Ναυπηγών Μηχανικών ΠΑΔΑ - αποκατάσταση

Ilovemycats27

Νεοφερμένος

Η Ilovemycats27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Καλημέρα
Ποια είναι η γνώμη σας για το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών στο ΠΑΔΑ; Υπάρχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για τους απόφοιτούς του;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Καλημέρα
Ποια είναι η γνώμη σας για το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών στο ΠΑΔΑ; Υπάρχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για τους απόφοιτούς του;
Ναι, τα τμήματα ναυπηγών ίσως έχουν τις καλύτερες προοπτικές μεταξύ των υπόλοιπων πολυτεχνειακών τμημάτων στην Ελλάδα. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι είμαστε και ναυτική χώρα, οπότε εαν πουλάμε κάτι καλύτερα ακόμα και απο ιατρική, γιατί και καλούς γιατρούς έχουμε που έχουν ζήτηση στο εξωτερικό ή ξέρω'γω λάδι κτλπ., τότε αυτό είναι σίγουρα η ναυτιλία(και ο τουρισμός).
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Ναι, τα τμήματα ναυπηγών ίσως έχουν τις καλύτερες προοπτικές μεταξύ των υπόλοιπων πολυτεχνειακών τμημάτων στην Ελλάδα. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι είμαστε και ναυτική χώρα, οπότε εαν πουλάμε κάτι καλύτερα ακόμα και απο ιατρική, γιατί και καλούς γιατρούς έχουμε που έχουν ζήτηση στο εξωτερικό ή ξέρω'γω λάδι κτλπ., τότε αυτό είναι σίγουρα η ναυτιλία(και ο τουρισμός).
Συμφωνώ απλά ναυπηγική, ναυτιλία, σχολές ναυπηγών κτλ, υπολείπονται από άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης σε σχέση με σχολές πληροφορικής, software engineering, data science, AI κτλ. Δηλαδή μετά τον τομέα πληροφορικής, ίσως οι ναυπηγοί να έχουν πράγματι την καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση.

Τέλος να τονίσω γενικά, για τις ναυτιλιακές τις περισσότερες φορές παίζει ρόλο το πτυχίο μηχανικού πολυτεχνικής σχολής, με την γενικευμένη έννοια, όχι ειδικά οι ναυπηγοί μηχανικοί. Δηλαδή ναυπηγοί, ηλεκτρολόγοι, πολιτικοί μηχανικοί, σεμφίτες κτλ, τις περισσότερες φορές είναι ένα και το αυτό.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Συμφωνώ απλά ναυπηγική, ναυτιλία, σχολές ναυπηγών κτλ, υπολείπονται από άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης σε σχέση με σχολές πληροφορικής, software engineering, data science, AI κτλ. Δηλαδή μετά τον τομέα πληροφορικής, ίσως οι ναυπηγοί να έχουν πράγματι την καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση.

Τέλος να τονίσω γενικά, για τις ναυτιλιακές τις περισσότερες φορές παίζει ρόλο το πτυχίο μηχανικού πολυτεχνικής σχολής, με την γενικευμένη έννοια, όχι ειδικά οι ναυπηγοί μηχανικοί. Δηλαδή ναυπηγοί, ηλεκτρολόγοι, πολιτικοί μηχανικοί, σεμφίτες κτλ, τις περισσότερες φορές είναι ένα και το αυτό.

Ναι αλλά software engineer γίνεται και ο κάθε πικραμένος πλέον με μερικά online courses. Διπλωματούχος ναυπηγός μηχανικός όμως μόνο ένας τρόπος υπάρχει να γίνεις, και τα τμήματα είναι δύο στην Ελλάδα μόνο. Με άλλα λόγια το job security είναι πολύ καλύτερο.

Έχουμε καμία 30αρια τμήματα πληροφορικής ενώ είμαστε Ουγκάντα τεχνολογικά και έχουμε μόνο 2 τμήματα ναυπηγών ενώ είμαστε ναυτική χώρα. Είναι απλά τα μαθηματικά.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Ναι αλλά software engineer γίνεται και ο κάθε πικραμένος πλέον με μερικά online courses. Διπλωματούχος ναυπηγός μηχανικός όμως μόνο ένας τρόπος υπάρχει να γίνεις, και τα τμήματα είναι δύο στην Ελλάδα μόνο. Με άλλα λόγια το job security είναι πολύ καλύτερο.

Έχουμε καμία 30αρια τμήματα πληροφορικής ενώ είμαστε Ουγκάντα τεχνολογικά και έχουμε μόνο 2 τμήματα ναυπηγών ενώ είμαστε ναυτική χώρα. Είναι απλά τα μαθηματικά.
Το θέμα είναι ότι και στις ναυπηγικές εταιρείες πληροφορικάριους ψάχνουν όχι κατσαβιδάδες. Και η αναλογία πτυχιούχων / διαθέσιμες θέσεις εργασίας σε πληροφορική και ναυπηγική ποια είναι; Κάποιοι ειδικοί αναλυτές λένε ότι χρειάζονται 300 σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα, όχι 30 που είναι τώρα ενώ για ναυπηγική πολύ λίγοι αναλυτές άντε να πουν ότι χρειάζονται άλλες 1-2 σχολές ναυπηγικής και αν.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι και στις ναυπηγικές εταιρείες πληροφορικάριους ψάχνουν όχι κατσαβιδάδες. Και η αναλογία πτυχιούχων / διαθέσιμες θέσεις εργασίας σε πληροφορική και ναυπηγική ποια είναι;
Το θέμα είναι οτι ο ναυπηγός : 1) Δεν είναι κατσαβιδάς, είναι διπλωματούχος μηχανικός και 2) Οι αρμοδιότητες του δεν περιορίζονται ούτε εξαντλούνται μόνο σε τεχνικής φύσεως ζητήματα. Κανενός μηχανικού δηλαδή, δεν είναι κρυφό μυστικό οτι δεν βγάζουν όλοι το ψωμί τους απο μελέτες. Υπάρχουν πολλά που μπορεί να κάνει η κάθε ειδικότητα.
Κάποιοι ειδικοί αναλυτές λένε ότι χρειάζονται 300 σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα, όχι 30 που είναι τώρα ενώ για ναυπηγική πολύ λίγοι αναλυτές άντε να πουν ότι χρειάζονται άλλες 1-2 σχολές ναυπηγικής και αν.
Στην Ελλάδα όλοι ειδικοί είναι πλέον.
Να κάνουν την δουλειά τους οι "30" που έχουμε χρειάζεται, όχι να φτιάξουμε τις δεκαπλάσιες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top