Πανελλήνιες 2021 - Βρίσκομαι σε αδιέξοδο και θέλω συμβουλές!

Χρήστος Τζαβάρας

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος Τζαβάρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας,

Είμαι μαθητής Γ λυκείου και φέτος θα δώσω πανελλήνιες για πρώτη φορά στην ζωή μου (πεδίο υγείας). Είχα επιλέξει αυτό το πεδίο καθώς μου αρεσάν αρκετά τα μαθήματα της βιολογίας και της χημείας. Επίσης είχα και την πίεση από τους γονείς μου.