Πιστοποίηση Αγγλικών εν διαρκεία Μεταπτυχιακού Προγράμματος σε ξένη χώρα

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Αυτό το θέμα με απασχολεί τα τελευταία χρόνια που σκέφτομαι σοβαρά τις μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω proficiency. Από την άλλη με αποθαρρύνει η χρονοβόρα ελληνική λογική των διετών φροντιστηριακών μαθημάτων με την τακτική των exams papers και ομιλία επιπέδου δημοτικού. Βέβαια θα επιλέξω την λύση των φροντιστηρίων αν μείνω Ελλάδα για την ανάλογη "μοριοδότηση" σε διαγωνισμούς τύπου ΑΣΕΠ,...κτλ.

Τα ξένα Πανεπιστήμια και κυρίως τα Ευρωπαϊκά (μη Βρετανικά που με ενδιαφέρουν) από την άλλη ζητούν πιστοποίηση proficiency (Cambridge). Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να κάνω αίτηση συμμετοχής σε κάποιο x μεταπτυχιακό πρόγραμμα και να πιστοποιηθώ σε επίπεδο proficiency με εντατικά μαθήματα πρίν την έναρξη του προγράμματος (δηλ., 3-6 μήνες πριν) στο ομώνυμο Τμήμα Φιλολογίας του ξένου Πανεπιστημίου στο οποίο θα βρίσκομαι. Πιστεύω ότι στο εξωτερικό γίνεται καλύτερη και σωστότερη δουλειά στις ξένες γλώσσες. Ενώ δίνεται έμφαση και στο μαθησιακό speaking λόγω της καθημερινής ομιλίας των Αγγλικών από μεγάλο μέρος της εκεί κοινωνίας. Έχετε σχετική άποψη; Πού μπορώ να απευθυνθώ; :)

Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Τα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια ζητούν IELTS ή TOEFL, όχι ECPE. Ποια είναι η επαφή σου με τα αγγλικά μέχρι τώρα; Το να πιάσεις ένα καλό σκορ στα προηγούμενα δεν είναι δύσκολο, ακόμη κι αν ασχοληθείς μόνος σου, με την προϋπόθεση ότι έχεις επαφή με τη γλώσσα. Απλά δεν ξέρω αν μοριοδοτείσαι στον ΑΣΕΠ (ο ΑΣΕΠ δε μας τελείωσε; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
To IELTS μοριοδοτειται απο το ΑΣΕΠ κανονικοτατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Για ποια χώρα ενδιαφέρεσαι αν επιτρέπεται?? Βασικά εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι το εκάστοτε πανεπιστήμιο και το εκάστοτε μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχουν τα δικά τους κριτήρια στην επιλογή των φοιτητών οπότε φαντάζομαι άμα ψάξεις παίζει να βρεις και κάποια που να ζητάνε advanced πχ. Εκτός αυτού, τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζουν οι βαθμοί που έχεις στο πτυχίο απ'ότι γνωρίζω. Τώρα πέρα από κει, αν μένεις Αθήνα και σε ενδιαφέρει να κάνεις μαθήματα, θα σου πρότεινα στο διδασκαλείο ξένων γλωσσών του πανεπιστημίου Αθηνών, που είναι όλο φοιτητές με πτυχία κλπ κλπ (οπότε γίνεται πολύ σοβαρό μάθημα), είναι αρκετά οικονομικά επειδή είναι επιδοούμενο απ'το κράτος, και τέλος το σημαντικότερο κατά την άποψή μου, οι καθηγητές είναι πολύ καταρτισμένοι καθώς οι περισσότεροι έχουν τουλάχιστον διδακτορικό και πολύ απ'αυτούς διδάσκουν και στο πανεπιστήμιο στο τμήμα αγγλικής φιλολογίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τα ξένα Πανεπιστήμια και κυρίως τα Ευρωπαϊκά (μη Βρετανικά που με ενδιαφέρουν) από την άλλη ζητούν πιστοποίηση proficiency (Cambridge).

Δεν ισχύει παντού αυτό. Ειδικά όταν λες "μη βρετανικά", οι πιθανότητες αυξάνουν αρκετά και ειδικά σε μεταπτυχιακά προγράμματα μη "φιλολογικού" χαρακτήρα.

Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να κάνω αίτηση συμμετοχής σε κάποιο x μεταπτυχιακό πρόγραμμα και να πιστοποιηθώ σε επίπεδο proficiency με εντατικά μαθήματα πρίν την έναρξη του προγράμματος (δηλ., 3-6 μήνες πριν)

Τα Πανεπιστήμια δεν προσφέρουν πτυχία "Proficiency". Σε ορισμένα παρέχονται μαθήματα "ενδυνάμωσης αγγλικών" σε μεταπτυχιακούς φοιτητές. Αλλά το μάθημα γίνεται στα αγγλικά. Πρέπει να απευθυνθείς στο κάθε Πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει για μεταπτυχιακές σπουδές, αν παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

Αν είσαι κάτοχος μόνο του lower, το οποίο μάλιστα απέκτησες όταν ήσουν πιτσιρικάς, σίγουρα δεν φθάνει. Προτείνω να διαβάζεις επιστημονικά κείμενα του κλάδου σου, ώστε να μαθαίνεις από τώρα και την ορολογία (το πιο σημαντικό για μένα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Για Ελβετία ή Ολλανδία ενδιαφέρομαι. Στην χειρότερη των περιπτώσεων Μ.Βρετανία.
Οκ. Θα το κοιτάξω Ιωάννα. Σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό που λες για το διδασκαλείο ξένων γλωσσών, είναι ένα "είδος" δωρεάν φροντιστηρίου τελειοποίησης ξένης γλώσσας με σκοπό να δώσεις proficiency; Επίσης παίζει ρόλο να είσαι απόφοιτος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας;

Δημήτρη σε ευχαριστώ και εσένα για την απάντησή σου. Ναι, έχω πάρει lower στην 1η λυκείου. Είμαι της παλιάς γενιάς. :P :redface: Τώρα μαθαίνω ότι το "σύστημα" της παρπαιδείας έχει αλλάξει. Κάνουν φροντιστήρια και δίνουν αβέρτα proficiency στην 3η γυμνασίου ή 1η λυκείου το αργότερο. Βασικά έλεγα να "ενδυναμώσω" τα αγγλικά στο ξένο Πανεπιστήμιο εν διάρκεια ή προηγουμένως μεταπτυχιακού προγράμματος (τερπνόν μετά ωφελίμου) και να έδινα το proficiency στο εξωτερικό. Προσωπικά πιστεύω στην καλύτερη και ορθολογικότερη δουλειά που γίνεται στις ξένες γλώσσες στο εξωτερικό που δεν στέκονται στην "πτυχιομανία" (ως αυτοσκοπό κάθε ελληνικής οικογένειας). Επίσης πιστεύω ότι έχεις πιθανότητες της τάξης 99% να περάσεις και με βαθμό το proficiency στο εξωτερικό λόγω: ωριμότητας, σωστής διδασκαλίας, καθημερινής εξάσκησης, πολύγλωσσο περιβάλλον, καλύτερες υποδομές...κτλ από ότι στην χώρα μας, που έχει καταντήσει όλη η δουλειά μπίζνα. Δεν ξέρω. Μπορεί να σκέφτομαι χαζά. Πάντως διαβάζω αρκετά βιβλία του κλάδου μου στα αγγλικά, επειδή δεν υπάρχουν "σωστές" και "επαρκείς" μεταφράσεις στα Ελληνικά. Είναι νέοι κλάδοι της επιστήμης μου και η χώρα μας "ακολουθεί" σε φτωχειά βιβλιογραφία.

Υ.Σ.: Δεν είμαι σε θεωρητική επιστήμη. Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που "αντιμετωπίζω" (-ουμε ως φοιτητές) ως φοιτητής στο Τμήμα μου είναι ότι ενώ διαβάζουμε για άριστα, οι βαθμολογίες τείνουν στο 5 ή 6 με περιοδικό τρόπο. Επίσης πολλές φορές δίνουμε γραπτά για 7 ή 8 και κοβόμαστε με 3. Ο βαθμός 4 είναι άγνωστος για x λόγους των καθηγητών. Όσο να' ναι με έχει πιάσει απελπισία λόγω επικείμενου χαμηλού Μ.Ο. βαθμού, αν και διαβάζω υπερ-αρκετά και δεν αποδίδουν οι κόποι μου λόγω "σκαλώματος" των καθηγητών. Είναι ψυχανώμαλοι ενώ σχεδόν όλοι θέτουν βαθμολογικά πλαφόν το 5, το 6 ή το 7 ή "κομμένος". :(:/: Δηλαδή εμείς των φυσικομαθηματικών επιστημών, δεν έχουμε "μεταπτυχιακές" ελπίδες, όταν λές Ιωάννα ότι μετράει και ο βαθμός πτυχίου; Δεν γίνεται να σε κόβει με 3 επειδή ξέχασες ένα σύμβολο ή ότι επειδή πίστευε ο καθηγητής ότι στην επόμενη εξεταστική θα μπορούσες να πας καλύτερα...και να σε ξανακόβει και να λέει τα ίδια ξανά και ξανά. Έλεος δλδ. Τι πιστεύετε; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Για Ελβετία ή Ολλανδία ενδιαφέρομαι. Στην χειρότερη των περιπτώσεων Μ.Βρετανία.

Θεωρώ πολύ καλή επιλογή τις δύο αυτές χώρες σε πολλά επίπεδα (καλύτερες από Μ. Βρεττανία για master) και κυρίως από οικονομικής πλευράς. Έχω φοιτήσει σε Ολλανδικό πανεπιστήμιο σε μεταπτυχιακό επίπεδο (αν δεν παινέψεις το "σπίτι" σου... :D).

Το πανεπιστήμιο μάλιστα με δέχθηκε χωρίς να έχω αποδεικτικά ξένης γλώσσας (ωστόσο, η "γνώση" μου αποδεικνυόταν με έμμεσο τρόπο... ανακοινώσεις-δημοσίευση στα αγγλικά). Επίσης, τους μεταπτυχιακούς φοιτητές που είχε ΗΔΗ δεχθεί τους τσεκάριζε μέσω του γραφείου ξένων γλωσσών για τις γνώσεις τους. Όσοι αποτυγχάνανε σε αυτό το τεστάκι, τότε τους έκαναν τα μαθήματα "ενδυνάμωσης" που λέγαμε/ρώτησες. Δεν λέω ότι είσαι ΟΚ έτσι όπως είσαι τώρα ούτε να επαναπαυθείς, αλλά οι ευκαιρίες/προπτικές υπάρχουν. Με lower μόνο, standard θα δυκολευτείες τον πρώτο καιρό. Αλλά μετά θα στρώσει.

Δημήτρη σε ευχαριστώ και εσένα για την απάντησή σου. Ναι, έχω πάρει lower στην 1η λυκείου. Είμαι της παλιάς γενιάς. :P :redface: Τώρα μαθαίνω ότι το "σύστημα" της παρπαιδείας έχει αλλάξει. Κάνουν φροντιστήρια και δίνουν αβέρτα proficiency στην 3η γυμνασίου ή 1η λυκείου το αργότερο. Βασικά έλεγα να "ενδυναμώσω" τα αγγλικά στο ξένο Πανεπιστήμιο εν διάρκεια ή προηγουμένως μεταπτυχιακού προγράμματος (τερπνόν μετά ωφελίμου) και να έδινα το proficiency στο εξωτερικό. Προσωπικά πιστεύω στην καλύτερη και ορθολογικότερη δουλειά που γίνεται στις ξένες γλώσσες στο εξωτερικό που δεν στέκονται στην "πτυχιομανία" (ως αυτοσκοπό κάθε ελληνικής οικογένειας). Επίσης πιστεύω ότι έχεις πιθανότητες της τάξης 99% να περάσεις και με βαθμό το proficiency στο εξωτερικό λόγω: ωριμότητας, σωστής διδασκαλίας, καθημερινής εξάσκησης, πολύγλωσσο περιβάλλον, καλύτερες υποδομές...κτλ από ότι στην χώρα μας, που έχει καταντήσει όλη η δουλειά μπίζνα. Δεν ξέρω. Μπορεί να σκέφτομαι χαζά. Πάντως διαβάζω αρκετά βιβλία του κλάδου μου στα αγγλικά, επειδή δεν υπάρχουν "σωστές" και "επαρκείς" μεταφράσεις στα Ελληνικά. Είναι νέοι κλάδοι της επιστήμης μου και η χώρα μας "ακολουθεί" σε φτωχειά βιβλιογραφία.

Καλά, αν εσύ θεωρείσαι της "παλιάς γενιάς" τί να πούμε και εμείς που είμασταν μαθητές σε μικρό χωριό της Ελλάδας πριν 20 χρόνια :D... Λοιπόν κάτι που πιθανολογώ δεν γνωρίζεις, αλλά θα σου "αρέσει τα μάλλα" και έχει αναφερθεί και εδώ στο forum: Αν αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο (διάρκειας >=12 μηνών) στην αλλοδαπή, τότε με το MSc πτυχίο και βεβαίωση του uni για τη γλώσσα διδασκαλίας (π.χ. για Ολλανδία με βεβαίωση, ότι οι σπουδές έγιναν στα Αγγλικά), τότε έχει το "παιντί" και proficiency αγγλικών!!!!! Ναι, με ένα σμπάρο δύο τριγώνια. Ούτε εγώ είχα proficiency και το έκανα έτσι... Γλίτωσα έτσι κόπο, χρόνο, χρήματα σε φροντιστήρια.

Υ.Σ.: Δεν είμαι σε θεωρητική επιστήμη. Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που "αντιμετωπίζω" (-ουμε ως φοιτητές) ως φοιτητής στο Τμήμα μου είναι ότι ενώ διαβάζουμε για άριστα, οι βαθμολογίες τείνουν στο 5 ή 6 με περιοδικό τρόπο. Επίσης πολλές φορές δίνουμε γραπτά για 7 ή 8 και κοβόμαστε με 3. Ο βαθμός 4 είναι άγνωστος για x λόγους των καθηγητών. Όσο να' ναι με έχει πιάσει απελπισία λόγω επικείμενου χαμηλού Μ.Ο. βαθμού, αν και διαβάζω υπερ-αρκετά και δεν αποδίδουν οι κόποι μου λόγω "σκαλώματος" των καθηγητών. Είναι ψυχανώμαλοι ενώ σχεδόν όλοι θέτουν βαθμολογικά πλαφόν το 5, το 6 ή το 7 ή "κομμένος". :(:/: Δηλαδή εμείς των φυσικομαθηματικών επιστημών, δεν έχουμε "μεταπτυχιακές" ελπίδες, όταν λές Ιωάννα ότι μετράει και ο βαθμός πτυχίου; Δεν γίνεται να σε κόβει με 3 επειδή ξέχασες ένα σύμβολο ή ότι επειδή πίστευε ο καθηγητής ότι στην επόμενη εξεταστική θα μπορούσες να πας καλύτερα...και να σε ξανακόβει και να λέει τα ίδια ξανά και ξανά. Έλεος δλδ. Τι πιστεύετε; :/:

Ξέρω πολύ καλά τι εννοείς μιας και εγώ θετική σχολή έβγαλα και μάλιστα σε αστικό κέντρο και μάλιστα με πάρα πολλούς καθηγητές της "παλαιάς κοπής" (πλέον είναι με σύνταξη...:P). Αν σε καμιά θεωρία έπαιρνες κανά 7αράκι έκανες κωλοτούμπες. Μέχρι και αν έγραφες τέλεια π.χ. 3 στα 5 θέματα είχες σστο τέλος ένα ωραίο 3αράκι!!! Η δικαιολογία? Δεν έκανες "σφαιρικό" διάβασμα (κοινώς, έπρεπε να τα απαντήσεις όλα για το 6-7)... Και η ύλη? 500 σελίδες :P. Αυτό είναι το greek way βαθμολόγησης (αν τα είχανε δει κιόλας) :whistle:...

ΑΛΛΑ στην αίτηση για μεταπτυχιακό δεν μετράει μόνο ο βαθμός πτυχίου. Μην παρασύρεστε. Μετράνε πάρα πολλά πράγματα (ο "φάκελος" υποψηφιότητας με όοοολα τα προσόντα σας). Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις (για Ελλάδα και όχι μόνο) ο βαθμός πτυχίου ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, αλλά απλά να είναι πάνω από 6 ή 6.5 (ανάλογα με το μετατυχιακό) για να έχεις το δικαίωμα να υποβάλλεις αίτηση. Και μετά αξιολογείσαι για ένα κάρο πράγματα (εξετάσεις, μαθήματα ειδικότητας, συστατικές επιστολές, πτυχιακή μελέτη, συνέντευξη, τυχόν προϋπηρεσία, ανακοινώσεις-δημοσιεύσεις κ.λ.π.)...

Στο εξωτερικό δεν μετράει "σχεδόν καθόλου" με την έννοια ότι απλά να είναι "καλός βαθμός" (οκ άμα είναι κανά 5.5/10 θα χτυπήσει άσχημα) μιας και όλοι κοιτάνε το "φάκελο" υποψηφιότητας. Για παράδειγμα, ενδέχεται να προτιμηθεί ένας με πτυχίο π.χ. 7 και μια επιστημονική δράση στο αντικείμενο του MSc (π.χ. μια ανακοίνωση σε ένα συνέδριο) σε σχέση με έναν που έχει ως προσόν μόνο ένα πτυχίο και ας έχει βαθμό πτυχίου π.χ. 8. Ή ακόμα αν έχεις δείξει "κοινωνική δράση", π.χ. οργάνωση φωτογραφικής ομάδας (στο εξωτερικό το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη)

Στην Ευρώπη (εκτός Μ. Βρεττανία) που τα μεταπτυχιακά δεν έχουν και τόσο μεγάλο "ανταγωνισμό" (και δει Ολλανδία) τα πράγματα είναι πιο καλά. Στη Μ. Βρεττανία παίζει ακόμα και το "οι 100 πρώτοι που θα κάνουν αίτηση"!?!?!?!?! Στην Ελλάδα παίζει ακόμα και το "μέσον" (έχουν αναφερθεί στα ΜΜΕ κατά καιρούς διάφορα "περίεργα" γεγονότα).

Αυτό που θέλω εν κατακλείδι να πω είναι, ότι το "δεκτός σε MSc" δεν είναι υπόθεση ενός παράγοντα, αλλά θέμα πολλών κριτηρίων. Οπότε μην αγχώνεσαι... Πάρε με το καλό το πτυχίο σου και διάβαζε από τώρα επιστημονικά κείμενα στα αγγλικά (αυτό έκανα)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Αυτό που λες με τους βαθμούς το έχω ζήσει και εγώ και το ξέρω καλά.Καθηγήτρια με έκοψε με 3 και όταν πήγα να δω το γραπτό μου λέει "στους φοιτητές που βλέπω πως έχουν δυνατότητες θέλω να δίνω μια ώθηση". Οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ο βαθμός πτυχίου δεν λαμβάνεται υπόψη για το μεταπτυχιακό. Και ειδικά αν σκεφτείς ότι έρχονται απόφοιτοι πανεπιστημίων (βλ.Γιουγκοσλαβία και Βουλγαρία) με 10αρι στρογγυλό βαθμό πτυχίου. Πέρα από κει όμως, μην αποθαρρύνεσαι γιατί κάποιο θα βρεις, σίγουρα...Είναι άλλωστε τόσα πολλά... Βασικά ίσως και να πρέπει να βάζεις και ρήτρες σε κάποια μαθήματα, εγώ το κάνω συχνά.
Οσον αφορά το διδασκαλείο του πανεπιστημίου ΔΕΝ είναι δωρεάν, απλά είναι πολύ φθηνότερο από ένα ιδιωτικό φροντηστήριο. Διδάσκονται όλες οι γλώσσες (όταν λέω όλες εννοώ ΟΛΕΣ) και σε όλα τα επίπεδα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να δώσει πτυχίο είναι καθαρά προσωπική του υπόθεση και εννοείται ότι δεν ισχύει το ότι αποσκοπούν μόνο και μόνο στην απόκτηση πτυχίου. Το μάθημα γίνεται αξιοπρεπέστατα κατά τη γνώμη μου (πηγαίνω εδώ και 2 χρόνια γαλλικά), το μόνο "μειονέκτημα" που θα μπορούσα να πω ότι υπάρχει είναι ότι ενδέχεται να είστε αρκετοί φοιτητές, με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο καθηγητής να επικεντρωθεί στον καθένα σας ατομικά. Αυτό συμβαίνει εάν μαζευτούν πολλά άτομα σε μία τάξη.Από κει και πέρα, οι φοιτητές του πανεπιστημίου Αθηνών δικαιούνται μια έκπτωση, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει και όποιος άλλος θέλει.



Και κάτι τελευταίο αν γίνεται διορθώστε τον τίτλο σε "εν διαρκεία" γιατί είναι πτώση δοτική. Το ξέρω ότι έχω κολλήματα απλά μου χτυπάει άσχημα ως φιλόλογος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όταν λες ρήτρα Ιωάννα τι εννοείς; Αν εννοείς αυτό που εννοώ, σε μας τουλάχιστον τα αποτελέσματα είναι χειρότερα από την πρώτη φορά, δηλ., αν κόψεις ένα μάθημα με προοπτική να πας καλύτερα την επόμενη φορά (επόμενη εξεταστική) πας χειρότερα από όσο έγραψες (τζάμπα ο κόπος για μια απλή ματαιοδοξία). Γι' αυτό βράστα...Ένα άλλος αρνητικός παράγοντας, που ελπίζω να τον ξέρεις και εσύ, εφόσον σπουδάζουμε Ελλάδα, είναι ότι οι εξεταστικές είναι ρουλέτα. Για άλλον βαθμό διαβάζεις, άλλα θέματα πέφτουν (άκυρα) και άλλο γράφεις. Αν ο καθηγητής έχει κάψες, μπορεί τα θέματα να είναι από καμία διατριβή παλιάς υφηγεσίας χωρίς να έχει ο ίδιος εξετάσει, αν μπορεί ο φοιτητής να ανταπεξέλθει. Τα θέματα σε κάθε εξεταστική παίζονται. Όλα σε κλίμα πιθανοκρατίας. :/:

Ιωάννα αυτό με το διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών θα το κοιτάξω. Ήσουν αρκετά κατατοπιστική. Όταν ελθει η ώρα μπορεί να σε ξαναενοχλήσω. Επίσης Δημήτρη αυτό το ένα σμπάρο δυο τριγώνια ή και ν-τριγώνια, καλό ακούγεται. Αυτό εννοούσα. Οκ. Προς το παρόν οδεύουμε προς το πτυχίος και αργότερα θα δούμε τι θα απογίνουμε...:laugh: :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top