Gareth Δραστήριο μέλος Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα. 3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 11:00 Ο Gareth έγραψε: #1 03-09-13 11:00 Καλημέρα, Είμαι φοιτητής στην Αρχτιτεκτονική ΕΜΠ και σκεφτόμουν να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Μπορείτε να προτείνετε κάποια πανεπιστήμιο για αυτό που σκέφτομαι? Επίσης δικαιολογητικά που θα ζητήσουν? Παναγιώτης Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε. Thoba19 Πολύ δραστήριο μέλος Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1.191 μηνύματα. 10 Σεπτεμβρίου 2013 στις 00:38 Ο Thoba19 έγραψε: #2 10-09-13 00:38 Αρχική Δημοσίευση από Gareth: Καλημέρα, Είμαι φοιτητής στην Αρχτιτεκτονική ΕΜΠ και σκεφτόμουν να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Μπορείτε να προτείνετε κάποια πανεπιστήμιο για αυτό που σκέφτομαι? Επίσης δικαιολογητικά που θα ζητήσουν? Παναγιώτης Click για ανάπτυξη... τι ειδους μεταπτυχιακο σκευφτεσε; Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε. Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ.
Καλημέρα, Είμαι φοιτητής στην Αρχτιτεκτονική ΕΜΠ και σκεφτόμουν να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Μπορείτε να προτείνετε κάποια πανεπιστήμιο για αυτό που σκέφτομαι? Επίσης δικαιολογητικά που θα ζητήσουν? Παναγιώτης Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.