Πιθανές αλλαγές στις πανελλήνιες εξετάσεις 2022

Anna 16

Νεοφερμένος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Αν και προς το παρόν είναι δημοσιογραφικές πληροφορίες που αφορούν πιθανές αλλαγές στις πανελλήνιες του 2022, παρόλα αυτά έχουν ενδιαφέρον να μάθουμε τι δρομολογείται από το υπουργείο για το θέμα αυτό.
Συγκεκριμένα σκέφτονται:
1.Επαναφορά της βάσης του 10 μόνο για τα ειδικά μαθήματα (δηλ.την κατάργηση της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα μόνο)
2. Αύξηση των επιλογών των τμημάτων στο πρώτο μηχανογραφικό από 10% στο 25% του συνόλου σε κάθε πεδίο.

Παραθέτω απόσπασμα από δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ:

"Πληροφορίες του «Βήματος» αναφέρουν ότι πιθανότατα …έρχονται δυο αλλαγές στο εξεταστικό σύστημα που εφαρμόστηκε φέτος το καλοκαίρι για πρώτη φορά και θα ολοκληρωθεί με το δεύτερο βήμα του το καλοκαίρι του 2022. Κάτι που η ηγεσία του επί του παρόντος δεν επιβεβαιώνει επίσημα, αν και οι εισηγήσεις που δέχεται για το θέμα είναι επίμονες και διαρκείς.
Το επόμενο χρονικό διάστημα ωστόσο είναι προφανές ότι θα οδηγήσει σ αυτή την κατεύθυνση. Και συγκεκριμένα:

-Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και ειδικά μαθήματα. Φέτος οι παράλληλες βάσεις που απαίτησαν τα ειδικά μαθήματα (με αποκορύφωνα τις Αρχιτεκτονικές σχολές) δημιούργησαν προβληματισμούς για αδικίες. Η βασική πρόταση που συζητείται είναι να επιστρέψει η βάση του δέκα (όπως ίσχυε όλα τα προηγούμενα χρόνια) ειδικά και μόνο για τις περιπτώσεις αυτές.

– Διπλό μηχανογραφικό που θα εφαρμοστεί το καλοκαίρι του 2022. Όπως είναι γνωστό στις επόμενες πανελλαδικές εξετάσεις οι υποψήφιοι θα έχουν την δυνατότητα να συμπληρώσουν στο πρώτο μηχανογραφικό τους μόνο το 10% των σχολών κάθε επιστημονικού πεδίου (20% στην περίπτωση των Επαγγελματικών Λυκείων). Στη δεύτερη φάση που θα ακολουθεί δεν θα υπάρχει περιορισμός επιλογών, αλλά τα επόμενα μηχανογραφικά θα συμπληρώνονται μόνο από όσους υποψηφίους δεν εισήχθησαν στην Α’ Φάση και θα περιέχουν μόνο τις θέσεις που απομένουν κενές και τα Τμήματα που δεν έχουν συμπληρώσει όλες τις θέσεις τους (εφόσον επιτυγχάνεται και η καθορισμένη Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής κάθε τμήματος). Αυτό δημιουργεί όμως το εξής παράδοξο: ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος μπορεί να συμπληρώνει τις σχολές που τον ενδιαφέρουν αλλά να συμπληρώνει και μερικές σχολές χαμηλότερου βαθμολογικού «βαλαντίου» με στόχο εάν δεν τα πράγματα «δεν τόσο καλά» να εισαχθεί σ αυτές. Και μπορεί όντως να εισαχθεί τελικά σ αυτές, αλλά μετά να έρθει στην δεύτερη κατανομή και κάποιος άλλος υποψήφιος να κερδίσει μια θέση στις σχολές που περιλαμβάνονταν στις αρχικές επιλογές του αλλά δεν μπήκε, ενώ ο «δεύτερος επιλαχών» να μπει με πολύ λιγότερα μόρια. Έτσι οι πανελλαδικές εξετάσεις μετατρέπονται τελικά σε μια μορφή «τζόγου» και ρίσκου με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Κατ επέκταση, πολλοί εισηγούνται σήμερα το 10% των αρχικών επιλογών των υποψηφίων να ανέβει στο 25% για όλες τις κατηγορίες"
ΠΗΓΗ https://www.tovima.gr/2021/09/19/so...es-ta-paradoksa-poies-allages-dromologountai/
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top