ΜΜΠ Νεοφερμένο μέλος Ο ΜΜΠ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα. 3 Νοεμβρίου 2022 στις 15:57 Ο ΜΜΠ έγραψε: #1 03-11-22 15:57 Καλησπέρα! Είμαι τριτοετης φοιτητής στο ΠΑΜΑΚ.Φετος αποφάσισα να ξαναδώσω πανελλήνιες για τη σχολή κοινωνικής εργασίας στο ΔΠΘ στην οποία αν περάσω θα ήθελα να την παρακολουθώ εξ αποστάσεως χωρίς να μείνω Κομοτηνή. Είναι εφικτό αυτό; Μπορώ να δώσω χωρίς φροντιστήριο; Οποιαδήποτε συμβουλή σας θα ήταν χρήσιμη γιατί είμαι λίγο στα χαμένα ευχαριστώ πολύ! ιωαννηs Επιφανές μέλος Ο ιωαννηs δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 25 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 15.566 μηνύματα. 3 Νοεμβρίου 2022 στις 16:25 Ο ιωαννηs έγραψε: #2 03-11-22 16:25 Αρχική Δημοσίευση από ΜΜΠ: Καλησπέρα! Είμαι τριτοετης φοιτητής στο ΠΑΜΑΚ.Φετος αποφάσισα να ξαναδώσω πανελλήνιες για τη σχολή κοινωνικής εργασίας στο ΔΠΘ στην οποία αν περάσω θα ήθελα να την παρακολουθώ εξ αποστάσεως χωρίς να μείνω Κομοτηνή. Είναι εφικτό αυτό; Μπορώ να δώσω χωρίς φροντιστήριο; Οποιαδήποτε συμβουλή σας θα ήταν χρήσιμη γιατί είμαι λίγο στα χαμένα ευχαριστώ πολύ! Click για ανάπτυξη... Γιατι να εισαι χαμενος? εσυ ξερεις τις δυναμεις σου .. εδωσες το 2020 κει επιασες ταδε μορια.. τωρα καλεισαι να πιασεις 15.000 μορια και με λατινικα...Βγαινει χωρις φροντιστηριο? μαλλον οχι. ΜΜΠ Νεοφερμένο μέλος Ο ΜΜΠ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα. 3 Νοεμβρίου 2022 στις 16:34 Ο ΜΜΠ έγραψε: #3 03-11-22 16:34 Αρχική Δημοσίευση από γιαννης_00: Γιατι να εισαι χαμενος? εσυ ξερεις τις δυναμεις σου .. εδωσες το 2020 κει επιασες ταδε μορια.. τωρα καλεισαι να πιασεις 15.000 μορια και με λατινικα...Βγαινει χωρις φροντιστηριο? μαλλον οχι. Click για ανάπτυξη... Δικό μου λάθος.. έδωσα το 2019 με λατινικά δηλαδή 4ο έτος είμαι τώρα Guest 765889 Επισκέπτης Ο/Η @ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν@. Είναι διαγραμμένος λογαριασμός. 3 Νοεμβρίου 2022 στις 19:22 Ο Guest 765889