Πανελλήνιες - Οικονομική Κατεύθυνση (Β' λυκείου)

malistaaaa

Νεοφερμένος

Ο malistaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Λοιπόοοον...
ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΤΟΧΟΙ
Είμαι μαθητής Β' Λυκείου. Ξεκίνησα φροντιστήριο από Α' Λυκείου (Έκθεση-Μαθηματικά-Αρχαία-Φυσική-Χημεία), εφόσον δεν είχα επιλέξει συγκεκριμένη κατεύθυνση. Φέτος, αποφάσισα να επιδιώξω Πληροφορική διά της οικονομικής κατεύθυνσης και ειδικότερα, ΕΚΠΑ (Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών) με βάση 17.537 μορίων (2021). Μολονότι -από όσα έχω καταλάβει- δεν έχουν αξία οι βαθμοί προηγούμενων τάξεων, είχα πάντοτε γενικό Μ.Ο. (Μέσο Όρο) άνω του 19.5. Επομένως, έχω υπερελάχιστα κενά σε Μαθηματικά, συγκεκριμένα.

Συνεχίζω, λοιπόν, το φροντιστήριο (Είναι γνωστό φροντιστήριο με ικανούς κι έμπειρους καθηγητές. Ωστόσο, δεν επιθυμώ να αναφέρω το όνομα του...).

ΎΛΗ
Όσον αφορά τα ίδια τα μαθήματα, 1) τελειώσαμε την ύλη της Άλγεβρας Β' Λυκείου τον Φεβρουάριο, 2) ΑΟΘ: έχουμε τελειώσει τα δύο πρώτα κεφάλαια, 3) Πληροφορική: βρισκόμαστε στις Επαναλήψεις Όσο - Μέχρισ_ότου, 4) Έκθεση: τελειώσαμε τη Θεματική Ενότητα του ρατσισμού.

ΒΑΘΜΟΙ
1ος κύκλος: Έκθεση: 13.1 Άλγεβρα: 19.6 ΑΟΘ: 19.6 Πληροφορική: 19.5
2ος κύκλος: Έκθεση: 15.2 Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄: 19.8 ΑΟΘ: 17.8 Πληροφορική: 19
3ος κύκλος: Έκθεση 16.1 Άλγεβρα: 19 ΑΟΘ: 18.7 Πληροφορική: 19


Φτάνοντας στο βασικό ζήτημα...