kostasst Νεοφερμένο μέλος Ο kostasst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα. 30 Απριλίου 2025 στις 14:58 Ο kostasst έγραψε: #1 30-04-25 14:58 Γεια σας! Είμαι μαθητής της β λυκείου και ξεκινάω σύντομα θερινά για την τρίτη (πάω υγείας). Όπως καταλαβαινετε και από τον τίτλο μου δινεται η δυνατότητα να δουλέψω σε τοπική καφετέρια ως σερβιτόρος, 2 φορές την εβδομάδα. Πιστεύετε θα επηρέαζε σε μεγάλο βαθμό την απόδοση μου ή θα ήταν εντάξει; jYanniss Εκκολαπτόμενο μέλος Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 201 μηνύματα. 30 Απριλίου 2025 στις 17:00 Ο jYanniss έγραψε: #2 30-04-25 17:00 Μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει. Guest 688951 Επισκέπτης Ο/Η @ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν@. Είναι διαγραμμένος λογαριασμός. 1 Μαΐου 2025 στις 00:55 Ο Guest 688951: #3 01-05-25 00:55 Αρχική Δημοσίευση από kostasst: Γεια σας! Είμαι μαθητής της β λυκείου και ξεκινάω σύντομα θερινά για την τρίτη (πάω υγείας). Όπως καταλαβαινετε και από τον τίτλο μου δινεται η δυνατότητα να δουλέψω σε τοπική καφετέρια ως σερβιτόρος, 2 φορές την εβδομάδα. Πιστεύετε θα επηρέαζε σε μεγάλο βαθμό την απόδοση μου ή θα ήταν εντάξει; Click για ανάπτυξη... Ισα ισα καλυτερα να ηρεμεις και λιγο.Το κλειδι ειναι η ισορροπία. Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: idkser angies Georgiaaa_ kostasst giorgos8907 ggl AggelikiGr Jesse_ gegeorgiou90 gibi Lathy charmander tsiobieman Helen06 Corfu kitty jYanniss rseven userguest jellojina panosT436 BatGuin Unboxholics Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ