Κατατακτηριες ή μεταπτυχιακό

BillFinn

Νεοφερμένος

Ο BillFinn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ του Πρώην ΤΕΙ Λάρισας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), μου έχει απομείνει μόνο η εκπόνηση της πρακτικής άσκησης για να λάβω το πτυχίο. Σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις για το τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του ΑΠΘ.(να προσθέσω το ότι θα μου αναγνωρίσουν αρκετά μαθήματα που έχω διδαχθεί,διορθώστε με εάν είμαι λάθος)). Ο κύριος λόγος είναι το οτι θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με την έρευνα και αναπτυξη (R&D) καθώς επίσης να μάθω εις βάθος την συγκεκριμένη επιστήμη. Μήπως θα ήταν καλύτερα να επιδιώξω κάποιο μεταπτυχιακό? Αν και δεν τρέφω πολλές ελπίδες λόγο του ότι δεν έχω ικανοποιητικό βαθμό (6.14) καθώς αντιμετώπισα σοβαρότατα προβλήματα στην αρχή της ακαδημαϊκής πορείας(είμαι στο 8ο έτος).

Επίσης όσο αφορά το οικονομικό κομμάτι της όλης υπόθεσης, να αναφέρω πως δεν τίθεται θέμα και έχω τη δυνατότητα να ανταπεξέλθω στις επιπλέον σπουδές 4-5 επιπλέον ετών.
Επιπλέον θα εργάζομαι παράλληλα σε εταιρία οικογενειακου φίλου.

Η αλήθεια είναι πως τείνω προς την επιλογή των κατατακτηριων, λόγο του, όπως προανέφερα, δεν έχω ικανοποιητικό βαθμό καθώς επίσης το γεγονός ότι βρίσκομαι στο 8ο έτος. (πιθανόν να είμαι λάθος σε αυτή την επιλογή.):hehe:

Να προσθέσω, πως όσον αφορά τη μελέτη που θα χρειαστεί η σχολή, δεν τίθεται θέμα συζήτησης, σκοπεύω αφιερώσω τον ελεύθερο χρόνο μου καθώς δεν έχει φθίνει η όρεξη που τρέφω για μελέτη, αλλά ακριβώς το αντίθετο.

Όλες οι γνώμες είναι καλοδεχουμενες.
Συγχωρέστε με για την εκτενή δημοσίευση που ίσως να σας κούρασε.
Ευχαριστώ όλα τα θαρραλέα μυαλά που αφιέρωσαν τον χρόνο τους. :clapclap:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.