Ποια είναι η καλύτερη σχολή φυσικοθεραπείας;

Ποια είναι η καλύτερη σχολή φυσικοθεραπείας;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 9)
  • Σπάρτη

  • Λαμία

  • Αίγιο

  • Αθήνα

  • Θεσσαλονίκη

  • ΔΞ/ΔΑ

  • Όλες είναι εξίσου καλές


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Ασαπ

Νεοφερμένος

Ο Ασαπ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ποια είναι η καλύτερη σχολή φυσικοθεραπείας;
 

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Ολες καλες ειναι μη κολλας.Κ εγω καποτε εψαχνα μεχρι κ την παραμικρή λεπτομερεια και την πατησα. Αθηνα ή θεσσαλονικη πηγαινε και δε θα το μετανιωσεις πιστεψε με(εκτοσ κ αν εισαι του χωριου).
 

jim24

Νεοφερμένος

Ο jim24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας! Είμαι φοιτητής στο τμήμα φυσικής του πανεπιστημίου πατρών και ανακάλυψα πως η φυσική δεν είναι για μένα. Σκεφτόμουν να κάνω του χρόνου 10% για κάποιο άλλο τμήμα ή να ξανά δώσω πανελλήνιες. Είχα δώσει και βιολογία και μαθηματικά οπότε έχω πρόσβαση στο 3ο πεδίο σε περίπτωση που κάνω 10%. Με ενδιαφέρουν αρκετά τα παραιατρικά επαγγέλματα και κυρίως η φυσικοθεραπεία. Θα ήθελα να ρωτήσω:
1) Η φυσικοθεραπεία προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση; Γενικά έχω ακούσει πως προσφέρει αλλά πρόσφατα είχα διαβάσει ένα άρθρο στο οποίο ο πανελλήνιος σύλλογος φυσικοθεραπευτών έλεγε ότι το 35% περίπου των φυσικοθεραπευτών είναι άνεργοι οπότε μάλλον ο σύλλογος έχει δίκιο και τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά όσο πίστευα;