Κατατακτήριες Οδοντιατρικής

User1234

Νεοφερμένος

Η User1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καλησπερα, είμαι Φοιτητρια της Νοσηλευτικής ΑΕΙ και ενδιαφερομαι να δώσω κατακτήσεις για οδοντιατρική. Πιστεύετε πως είναι ένας εφικτός στόχος δεδομένου ότι οι πόλεις φοίτησης είναι μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη που είναι μεγαλουπόλεις και ο αριθμός των εισακτέων μικρός; Επίσης θα με βοηθούσε αν γνώριζε κάποιος αν αναγνωρίζονται κάποια μαθήματα που ενδεχομένως θα έχω κοινά. Τέλος, πιστεύετε πως είναι απαραίτητη η εγγραφή μου σε κάποιο φροντιστήριο για κατατακτήριες εάν αποφασίσω να δώσω εξετάσεις;
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
με μια γρηγορη ματια φετος οδοντιατρικη εκπα μπηκαν 11 κι εδιναν 54 η βαση ηταν 45/60 δεν μου φαινεται τρομακτικα δυσκολο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

στο απθ δωσαν 24 και πηρε 10, η βαση ηταν 37/60
 

μαρινακι96

Νεοφερμένος

Η μαρινακι96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Οδοντιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Καλησπερα, είμαι Φοιτητρια της Νοσηλευτικής ΑΕΙ και ενδιαφερομαι να δώσω κατακτήσεις για οδοντιατρική. Πιστεύετε πως είναι ένας εφικτός στόχος δεδομένου ότι οι πόλεις φοίτησης είναι μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη που είναι μεγαλουπόλεις και ο αριθμός των εισακτέων μικρός; Επίσης θα με βοηθούσε αν γνώριζε κάποιος αν αναγνωρίζονται κάποια μαθήματα που ενδεχομένως θα έχω κοινά. Τέλος, πιστεύετε πως είναι απαραίτητη η εγγραφή μου σε κάποιο φροντιστήριο για κατατακτήριες εάν αποφασίσω να δώσω εξετάσεις;
Καλησπέρα