Μαθηματικό ή Πληροφορική

ZoiAimilia

Νεοφερμένος

Η ZoiAimilia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Θέλω να ασχοληθώ με την ρομποτική πληροφορική ή μαθηματικά να διαλέξω;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
@nPb θεωρώ ότι είσαι ο αρμόδιος σχετικά με αυτό!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,577 μηνύματα.

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ημμυ ή μηχανολόγους. Ημμυ στο εμπ έχει και ροή ρομποτικής, ενώ μηχανολογων έχει κατεύθυνση κατασκευαστή με μαθήματα σχετικά με αυτόματο έλεγχο. Μπορείς και από τα δύο, αλλά (θεωρητικά τουλάχιστον) μηχανολογων θα εστιάσεις περισσότερο στην "μηχανική" πλευρά του ρομπότ (τα εξαρτήματα, τον σχεδιασμό του σκελετού, ανάλυση της στατικής και δυναμικής του) ενώ από ημμυ περισσότερο με τον κώδικα, τα μικροτσίπ για τους αισθητήρες και την επικοινωνία του ρομπότ με το χειριστήριο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Θέλω να ασχοληθώ με την ρομποτική πληροφορική ή μαθηματικά να διαλέξω;
Θεωρητικά η πληροφορική είναι πιο κοντά σε αυτό που θες σε σχέση με το μαθηματικό. Έχεις ασχοληθεί ωστόσο η ίδια ; Διότι είναι κάπως πολύ εξειδικευμένο για να ξέρεις απο τώρα οτι θες να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο πράγμα. Μέχρι το τελευταίο εξάμηνο σπουδών που οι φοιτητές κάνουν τα πιο ενδιαφέρον μαθήματα, συνήθως αλλάζουν γνώμη αφού δουν και άλλα πράγματα.

Εκτός αυτού να τονίσω πως το θέλω να ασχοληθώ με την ρομποτική είναι εξειδικευμένο μα ταυτόχρονα και γενικό. Είναι σαν να λέει κάποιος θέλω να ασχοληθώ με τις επιστήμες υγείας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που αφορούν ένα ρομποτικό σύστημα. Οι αισθητήρες, τα οπτικά του στοιχεία, οι επικοινωνίες του, ο έλεγχος του, το λογισμικό του, τα μηχανικά μέρη, τα ηλεκτρικά μέρη, τα ηλεκτρονικά μέρη και πολλά πολλά άλλα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Όπως είπε και ο @Samael είσαι παρά πολύ μικρή για να ξέρει με τι θες να ασχοληθείς τόσο εξειδικευμένα...
Δεύτερον,ξέχνα για λίγο τη ρομποτική και σκέψου πιο γενικά,τι θα σου άρεσε σαν σπουδές...όχι το επάγγελμα και την εξειδίκευση!
Το μαθηματικό είναι μια σχολή που περιέχει μια μεγάλη γκάμα από διαφορετικές επιστήμες-θεωρητικές εφαρμογές με πυρήνα τα ανώτερα (σύγχρονα) μαθηματικά με όλη την φορμαλιστική τους διατύπωση και μελέτη και όχι με στόχο να αποφοιτήσει κάποιος οικονομολόγος,πληροφορικάριος, data analyst κτλ.
Ο μαθηματικός κάνει μαθηματικά για τα μαθηματικά,και θα δεις τα μαθηματικά να αντιμετωπίζονται σαν μια ιδέα-σαν μια φιλοσοφία,όχι σαν ένα εργαλείο που θα το χρησιμοποιήσει κάποιος ως κάποια εφαρμογή πχ στη πληροφορική ή τα χρηματοοικονομικά...
Αν δεν είσαι φουλ κολλημένη με μαθηματικά δεν θα σου πρότεινα να πας Μαθηματικό (προσωπική άποψη) και δεν το λέω από άποψη επαγγελματικής προοπτικής, απλά έχει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολλά μαθηματικά...
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Αν δεν είσαι φουλ κολλημένη με μαθηματικά δεν θα σου πρότεινα να πας Μαθηματικό (προσωπική άποψη) και δεν το λέω από άποψη επαγγελματικής προοπτικής, απλά έχει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολλά μαθηματικά...
*Surprised Pikachu face*
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Θέλω να ασχοληθώ με την ρομποτική πληροφορική ή μαθηματικά να διαλέξω;

Mαθηματικά και μετά θα εξειδικευτείς στην Θεωρία Βέλτιστου ή Αυτόματου Ελέγχου, Θεωρία Σημάτων μέσω του Τμήματος ΗΜΜΥ ή Μηχανολόγων Μηχανικών ανάλογα την ερευνητική κατεύθυνση. Το Μαθηματικό θα σου δώσει μεγάλη ευελιξία σε υπόβαθρο γεωμετρίας, διαφορικού λογισμού και διαφορικών εξισώσεων που αποτελούν το κύριο κομμάτι της δυναμικής και κίνησης ενός ρομπότ. Φρόντισε να ενημερωθείς για μαθήματα πάνω στη δυναμική γραμμικών συστημάτων που συνδέονται με τον κόσμο της θεωρίας ελέγχου με ή χωρίς ντετερμινισμό. Επίσης τα διάφορα μαθήματα πιθανοτήτων, στατιστικής, μιγαδικής ανάλυσης κτλ, παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί θα ανοίξει το μυαλό σου για την περαιτέρω έρευνα στον κλάδο της ρομποτικής. Η μιγαδική ανάλυση για παράδειγμα έχει να κάνει με το κομμάτι της γεωμετρικής όρασης ενός ρομπότ, μιγαδική ανάλυση Fourier και διαφόρων μαθηματικών ζητημάτων του ηλεκτρομαγνητισμού. Μη τα βλέπεις στεγανά τι κάνει τι, τώρα που δεν έχεις ιδέα από την ακαδημαϊκή μορφή των μαθηματικών.

Η πληροφορική δεν νομίζω ότι σαν Τμήμα έχει τόση σχέση με τη ρομποτική σε επίπεδο μηχανολογικού συστήματος όσο στην επεξεργασία των πληροφοριών μέσω δεδομένων. Εξαρτάται τι θες να κάνεις. Αν θες να ασχοληθείς με την επιστήμη της πληροφορίας για ένα ρομπότ εννοείται ότι θα σπουδάσεις σε ένα Τμήμα Πληροφορικής. Το Τμήμα Μαθηματικών παρέχει και τη δυνατότητα αυτή αλλά και τη δυνατότητα του μηχανολογικού σχεδιασμού μέσω κατάλληλων μετεκπαιδεύσεων στο Πολυτεχνείο, λόγω καλού υποβάθρου στα Τμήματα που ανέφερα.

Στο εξωτερικό συνηθίζεται ακαδημαϊκοί και διάφοροι επαγγελματίες ερευνητές-Μαθηματικοί να εργάζονται σε projects πάνω σε μηχανολογικά και φυσικά προβλήματα με συνεργασίες Πανεπιστημίων, Οργανισμών και Βιομηχανιών π.χ. Huawei. Για παράδειγμα, η πρόεδρος της Μαθηματικής Ένωσης της Αυστρίας, είναι μαθηματικός καθηγήρια Πανεπιστημίου με έμφαση στην μαθηματική μοντελοποίηση για φαινόμενα στον Πιεζοηλεκτρισμό.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Το μαθηματικό είναι μια σχολή που περιέχει μια μεγάλη γκάμα από διαφορετικές επιστήμες-θεωρητικές εφαρμογές με πυρήνα τα ανώτερα (σύγχρονα) μαθηματικά με όλη την φορμαλιστική τους διατύπωση και μελέτη και όχι με στόχο να αποφοιτήσει κάποιος οικονομολόγος,πληροφορικάριος, data analyst κτλ.
Ο μαθηματικός κάνει μαθηματικά για τα μαθηματικά,και θα δεις τα μαθηματικά να αντιμετωπίζονται σαν μια ιδέα-σαν μια φιλοσοφία,όχι σαν ένα εργαλείο που θα το χρησιμοποιήσει κάποιος ως κάποια εφαρμογή πχ στη πληροφορική ή τα χρηματοοικονομικά...
Αν δεν είσαι φουλ κολλημένη με μαθηματικά δεν θα σου πρότεινα να πας Μαθηματικό (προσωπική άποψη) και δεν το λέω από άποψη επαγγελματικής προοπτικής, απλά έχει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολλά μαθηματικά...

Mε αυτή την άποψη νομίζω την μπερδεύεις. Ναι μπορεί να αποφοιτήσει ως μια εξειδικευμένη επιστήμονας αλλά τελειώνοντας το Μαθηματικό, θα είναι μαθηματικός. Μια λέξη που έχει πολλή μεγάλη βαρύτητα και δυστυχώς οι περισσότεροι δεν την αξίζουν να την φέρουν ως ιδιότητα, όσο φασιστικό και αν ακούγεται. Είναι μια πολλή σοβαρή ειδικότητα να είναι κάποιος μαθηματικός και να μπορεί να τη στηρίξει επάξια όπως την έφεραν μεγάλοι μαθηματικοί της ανθρωπότητας από τον αρχαίο κόσμο. Στον κόσμο του ψεύτικου management μπορεί να ακούγεται πιο πιασάρικο το data analyst από το mathematician αλλά στην μαθηματική σκέψη ως μέθοδος λογικής και συνδυασμού και εν γένει βέλτιστα μοντέλα λήψης αποφάσεων, χρειάζεται το δεύτερο. Η φορμαλιστική προσέγγιση δεν είναι κάτι το αρνητικό διότι με αρκετή ενασχόληση θα μπορούσε να εξασκήσει και τον προγραμματισμό ώστε να βελτιώνεται ταυτόχρονα ως επιστήμονας, αν δεν καταλήξει στην Ελληνική μέση εκπαίδευση ξεχνώντας και τα μαθηματικά μετά. Το Μαθηματικό Τμήμα είναι κάτι σαν η κύρια αναφορά για την Μαθηματική Επιστήμη με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Μαθηματικά στο Μαθηματικό και τέλος.

Στο εξωτερικό θαυμάζουν με την θετική σημασία της λέξης, όσους έχουν σπουδάσει Μαθηματικά ως πρώτο πτυχίο και πόσο μάλλον ένα μεταπτυχιακό στα Μαθηματικά, επειδή δεν συνηθίζεται. Οι περισσότεροι άνθρωποι στο σχολείο έχουν στα μαθηματικά τον χειρότερο βαθμό επίδοσης και γενικά δεν το έχουν και έτσι αποφεύγουν να σπουδάσουν οτιδήποτε έχει σχέση με Μαθηματικά ή τα Μαθηματικά σαν κύρια επιστήμη. Επικρατεί η άποψη ότι για τα Μαθηματικά και τις επιστήμες αυτές που σχετίζονται με αυτά, πρέπει κάποιος να έχει μια "κλίση". Δεν κάνουν όλοι για τα Μαθηματικά και γι' αυτό τα Μαθηματικά Τμήματα έχουν λιγότερους εισακτέους από τις θέσεις που παρέχουν. Για την κοινωνία των φυσιολογικών ανθρώπων, οι Μαθηματικοί θεωρούνται χαρισματικοί και πιο έξυπνοι επειδή μπορούν να κατανοήσουν αυτή την φορμαλιστική και αφηρημένη εικόνα των μαθηματικών και χαίρουν ίδιας εκτίμησης με το Πολυτεχνείο γενικά, σε αντίθεση με τη χώρα μας όπου ο Μαθηματικός είναι κυρίως ταυτισμένος με τον καθηγητή μέσης εκπαίδευσης και συνήθως πρώην μαθητή που δεν έγραψε καλά στις πανελληνίες και αυτή η νοοτροπία αποτελεί μια στάμπα από τις πολλές που χαρακτηρίζουν και βουλιάζουν την Ελληνική κοινωνία στο τέλμα της. Έτσι χάνεται η μαγεία και η εικόνα αυτής της μοναδικής επιστήμης του ανθρώπινου μυαλού εδώ και χιλιετείες που μας έβγαλε από τη σπηλιά και ζούμε με ηλεκτρικό φως. Στην Ελλάδα δυστυχώς ζούμε την μιζέρια μας με στεγανά και με απόψεις ότι τα Μαθηματικά επειδή έτσι μας τα διδάσκουν αυτά είναι και αν σπουδάσεις Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος, Πληροφορική, κτλ θα δεις κάτι καλύτερο αλλά ξαναλέω ότι για την μιζέρια της Ελλάδας, και Ηλεκτρολόγος Μηχανικός πάλι μιζέρια θα είναι...ο λόγος; Επειδή η επιλογή σπουδών για Ηλεκτρολόγος στα 17 έγινε ως αντιμαθηματική πλύση από το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον.

Ίσως με την άποψη που έχω ακούσει γιατί δεν είμαι Μηχανικός, γενικά οι φοιτητές του Πολυτεχνείου στο εξωτερικό θεωρούν πιο structured, school-driven και tough το πρόγραμμα σπουδών στα Μαθηματικά και επειδή το Μαθηματικό δεν έχει τεχνικά πειράματα σε εργαστήρια, κάνουν την επιστήμη περισσότερο cognitive, δηλαδή, απαιτείται μεγάλος βαθμός νοητικής εργασίας, δουλειά στο τραπέζι με πολλές σελίδες γράψιμο, μεγάλος βαθμός νοητικής αφαίρεσης και η βέλτιστη λύση για το συγκεκριμένο πρόβλημα κατανοώντας τις πολύπλοκες συνθήκες που το συνοδεύουν. Εννοείται ότι στην Ελλάδα, τα Μαθηματικά δεν αντιμετωπίζονται ως επιστήμη αλλά ως πτυχίο για τη μέση εκπαίδευση. Αυτό είναι άλλο πράγμα. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Mαθηματικά και μετά θα εξειδικευτείς στην Θεωρία Βέλτιστου ή Αυτόματου Ελέγχου, Θεωρία Σημάτων μέσω του Τμήματος ΗΜΜΥ ή Μηχανολόγων Μηχανικών ανάλογα την ερευνητική κατεύθυνση. Το Μαθηματικό θα σου δώσει μεγάλη ευελιξία σε υπόβαθρο γεωμετρίας, διαφορικού λογισμού και διαφορικών εξισώσεων που αποτελούν το κύριο κομμάτι της δυναμικής και κίνησης ενός ρομπότ. Φρόντισε να ενημερωθείς για μαθήματα πάνω στη δυναμική γραμμικών συστημάτων που συνδέονται με τον κόσμο της θεωρίας ελέγχου με ή χωρίς ντετερμινισμό. Επίσης τα διάφορα μαθήματα πιθανοτήτων, στατιστικής, μιγαδικής ανάλυσης κτλ, παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί θα ανοίξει το μυαλό σου για την περαιτέρω έρευνα στον κλάδο της ρομποτικής. Η μιγαδική ανάλυση για παράδειγμα έχει να κάνει με το κομμάτι της γεωμετρικής όρασης ενός ρομπότ, μιγαδική ανάλυση Fourier και διαφόρων μαθηματικών ζητημάτων του ηλεκτρομαγνητισμού. Μη τα βλέπεις στεγανά τι κάνει τι, τώρα που δεν έχεις ιδέα από την ακαδημαϊκή μορφή των μαθηματικών.

Η πληροφορική δεν νομίζω ότι σαν Τμήμα έχει τόση σχέση με τη ρομποτική σε επίπεδο μηχανολογικού συστήματος όσο στην επεξεργασία των πληροφοριών μέσω δεδομένων. Εξαρτάται τι θες να κάνεις. Αν θες να ασχοληθείς με την επιστήμη της πληροφορίας για ένα ρομπότ εννοείται ότι θα σπουδάσεις σε ένα Τμήμα Πληροφορικής. Το Τμήμα Μαθηματικών παρέχει και τη δυνατότητα αυτή αλλά και τη δυνατότητα του μηχανολογικού σχεδιασμού μέσω κατάλληλων μετεκπαιδεύσεων στο Πολυτεχνείο, λόγω καλού υποβάθρου στα Τμήματα που ανέφερα.

Στο εξωτερικό συνηθίζεται ακαδημαϊκοί και διάφοροι επαγγελματίες ερευνητές-Μαθηματικοί να εργάζονται σε projects πάνω σε μηχανολογικά και φυσικά προβλήματα με συνεργασίες Πανεπιστημίων, Οργανισμών και Βιομηχανιών π.χ. Huawei. Για παράδειγμα, η πρόεδρος της Μαθηματικής Ένωσης της Αυστρίας, είναι μαθηματικός καθηγήρια Πανεπιστημίου με έμφαση στην μαθηματική μοντελοποίηση για φαινόμενα στον Πιεζοηλεκτρισμό.
Στο μεταξύ να αναφέρω σε αυτό το σημείο το εξής.
Διαβάζοντας κανείς τον σύνδεσμο που παρέθεσες πάνω στον πιεζοηλεκτρισμό είναι κυριολεκτικά εκπληκτικό το πόση πληροφορία υπάρχει στο άρθρο της wikipedia πάνω στο θέμα για ένα κατά τα άλλα φαινομενικά απλό φυσικό φαινόμενο. Το οποίο αποδεικνύεται με μια δεύτερη ματιά πως μόνο απλό δεν είναι ως προς τον μηχανισμό λειτουργίας του αλλά και την πραγματικά τεράστια γκάσμα εφαρμογών που έχει. Για αυτό είπα και εγώ οτι όσο είναι νέος κανείς πρέπει να έχει το μυαλό του ανοιχτό γιατί υπάρχουν πολλά που δεν ξέρει και δεν του πάει ο νους οτι μπορούν να είναι ολόκληρα πεδία μελέτης.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Στο μεταξύ να αναφέρω σε αυτό το σημείο το εξής.
Διαβάζοντας κανείς τον σύνδεσμο που παρέθεσες πάνω στον πιεζοηλεκτρισμό είναι κυριολεκτικά εκπληκτικό το πόση πληροφορία υπάρχει στο άρθρο της wikipedia πάνω στο θέμα για ένα κατά τα άλλα φαινομενικά απλό φυσικό φαινόμενο. Το οποίο αποδεικνύεται με μια δεύτερη ματιά πως μόνο απλό δεν είναι ως προς τον μηχανισμό λειτουργίας του αλλά και την πραγματικά τεράστια γκάσμα εφαρμογών που έχει. Για αυτό είπα και εγώ οτι όσο είναι νέος κανείς πρέπει να έχει το μυαλό του ανοιχτό γιατί υπάρχουν πολλά που δεν ξέρει και δεν του πάει ο νους οτι μπορούν να είναι ολόκληρα πεδία μελέτης.

Ακριβώς. Η συγκεκριμένη επιστήμονας ασχολείται και με την μαθηματική μοντελοποίηση ακουστικής μηχανικής για φαινόμενα υπερήχων. Στις ΗΠΑ είχα διαβάσει ότι από την δεκαετία του 1930 έχουν ιδρύσει συνομοσπονδία επιστημόνων ακουστικής μηχανικής μεταξύ των οποίων κύρια μέλη είναι μαθηματικοί που απλά έχουν άλλη ειδικότητα και δεν φαίνεται η λέξη μαθηματικός. :cool2:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Στην Ελλάδα δυστυχώς ζούμε την μιζέρια μας με στεγανά και με απόψεις ότι τα Μαθηματικά επειδή έτσι μας τα διδάσκουν αυτά είναι και αν σπουδάσεις Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος, Πληροφορική, κτλ θα δεις κάτι καλύτερο αλλά ξαναλέω ότι για την μιζέρια της Ελλάδας, και Ηλεκτρολόγος Μηχανικός πάλι μιζέρια θα είναι...ο λόγος; Επειδή η επιλογή σπουδών για Ηλεκτρολόγος στα 17 έγινε ως αντιμαθηματική πλύση από το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον.
Μην το ψάχνεις στην Ελλάδα στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι. Έχω ακούσει απο παιδιά που έγραψαν 18.000+ μόρια οτι πίστευαν πως ο ηλεκτρολόγος μηχανικός απο το πολυτεχνείο είναι αυτός που έρχεται να τους φτιάξει πρίζες στο σπίτι ή οτι οι κεραίες όπως τις μελετάς στο ημμυ είναι για να πηγαίνεις να τις εγκαθιστάς στις ταράτσες σπιτιών :hehe: . Ακόμα και η μάνα μου, μου έλεγε εαν με ρωτάνε τι σπουδάζω να λεω ηλεκτρονικός μηχανικός και όχι ηλεκτρολόγος μηχανικός γιατί το πρώτο παραπέμπει σε όσους φτιάχνουν πρίζες. Και ήμουν σε φάση : σιγά μην τους κάνω την χάρη επειδή είναι άσχετοι και υποθέτουν μόνοι τους πράγματα που δεν ισχύουν, αντί να ρωτήσουν, να λέω άλλα απο αυτά που ισχύουν διεθνώς :hehe: .

Υπάρχει γενικότερη ασχετοσύνη και έχεις απο την μια μεριά τις παραισθήσεις της κοινωνίας σχετικά με το κάθε επάγγελμα και απο την άλλη τα facts. Like και εμείς κάποτε είμασταν 17 και δεν ξέραμε πράγματα. Αλλά γαμώτο...υπάρχει το internet, πλέον δεν χρειάζεται να βασιστείς σε κανέναν καθηγητή αυθεντία για να σε ενημερώσει για αυτά τα πράγματα. Μπορείς να βρεις εξαιρετικούς επιστήμονες απο κάθε πεδίο που μιλούν για την επιστήμη τους και δίνουν μια ρεαλιστική εικόνα των πραγμάτων περί του τι είναι το κάθε τι. Και το καλύτερο είναι οτι έχεις την δυνατότητα να ψάξεις όσες πηγές για να δεις εαν επαναλαμβάνονται ορισμένα πράγματα, ώστε να είσαι πιο σίγουρος ως προς την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των όσων έμαθες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Mπριζολόγος Μηχανικός θα έπρεπε να λέγεσαι, να μην χαλάσουμε το χατήρι στην κοινωνία και στο καζάνι που βράζουμε. :laugh:
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Πείνασα τώρα. :hehe:
@monaxiko brizolaki
Run Away GIF
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Το καλύτερο thread
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top