Κατατακτήριες στην Κτηνιατρική σχολή ΑΠΘ

Χρήστος2006

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καλησπέρα! Είμαι μαθητής τρίτης λυκείου με πρώτη και μόνη επιλογή την κτηνιατρική. Είναι το ενα και μοναδικό ενδιαφέρον μου, και θέλω να αφιερώσω όλα τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου αποκλειστικά πάνω σε αυτόν τον τομέα. Λόγο τεμπελιάς και ανωριμότητας, μέχρι και πρόσφατα δεν καταλάβαινα την σοβαρότητα της κατάστασης ( των πανελληνίων ) παρά τον ξεκάθαρο στόχο μου από μικρή κιόλας ηλικία και… ας πούμε πως δεν διάβαζα και όσο έπρεπε.

Εδώ και έναν μήνα, όσο περίεργο και να ακούγεται αυτό, πίστευα πως με 7 μήνες προετοιμασίας, θα ήταν εφικτό να πιάσω την κτηνιατρική σχολή ΑΠΘ ( 17.812 μόρια🥲 )
Επειδή είμαι ένας μαθητής ο οποίος έχει μάθει να δουλεύει μόνο υπό πίεση και χωρίς να έχω τις κατάλληλες βάσεις ( με παραπολα κενά στην ύλη ) είπα να προσγηωθώ στην πραγματικότητα και μα λάβω υπόψην μου τις άλλες επιλογές που έχω.
Για να μην τα πολυλογώ, σκέφτηκα, αν καταφέρω και περάσω στην σχολή ζωικής παραγωγής, μπορώ μέσα από αυτήν να περάσω στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο ( ΑΠΘ )μέσω κατατακτήριων εξετάσεων;

2. Από τις κατατακτήριες, περνάς σχετικά εύκολα; Προφανώς εξετάζεσαι σε μια δύσκολη και απαιτητική ύλη αλλά είναι μεγάλος ο αριθμός αποφοίτων που περνούν; Η απλά διαλέγουν τους 2-3 καλητερους

3. αν και απίθανο μου ακούγετε, έχω πληροφορηθεί πως μπορείς να τελειώσεις την σχολή ζωικής παραγωγής και να κανείς κατευθείαν μεταπτυχιακό σε εξειδίκευση κτηνιάτρου, και να θεωρήσει κτηνίατρος, ισχύει; Θέλω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τα ζώα παραγωγής και με τα άλογα, κυριολεκτικά κλειδώστε με μεσα σε ένα σταυλο όλη μέρα και αφήστε με εκει🤪