Να αλλάξω κατεύθυνση ή οχι;

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά! Δεν ξέρω που να απευθυνθώ διότι νιώθω πως αν τα πω αυτά σε κάποιον γνωστό μου θα πέσει να με φάει. Αρχικά μόλις τελείωσα την Β΄ λυκείου. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.. από το τέλος της Α λυκείου δεν ήμουν σίγουρη για το ποια κατεύθυνση να επιλέξω. Ήμουν καλή και στα αρχαία αλλα και στα μαθηματικά. Είχα συζητήσει με κάποιους καθηγητές απο το σχολείο πάνω στις κατευθύνσεις και δεν μπορω να πω κάποιοι με βοήθησαν. Μου είπαν να κοιτάξω το μηχανογραφικό και να δω ποιες σχολές μου αρέσουν. Οπότε κατέληξα: απο την θεωρητική μου αρέσει μονο η φιλοσοφική σχολή & το παιδαγωγικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (στα οποία νιωθω πως δεν θα γράψω τόσο υψηλά) Έπειτα στα οικονομικά η μόνη σχολή που μου αρέσει είναι η εσωτερική αρχιτεκτονική στην οποία νιώθω οτι 80% μπορω να περάσω πολυ πιο εύκολα.

Μου είχαν πει τελος πάντων οι καθηγητές στο σχολείο πως μπορείς να πας τώρα θεωρητική και του χρόνου να αλλάξεις να πας οικονομικά, απλώς θα πρέπει να δίνεις βάση στην άλγεβρα της γενικής παιδείας της β λυκείου και να μην σε απασχολεί τι κάνουν στην κατεύθυνση της θετικής διότι δεν έχουν καμία σχέση και δεν θα χρησιμεύσουν. Ωραία λέω και εγω θα το κάνω έτσι.. Ξεκινάει η χρονιά, ξεκίνησα και φροντ. το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου και εξακολουθεί να μην μου αρέσει λόγω τον συμμαθητών της τάξεως και επειδή οι καθηγητές δεν έδιναν τόσο βάση σε εμένα και ένιωθα να με υποτιμούν (και την υποτίμηση την ένιωσα πιο πολύ μόλις έγινε το lockdown στις αρχές του Νοεμβρίου όπου τα μαθήματα γινόντουσαν από το skype). Τα παρατάω στην άλγεβρα της γενικής παιδείας, γιατί ήμουν σίγουρη πλέον (και καλά) πως δεν θα άλλαζα κατεύθυνση.

Περνάνε οι μέρες και οι μήνες, χωρίς να δίνω και τόση βάση στα μαθήματα όχι ότι δεν διάβαζα απλώς δεν καθόμουν ώρες όπως πριν για να διαβάσω (ξέρω λάθος). Φτάνουμε μετά απο χίλια ζόρια στο σήμερα.. Ιούνιος την άλλη εβδομάδα ξεκινάνε τα θερινά και πλέον δεν ξέρω τι να κάνω. Νιώθω ότι δεν θα τα καταφέρω στη θεωρητική, διότι έχω μείνει πίσω στα λατινικά και σε κάποια πράγματα στα αρχαία δεν είμαι τόσο καλή, έπειτα στην αποστήθιση νιώθω πως δεν θα καταφέρω να θυμηθώ τίποτα στην ιστορία, και θα τα ξεχάσω όλα.

Αντιθέτως στα οικονομικά είμαι και εκεί πίσω αλλά όχι τόσο από μαθηματικά δεν ξέρω τίποτα γιατί τα παράτησα και απο πληροφορική εξακολουθώ να μην ξέρω την τύφλα μου. Το μόνο που νιώθω να με καθησυχάζει είναι το αοθ που πιστεύω πως αν στρωθώ θα τα πάω καλά.

Από την άλλη όμως έχω θέμα με τα φροντιστήρια δεν ξέρω τι θα γίνει ας πούμε θα φτιάξουν άλλο τμήμα για εμένα που εχω μείνει αρκετά πίσω; θα με βάλουν με κάποιο απο τα άλλα τμήματα που είναι προχωρημένοι; Ειλικρινά δεν ξέρω, προσπαθώ να κάτσω να σκεφτώ να καθαρίσω το κεφάλι μου από όλα αυτά και δεν μπορώ.

Έπειτα νιώθω πως αν δεν περάσω πουθενά ανεξαρτήτως κατεύθυνσης θα νιώθω άσχημα για όλα αυτά τα χρήματα που έχουν χαλάσει οι γονείς μου για τα φροντ κτλ.

Αν μπορέσει να με βοηθήσει κάποιος θα χαρώ πάρα πολύ, νιώθω πολύ πιεσμένη και αγχώνομαι ενώ από την άλλη βρίσκω πως δεν υπάρχει σοβαρός λόγος.. το μόνο πράγμα που με καθησυχάζει είναι πως και άλλα παιδιά έχουν μείνει πίσω στην ύλη και δεν είμαι μόνη.. αν και δεν μου αρέσει ούτε να συγκρίνομαι με τους άλλους ούτε να βλέπω τι κάνουν οι άλλοι, ο καθένας την δουλειά του.

Ευχαριστώ πολύ όσους το διάβασαν!
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδαγωγικό περνάς από όλες τις κατευθύνσεις προσανατολισμού. Φιλοσοφική δεν θα στο έγκρινα, εκτός αν σου αρέσει τόσο πολύ που θες να το κάνεις.

Πάντα η αλλαγή κατεύθυνσης προσανατολισμού είναι ένα θέμα ως προς τα κενά. Κατ'εμε ειναι ενα τεραστιο ρισκοα αυτο που πας να κανεις
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
θα με βάλουν με κάποιο απο τα άλλα τμήματα που είναι προχωρημένοι;
Προχωρημένοι τι εννοείς; Έχουν ξεκινήσει την ύλη της γ' από την β'; Ακόμα και το ότι οι άλλοι είναι προχωρημένοι δεν πρέπει να σε απασχολεί και πολύ γιατί η ύλη των συγκεκριμένων μαθημάτων είναι αρκετά εύκολη και καλύπτεται εύκολα.

Γενικά μιλώντας πληροφορική και ΑΟΘ ξεκινάτε όλοι από το 0 στη γ' λυκείου, δεν είναι μαθηματικά που θέλουν βάσεις. Όρεξη για διάβασμα να υπάρχει, ειδικά τώρα που θα έχεις καλοκαιρινά, και μπορείς να καλύψεις κενά σε διάφορα μαθήματα (εκεί που οι άλλοι είναι προχωρημένοι). Αν θες να το γυρίσεις στα οικονομικά μάθε τριγωνομετρία και εκθετικές-λογαριθμικές συναρτήσεις, έστω και επιφανειακά. Τι βαθμούς έπαιρνες στην άλγεβρα;
Μου είχαν πει τελος πάντων οι καθηγητές στο σχολείο πως μπορείς να πας τώρα θεωρητική και του χρόνου να αλλάξεις να πας οικονομικά, απλώς θα πρέπει να δίνεις βάση στην άλγεβρα της γενικής παιδείας της β λυκείου και να μην σε απασχολεί τι κάνουν στην κατεύθυνση της θετικής διότι δεν έχουν καμία σχέση και δεν θα χρησιμεύσουν.
Το να ξέρεις διανύσματα, ευθείες, κύκλους κλπ. δεν έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα για τη γ' αλλά καλό είναι να έχεις μια ιδέα για αυτά πριν μπεις σε κάποια σχολή με μαθηματικά. Απλά το αναφέρω αν και λίγο οφ-τόπικ.
 

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Προχωρημένοι τι εννοείς; Έχουν ξεκινήσει την ύλη της γ' από την β'; Ακόμα και το ότι οι άλλοι είναι προχωρημένοι δεν πρέπει να σε απασχολεί και πολύ γιατί η ύλη των συγκεκριμένων μαθημάτων είναι αρκετά εύκολη και καλύπτεται εύκολα.

Γενικά μιλώντας πληροφορική και ΑΟΘ ξεκινάτε όλοι από το 0 στη γ' λυκείου, δεν είναι μαθηματικά που θέλουν βάσεις. Όρεξη για διάβασμα να υπάρχει, ειδικά τώρα που θα έχεις καλοκαιρινά, και μπορείς να καλύψεις κενά σε διάφορα μαθήματα (εκεί που οι άλλοι είναι προχωρημένοι). Αν θες να το γυρίσεις στα οικονομικά μάθε τριγωνομετρία και εκθετικές-λογαριθμικές συναρτήσεις, έστω και επιφανειακά. Τι βαθμούς έπαιρνες στην άλγεβρα;

Το να ξέρεις διανύσματα, ευθείες, κύκλους κλπ. δεν έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα για τη γ' αλλά καλό είναι να έχεις μια ιδέα για αυτά πριν μπεις σε κάποια σχολή με μαθηματικά. Απλά το αναφέρω αν και λίγο οφ-τόπικ.
Ναι έχουν ξεκινήσει την ύλη και στη πληροφορική και στα οικονομικά.
Γενικά στην άλγεβρα ήμουν του 16-17.
 

calliope

Νεοφερμένος

Η calliope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
αλλαξα κι εγω απο θεωρητική σε οικονομικα και ηταν η πιο σωστη αποφαση για μενα τουλάχιστον (εδωσα πανελληνιες τη πρωτη φορα απο θεωρητική και τωρα δινω απο οικονομικα)
 

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Παιδαγωγικό περνάς από όλες τις κατευθύνσεις προσανατολισμού. Φιλοσοφική δεν θα στο έγκρινα, εκτός αν σου αρέσει τόσο πολύ που θες να το κάνεις.

Πάντα η αλλαγή κατεύθυνσης προσανατολισμού είναι ένα θέμα ως προς τα κενά. Κατ'εμε ειναι ενα τεραστιο ρισκοα αυτο που πας να κανεις
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αλλαξα κι εγω απο θεωρητική σε οικονομικα και ηταν η πιο σωστη αποφαση για μενα τουλάχιστον (εδωσα πανελληνιες τη πρωτη φορα απο θεωρητική και τωρα δινω απο οικονομικα)
Συνέχισες με φροντιστήρια και τα σχετικα;

Καλή επιτυχία !
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι έχουν ξεκινήσει την ύλη και στη πληροφορική και στα οικονομικά.
Γενικά στην άλγεβρα ήμουν του 16-17.
Το 16-17 καλό είναι. Σκέψου ότι πολλοί στα οικονομικά είναι ακόμα χειρότεροι. Πληροφορική και οικονομικά καλύπτονται. Κι εγώ είχα περιπτώσεις τέτοιες στο τμήμα μου που άργησαν να πάνε οικονομικά και έγραψαν καλούς βαθμούς. Έκαναν βέβαια κάποια μαθήματα εντός των καλοκαιρινών για να καλύψουν εκείνη την ύλη. Αν και δεν το έκαναν στην έκταση που τα κάναμε εμείς οι υπόλοιποι, δεν είχαν θέμα.

Σκέψου ότι στην πληροφορική στην αρχή λογικά θα κάνετε για τη δομή αν και τις εντολές εκχώρησης, εισόδου, εξόδου, πράγματα που αν τα έχεις δει έστω και λίγο στις αρχές επιστήμης η/υ που κάνατε στη β' θα γνωρίζεις ότι είναι πολύ εύκολα πράγματα. Είναι και κάποιες μεθοδολογίες βέβαια εκεί που μπορεί να χρειαστεί να ξέρεις καλά αλλά δεν είναι "απαγορευτικά" τα πράγματα σε καμία περίπτωση. Κοίτα αν μπορείς να κάνεις χωριστά μάθημα σε αυτά, χωρίς αυτό να σε αγχώνει και πολύ. Αν δε γίνεται αυτό διάβασέ τα μόνη σου.
 

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Το 16-17 καλό είναι. Σκέψου ότι πολλοί στα οικονομικά είναι ακόμα χειρότεροι. Πληροφορική και οικονομικά καλύπτονται. Κι εγώ είχα περιπτώσεις τέτοιες στο τμήμα μου που άργησαν να πάνε οικονομικά και έγραψαν καλούς βαθμούς. Έκαναν βέβαια κάποια μαθήματα εντός των καλοκαιρινών για να καλύψουν εκείνη την ύλη. Αν και δεν το έκαναν στην έκταση που τα κάναμε εμείς οι υπόλοιποι, δεν είχαν θέμα.

Σκέψου ότι στην πληροφορική στην αρχή λογικά θα κάνετε για τη δομή αν και τις εντολές εκχώρησης, εισόδου, εξόδου, πράγματα που αν τα έχεις δει έστω και λίγο στις αρχές επιστήμης η/υ που κάνατε στη β' θα γνωρίζεις ότι είναι πολύ εύκολα πράγματα. Είναι και κάποιες μεθοδολογίες βέβαια εκεί που μπορεί να χρειαστεί να ξέρεις καλά αλλά δεν είναι "απαγορευτικά" τα πράγματα σε καμία περίπτωση. Κοίτα αν μπορείς να κάνεις χωριστά μάθημα σε αυτά, χωρίς αυτό να σε αγχώνει και πολύ. Αν δε γίνεται αυτό διάβασέ τα μόνη σου.
Ευχαριστώ πολύ με βοηθήσατε αρκετά. Θα κάτσω να ξανά σκεφτώ κάποια πράγματα και θα πράξω ανάλογα. Και πάλι ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Πολύ κακώς σε συμβούλευσαν, θεωρητική πάμε μόνο αν έχουμε κάποιον συγκεκριμένο, ξεκάθαρο στόχο.
Επίσης φιλόλογος θα βγαινες από τις σχολές που λες ότι σαρεσουν από το 1 πεδίο, εφοσον δεν σε ενδιαφέρουν τα αρχαία και τα Λατινικά τι να πας να κανείς από εκεί;

Άλλαξε κατεύθυνση γρήγορα.
 

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Πολύ κακώς σε συμβούλευσαν, θεωρητική πάμε μόνο αν έχουμε κάποιον συγκεκριμένο, ξεκάθαρο στόχο.
Επίσης φιλόλογος θα βγαινες από τις σχολές που λες ότι σαρεσουν από το 1 πεδίο, εφοσον δεν σε ενδιαφέρουν τα αρχαία και τα Λατινικά τι να πας να κανείς από εκεί;

Άλλαξε κατεύθυνση γρήγορα.
Μ
δεν είπα οτι δεν μου αρεσουν τα αρχαια και τα λατινικά είπα οτι εχω μείνει πίσω ενώ η ύλη εχει προχωρήσει.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Παιδαγωγικό περνάς από όλες τις κατευθύνσεις προσανατολισμού. Φιλοσοφική δεν θα στο έγκρινα, εκτός αν σου αρέσει τόσο πολύ που θες να το κάνεις.

Πάντα η αλλαγή κατεύθυνσης προσανατολισμού είναι ένα θέμα ως προς τα κενά. Κατ'εμε ειναι ενα τεραστιο ρισκοα αυτο που πας να κανεις
Μια διευκρίνιση μόνο.Η κοπέλα λέει για το παιδαγωγικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το οποίο βγαίνουν φιλόλογοι. Αυτό ανήκει στη φιλοσοφική σχολή και μπαίνεις μόνο από το 1ο πεδίο. Το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης και το παιδαγωγικό νηπιαγωγών ανήκουν σε όλα τα πεδία.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μια διευκρίνιση μόνο.Η κοπέλα λέει για το παιδαγωγικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το οποίο βγαίνουν φιλόλογοι. Αυτό ανήκει στη φιλοσοφική σχολή και μπαίνεις μόνο από το 1ο πεδίο. Το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης και το παιδαγωγικό νηπιαγωγών ανήκουν σε όλα τα πεδία.
Ευχαριστω Νικολ Κιτμαν δεν το προσεξα. Τοτε να παει απο θεωρητικη αν της αρεσει φυσικα, γιατι τα εν λογω αντικειμενα εχουν τεραστια ανεργια
 

TakSimeon

Νεοφερμένος

Ο TakSimeon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Αρα φιλολογοι να πηγαινουν οσοι δεν γραφουν καλα ; Να περνανε ολοι οι ακυροι; Ωραια λογικη! Και αυριο μεθαυριο ποιος θα διδασκει εκθεση ιστορια και αρχαια στις νεες γενιες;
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Μ
δεν είπα οτι δεν μου αρεσουν τα αρχαια και τα λατινικά είπα οτι εχω μείνει πίσω ενώ η ύλη εχει προχωρήσει.
Θα ήθελες να ασχολείσαι με αυτά για την υπόλοιπη ζωή σου κάνοντας ιδιαίτερα;
 

CURIUSYOHAA

Νεοφερμένος

Η CURIUSYOHAA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.

maria20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Το παιδαγωγικό δημοτικής πιστεύετε ότι θα συνεχίσει να έχει καλή απορρόφηση(σε επίπεδο αναπληρωτων).Αναμεσα σε εργοθεραπεία και παιδαγωγικό δημοτικής ποια θεωρείτε καλύτερη επιλογή?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,522 μηνύματα.
Curius σε μια στροφη του λογου σου ειδα αρεσκεια για εσωτερικη αρχιτεκτονικη. Η αρχιτεκτονικη ειναι εξαιτερικη επιλογη διοτι συνδυάζει επιστημη με τεχνη και χαρα δημιουργίας. Αν το εχεις, θα σου προτεινα να την επιλεξεις παροτι ειναι ψιλοκαπελομενη σε δικαιωματα απο τους πολιτικους. Δεν θελει πολλα μορια, καπου 11000 στα 4 μαθηματα φτανουν ( συμπεριλαμβανομενου του κοφτη ΕΒΕ). Οποτε θα σου προτεινα πεδιο θετικων. Βεβαια εχω ενα αλληθωρισμα στο θετικο πεδιο γιατι αυτο καταλαβαινω εγω περισσοτερο.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Θα πρέπει να σκεφτείς που θες πραγματικά να περάσεις!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top