Κατ'οίκον παράδοση Φοιτητικών Βιβλίων

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιος τέτοια υπηρεσία; Όσοι μένετε Θεσσαλονίκη θα καταλάβετε ποια εννοώ.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιος τέτοια υπηρεσία; Όσοι μένετε Θεσσαλονίκη θα καταλάβετε ποια εννοώ.
Θεσσαλονίκη μένω, αλλά δεν έχω καταλάβει. Ίσως γιατί πέρασαν χρόνια που είμαι φοιτητής.
Πάντως φίλος μου πουλάει (λογοτεχνικά) βιβλία στο https://metabook.gr/
και βγάζει ένα καλό χαρτζιλίκι.
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Θεσσαλονίκη μένω, αλλά δεν έχω καταλάβει. Ίσως γιατί πέρασαν χρόνια που είμαι φοιτητής.
Πάντως φίλος μου πουλάει (λογοτεχνικά) βιβλία στο https://metabook.gr/
και βγάζει ένα καλό χαρτζιλίκι.
Ένα σάιτ vivliaskg προσφέρει αυτή την υπηρεσία, βέβαια ζητούν φοιτητική ταυτότητα και άλλα στοιχεία...δεν ξέρω κατά πόσο να τους εμπιστευτείς
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Ααα οκ, εντελώς διαφορετικό πράγμα ειναι αυτό που λες. Εγώ αναφερόμουν στην πώληση βιβλίων.
Εσύ σε μια υπηρεσία που πάνε αυτοί και παίρνουν τα βιβλία και στα φέρνουν σπίτι σου.
Κοίτα, αν είσαι από άλλη πόλη, συμφέρει, για να στα στείλουν εκεί που είσαι. Τώρα αν μένεις Θεσσαλονίκη, γιατί να δώσεις παραπάνω λεφτά;

edit: Δεν στέλνουν καν σε άλλη πόλη απ' οτι βλέπω στο site τους. Οπότε δεν καταλαβαίνω ποιο πρόβλημα λύνει αυτό το site/υπηρεσία. Δεν είναι μεγάλη ταλαιπωρία να πας ενα πρωί να τα πάρεις όλα.
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος