Πληροφορίες για σχολές

Guest 650271

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σε όλους σας!

Προχώρησα στην εγγραφή σε αυτό το φόρουμ γιατί πιστεύω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε.

Είμαι μαθητής Β' Λυκείου θετική κατεύθυνση. Είμαι "καλός" μαθητής, βγάζω κάπου 19,6 αλλά δεν έχουν καμία σημασία οι βαθμοί απλά το λέω. Ενδιαφέρομαι για τις επιστήμες της φυσικής και των μαθηματικών, αλλά για να μην περιοριστώ αποκλειστικά εκεί θα ήθελα να περάσω σε πολυτεχνείο.

Ενδιαφέρομαι για την σχολή των ΗΜΜΥ και αν καταφέρω να πιάσω τα μόρια εδώ στην Αθήνα, στο ΕΜΠ. Ένας λόγος που θα ήθελα να σπουδάσω ΗΜΜΥ είναι ότι το πρόγραμμα σπουδών είναι ευέλικτο και μπορείς να το διαμορφώσεις μόνος σου.

Θέλω όποιος μπορεί να με πληροφορήσει για:

1)Με ένα πτυχίο ΗΜΜΥ που μπορεί κάποιος να δουλέψει και πάνω σε τι να δουλέψει;

2)Πώς είναι η κατάσταση της αγοράς εργασίας της χώρας μας; Μπορεί ένας ΗΜΜΥ με κάποιο μεταπτυχιακό να βρει αξιοπρεπή δουλειά στην Ελλάδα;

3)Ποια είναι η κατάσταση του ΕΜΠ, πόσο δύσκολη είναι η σχολή, και ποια είναι αυτή η φήμη του; Δηλαδή ένας απόφοιτος του 9 μπορεί να προωθηθεί στο εξωτερικό εύκολα;

4) Ποιες είναι κάποιες άλλες Πολυτεχνικές σχολές που θα μπορούσα να σκεφτώ;

Βασικά θα με ενδιέφερε να γίνω ακαδημαϊκός,
είναι πολύ νωρίς να το πω αλλά θα μου άρεσε.

Επίσης αν κάποιος σπουδάζει στην σχολή αν μπορεί να μου περιγράψει γενικά την καθημερινότητα ως φοιτητής και γενικά την κατάσταση και το κλίμα που επικρατεί στη σχολή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Guest 650271

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σε όλους σας!

Προχώρησα στην εγγραφή σε αυτό το φόρουμ γιατί πιστεύω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε.