς δεν είναι μια απλή εφαρμογή τύπου θέλει σκέψη αλλά με την πολύ εξάσκηση θα το βρείς όντως η φυσική της α λυκείου δεν έχει καμία σχέση με τις φυσικές στο γυμνάσιο γίνεται πολύ δύσκολη απότομα αλλά μην αγχώνεσαι.
 

kostasst

Νεοφερμένος

Ο kostasst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Δεν μου αρέσει και δεν προτείνω να γίνονται τέτοιες συζητήσεις . Και ο λόγος είναι οτι δημιουργείται ένας "μύθος" στο κεφάλι για ορισμένα πράγματα και εν τέλει αποκτούν μεγαλύτερες διαστάσεις απο οτι θα έπρεπε .

Η φυσική δεν αλλάζει στο λύκειο . Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος προσέγγισης . Εαν παρατηρήσεις πολλά κεφάλαια στα βιβλία του Γυμνασίου και του λυκείου είναι ίδια . Με μια κρίσιμη διαφορά όμως : δεν περιέχουν σχεδόν καθόλου μαθηματικά ή στην καλύτερη περιλαμβάνουν μόνο βασικές πράξεις όπως προσθέσεις , αφαιρέσεις , πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις .

Στο λύκειο πάλι μιλάς για τα ίδια πράγματα σχεδόν , αλλά με τα πιο απλά μαθηματικά όπως άλγεβρα και τριγωνομετρία . Είναι η πρώτη απόπειρα δηλαδή μιας πιο ποσοτικής περιγραφής των φαινομένων ( ήτοι δεν σε ενδιαφέρει να περιγράψεις μόνο με λόγια τα φαινόμενα ) .

Θα αναρωτηθείς πόσο κρίσιμο είναι αυτό ; Καλά δεν είναι τα λόγια και η ποιοτική περιγραφή των φαινομένων ;

Η απάντηση είναι όχι , δεν επαρκεί μια απλή περιγραφή των φαινομένων για τρεις λόγους . Ο πρώτος και κυριότερος είναι οτι η βαθιά κατανόηση μπορεί να έρθει μόνο μέσα απο την επιστήμη των μαθηματικών . Ο δεύτερος είναι οτι η ποσοτική περιγραφή μας επιτρέπει να κάνουμε υποθέσεις , αλλά και να ελέγχουμε υποθέσεις , και έτσι ανακαλύπτονται νέοι νόμοι και ανανεώνονται υπάρχουσες θεωρίες απο τους φυσικούς ( πράγματι αποκλίσεις ακόμα και στο 10ο δεκαδικό μπορεί να αποδειχθούν σημαντικότατες ) . Ο τρίτος , εαν και πιο τεχνικός εξίσου σημαντικός , πως θα σχεδιάσει ένας μηχανικός ένα σπίτι ή το επόμενο κινητό σου εαν δεν μπορεί να ποσοτικοποιήσει τα διάφορα μεγέθη για τα οποία μιλάνε οι φυσικοί νόμοι ; Θα έπρεπε κυριολεκτικά να φάει τρομερά πολύ χρόνο και υλικά μέχρι να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα . Και αυτό εάν ήταν τυχερός . Που συνήθως δεν είσαι , δεν μπορείς να ελέγξεις με τυχαίο τρόπο ένα σωρό παράγοντες και να ελπίζεις ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλό . Οπότε χρειάζεσαι την ποσοτική περιγραφή που προσφέρουν τα μαθηματικά .

Καθόλου παραδόξως , εαν ακολουθήσεις το 2ο πεδίο , στο προπτυχιακό φυσικών και πολυτεχνικών τμημάτων πάλι μελετάς πράγματα που έχεις ακούσει(ιδανικά απο το λύκειο) αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βάθος και με πολύ πιο εκλεπτυσμένα μαθηματικά εργαλεία .

Δεν ξέρω εαν σε βοήθησα , το ελπίζω . Θεώρησα πολύ πιο σημαντικό να σου εξηγήσω τι διαφορά θα δεις , και γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά ( σίγουρα όχι απλώς για να γίνει η ζωή σου πιο δύσκολη ) . Έχοντας αυτά κατά νου θα πρέπει μόνος σου όταν έρθεις σε επαφή με αυτόν τον νέο κόσμο για εσένα , να αποφασίσεις πως θα κάνεις το διάβασμα σου . Το οποίο δεν είναι ίδιο για όλους . Τον καθένα τον βολεύει κάτι διαφορετικό .
Με βοήθησες αρκετά και κατάλαβα τις διαφορές και βγάζουν νόημα τώρα που το σκέφτομαι, σε ευχαριστώ πολύ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για αρχή πρόσεχε τον καθηγητή σου για να μην αφήνεις κενά το επόμενο βήμα είναι να διαβάζεις καλά την θεωρία και οτι απορία έχεις να ρωτάς τον καθηγητή σου επιπλέον όταν θα έρθει η ώρα των ασκήσεων μάθε τους τύπους και ξαναλύνε τις λυμένες ασκήσεις που έχετε λύσει με τον καθηγητή έτσι θα αποκτήσεις μια εξεικίωση και θα αναπτύξεις την σκέψη που χρειάζεται η φυσική δυστυχώς δεν είναι μια απλή εφαρμογή τύπου θέλει σκέψη αλλά με την πολύ εξάσκηση θα το βρείς όντως η φυσική της α λυκείου δεν έχει καμία σχέση με τις φυσικές στο γυμνάσιο γίνεται πολύ δύσκολη απότομα αλλά μην αγχώνεσαι.
Εντάξει θα προσπαθήσω, ευχαριστώ πολύ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για αρχή πρόσεχε τον καθηγητή σου για να μην αφήνεις κενά το επόμενο βήμα είναι να διαβάζεις καλά την θεωρία και οτι απορία έχεις να ρωτάς τον καθηγητή σου επιπλέον όταν θα έρθει η ώρα των ασκήσεων μάθε τους τύπους και ξαναλύνε τις λυμένες ασκήσεις που έχετε λύσει με τον καθηγητή έτσι θα αποκτήσεις μια εξεικίωση και θα αναπτύξεις την σκέψη που χρειάζεται η φυσική δυστυχώς δεν είναι μια απλή εφαρμογή τύπου θέλει σκέψη αλλά με την πολύ εξάσκηση θα το βρείς όντως η φυσική της α λυκείου δεν έχει καμία σχέση με τις φυσικές στο γυμνάσιο γίνεται πολύ δύσκολη απότομα αλλά μην αγχώνεσαι.
Εντάξει θα προσπαθήσω, ευχαριστώ πολύ!
Θα ακουστώ αιρετικός, αλλά για εμένα η φυσική πρέπει να προσεγγιστεί από το σχολικό βιβλίο και μόνο.

Θεωρία, ασκήσεις και Ε-ΠΑ-ΝΑ-ΛΗ-ΨΗ.

Το Α και το Ω της μάθησης είναι Ε-ΠΑ-ΝΑ-ΛΗ-ΨΗ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ. Βέβαια εσύ ως Α' Λυκείου έχεις τρελά περιθώρια για λάθη και για να τελειοποιήσεις το σύστημά σου.

Το concept είναι ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς πρέπει να έχεις εσύ βγάλει την ύλη καμια τρεις-τέσσερις φορές μόνος σου. Μην περιμένεις ούτε από το φροντ ούτε από το σχολείο.

Οι αρχαίοι είχαν πολλά κιλά δίκιο όταν λέγανε πως
Η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως.

Στη θέση σου (έχοντας βγάλει και ένα μαθηματικό) θα εστίαζα στο να μπω στην εξής λογική:
Έχω μπροστά μου ένα θέμα φυσικής.
Σε ποιά σελίδα του βιβλίου αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο;

Πίστεψέ το ή όχι, τα πολλά βοηθήματα/φροντιστήρια/ιδιαίτερα δημιουργούν μια αχρείαστη σύγχυση.

Ξεκινάς, συνεχίζεις και τελειώνεις από το σχολικό βιβλίο.
Εντάξει θα κάνω συχνά επανάληψη αλλά πώς μπορώ να βγάλω την ύλη μόνος μου? Μπορείς να με βοηθήσεις?
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Με βοήθησες αρκετά και κατάλαβα τις διαφορές και βγάζουν νόημα τώρα που το σκέφτομαι, σε ευχαριστώ πολύ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εντάξει θα προσπαθήσω, ευχαριστώ πολύ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εντάξει θα προσπαθήσω, ευχαριστώ πολύ!

Εντάξει θα κάνω συχνά επανάληψη αλλά πώς μπορώ να βγάλω την ύλη μόνος μου? Μπορείς να με βοηθήσεις?
Τι εννοείς πως;

Με διάβασμα.

Αλλά, για να είμαστε δίκαιοι, αυτές οι συμβουλές ταιριάζουν πιο πολύ σε υποψήφιους Γ' Λυκείου.
 

valentina¡

Νεοφερμένος

Η valentina¡ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 117 μηνύματα.

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.

valentina¡

Νεοφερμένος

Η valentina¡ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΤΣΕΡ ΘΑ ΞΑΝΑΦΑΕΙ ΜΠΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ
τα ποιήματα να τα μοιράζεται όσο θέλει , τις ομοφοβικές αντιλήψεις του για τον εαυτό του
 
Top