Ιατρική vs Νοσηλευτική

sozach

Νεοφερμένος

Η sozach αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλημέρα παιδιάαα :clapup: ,
Προσωπικά, είμαι γιατρός, έχω τελειώσει εδώ και 3-4 χρόνια τη σχολή (η πρώτη σχολή μου) και έκτοτε εργάζομαι σε διάφορα πόστα ως τώρα (ειδικότητα / εφημερίες /εξωτερικό σε εκπαιδευτικές ή μη θέσεις εργασίας).
Όταν συμπλήρωνα το βιογραφικό ήθελα Νοσηλευτική αλλά αντίθετα με συνήθως :P είπα να ακούσω ΟΛΟΥΣ που μου έλεγαν ότι λόγω βαθμών κλπ δε θα έπρεπε με τίποτα να προτιμήσω τη Νοσηλευτική σε σχέση με την Ιατρική τόσο λόγω της κατάρτισης και κυρίως επαγγελματικά (και, θα σας τα πω έγω, και λόγω κύρους από ότι έχω πια καταλάβει γιατί κάθε γονιός/ καθηγητής προτιμά τον έναν "τίτλο" από τον άλλο σαφώς - δεν είμαι αυτής της "σχολής" :confused:).