Πανεπιστήμια, χειμερινό εξάμηνο, Ελλάδα

Guest 648211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλησπέρα στην πολυαγαπημένη κοινότητα φοιτητών και μαθητών!! Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο ΑΠΘ και θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου. Όταν ξεκινήσαμε τα εξ αποστάσεως μαθήματα στη σχολή 1-2 καθηγητές είχανε πει ότι το επόμενο εξάμηνο(αυτό από οκτώβρη δλδ) ενδέχεται κι αυτό να πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως. Τα κρούσματα αυτή την περίοδο έχουν αυξηθεί σημαντικά και δημιουργείται η απορία σε πολλούς από μας που σπουδάζουμε τι θα γίνει με το επόμενο εξάμηνο. Έχει ακούσει κανείς κάτι/ έχει διαβάσει; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση προς το παρόν από κανένα πανεπιστήμιο. Τις τελευταίες μέρες παρατηρείται αύξηση των κρουσμάτων, ωστόσο, επειδή τα πανεπιστήμια ανοίγουν σε 2 1/2 μήνες, είναι νωρίς για ανακοινώσεις.

Σε περίπτωση, που υπάρξουν lockdown τοπικά ή σε εθνικό επίπεδο, τα πανεπιστήμια μάλλον θα συνεχίσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Σε πανεπιστήμια στο εξωτερικό γνωρίζω πως τα μαθήματα θα συνεχιστούν διαδικτυακά, επιπέδου προπτυχιακού και μεταπτυχιακού. Βέβαια, διαθέτουν και διαφορετικό οργανωτικό δυναμικό.

Στην Κύπρο, όχι πολύ μακρυά από την Ελλάδα και αν αναλογιστείς ότι αποφάσεις παρόμοιες λαμβάνονται από τις 2 χώρες, η μία ακολουθεί την άλλη, το plan B είναι η εξ αποστάσεως διδασκαλία, αλλά μέχρι στιγμής πάνε για κανονικό άνοιγμα με φυσική παρουσία τα πανεπιστήμια εδώ.
 

Guest 648211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η κύπρος αν είμαι σωστός έχει μονοψήφια κρούσματα ακόμη, σε αντίθεση με την Ελλάδα.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.