Πανελλαδικές 2021 - Έχω άγχος

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Παντως ότι και να γίνει με την αλλαγή του μαθήματος τα παιδιά που έδωσαν την πρώτη φορά κοινωνιολογία θα εχουν δικαίωμα και με την Αλλά τη του συστήματος να δώσουν με το παλιό σύστημα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τζάμπα το βοήθημα τότε αν ξαναδωσω και του χρόνου 😂. Αλλά ρε παιδιά δεν νομίζω να έφτιαξαν ένα σύστημα μόνο για μια χρόνια. Δεν έχει λογική αυτό

Δεν καταλαβαίνω πώς αυτό εμποδίζει μία ελληνική κυβέρνηση να κάνει κάτι παράλογο. :Ρ
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Τζάμπα το βοήθημα τότε αν ξαναδωσω και του χρόνου 😂. Αλλά ρε παιδιά δεν νομίζω να έφτιαξαν ένα σύστημα μόνο για μια χρόνια. Δεν έχει λογική αυτό

Κι όμως Κατερίνα με κάθε νέα κυβέρνηση γίνονται αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα. ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλαγές , δεν τους αρέσει τίποτα όπως είναι.. Και τι με νέα κυβέρνηση δηλαδή , κάθε 1-2 χρόνια κάνουν αλλαγές..
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Κι όμως Κατερίνα με κάθε νέα κυβέρνηση γίνονται αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα. ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλαγές , δεν τους αρέσει τίποτα όπως είναι.. Και τι με νέα κυβέρνηση δηλαδή , κάθε 1-2 χρόνια κάνουν αλλαγές..
Σιγα σιγα όμως δεν θα έπρεπε να λένε κάτι. Όπως και πέρσι που θα εφαρμοζόταν το νέο σύστημα με την συνεξέταση έκθεσης λογοτεχνίας το είχανε πει από τον μαιο.
Ακόμα δεν έχει δοκιμαστεί στην πράξη με την εξέταση αυτό το σύστημα και θα το αλλάξουν; Έχει συμβεί ποτε κάτι τέτοιο; Εμένα δεν μου έρχεται στο μυαλο κάποια περίπτωση.
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Τζάμπα το βοήθημα τότε αν ξαναδωσω και του χρόνου 😂. Αλλά ρε παιδιά δεν νομίζω να έφτιαξαν ένα σύστημα μόνο για μια χρόνια. Δεν έχει λογική αυτό
Αν δινεις φετος με κοινωνιολογία και να αλλάξει το σύστημα του χρονου, εσυ με κοινωνιολογία θα επιλέξεις να δωσεις
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Αν δινεις φετος με κοινωνιολογία και να αλλάξει το σύστημα του χρονου, εσυ με κοινωνιολογία θα επιλέξεις να δωσεις
Για λογοτεχνία λέω γιατί θετική είμαι. Αλλά οχι σε καμία περίπτωση δεν δίνω με παλιό σύστημα γιατί πάντα θα έχουν λιγότερες θέσεις. Δεν θέλω
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.


Άρθρο 7
Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
1. Η παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Η Α΄ Τάξη Γενικού Λυκείου αποτελεί τάξη αποκλειστικά γενικής παιδείας, στην οποία εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων γενικής παιδείας τριάντα πέντε (35) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια λύκεια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών για τα εσπερινά λύκεια.»
2. Μετά την παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013, όπως αντικαθίσταται με την παρ. 1 του παρόντος, προστίθεται παρ. 2 ως εξής:
«2. Στη Β΄ Τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας τριάντα (30) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για κάθε ομάδα. Στη Β΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας είκοσι (20) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για κάθε ομάδα.
Οι μαθητές, εκτός από τα μαθήματα γενικής παιδείας, παρακολουθούν υποχρεωτικά και τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν.»
3. Η παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Στη Γ΄ Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού τριάντα δύο (32) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια λύκεια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα εσπερινά λύκεια. Τα μαθήματα προσανατολισμού χωρίζονται σε τρεις (3) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, ως εξής:
α) Ανθρωπιστικών Σπουδών.
β) Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας.
γ) Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Οι μαθητές, εκτός από τα μαθήματα γενικής παιδείας, παρακολουθούν υποχρεωτικά και τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν. Ειδικά οι μαθητές που επιλέγουν την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, επιλέγουν και παρακολουθούν υποχρεωτικά είτε το μάθημα των Μαθηματικών είτε το μάθημα της Βιολογίας.»
4. Η παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕ.Λ. με την έναρξη του σχολικού έτους και όχι αργότερα της 20ης Σεπτεμβρίου επιβεβαιώνουν οριστικά την Αρχική Δήλωση Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν υποβάλει στη σχολική τους μονάδα προ της λήξης του προηγούμενου διδακτικού έτους. Κάθε μαθητής επιλέγει υποχρεωτικά μία (1) Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και ένα (1) Επιστημονικό Πεδίο. Ειδικά οι μαθητές που επιλέγουν την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας επιλέγουν επιπλέον είτε το μάθημα των Μαθηματικών είτε το μάθημα της Βιολογίας.»
Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία σύμφωνα με το άρθρο 4Α. Κάθε υποψήφιος επιλέγει ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο.».
5. Η περ. α΄ της παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:
«α) Λαμβάνεται υπόψη το σύνολο των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου Επιστημονικού Πεδίου, σύμφωνα με το άρθρο 4Α. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται για το αντίστοιχο Επιστημονικό Πεδίο. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέχρι τη λήξη εκάστου σχολικού έτους και ισχύει για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου σχολικού έτους, ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Επιστημονικό Πεδίο.»
6. Η περ. β΄ του άρθρου 4Α του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την Ομάδα Προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής ως εξής:
βα) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του πρώτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και τα Λατινικά.
ββ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα είτε του δεύτερου είτε του τρίτου Επιστημονικού Πεδίου, ανάλογα με το ποιό από τα δύο αυτά Επιστημονικά Πεδία έχουν επιλέξει, ως εξής:
i) οι υποψήφιοι που έχουν επιλέξει το δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο εξετάζονται υποχρεωτικά στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Φυσικής, της Χημείας και των Μαθηματικών και
ii) οι υποψήφιοι που έχουν επιλέξει το τρίτο Επιστημονικό Πεδίο εξετάζονται υποχρεωτικά στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Φυσικής, της Χημείας και της Βιολογίας.
βγ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του τέταρτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.»
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top