nPb
Επιφανές μέλος



Την κοινωνική διάσταση του προβλήματος επισημαίνει ο Πρύτανης
Το μάθημα "Μεταφορά Θερμότητας" έχει μετατραπεί μάλλον σε..."εφιάλτη" για τη συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών που εξετάζεται σε αυτό. Πρόκειται για ένα μάθημα το οποίο διδάσκεται στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου και οι αποτυχίες των φοιτητών φαίνεται ότι είναι συνεχείς.
Στη νέα επιστολή του στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Γιώργος Παναγιωτάκης επισημαίνει την κοινωνική διάσταση που μπορεί να πάρει η συνεχής αποτυχία των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα και τον συγκεκριμένο καθηγητή.
Κι αυτό γιατί το μάθημα αποτελεί το τελευταίο για πολλούς φοιτητές και κατά συνέπεια δεν μπορούν να πάρουν τα πτυχία τους, ενώ υπάρχει κίνδυνος να διαγραφούν με βάση το νέο νόμο και να μην καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Με την επιστολή του ο Πρύτανης δεν αμφισβητεί την επιστημονική κατάρτιση του καθηγητή, ζητά όμως να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως, το αν το θέμα της συστηματικής αποτυχίας του μαθήματος έχει συζητηθεί στη γενική συνέλευση του Τομέα και του Τμήματος Χημικών Μηχανικών για να αναζητηθούν τα αίτια και η λύση του προβλήματος.
Επίσης ρωτά αν έχουν αξιοποιηθεί όλες οι δυνατότητες υποβοήθησης φοιτητών , αλλά και πώς το Τμήμα προγραμματίζει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο μαζικών διαγραφών φοιτητών που οφείλουν ένα μάθημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Τι να πω ρε chaos. Λες να φταίνε οι φοιτητές;![]()
Δε γνωρίζω λεπτομερώς το ζήτημα, παρα μόνο αυτά που διάβασα στο κείμενό σου παραπάνω. Δε ξέρω τι καπνό φουμάρει αυτός ο καθηγητής, αν είναι κανένας κομπλεξάρας που κόβει αβέρτα... Και πάλι όμως, σε αρκετές σχολές συμβαίνει αυτό το φαινόμενο, να χρωστάνε οι φοιτητές ενα μάθημα για να πάρουν πτυχίο, το οποίο δυσκολεύονται να το περάσουν. Δεν είναι δηλαδή κάτι πρωτότυπο που το είδαμε τώρα 1η φορά στο παν. πατρων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος


To να χρωστάνε τόσοι το ίδιο μάθημα και να έχουν περάσει όλα τα άλλα δεν είναι τυχαίο. Κανένας επι πτυχίω φοιτητής δεν είναι τόσο ηλίθιος ώστε να μην προσπαθήσει να περάσει το τελευταίο του μάθημα έστω με 5.Δε γνωρίζω λεπτομερώς το ζήτημα, παρα μόνο αυτά που διάβασα στο κείμενό σου παραπάνω. Δε ξέρω τι καπνό φουμάρει αυτός ο καθηγητής, αν είναι κανένας κομπλεξάρας που κόβει αβέρτα... Και πάλι όμως, σε αρκετές σχολές συμβαίνει αυτό το φαινόμενο, να χρωστάνε οι φοιτητές ενα μάθημα για να πάρουν πτυχίο, το οποίο δυσκολεύονται να το περάσουν. Δεν είναι δηλαδή κάτι πρωτότυπο που το είδαμε τώρα 1η φορά στο παν. πατρων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


To να χρωστάνε τόσοι το ίδιο μάθημα και να έχουν περάσει όλα τα άλλα δεν είναι τυχαίο. Κανένας επι πτυχίω φοιτητής δεν είναι τόσο ηλίθιος ώστε να μην προσπαθήσει να περάσει το τελευταίο του μάθημα έστω με 5.
Το 5 που λες, δεν είναι εύκολο. Πέρνα από κανένα Τμ.Φυσικής να πάθει πλάκα με βαθμούς 0-4. Ή μήπως σε ένα Τμήμα Παιδαγωγικών όπου ο χαμηλότερος βαθμός είναι το 6 και στη χειρότερη το 4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Το 5 που λες, δεν είναι εύκολο. Πέρνα από κανένα Τμ.Φυσικής να πάθει πλάκα με βαθμούς 0-4. Ή μήπως σε ένα Τμήμα Παιδαγωγικών όπου ο χαμηλότερος βαθμός είναι το 6 και στη χειρότερη το 4.
Δε μπορούν να καταλαβουν πως στις θετικές επσιτημες (φυσική, χημεια, μαθηματικά) πολλές φορές μπορεις να κοπείς αν και έχεις ξοδεψει πολύ χρονο για διάβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος


Κατανοώ πως σε ορισμένα τμήματα οι βαθμοί μπαίνουν πιο εύκολα, όπως τα Παιδαγωγικά. Όταν ο άλλος θέλει να πάρει πτυχίο, θα προσπαθήσει και για το 5. Απλώς υπάρχουν αυτοί οι καθηγητές που ευχαριστιούνται μάλλον με το να τους κόβουν όλους(γιατί δεν γίνεται όλοι να μην είχαν γράψει και να ήταν αδιάβαστοι).Το 5 που λες, δεν είναι εύκολο. Πέρνα από κανένα Τμ.Φυσικής να πάθει πλάκα με βαθμούς 0-4. Ή μήπως σε ένα Τμήμα Παιδαγωγικών όπου ο χαμηλότερος βαθμός είναι το 6 και στη χειρότερη το 4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Aφού βάλανε όριο φοιτησης πρέπει οι καθηγητές να βαθμολογούν επιεικώς όπως κάνουν σε όλα τα πανεπιστημια του κόσμου.
Δεν νομίζω ότι σε καλά Πανεπιστήμια υπάρχουν επιεικείς καθηγητές. Κάτι άλλο φταίει. Μήπως οι φοιτητές δεν κάνουν για Πανεπιστήμιο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Δεν νομίζω ότι σε καλά Πανεπιστήμια υπάρχουν επιεικείς καθηγητές. Κάτι άλλο φταίει. Μήπως οι φοιτητές δεν κάνουν για Πανεπιστήμιο;![]()
Δε φταίνε τα παδιά αλλά οι καθηγητές που εξαιτίας του δημοσίου δεν έχουν το φόβο της απόλυσης ότι μ... και να κάνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_catalonia_
Δραστήριο μέλος


Ε ορισμένες φορές φταίνε και τα παιδιά.Πιστεύω το φταίξιμο δεν είναι μόνο από τη μία πλευρά. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση,νομίζω πως το πρόβλημα το έχει ο καθηγητής. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζουν τόσα χρονια και να μην μπορούν να πάρουν πτυχίο για ένα μάθημα,γιατί απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα αφορά μεγάλο αριθμό φοιτητών.Δε φταίνε τα παδιά αλλά οι καθηγητές που εξαιτίας του δημοσίου δεν έχουν το φόβο της απόλυσης ότι μ... και να κάνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ε ορισμένες φορές φταίνε και τα παιδιά.Πιστεύω το φταίξιμο δεν είναι μόνο από τη μία πλευρά. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση,νομίζω πως το πρόβλημα το έχει ο καθηγητής. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζουν τόσα χρονια και να μην μπορούν να πάρουν πτυχίο για ένα μάθημα,γιατί απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα αφορά μεγάλο αριθμό φοιτητών.
To θέμα δεν έχει να κάνει επαγωγικά, αφού ένας αδυνατεί, τότε αδυνατούν όλοι. Αυτή είναι μια λανθασμένη λογική που τόσα χρόνια "καλλιεργήθηκε" με μπόλικο λίπασμα, στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, στο Ελληνικό σχολείο, στην Ελληνική κοινωνία του εφησυχασμού στα πάντα. Ας κοιτάξει ο καθένας τι δεν έκανε σωστά στο διάβασμά του. Υποτίθεται ότι οι εν λόγω φοιτητές, θα βρεθούν σε μια χημική βιομηχανία. Το μάθημα αυτό είναι βασικό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος


Σε τέτοιας έκτασης περιστατικά αναφερθήκαμε. Εννοείται πως δεν φταίει πάντα μόνο ο καθηγητής ή μόνο ο φοιτητής. Αυτό όλοι το αναγνωρίζουν.Ε ορισμένες φορές φταίνε και τα παιδιά.Πιστεύω το φταίξιμο δεν είναι μόνο από τη μία πλευρά. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση,νομίζω πως το πρόβλημα το έχει ο καθηγητής. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζουν τόσα χρονια και να μην μπορούν να πάρουν πτυχίο για ένα μάθημα,γιατί απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα αφορά μεγάλο αριθμό φοιτητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος


Aφού βάλανε όριο φοιτησης πρέπει οι καθηγητές να βαθμολογούν επιεικώς
Αλλα αυτοι δυστυχως συνεχιζουν το βιολι τους...
Δε μπορει απο τη μια πλευρα να βαζουν οριο φοιτητης, να θελουν να επιβαλλουν διδακτρα σπουδων και να αγοραζουμε συγγραμματα κι απο την αλλη να εξακολουθει να μη γινεται ουσιαστικο μαθημα στα αμφιθεατρα, να βαθμολογουν και να κοβουν ευκολα τους φοιτητες στα μαθηματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Πέρνα από κανένα Τμ.Φυσικής να πάθει πλάκα με βαθμούς 0-4.
Ισχύει. Όμως πώς εξηγείς το ότι στο ίδιο μάθημα θα δεις και 8 και 9 και 10;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Aφού βάλανε όριο φοιτησης πρέπει οι καθηγητές να βαθμολογούν επιεικώς όπως κάνουν σε όλα τα πανεπιστημια του κόσμου.
Όσον αφορά το όριο φοίτησης, ισχύει το ν+2 (όπου ν τα υποχρεωτικά χρόνια φοίτησης της κάθε σχολής)? Και αν ναι από ποιά χρονιά έχει αρχίσει να εφαρμόζεται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Όσον αφορά το όριο φοίτησης, ισχύει το ν+2 (όπου ν τα υποχρεωτικά χρόνια φοίτησης της κάθε σχολής), όπως έχω ακούσει και αν ναι από ποιά χρονιά έχει αρχίσει να εφαρμόζεται?
Βασικά έχουν θυροκολλήσει τον νόμο απέξω από τις πόρτες των καθηγητών. Ο νόμος θα ισχύσει να εφαρμόζεται αναδρομικά ξεκινώντας από τους φοιτητές που συμπληρώνουν φέτος το 8ο έτος και άνω, φοίτησης. Είναι "κοινό μυστικό" ότι υπάρχουν εν ενεργεία φοιτητές από το 1990.

Ισχύει. Όμως πώς εξηγείς το ότι στο ίδιο μάθημα θα δεις και 8 και 9 και 10;
Ναι, κάτι καραμπινάτα 7άρια, 8άρια.. στο ξαφνικό. Π.χ. 1 βαθμό 8, 1 βαθμό 9...και όλοι οι άλλοι με βαθμό μικρότερο ή ίσο του 5. Θεωρείται επιτυχία αυτό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Υ.Γ: Ποιό 90 και πολύ λες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.