Kons Theo Νεοφερμένο μέλος Ο Kons Theo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα. Χθες στις 08:19 Ο Kons Theo: #1 Χθες στις 08:19 Καλησπέρα σας! Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών <<Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Ηγεσία και Επικοινωνία στις Επιχειρήσεις/Οργανισμούς>> του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας με θέμα <<Η Εφαρμογή Πρακτικών Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Στρατηγικής Διακυβέρνησης (ESG) στη Διοίκηση Ιδιωτικών και Δημόσιων Φορέων, Προκλήσεις και Προοπτικές για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη>>, διεξάγω πρωτογενή έρευνα που απευθύνεται σε εργαζομένους και ερευνητές που ασχολούνται με τα ESG και την βιώσιμη ανάπτυξη. Η συμμετοχή είναι ανώνυμη, εθελοντική και τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για ακαδημαϊκούς σκοπούς, τηρώντας την κείμενη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR). Σύνδεσμος ερωτηματολογίου: https://forms.gle/fcSaxGZisy9Buqnw5 Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διαρκεί λιγότερο από 10 λεπτά. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμβολή και τον χρόνο σας!