Guest 749981
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bubblebee
Δραστήριο μέλος


Ξεχασα να αναφερω οτι πιθανο να ισχυει κατι διαφορετικο στις ξενεγλωσσες σχολες (και το αντιστοιχο ξενογλωσσο μαθημα τους) και στο μεταφραστικο της Κερκυρας ^^
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μπορώ να σου πω ότι στην ιταλική που είμαι στο πρώτο μάθημα γλώσσας μας είπε ότι δεν θα θεωρήσει τίποτα δεδομένο για τις γνώσεις μας στα ιταλικά. Ξεκίνησε από την αλφαβήτα και την προφορά ωστόσο χωρίς να επιμείνει και ξεκίνησε τον ενεστώτα.. Το ξεκινάει από πολύ αρχή δηλαδή. Λογικά και στις υπόλοιπες ξένες φιλολογίες εκτός από κανα 2 που δεν δίνεται η αντίστοιχη γλώσσα στις πανελλήνιες να κάνουν ακόμα και τα βασικά πιο αναλυτικά..Απο προσωπικη εμπειρια θα πω οτι το μαθημα των αγγλικων τουλαχιστον ξεκιναει απο καποια βασικα πραγματα (περιπου β1(?) επιπεδο) γι αυτο και μπορεις σε μερικες σχολες να απαλλαχθεις απο το μαθημα αυτο μεχρι ενα σημειο αν εχεις Γ2. Σιγουρα μαθαινεις και πιο συγκεκριμενη ορολογια καποια στιγμη αλλα μαλλον προς το 3ο ή 4ο ετος..
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ξεχασα να αναφερω οτι πιθανο να ισχυει κατι διαφορετικο στις ξενεγλωσσες σχολες (και το αντιστοιχο ξενογλωσσο μαθημα τους) και στο μεταφραστικο της Κερκυρας ^^
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bubblebee
Δραστήριο μέλος


Μπορώ να σου πω ότι στην ιταλική που είμαι στο πρώτο μάθημα γλώσσας μας είπε ότι δεν θα θεωρήσει τίποτα δεδομένο για τις γνώσεις μας στα ιταλικά. Ξεκίνησε από την αλφαβήτα και την προφορά ωστόσο χωρίς να επιμείνει και ξεκίνησε τον ενεστώτα.. Το ξεκινάει από πολύ αρχή δηλαδή. Λογικά και στις υπόλοιπες ξένες φιλολογίες εκτός από κανα 2 που δεν δίνεται η αντίστοιχη γλώσσα στις πανελλήνιες να κάνουν ακόμα και τα βασικά πιο αναλυτικά..
Μηπως γτ ειναι μαθημα που δεν διδασκεται στα (περισσοτερα) σχολεια; ://
Απο τι επιπεδο ξεκινησατε ομως τα ιταλικα τωρα στη σχολη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μηπως γτ ειναι μαθημα που δεν διδασκεται στα (περισσοτερα) σχολεια; ://
Απο τι επιπεδο ξεκινησατε ομως τα ιταλικα τωρα στη σχολη;
Ίσως για αυτό. Κοίτα επειδή δίνουμε ιταλικά για τη σχολή θεωρητικά γνωρίζουμε κάποια πράγματα. Ξεκίνησε με γενικές πληροφορίες και το αλφάβητο αλλά σε γρήγορο ρυθμό δεν εστίασε πολύ και ξεκίνησε τον ενεστώτα. Απλά έχουμε ξεκινήσει και εργασίες όχι όμως σε τόσο απλό επίπεδο. Δηλαδή δεν έχουμε να κλίνουμε κάποιο ρήμα, ξεκινάμε κείμενα και τέτοια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bubblebee
Δραστήριο μέλος


Α, μαλιστα~ μια χαρα ακουγεται! Ολοι οι πρωτοετεις συμφοιτητες σ δλδ ειναι στο Β2 επιπεδο των ιταλικων ας πουμε;Ίσως για αυτό. Κοίτα επειδή δίνουμε ιταλικά για τη σχολή θεωρητικά γνωρίζουμε κάποια πράγματα. Ξεκίνησε με γενικές πληροφορίες και το αλφάβητο αλλά σε γρήγορο ρυθμό δεν εστίασε πολύ και ξεκίνησε τον ενεστώτα. Απλά έχουμε ξεκινήσει και εργασίες όχι όμως σε τόσο απλό επίπεδο. Δηλαδή δεν έχουμε να κλίνουμε κάποιο ρήμα, ξεκινάμε κείμενα και τέτοια.
Τωρα αναρωτιεμαι σε τι επιπεδο ξεκινανε και σε αλλες ξενογλωσσες σχολες οπως και στο μεταφραστκο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Α, μαλιστα~ μια χαρα ακουγεται! Ολοι οι πρωτοετεις συμφοιτητες σ δλδ ειναι στο Β2 επιπεδο των ιταλικων ας πουμε;
Τωρα αναρωτιεμαι σε τι επιπεδο ξεκινανε και σε αλλες ξενογλωσσες σχολες οπως και στο μεταφραστκο![]()
Δεν είναι όλοι Β2..είναι και σε μικρότερο και σε μεγαλύτερο επίπεδο. Κάποιοι την έχουν και ως μητρική. Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται στις άλλες σχολές..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Slytherin
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν είναι όλοι Β2..είναι και σε μικρότερο και σε μεγαλύτερο επίπεδο. Κάποιοι την έχουν και ως μητρική. Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται στις άλλες σχολές..
Και σε μικρότερο ; Πίστευα πως για να δώσεις ειδικό μάθημα πανελλαδικά και να εισαχθείς σε ξένη φιλολογία θα πρέπει να έχεις B2 τουλάχιστον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Και σε μικρότερο ; Πίστευα πως για να δώσεις ειδικό μάθημα πανελλαδικά και να εισαχθείς σε ξένη φιλολογία θα πρέπει να έχεις B2 τουλάχιστον.
Όχι, απλά για να μετρήσει το ειδικό μάθημα πρέπει να γράψεις 10 και πάνω. Απλά δεν γίνεται να είσαι σε πολύ αρχάριο επίπεδο για να δώσεις. Γιατί και κατανόηση κειμένων έχει και έκθεση, αν δεν μπορείς να απαντήσεις δεν πρόκειται να γράψεις 10.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


αθώο μου παιδίΚαι σε μικρότερο ; Πίστευα πως για να δώσεις ειδικό μάθημα πανελλαδικά και να εισαχθείς σε ξένη φιλολογία θα πρέπει να έχεις B2 τουλάχιστον.

Το εξεταζόμενο μάθημα ξεκινάει με ασκήσεις από Α1/Α2 και φτάνει μέχρι Β1/Β2 αλλά με λίγη τύχη κάποιος με Α2 μπορεί να γράψει κουτσά στραβά 10 και να περάσει. Και να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν άτομα που πέρασαν έτσι και ούτε οι ίδιοι το περίμεναν. Το επίπεδο εντός σχολής τόσο των μαθημάτων όσο και των φοιτητών είναι ένα αλαλούμ γενικά. Άλλοι καθηγητές έχουν κατανόηση και πάνε κάπως πιο αργά και άλλοι που δεν δίνουν δεκάρα και μιλάνε λες και διδάσκουν μπροστά σε φυσικοί ομιλητές.
Αν εννοείς μαθήματα ξένων γλωσσών εκτός των ξένων φιλολογιών, συνήθως όλες οι γλώσσες εκτός των αγγλικών ξεκινούν από την αρχήΤα "βασικά επιχειρησιακά" ξενόγλωσσα μαθήματα (παν/μίου) προϋποθέτουν ότι γνωρίζεις ήδη την γλώσσα και απλά μαθαίνεις κάποια παραπάνω πράγματα της ειδικότητάς σου; Ή μαθαίνεις μέσω αυτών τη γλώσσα από την αρχή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


αθώο μου παιδί
Το εξεταζόμενο μάθημα ξεκινάει με ασκήσεις από Α1/Α2 και φτάνει μέχρι Β1/Β2 αλλά με λίγη τύχη κάποιος με Α2 μπορεί να γράψει κουτσά στραβά 10 και να περάσει. Και να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν άτομα που πέρασαν έτσι και ούτε οι ίδιοι το περίμεναν. Το επίπεδο εντός σχολής τόσο των μαθημάτων όσο και των φοιτητών είναι ένα αλαλούμ γενικά. Άλλοι καθηγητές έχουν κατανόηση και πάνε κάπως πιο αργά και άλλοι που δεν δίνουν δεκάρα και μιλάνε λες και διδάσκουν μπροστά σε φυσικοί ομιλητές.
Αυτό για το Α2 ισχύει αλλά όπως είπες με λίγη τύχη και εύκολα θέματα. Από Β1 σίγουρα πολύ καλύτερα για να μην αφεθεί στα χέρια της τύχης. Όσον αφορά το άλλο θέμα όντως μπορεί να συναντήσεις πολλά. Προς το παρόν στα 2 που είναι καθαρά ιταλικά μαθήματα υπάρχει κατανόηση..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Συνήθως οι ασκήσεις μοιράζονται, δηλαδή έβλεπα τις φετινές ασκήσεις γραμματικής στα γαλλικά και ήταν να βάλεις ενεστώτα και αόριστο, δηλαδή Α1. Θυμάμαι χαρακτηριστικά συμφοιτήτρια που δεν ήξερε ούτε τα βασικά αλλά έγραψε 10 και για αυτό φυσικά τα παράτησε στον πρώτο χρόνο και ξαναεπέστρεψε πολύ αργότερα κάνοντας και ιδιαίτερα εκτός σχολής (φυσικά και πάλι ήταν πολύ πίσω). Δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο εκτός της Αγγλικής καθώς αν δεν περάσουν άτομα θα κλείσουν οι σχολές.Αυτό για το Α2 ισχύει αλλά όπως είπες με λίγη τύχη και εύκολα θέματα. Από Β1 σίγουρα πολύ καλύτερα για να μην αφεθεί στα χέρια της τύχης. Όσον αφορά το άλλο θέμα όντως μπορεί να συναντήσεις πολλά. Προς το παρόν στα 2 που είναι καθαρά ιταλικά μαθήματα υπάρχει κατανόηση..
Φαντάζομαι σε κάθε σχολή δεν είναι ακριβώς ίδια αλλά συνήθως αυτοί των λογοτεχνικών μαθημάτων βρίσκονται στην δεύτερη κατηγορία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σίγουρα μοιράζονται οι ασκήσεις όπως και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά δυστυχώς από 1 άσκηση δεν μπορείς να πάρεις 10. Σαν θέματα δεν είναι δύσκολα γενικότερα αλλά πρέπει να μπορείς να κατανοείς κάποια πράγματα ώστε να μπορέσεις να απαντήσεις σωστά. Γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθούν συνώνυμες λέξεις στις ερωτήσεις ώστε να μπερδέψουν λίγο. Αν δεν είσαι εξοικειωμένος ακόμα και σε απλές συνώνυμες λέξεις δεν ανταποκρίνεσαι τόσο καλά. Και όπως είπες ακόμα και να μπορέσει να γράψει το 10 αν δεν έχει τις γνώσεις θα τα βρει δύσκολα μετά.. Για τα ιδιαίτερα που λες εκτός σχολής ακόμα και σε Β2 επίπεδο να είσαι μπορείς να κάνεις για να βελτιωθείς αν δεν πιστεύεις ότι βοηθάει τόσο η σχολή. Αλλά εκεί είναι και πόσο θέλει να το προχωρήσει ο καθένας.Συνήθως οι ασκήσεις μοιράζονται, δηλαδή έβλεπα τις φετινές ασκήσεις γραμματικής στα γαλλικά και ήταν να βάλεις ενεστώτα και αόριστο, δηλαδή Α1. Θυμάμαι χαρακτηριστικά συμφοιτήτρια που δεν ήξερε ούτε τα βασικά αλλά έγραψε 10 και για αυτό φυσικά τα παράτησε στον πρώτο χρόνο και ξαναεπέστρεψε πολύ αργότερα κάνοντας και ιδιαίτερα εκτός σχολής (φυσικά και πάλι ήταν πολύ πίσω). Δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο εκτός της Αγγλικής καθώς αν δεν περάσουν άτομα θα κλείσουν οι σχολές.
Φαντάζομαι σε κάθε σχολή δεν είναι ακριβώς ίδια αλλά συνήθως αυτοί των λογοτεχνικών μαθημάτων βρίσκονται στην δεύτερη κατηγορία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Ναι, εννοείται μια εξοικείωση χρειάζεται. Κοίταξα τώρα ξανά τα θέματα των γαλλικών που έπεσαν φέτος και είδα ότι η πανεύκολη άσκηση γραμματικής δίνει 10/100, μετά έχει άλλες δυο οι οποίες θέλουν καλύτερη γνώση αλλά επειδή δεν είναι ανάπτυξης η τύχη μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο σε κάποιον. Αυτά μόνο βγάζουν 6/10 από εκεί και πέρα λίγο την έκθεση και το κείμενο, να το 10. Έχω δει πολλούς που μπήκαν μόνο με τα μαθήματα του σχολείου, δηλαδή με το ζόρι Α2. Δυστυχώς επειδή συνήθως δεν είναι πρώτη επιλογή, δίνουν πολλά παιδιά που απλά έκαναν κάποτε την γλώσσα και όταν μπαίνουν το επίπεδο δεν είναι επαρκές (φυσικά δεν φταίνε τα παιδιά σε αυτό, εκ των πραγμάτων δεν είναι εύκολο μέχρι την Γ λυκείου να έχεις κάτι καλύτερο από Β1/Β2). Στα ιταλικά έχω ακούσει πως είναι ακόμα χειρότερα αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία.Σίγουρα μοιράζονται οι ασκήσεις όπως και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά δυστυχώς από 1 άσκηση δεν μπορείς να πάρεις 10. Σαν θέματα δεν είναι δύσκολα γενικότερα αλλά πρέπει να μπορείς να κατανοείς κάποια πράγματα ώστε να μπορέσεις να απαντήσεις σωστά. Γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθούν συνώνυμες λέξεις στις ερωτήσεις ώστε να μπερδέψουν λίγο. Αν δεν είσαι εξοικειωμένος ακόμα και σε απλές συνώνυμες λέξεις δεν ανταποκρίνεσαι τόσο καλά. Και όπως είπες ακόμα και να μπορέσει να γράψει το 10 αν δεν έχει τις γνώσεις θα τα βρει δύσκολα μετά.. Για τα ιδιαίτερα που λες εκτός σχολής ακόμα και σε Β2 επίπεδο να είσαι μπορείς να κάνεις για να βελτιωθείς αν δεν πιστεύεις ότι βοηθάει τόσο η σχολή. Αλλά εκεί είναι και πόσο θέλει να το προχωρήσει ο καθένας.
Τώρα για τα μαθήματα εκτός σχολής, θεωρώ ότι δεν έχουν να δώσουν κάτι επιπλέον αν παρακολουθείς συστηματικά. Η προσωπική ενασχόληση είναι πολύ πιο σημαντική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Slytherin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Με λίγη τύχη ναι. Βέβαια να πω εδώ πως με το Α2 του σχολείου εννοώ για παιδιά που όντως έχουν το επίπεδο επειδή όντως ασχολήθηκαν κατά την διάρκεια των μαθημάτων, αλλιώς ούτε τον αόριστο δεν μπορείς να κλίνεις σωστά και έχω δει πολλά παιδιά που τρίτη γυμνασίου δεν ήξεραν ούτε αυτό. Όπως επίσης έχει δίκαιο σε αυτό που είπε η Στέφι ότι μπορεί εύκολα να τα κάνεις σαλάτα αν δεν έχεις μια καλή εξοικείωση, τα κείμενα και η έκθεση που δίνουν τα περισσότερα δεν βγαίνουν στην τύχη, μια έστω τυπική και εύκολη παράγραφο θα πρέπει να μπορείς να την γράψεις για να συμπληρώσεις το 10.Πάντως είναι καλό πως δεν μπαίνουν ασκήσεις C1/C2......δηλαδή ακόμα και εγώ που η επαφή μου με τα Γαλλικά ήταν μόνο μέσω των σχολικών μαθημάτων αν έδινα ειδικό μάθημα θα μπορούσα να μπω Γαλλική Φιλολογία !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κοίτα για τα ιταλικά είναι το κακό ότι δεν διδάσκονται στα σχολεία οπότε έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να πεις έχω κάνει κάποια μαθήματα στο σχολείο πάω και δίνω μπας και περάσω ιταλική φιλολογία.. οπότε εκεί αναγκαστικά είτε κάνεις μαθήματα εκτός ή το ψάχνεις πολύ μόνος σου..όμως φέτος ειλικρινά στο εκπα ιταλική φιλολογία έμπαινες με το τίποτα (4400 μόρια) οπότε καταλαβαίνεις ότι αν έγραφες 10 και πάνω στα ιταλικά είχες πιάσει τα μισά μόρια της σχολής. Πολύ κακό αυτό. Όλοι έχουμε διαφορετικό επίπεδο γιατί όπως είπα και σε άλλο επίπεδο έχουμε μέχρι και μητρική γλώσσα τα ιταλικά για κάποιους. Προσωπικά γνωρίζω το ελάχιστο σε κάποια άτομα είναι Β1, δεν ξέρω αν υπάρχουν και σε μικρότερο επίπεδο.Ναι, εννοείται μια εξοικείωση χρειάζεται. Κοίταξα τώρα ξανά τα θέματα των γαλλικών που έπεσαν φέτος και είδα ότι η πανεύκολη άσκηση γραμματικής δίνει 10/100, μετά έχει άλλες δυο οι οποίες θέλουν καλύτερη γνώση αλλά επειδή δεν είναι ανάπτυξης η τύχη μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο σε κάποιον. Αυτά μόνο βγάζουν 6/10 από εκεί και πέρα λίγο την έκθεση και το κείμενο, να το 10. Έχω δει πολλούς που μπήκαν μόνο με τα μαθήματα του σχολείου, δηλαδή με το ζόρι Α2. Δυστυχώς επειδή συνήθως δεν είναι πρώτη επιλογή, δίνουν πολλά παιδιά που απλά έκαναν κάποτε την γλώσσα και όταν μπαίνουν το επίπεδο δεν είναι επαρκές (φυσικά δεν φταίνε τα παιδιά σε αυτό, εκ των πραγμάτων δεν είναι εύκολο μέχρι την Γ λυκείου να έχεις κάτι καλύτερο από Β1/Β2). Στα ιταλικά έχω ακούσει πως είναι ακόμα χειρότερα αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία.
Τώρα για τα μαθήματα εκτός σχολής, θεωρώ ότι δεν έχουν να δώσουν κάτι επιπλέον αν παρακολουθείς συστηματικά. Η προσωπική ενασχόληση είναι πολύ πιο σημαντική.
Στο ότι δεν φταίνε τα παιδιά θα συμφωνήσω γιατί δεν είναι σωστά οργανωμένο το σύστημα. Δεν μπορείς να δίνεις μαθήματα που είχες κάνει κάποτε μερικά μαθήματα. Θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για αυτό να γίνονται και στις υπόλοιπες τάξεις. Επίσης σε ένα βαθμό φταίνε τα παιδιά γιατί δεν πολυδίνουν σημασία. Εδώ στα αγγλικά που ας πούμε θα τους φανούν πιο χρήσιμα στο σχολείο δεν προσέχουν και πολλές φορές γίνεται πανικός.
Όσον αφορά την προσωπική ενασχόληση είναι το μόνο σίγουρο. Μόνο έτσι μπορεί κανείς να δει βελτίωση, αλλιώς αν περιμένει μόνο με ένα μάθημα την εβδομάδα χάθηκε. Απλά το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι να έχεις μια βάση να ακολουθείς. πχ κάνεις τον Μέλλοντα, λέτε 2 πράγματα βασικά στο μάθημα, μπορείς μετά να κάτσεις να κάνεις μόνο σου ασκήσεις. Κάνεις λεξιλόγιο για την χ θεματική ενότητα, μετά ψάχνεις και κάτι παραπάνω.
αυτό ακριβώς. και πες στα κείμενα μπορεί λίγο να βοηθήσει η τύχη στα επιλογής, στην έκθεση αν δεν μπορείς να γράψεις έστω ένα απλό κείμενο σωστά δεν γίνεται. Έστω με απλές λέξεις αλλά σωστό γραμματικά.Με λίγη τύχη ναι. Βέβαια να πω εδώ πως με το Α2 του σχολείου εννοώ για παιδιά που όντως έχουν το επίπεδο επειδή όντως ασχολήθηκαν κατά την διάρκεια των μαθημάτων, αλλιώς ούτε τον αόριστο δεν μπορείς να κλίνεις σωστά και έχω δει πολλά παιδιά που τρίτη γυμνασίου δεν ήξεραν ούτε αυτό. Όπως επίσης έχει δίκαιο σε αυτό που είπε η Στέφι ότι μπορεί εύκολα να τα κάνεις σαλάτα αν δεν έχεις μια καλή εξοικείωση, τα κείμενα και η έκθεση που δίνουν τα περισσότερα δεν βγαίνουν στην τύχη, μια έστω τυπική και εύκολη παράγραφο θα πρέπει να μπορείς να την γράψεις για να συμπληρώσεις το 10.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.