Μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αντιμετωπίσουμε έναν κακό καθηγητή μαθηματικών;

kokakolakias

Νεοφερμένος

Ο kokakolakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Λοιπον παιδια. Στο γυμνάσιο ήμουν μαθητής μαθηματικών του 15. Στα διαγωνίσματα πάντα πανω απο την βάση, λιγότερο απο 16 έπαιρνα. Ομως, τώρα στο λύκειο (αχχ και ειναι μονο 3ος μηνας....) έχουμε εναν καθηγητή μαθηματικών ο οποίος εν ολίγοις βαριέται τη ζωή του και μισεί τα παιδία. Έχουμε βγάλει πλάκα οτι πέρασε με σκονάκι τα μαθηματικά και μπηκε μαθηματικά εκπα διοτι δεν καταφερε πολυτεχνείο και βγάζει το άχτι του πανω μας... Τέλος πάντων. Ο εν λόγω μαθηματικός δέν εξηγεί ΚΑΘΟΛΟΥ μαθηματικά. Έχει ένα τάμπλετ στο χέρι του 45 λεπτά γράφει σβήνει γράφει σβήνει, κάνει ηλίθια λάθει όπως 1²=2 και τον διορθώνουμε πολύ συχνά. Όποτε έρχεται η ώρα για διαγωνίσματα μας λέει "βιβλιο εχετε, διαβάστε απο εκεί". Γράψαμε μαθηματικά εν τέλη, βρήκα οτι έβγαλα 6. Θέματα εκτός ύλης, μας ειπε να διαβασουμε δυναμεις και εβαλε απόλυτα και τέτοια πράγματα. Να έγραφα μονο εγώ χάλια ντάξει. ΟΛΗ Η Α ΤΑΞΗ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ. Του λέω οτι δεν διδάσκει καλά και με τρόπο που καταλαβαίνουμε και άν μπορεί να κάνει το μάθημα λίγο πιο κατανοητό και μου λέει "τράβα σπούδασε μαθηματικά ΕΚΠΑ και γίνε καθηγητής και δίδαξε όπως θές, εγώ εχω 2 πτυχία και ένα μεταπτυχιακό" yada yada yada. Υπάρχει κάτι που μπορούμε σαν μαθητές να κάνουμε;
 

Gadgetakias

Νεοφερμένος

Ο Gadgetakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας (Βόλος). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Καλησπέρα. Υπομονή και μόνο υπομονή. Βάζει και μουσική στο μάθημα; Από ποια περιοχή αν επιτρέπεται;
 

kokakolakias

Νεοφερμένος

Ο kokakolakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.

Gadgetakias

Νεοφερμένος

Ο Gadgetakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας (Βόλος). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Υπάρχει και άλλος σαν αυτόν που περιγράφεις μόνο που αυτός βάζει και μουσική... :thumbsup:
 

GeorgePap2003

Δραστήριο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
@nPb στην Ελλάδα γέμισαν όλοι πτυχια-μεταπτυχιακά-διδακτορικά σε κάθε λογής επιστήμη για να μπουν στο δημόσιο,να κανουν τους καθηγητές και να συμπεριφέρονται έτσι στα παιδιά...

Απλά ντροπή του!
 

Panzerkampfwagen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 883 μηνύματα.
Αμφισβητώ ότι όσα λέει ο ΟΡ συμβαίνουν, μου φαίνεται απίστευτα παράλογο.

Δεν προσδιορίζεις τι τάξη είσαι, ούτε αν αυτό γίνεται στο φροντιστήριο ή στο κανονικό σχολείο.
 

kokakolakias

Νεοφερμένος

Ο kokakolakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Αμφισβητώ ότι όσα λέει ο ΟΡ συμβαίνουν, μου φαίνεται απίστευτα παράλογο.

Δεν προσδιορίζεις τι τάξη είσαι, ούτε αν αυτό γίνεται στο φροντιστήριο ή στο κανονικό σχολείο.
1η τάξη λυκείου, γίνεται στο κανονικό σχολείο εν ώρα άλγεβρας και γεωμετρίας. Μπορώ να (προσπαθήσω να) λύσω οποιαδήποτε τυχόν απορία υπάρχει.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Λοιπον παιδια. Στο γυμνάσιο ήμουν μαθητής μαθηματικών του 15. Στα διαγωνίσματα πάντα πανω απο την βάση, λιγότερο απο 16 έπαιρνα. Ομως, τώρα στο λύκειο (αχχ και ειναι μονο 3ος μηνας....) έχουμε εναν καθηγητή μαθηματικών ο οποίος εν ολίγοις βαριέται τη ζωή του και μισεί τα παιδία. Έχουμε βγάλει πλάκα οτι πέρασε με σκονάκι τα μαθηματικά και μπηκε μαθηματικά εκπα διοτι δεν καταφερε πολυτεχνείο και βγάζει το άχτι του πανω μας... Τέλος πάντων. Ο εν λόγω μαθηματικός δέν εξηγεί ΚΑΘΟΛΟΥ μαθηματικά. Έχει ένα τάμπλετ στο χέρι του 45 λεπτά γράφει σβήνει γράφει σβήνει, κάνει ηλίθια λάθει όπως 1²=2 και τον διορθώνουμε πολύ συχνά. Όποτε έρχεται η ώρα για διαγωνίσματα μας λέει "βιβλιο εχετε, διαβάστε απο εκεί". Γράψαμε μαθηματικά εν τέλη, βρήκα οτι έβγαλα 6. Θέματα εκτός ύλης, μας ειπε να διαβασουμε δυναμεις και εβαλε απόλυτα και τέτοια πράγματα. Να έγραφα μονο εγώ χάλια ντάξει. ΟΛΗ Η Α ΤΑΞΗ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ. Του λέω οτι δεν διδάσκει καλά και με τρόπο που καταλαβαίνουμε και άν μπορεί να κάνει το μάθημα λίγο πιο κατανοητό και μου λέει "τράβα σπούδασε μαθηματικά ΕΚΠΑ και γίνε καθηγητής και δίδαξε όπως θές, εγώ εχω 2 πτυχία και ένα μεταπτυχιακό" yada yada yada. Υπάρχει κάτι που μπορούμε σαν μαθητές να κάνουμε;
basically η μόνη "λύση" που θα μπορούσα να σκεφτώ, αν σε ενδιαφέρει να μάθεις τα μαθηματικά που θα έπρεπε να μάθεις στην Α λυκείου, είναι είτε φροντιστήριο είτε βίντεο στο youtube. Στα σχολεία δυστυχώς πολλοί καθηγητές είναι τρεις λαλούν και δυο χωρεύουν και δυστυχώς πολλοί από αυτούς είναι οι μαθηματικοί. Όσα πτυχία κι αν έχει κανείς, αν δεν ενδιαφέρεται και δεν είναι και λιγο άνθρωπος, δεν πρόκειται να κάτσει να διδάξει εσένα (και τον κάθε εσένα προφανώς, no offence).
Έχουμε βγάλει πλάκα οτι πέρασε με σκονάκι τα μαθηματικά και μπηκε μαθηματικά εκπα διοτι δεν καταφερε πολυτεχνείο και βγάζει το άχτι του πανω μας...
βγαίνω λίγο εκτός θέματος, αλλά παρότι είναι φοιτήτρια πολυτεχνείου (που γούσταρε και γουστάρει πολύ τα μαθηματικά), νιώθω kinda offended με αυτές τις πεποιθήσεις που κάποιος γίνεται μαθηματικός (ή φυσικός/χημικός) επειδή δεν πέρασε πολυτεχνείο. Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να σπουδάσουν μαθηματικά.
 

Panzerkampfwagen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 883 μηνύματα.
1η τάξη λυκείου, γίνεται στο κανονικό σχολείο εν ώρα άλγεβρας και γεωμετρίας. Μπορώ να (προσπαθήσω να) λύσω οποιαδήποτε τυχόν απορία υπάρχει.
Πολύ ωραία λοιπόν, ας το πάμε βήμα-βήμα μιας και τυχαίνει με τον καθηγητή να είμαστε συνάδελφοι.

Γενικά το Μαθηματικό είναι από τις ακραίες σχολές της Ελλάδος, με την λογική ότι προάγει την μονολιθική προσήλωση σε καθαρά θεωρητικές έννοιες. Σίγουρα κάποιος "τρελαίνεται" ή τουλάχιστον "σιχαίνεται την ζωή του" εντριφώντας με τα μαθηματικά. Ευτυχώς εγώ κατευθείαν άλλαξα κλάδο μόλις πήρα πτυχίο, και όλο αυτό το έχω εν πολλοίς αποφύγει.

Ωστόσο δεν θα πρέπει να θεωρούμε την ταυτότητά του ως μαθηματικού σαν οποιαδήποτε φύσεως ελαφρυντικό για την απαράδεκτη διδακτική του συμπεριφορά. Εαν σου λέει κάτι, η Άλγεβρα Α' Λυκείου πέραν του ότι είναι γενικά ένα εύπεπτο και, για κάποιον που αγαπά έστω και λίγο τα νούμερα, διασκεδαστικό μάθημα, έχει και περιορισμένο εύρος ύλης.

Δεν θα σου πρότεινα φροντιστήριο, ούτε ιδιαίτερα ούτε τίποτα. Θεωρώ πολύ νωρίς να μπεις σε αυτό το κλίμα. Ούτε να αγοράσεις βιβλία του στυλ βοηθήματα και να χαλαλίσεις το χαρτζιλίκι σου εκεί. Ειλικρινά, πάρε το βιβλιαράκι που κάνετε στο σχολείο, δες το ΦΕΚ με την ύλη (στο βρήκα εδώ) και αφιέρωσε λίγα λεπτά (μην πας παραπάνω από μισάωρο, ειλικρινά) τρεις φορές την εβδομάδα για να κάνεις catch-up μόνος σου.

Έτσι ακριβώς την πάλεψα και εγώ στην Β' Λυκείου που δεν μπορούσα ούτε ήθελα να πάω φροντιστήριο. Ειλικρινά λειτουργεί αν θες.

Πέραν τούτου, συνιστώ άπειρη υπομονή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να σπουδάσουν μαθηματικά.
Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, το θέλαμε στη σχολή μου. Τουλάχιστον εξ' αρχής.

Ο λόγος είναι ότι τα μαθηματικά προσφέρουν μια άνευ προηγουμένου διανοητική καθαρότητα που καμία άλλη "επιστήμη" (εαν μπορεί να αποκληθεί ως τέτοια) δεν πλησιάζει.

Ένας φοιτητής που πιάνει δύο σειρές Τοπολογίας, Άλγεβρας και Ανάλυσης θα ξέρει τι εννοώ.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,221 μηνύματα.
Στο λύκειο μου είχαμε ένα μαθηματικό που μεν έκανε μάθημα αλλά αρκετές φορές φέρονταν λίγο άσχημα στους μαθητές και γενικά ήταν αρκετά αυστηρός. Καποία στιγμή δεν πήγαινε άλλο η καταστάση και τον αναφέραμε στο διευθυντή. Ο διευθυντής έκανε συστάσεις στο μαθηματικό να ηρεμήσει και όντως ηρέμησε για λίγο καιρό τουλάχιστον στο τμήμα μου.

Αν ο διευθυντής είναι καλός πηγαίνετε να του κάνετε παραπόνα για το μαθηματικό σας ότι δεν κάνει τη δουλειά του γιατί ξέρω ότι οι διευθυντές θέλουν να αποφύγουν τα παράπονα γονιών που μπορεί να κλιμακωθεί εύκολα η κατάσταση.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 18,420 μηνύματα.
Πολύ ωραία λοιπόν, ας το πάμε βήμα-βήμα μιας και τυχαίνει με τον καθηγητή να είμαστε συνάδελφοι.

Γενικά το Μαθηματικό είναι από τις ακραίες σχολές της Ελλάδος, με την λογική ότι προάγει την μονολιθική προσήλωση σε καθαρά θεωρητικές έννοιες. Σίγουρα κάποιος "τρελαίνεται" ή τουλάχιστον "σιχαίνεται την ζωή του" εντριφώντας με τα μαθηματικά. Ευτυχώς εγώ κατευθείαν άλλαξα κλάδο μόλις πήρα πτυχίο, και όλο αυτό το έχω εν πολλοίς αποφύγει.

Αυτή τη μονολιθική προσήλωση δεν την εμπέδωσα ποτέ όμως δείχνω μια κατανόηση για τον παρακάτω λόγο. Η ιστορία με τα Μαθηματικά έχει λάθος εισαγωγή. Τι σημαίνει θεωρητικές έννοιες; Γιατί στην Οικονομετρία σε ένα Γαλλικό Τμήμα Οικονομικών, ο καθηγητής τους ξεπατώνει σε θεωρητική γραμμική ανάλυση πινάκων με πολύπλοκες παραγώγους; Δεν κατανόησα ποτέ όχι τόσο μονολιθική προσέγγιση όσο την ανακύκλωση θεμάτων, κεφαλαίων και οπτικής απέναντι σε διάφορα μαθήματα που κατέληγαν να μοιάζουν είτε με διαφορικές εξισώσεις, εξισώσεις και λύνε, είτε με διαφορική γεωμετρία ας ήταν και στατιστική. Λες και κάποιο χέρι κανόνιζε ότι όλα τα μαθήματα θα έπρεπε να διδάσκονται έτσι, ο οδηγός σπουδών δεν αντιστοιχούσε στην ύλη σε ποσοστό 85% με άγνοια των διδασκόντων και απλά ο ένας δούλευε τον άλλο. Ο ίδιος καθηγητής στους Μαθηματικούς έκανε τη στατιστική απλή μαθηματική θεωρία με περισσότερο έμφαση στη Μπαϋσιανή ερμηνεία (χωρίς αιτία ή σκοπό γιατί και πού θα την χρησιμοποιήσουμε) και στους Βιολόγους έκανε πιο ευέλικτο μάθημα στατιστικής με προγραμματισμό. Θυμάμαι να έχουμε συζήτηση με φίλους Βιολόγους να μας ρωτάνε μια απλή παλινδρόμηση και να μην ξέρουμε τι εξετάζουμε σε ένα απλό γραμμικό μοντέλο ενώ ξέραμε τύπους, αποδείξεις και θεωρήματα που δεν έδιναν καμία άμεση απάντηση. Με αυτά τα παραδείγματα, απλά προσπαθώ να βγάλω μια λογική σε τι ακριβώς χρησιμεύουν τα μαθηματικά στην Ελλάδα...

Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, το θέλαμε στη σχολή μου. Τουλάχιστον εξ' αρχής.

Ο λόγος είναι ότι τα μαθηματικά προσφέρουν μια άνευ προηγουμένου διανοητική καθαρότητα που καμία άλλη "επιστήμη" (εαν μπορεί να αποκληθεί ως τέτοια) δεν πλησιάζει.

Ένας φοιτητής που πιάνει δύο σειρές Τοπολογίας, Άλγεβρας και Ανάλυσης θα ξέρει τι εννοώ.

'Έφτασα να ασχολούμε με μαθηματική (παραμετρική) Στατιστική μέσω μη γραμμικής ανάλυσης σε απειροδιάστατους χώρους συναρτήσεων. Εκεί βλέπεις την μαγεία των μαθηματικών αλλά μόνο αυτό. Πραγματικά σε καταλαβαίνω πως το λες. Δυστυχώς όμως όσο ήμουν στο προπτυχιακό δεν γνώρισα καμία μαγεία για τα Μαθηματικά. Εκτός από το γεγονός ότι κουράστηκα πολύ να αφομοιώνω θεωρητικές διαδικασίες επειδή αυτές εξέταζε ο διδάσκων. Αυτό είχε ως συνέπεια να κουραστεί ο εγκέφαλός μου και να χρειαστεί να πάρω μια απόσταση από τις σπουδές και τον τρόπο που διδάσκουν αυτή την επιστήμη. Καλώς ή κακώς στην Ελλάδα, τα Μαθηματικά διδάσκονται ως μια προέκταση του δημόσιου σχολείου καθώς η πλειονότητα θα στραφεί βιοποριστικά για διαφόρους λόγους αποκλειστικά στη μέση εκπαίδευση. Αυτό έχει δημιουργήσει μια κουλτούρα σκέψης και οργάνωσης των σπουδών με αποτέλεσμα μεγάλο κομμάτι των μαθηματικών σπουδών να είναι τουλάχιστον 70 χρόνια πίσω σε σχέση με ότι διδάσκεται ή εξετάζεται σε άλλες χώρες. Πόσοι από εσάς είχατε θέμα εξέτασης διωνυμικής κατανομής σε γλώσσα R, στις εθνικές εξετάσεις;

Εφόσον λείπει η σύγχρονη εικόνα των μαθηματικών καθώς η αγορά εργασίας δεν αφορά επαγγέλματα που χρειάζονται εξειδικευμένους μαθηματικούς αλλά και ο τρόπος εισαγωγής (και ποιότητα φοιτητών) στο Μαθηματικό όσο να πει κάποιος, επηρεάζουν την υποβάθμιση. Θα διδάξουν στο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματική Βιολογία ή Ανώτερα Θέματα Ανάλυσης Fourier ενώ δεν υπάρχει συντονισμός ούτε στόχευση για βιομηχανικές εφαρμογές με άλλα Τμήματα π.χ. Μηχανολόγων Μηχανικών. Οι Μαθηματικοί αντιμετωπίζονται αποκλειστικά ως καθηγητές του μαθήματος και όχι επιστήμονες ειδικών μαθηματικών εφαρμογών.

Ο λόγος που αρκετοί Μαθηματικοί στην μέση εκπαίδευση δεν έχουν τρόπους συμπεριφοράς ασχολούμενοι με μαθητές είναι κυρίως γιατί δεν εκπαιδεύτηκαν για κάτι τέτοιο. Το Τμήμα όπως προείπα αντιμετωπίζεται ως προέκταση δημοσίου σχολείου για μαθηματικά, οι φοιτητές προσπαθούν να μην το πιστέψουν γιατί είναι μάταιο, οι καθηγητές στον κόσμο τους και κάπου έχει χαθεί ο στόχος. Εννοείται ότι οι άριστοι φοιτητές έχουν ξεφύγει από το πρώτο εξάμηνο με ταχύτητες που δεν ...αγγίζουν τις συχνότητες των περισσοτέρων. Αυτοί εννοείται δεν θα μείνουν και στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι όμως απλά έτυχαν φοιτητές υπό διάφορες συγκυρίες, σπούδασαν μαθηματικά και αναγκάστηκαν να στραφούν στην παροχή μαθημάτων είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Η αδιάφορη και ξερή διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο, τα διάφορα ψυχολογικής φύσεως προβλήματα (που το Τμήμα Μαθηματικών αφήνει στους αποφοίτους ειδικά σε εκείνους που δεν είναι κουκουρούκου φοιτητές) έχουν ως συνέπεια να αλλοιώνει τη συμπεριφορά τους ακόμη και με τους γονείς τους, τους φίλους τους. Η σπουδή σε ένα ένα Ελληνικό Τμήμα Μαθηματικών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είναι κυρίως υπόθεση ψυχολογίας και εσωτερικών συμβιβασμών να αποδεχθείς μια μονολιθική άποψη: του καθηγητή Πανεπιστημίου και τα διάφορα σχόλια από τον περίγυρο για το τι είναι Μαθηματικά. Υπάρχει μια συνεχής μάχη με την ανώτερη θεωρία, πού και πώς αυτή θα χρησιμοποιηθεί μετά τις σπουδές. Πολλοί κάνουν μεταπτυχιακά ελπίζοντας να βελτιώσουν λίγο την ιδιαίτερη κατάσταση, αλλά διαπιστώνουν ότι και πάλι επαγγελματικά δεν έχουν δεξιότητες όσο ένας που έχει σπουδάσει μια μαθηματική εφαρμογή από το προπτυχιακό. Η ατέρμονη ασάφεια ίσως, για πολλούς δημιουργεί ψυχολογικό άγχος και νεύρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 883 μηνύματα.
Θυμάμαι να έχουμε συζήτηση με φίλους Βιολόγους να μας ρωτάνε μια απλή παλινδρόμηση και να μην ξέρουμε τι εξετάζουμε σε ένα απλό γραμμικό μοντέλο ενώ ξέραμε τύπους, αποδείξεις και θεωρήματα που δεν έδιναν καμία άμεση απάντηση. Με αυτά τα παραδείγματα, απλά προσπαθώ να βγάλω μια λογική σε τι ακριβώς χρησιμεύουν τα μαθηματικά στην Ελλάδα...
Έτσι ακριβώς είναι δυστυχώς. Στο μεταπτυχιακό (που ΕΥΤΥΧΩΣ μου κοψε νωρίς και το πάρατησα) θυμάμαι κάναμε ένα μάθημα διαφορικών εξισώσεων και ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν μπορούσε να λύσει περπατώντας την y' = y. Ενώ μπορούσαμε όλοι να σου πούμε για διαστήματα λύσεων, ύπαρξη μονοσήμαντου ρίζας κλπ.

Εκεί βλέπεις την μαγεία των μαθηματικών. Πραγματικά σε καταλαβαίνω πως το λες. Δυστυχώς όμως όσο ήμουν στο προπτυχιακό δεν γνώρισα καμία μαγεία για τα Μαθηματικά.
Έτσι είναι ναι. Εγώ προσωπικά "ένιωσα" ότι είδα κάτι σπουδαίο με το Θεώρημα Αναπαράστασης Cauchy Taylor για τις μιγαδικές συναρτήσεις όπου ουσιαστικά καταλαβαίνεις ότι στους Μιγαδικούς η ¨ολοκλήρωση είναι το ίδιο με την παραγώγιση", κάτι που απορρίπτει εντελώς το σχολικό πλαίσιο μαθηματικών που σου μαθαίνει τύπους επί τύπων επί τύπων ολοκληρωτικών τύπων.
Καλώς ή κακώς στην Ελλάδα, τα Μαθηματικά διδάσκονται ως μια προέκταση του δημόσιου σχολείου καθώς η πλειονότητα θα στραφεί βιοποριστικά για διαφόρους λόγους αποκλειστικά στη μέση εκπαίδευση. Αυτό έχει δημιουργήσει μια κουλτούρα σκέψης και οργάνωσης των σπουδών με αποτέλεσμα μεγάλο κομμάτι των μαθηματικών σπουδών να είναι τουλάχιστον 70 χρόνια πίσω σε σχέση με ότι διδάσκεται ή εξετάζεται σε άλλες χώρες. Πόσοι από εσάς είχατε θέμα εξέτασης διωνυμικής κατανομής σε γλώσσα R, στις εθνικές εξετάσεις;
Έτσι ακριβώς είναι και έτσι ακριβώς τα βιώσαμε. Και το χειρότερο είναι ότι όσοι καταφέρνουμε και τελειώνουμε τα μαθηματικά τμήματα έχουμε έναν μέσο όρο στο 6.5 και μετά την ακούμε κιόλας ότι είμαστε άχρηστοι.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 10,697 μηνύματα.
Δυστυχώς να κάνεις κάτι δεν γίνεται. Η δομή του δημοσίου είναι τέτοια που απλά πολλοί είναι μέσα για τον μισθό και στα τέτοια τους το αν διδάσκουν ή όχι ( προφανώς όχι όλοι ). Πάντα θα γνωρίζεις καθηγητές που νοιάζονται και προσπαθούν και καθηγητές που αδιαφορούν. Είναι το ίδιο με τους μαθητές, κάποιοι καλοί κάποιοι κακοί.

Δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Απλά welcome to Ελληνική δημόσια εκπαίδευση. Έτσι την έχουν καταντήσει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 18,420 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς είναι δυστυχώς. Στο μεταπτυχιακό (που ΕΥΤΥΧΩΣ μου κοψε νωρίς και το πάρατησα) θυμάμαι κάναμε ένα μάθημα διαφορικών εξισώσεων και ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν μπορούσε να λύσει περπατώντας την y' = y. Ενώ μπορούσαμε όλοι να σου πούμε για διαστήματα λύσεων, ύπαρξη μονοσήμαντου ρίζας κλπ.


Έτσι είναι ναι. Εγώ προσωπικά "ένιωσα" ότι είδα κάτι σπουδαίο με το Θεώρημα Αναπαράστασης Cauchy Taylor για τις μιγαδικές συναρτήσεις όπου ουσιαστικά καταλαβαίνεις ότι στους Μιγαδικούς η ¨ολοκλήρωση είναι το ίδιο με την παραγώγιση", κάτι που απορρίπτει εντελώς το σχολικό πλαίσιο μαθηματικών που σου μαθαίνει τύπους επί τύπων επί τύπων ολοκληρωτικών τύπων.

Έτσι ακριβώς είναι και έτσι ακριβώς τα βιώσαμε. Και το χειρότερο είναι ότι όσοι καταφέρνουμε και τελειώνουμε τα μαθηματικά τμήματα έχουμε έναν μέσο όρο στο 6.5 και μετά την ακούμε κιόλας ότι είμαστε άχρηστοι.

Ανέκαθεν νόμιζα ότι αυτό το μονοσήμαντο ήταν τόσο ουάου γνώση αφού παντού μας το έλεγαν αλλά διαπίστωσα ότι Μαθηματικά βασικά είναι και η επίλυση εξισώσεων με αναδρομικούς όρους όπως και ο υπολογισμός εσωτερικών γινομένων σε χώρους Banach... :) Επειδή δεν μας έδιναν ποτέ ασκήσεις, εννοείται ότι είχα πολλά κενά σε αντιμετώπιση ασκήσεων θεωρητικού τύπου που άλλοι συνάδελφοί μου στο εξωτερικό, μπορεί να μην θυμόντουσαν το τάδε μονοσήμαντο, αλλά ήξεραν 5 πράγματα και στοχευμένα 2-3 παραδείγματα για την κάθε περίπτωση. Έτσι είχαν μάθει: βδομάδα και φυλάδιο ασκήσεων. Ήξεραν να λύνουν, να σκέφονται. Όπως ξαναείπα πολλές φορές, ωραία αν τα κάνουμε ή δεν τα κάνουμε απλά δεν υπάρχει η λογική του μέτρου. Διδάσκεσαι κάτι για πού; Για ποιο σκοπό; Αν θα μπεις σε τάξη με τι είδους μαθηματικά θα πας να διδάξεις; Το 95% των πτυχιούχων μαθηματικών κάνει για παιδαγωγική διδασκαλία; Ποια είναι η κρατική ευθύνη;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 18,420 μηνύματα.
Δυστυχώς να κάνεις κάτι δεν γίνεται. Η δομή του δημοσίου είναι τέτοια που απλά πολλοί είναι μέσα για τον μισθό και στα τέτοια τους το αν διδάσκουν ή όχι ( προφανώς όχι όλοι ). Πάντα θα γνωρίζεις καθηγητές που νοιάζονται και προσπαθούν και καθηγητές που αδιαφορούν. Είναι το ίδιο με τους μαθητές, κάποιοι καλοί κάποιοι κακοί.

Δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Απλά welcome to Ελληνική δημόσια εκπαίδευση. Έτσι την έχουν καταντήσει.

Ναι γιατί οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι των φοιτητών είναι τόσο επιστημονικά άσχετοι, που ευλόγως τα παιδιά τι να σου κάνουν. Προέχει η ομιλία, καθιστική διαμαρτυρία, αποτρίχωση της μασχάλης για το πολυνομοσχέδιο για το παλαιστινιακό από το να γίνει μια σοβαρή συζήτηση και να παρθούν άμεσα μέτρα για το πρόγραμμα σπουδών. Υπάρχει γραμμή, είναι ολόκληρη επιστήμη το Ελληνικό δημόσιο: πτυχίο 1ο τόσα μόρια, πτυχίο 2ο τόσα μόρια, πτυχίο 3ο τόσα μόρια, πρώτο μεταπτυχιακό, δεύτερο μεταπτυχιακό, πρώτο διδακτορικό, τρίτο διδακτορικό κτλ. :happy:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top