Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων του Ημερήσιου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.046 μηνύματα.
Αυτη η δημοσιεση ειναι πολυ σημαντικη και για τα ψαγμενα παιδια αν και απευθύνεται στους καθηγητες
Μεσα απο δω μπορουν να δουν που θα εστιασουν οι καθηγητες
Την πληροφοριση αυτη την εχουν και αυτοι που γραφουν τις ασκησεις στην τραπεζα θεματων
καθως και αυτοι που βαζουν θεματα πανελληνιων.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.323 μηνύματα.
Μόνο που οι λεγόμενες "οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων" είναι κενό γράμμα,
1) Είναι γραμμένες από καθηγητές που έχουν να μπουν σε τάξη πολλά χρόνια.
2) Με αυτές κάποιοι δείχνουν ότι κάπως εργάζονται στην απόσπασή τους στο υπουργείο.
3) Πολλά από αυτά είναι πρακτικά ανεφάρμοστα.
4) Όσα αναφέρονται σε εργαστήρια είναι ανέκδοτο, καθώς τα εργαστήρια δεν υπάρχουν πια.
5) Οι προγραμματισμοί ωρών είναι εκτός χρόνου, καθώς πολλές ώρες χάνονται άσχετα.
6) Σε τμήματα 27 μαθητών δεν εφαρμόζονται μέθοδοι για 15.
7) Πολύ σπάνια οι καθηγητές διαβάζουν τις οδηγίες.


1697360442946.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.046 μηνύματα.
Κριμα ακυρον το ''αλίευμα''
Κενο γραμμα ε?
Ειναι αραγε σαν την ρηση των μαθητων ?...''Αυτο ειναι για τον Που...''
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top