Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλίας (Βόλος)

παοκολις

Νεοφερμένος

Ο παοκολις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
εεε δεν νομίζω, τουλάχιστον το έψαξα το ζήτημα, δεν πάω στο άκυρο. απλώς είμαι της άποψης στο να μην συμβιβάζεσαι και λές ας βάλω κάτι άλλο ακόμη και αν δεν μου αρέσει τόσο.:whistle:

και εγω εχω ακουσει πολυ καλα λογια φιλε για τη σχολη αυτη!!! Αρα πολυ πιθανον να μαστε συμφοιτητες απο φετος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shark.0wNz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jimakos R αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
παιδιά είμαι φοιτητής σε αυτό το τμήμα.αν έχετε κάποιες απορίες,θα χαρώ να σας βοηθήσω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teo_13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πεύκη (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
παιδιά είμαι φοιτητής σε αυτό το τμήμα.αν έχετε κάποιες απορίες,θα χαρώ να σας βοηθήσω!

ε, αυτό θα φανεί αύριο. ευτυχώς όμως που υπάρχουν και μεγαλύτεροι που ενδιαφέρονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Η έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης του τμήματος (Ιανουάριος 2010):
https://www.adip.gr/eks/Report_ME_Volos_Revised_Jan16_Final.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fisher96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Οι εγκαταστάσεις πως ειναι ;; Γνωρίζει κανείς ;;